Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Guinness World Record 0-300km/h

 o Navštíveno 1511x o
o 31.01.2013, 21:11 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-01-31 21:11:49

Se divím, že to tady ještě není a nebo je zřejmě Nismo v lihu :-D

NJ tak rovně je to o chlup lepší jak Agera R, ale ještě jsem ten ten natáhlej přemotorovanej Lotus neviděl zatáčet...

[ Link ]

:))



o 31.01.2013, 21:16 | Proffesor_W
No neni to tak davno co sem o tomhle ... bastlu ... hledal nejaky videa abych se podival jak to je vlastne s praxi, protoze teorie o tom bylo mraky. A tohle je prvni video kde jsem to videl jet rychle, ale jak rikas, rovne. Nechce se mi to ted hledat, ale je tam nekde uvedena cena? Kolik si za to uctujou ve srovnani s tou Agerou R? A za kolik to 0-300kmh ma ta Agera? Sakra, musim valit na hajzl nebo se poseru.
o 31.01.2013, 21:29 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-01-31 21:31:38
Co vím stojí to 1 mega doláčů, takže tak dvacku na naše. Pravda je to o chlup lacinější než Agera R, ale švédové jsou konstrukčně o světelné roky dopředu ;)) Mimochodem teď na trubce kanál DRIVE je už 4. epizoda z továrny a je to neskutečné s jakou pečlivostí to auto vzniká a hlavně jak je propracované i co se týče techniky.
o 01.02.2013, 10:25 | Nismo.Power
600k dolarů myslim základ těch 750hp, mega doláčů strop 1200hp laditelnej motor .....

měly by existovat jen 4ks

neřek bych že někdo je světelný roky dopředu před touhle fabrikou co nikdy auta nevyráběla.....

auto zatáčí a zatáčet bude možná i líp než nějaká agera..... nemělo by se tu zapomínat že tahle svině váží pouhejch 1200kg, má dokonalej podvozek zvětšenýho lotuse, je celý z karbonu včetně kol, perfektní rozložení váhy.... ono na netu je video kde se ladil žlutej prototyp a kdosi tam řek že to sedí, sedí , sedí že to je neurvatelný a dokáže to položit výkon na silnici i v zatáčce dost dobře :)

jasně je to dost peněz, ale je to nejultimátnější auto na týhle planetě :) a stačilo k tomu jen aby se pár amíků nasralo a vedle ladění sériovejch aut vyrobily něco nad čim německej průmysl bádal přes 10let kdežto amík s onou tabuizovanou rychlostí neměl problém už v roce 88 :)

kupodivu zrovna lihu sem byl teda, ani sem si nevšim onoho rekordu ale nedávno sem nad tim tak přemejšlel a selskym rozumem si člověk dá 1+1 a je mu jasný že na to má to auto takže mě to ani nepřekvapilo nějak :)

samozřejmě agera je taky ultimátní auto o tom žádná, taky kargon od kola po střechu ač je o chlup těžšía ale i tak oba jmenovaní jsou proti německýmu zázraku na level jinde protože než se těn jejich těžkej vrak rozjede tak tohle je dávno v čudu obojí včetně kdejakýho pružnýho zrychlení neb váha/výkon je neúprosnej a to veyron nikdy neměl vpořádku tenhle parametr :)

jinak venom to udělal o sekundu rychlec než agera... dalo by se tvrdit že to neni tak "moc" ale co si budem povídat v tomhle pohledu je ta sekunda už kurevskej rozdíl.... přeci jen je to takovejch 80metrů rozdíl :)
o 01.02.2013, 10:45 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-02-01 10:48:18
Nečekal jsem jinou reakci, která opět pobavila :)))

Testy se žlutým jsem viděl, ale pokud z toho někdo usoudil, že to sedí dost dobře, tak musel mít v žíle 10x tolik co Miloš při svém klopýtnutí v ČT... To, že je to Lotus je sice hezké, ale dost významě ho natáhli, čímž se změnilo těžiště a hravost auta v zatáčkách se vyrovnala nule. K tomu těžký monstrum v podobě motoru před zadní nápravu a je vymalováno. Agera R je proti tomu podvozkově zcela někde jinde, tu už jsem na limitu viděl a takhle stabilní supersport tu dlouho nebyl, zřejmě ten jejich střední tlumič Triplex funguje ;)

Veyrona sem netahej, to vždy byla pojízdná laboratoř a hlavně spíš GTčko s muzikou od Burmestra, která je těžší než celý monokok u Agery :))
o 01.02.2013, 11:27 | Nismo.Power
ano triplex je promyšlenej..... ale pohledej někde sem viděl venoma a latelar tam skočilo myslim přes 1,7 krátkodobě což je velmi hustá hodnota.... nevim kolik má agera možnost ale tak nějak rozumem bych tipnul že něco podobnýho nebo míň :) ale jak řikám neni pochyb že obojí jsou zcela špičkový auta :)
o 01.02.2013, 11:31 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-02-01 11:32:22
LOL 1,7 leda tak na slickách a se spoustou křídel ne? To měřili určitě nějakých "chytrým telefonem" ne? :))

"ano triplex je promyšlenej.....ale tak nějak rozumem bych tipnul že něco podobnýho nebo míň"

Takže napřed uznáš, to to nemá zdelaka takový podvozek, ale ve výsledku bude USA lepší? No pobavil jsem se. Jak říkám testy žlutého jsem viděl a pokud z toho někdo usoudil, že to sedí, tak by měl napřed pořádně vystřízlivět...
o 01.02.2013, 11:38 | Nismo.Power
nevim no tak sem juknul a koukám že agera má 1,6G boční strop :) proč by tedy něco o kus lehčího s taky dost dobrym podvozkem a gumama nemohlo krátkodobě vystřihnout 1,7 ? :) srát na to uvidíme co praxe a nějakej věrohodnej test přinese za údaje :)
o 01.02.2013, 12:02 | Nismo.Power
BTW tak koukám ještě na ty časy.....

"I have never ridden in anything this fast," Philip noted. "The acceleration is absolutely amazing." Quite. The 13.63s time was an average of two runs made in opposite directions: the first took 13.18 seconds, while the second took 14.08 with a 6mph headwind.

That's not all - we're told the car also set an unofficial 0-200mph time as well, 14.51 seconds. To add some context, the Koenigsegg Agera R did the same sprint in 17.68 seconds, while the Bugatti Veyron ran 0-200mph in 22.2 seconds. Woah.

takže první to zajelo 13,18 takže masox :)
každopádně je tam hezky vidět jak německá laboratoř ztrací :) v reálu při těhle rychlostech ted venom ujel veyronu z 0-300 tak o 350metrů což je fajn :) nemluvim ani o tom že jak venom tak agera pokračujou za 300 stále tak chtivě jako do 300 kdežto veyron od týhle rychlosti už bojuje s váhou a fyzikálníma zákonama :D
o 01.02.2013, 13:31 | Rocco.
Já by jsem chtěl mít vaše starosti :-))
o 01.02.2013, 13:49 | JP | Upraveno: 2013-02-01 13:58:51
Co máš pořád s tim Veyronem? U Bugatti přece nešlo o to postavit závodní auto který strhne všechny rekordy na 10 let dopředu. Kdyby něco takovýho chtěli udělat, tak věřim že za ty peníze co do toho narvali by to nebyl nejmenší problém. Veyron váží 2 tuny právě proto, že to neni závodní auto, ale superrychlý cestovní GT, jehož "výkonnostní" podmínkou bylo, že musí jet 400, nic víc, nic míň. Venom je auto postavený na to, aby na letišti něčemu ujelo o 5 vteřin, Veyron je auto postavený třeba na jízdu z Lisabonu do Berlína nebo z Londýna k letnímu domku na Sicílii (chtěl bych vidět jak něco takovýho absolvuješ s Venomem:D).
o 01.02.2013, 13:53 | Tuner#2
Rocco: To nejsou starosti, ale radosti. Starostí mám dost a dost, takže si alespoň na chvíli večer naordinuju nějaký relaxu s tématikou aut a "vypnu"... Už abych měl garáž a dalo se něco dělat :))
o 01.02.2013, 13:58 | M.a.R.i
JP: Souhlasím, kdysi jsem četl nějakej test, a prý je Veyron velice pohodlný vozidlo na to, že je to supersport.
o 01.02.2013, 14:00 | Tendr
Chtěl jsem něco napsat, ale JP to napsal za mě... Nismo zas hrušky z jabkama tvle...
o 01.02.2013, 14:33 | Nismo.Power
já s nim nic nemám vůbec.... mě je to auto zcela ukradený, beru ho prostě jako módní doplněk....... ale jakmile někde v "hospodský diskuzi" někdo zmíní něco rychlýho tak každej chytrák automaticky hned začne házet rukama a "veyron pyčo" "ty vole vejron táákhle rychle" "nejrychlejší auto na světě" a pod chůjoviny přitom ani jeden z těch chytráku netuší že existujou mnohem "silnější" auta.... Ano veyron je i o luxusu ale sorry to je i pitomý GTR....
veyron se stavěl možná jako rychlý GT, ale vzešlo z toho prsení "nejrychlejší osobák na planetě" ....
ano rozjelo se to na 400 za použití neskutečnýho množství technologií a knowhow.... ale pořád nějak nemůžu zapomenout že 410km/h jela corvette v roce 88....

nepletu v žádnym případě hrušky z jabkama, bavíme se o kategoirii 400+ a tam sou jen jabka ;-)
o 01.02.2013, 15:05 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-02-01 15:08:51
Nismo: Je hezký, že tady píšeš o tom, jak každej chytrák v hospodě vytahuje Veyron, ale tady jsi na ahc a toho Veyrona jsi tady vytáhnul opět jako první TY... Já hned oponoval tím, že to sem nemáš tahat a že to je spíš GTčko než supersport. Řadíš se tím teda do kategorie hospodských chytráků?

Mimochodem pokud to teda chceš členit ne dle zaměření auta a hodíš to vše do jednoho 400+ plytle, tak Veyron pořád pokud vím drží prvenství s 431km/h protože tak jest zapsáno v knize rekordů. Leda že by v USA měli nějakou jinou knihu než máme v Evropě :)))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3204 sekund.