Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Nismo prosím poraď

 o Navštíveno 1935x o
o 24.01.2013, 10:31 | bobmasitr
Ahoj,

samozřejmě nemusí jen Nismo, ale ten vždycky rád odpoví.

Chci koupit druhé auto do rodiny místo káčka

Mám vyhlídlé dva typy aut.

1. Ford focus MK1 něco v naftě
- případně prosím poraď jaký motor ano, určitě mi napíšeš že TDDI ne, měl jsem to mondeo 1.8TD pohoda,ale je jasný že chci pružnější a novější motor

2. trochu z jiného soudku MB W210 tzv. masařka
-měl jsem 290TD ale odešel mi automat. koukám po 220D samozřejmě v manuálu. Je to tak opravdu děsnej motor jak se všude píše? to by to přeci nejezdilo těch 15let nebo jak je to starý.

Případně děkuji za postřehy, názory a zkušenosti

Bohouš


o 24.01.2013, 10:38 | JR
Kup si co se ti libi a na co mas penize .... vysrat se ti muze kazdy auto.
o 24.01.2013, 10:47 | bobmasitr
JR: to je taky pravda. Bylo mi to řečeno u tolika aut a pulka byla šmejd ač recenze dobrý a naopak. Ale jak říkáš :)
o 24.01.2013, 11:01 | radek.613
Focus MkI s 1.8 zetecem..... nádherně se to řídí, nechrochtá to, servis nenáročný.
o 24.01.2013, 12:31 | JR
Jo a vzhledem k tomu, ze to chces jako druhy auto, tak Radek ma pravdu.
o 24.01.2013, 12:38 | Vencaf
Hele a jseš si jistej, že chceš vybírat mezi uvedenýma autama? Protože Focus a W210 jsou naprosto jiný třídy aut. S Focusem bych jel tak max. na nákup a to ještě ne moc daleko, protože horší sedačky těžko najdeš, naproti tomu E klasse je pohodlnej vůz na delší cesty. Takže bych nejdřív uvážil účel, ke kterýmu má auto sloužit.
Automatu bych se u Mercedesu nebál, pokud se do toho nesral nějakej domácí kutil a nebyla zanedbaná údržba, tak je to spolehlivá věc.
o 24.01.2013, 12:46 | bobmasitr
Vencaf. jak říkám měl jsem mondeo,nevím jaký sedačky jsou ve focusu ale auto jako takový se mi líbí.

MB a automat, no měl jsem od táty E290TD v automatu. táta to kupoval v roce 98uplně nový a vždy servis jen Vodní stavby plzen. Předloni jsem si to auto od táty odkoupil a automat odešel a cena všude víc než závratná. Nakonec to stálo 46 a poslal jsem to radši pryč. Proto chci jen manuála
Něco jinýho jsou starý MB to jsem měl 190 2.5TD v automatu, kde automat není elektronický.

Pokud má Focus horší sedačky jak felda tak to jo :D
o 24.01.2013, 12:49 | walish
K čemu to auto bude sloužit? Jaký je rozpočet? Zkus se hlavně k účelu trochu rozepsat a cenový nástřel a třeba ti tady budou nabídnuty lepší alternativy ;)
o 24.01.2013, 13:19 | bobmasitr
walish: je mi jasné že se dají vybrat jiné alternativy, mě konkrétně zajímají tyto dva typy s konkretní nějakou motorizací. Ted Forda co v naftě. u toho MB zda brát či nebrat. rozpočet 65tis.
o 24.01.2013, 13:49 | Proffesor_W
nevim jak focus prvni generace, ale ten druhej ma ty sedacky fakt hrozny. urcite horsi jak felda. u te prvni muzu zkusit, ma ho kamarad.
o 24.01.2013, 14:32 | vinzek fa
no koukam taky po masarce a vsichni doporucujou automat ze prej manual de blbe radit tak nevim
o 24.01.2013, 14:32 | CervinVega
prvni FoFo ma sicny v poho...
o 24.01.2013, 14:43 | bobmasitr
No mě v tom automatu odešla nějaká deska, která je pod autem v tý převodovce a to se měnilo+olej samosebou. Jezdilo mi to jen na dvojku a zpátečku. Nejhorší je že z ničeho nic :D
o 24.01.2013, 15:07 | HIGHTOWER
nasypat 46 a pak hnedka prodat, když vím, že automat je novej, nevím, to bych si to raději nechal a měl jistotu, že se automat už nevysype...
o 24.01.2013, 15:09 | bobmasitr
Já už to auto nechtěl, dělal jsem na tom vstřiky,dilentbloky motoru. Hlavně už začínal bejt docela hnilotina.Prodal jsem ho ještě přijatelně
o 24.01.2013, 15:14 | walish
Pokud první FoFo, tak bych bral 1.8TDCi. Za nějakých 70tis. seženeš 2004, tedy konec výroby ...
o 24.01.2013, 15:20 | Lucni.konik
No, přidám......já z osobní zkušenosti FoFo MK1 rozhodně nedoporučuju. Jediný, co se na něm neopravovalo nebo nevyměnilo je motor(2,0i, jede, ale je to líný jak veš a chlastá). Vše ostatní šlo během 3/4 roku doprdele a opravy mě stály cca 70tis. za ten rok. No, halt jsem koupil "nafintěnej" kousek, ale řada věcí mě na tom nemile překvapila a co jsem našel, tak většina závad je běžných u FoFo - jako praskající hydraulický rozvody řízení, problémy s vnitřními klouby u poloos(samo se nedaj sólo koupit, tak se musí koupit kompletní), problémy s táhly řízení a vůbec praskajícíma vidlema řazení v převodovce, atd, atd. a korozí je na tom stejně jako Esco.
Takže zlatej Escort proti tomu.
o 25.01.2013, 07:59 | CervinVega
tos mel spatnej kus, dovezl jsem nekolika lidem FoFo 1,6i po FL a vsichni max spokojenost, co vim tak resili KO cd radia, reznouci kotouce vzadu (kombajn, hatch ma tusim bubny, samo to zalezi taky na stylu jizdy), praskly pletenec na vyfuku (investice do 15kil vct prace) a kolem listy nad RZ pocinajici mista koroze (u kusu se serviskou to je mozne po nechutnym dohadovani s Fordem uhadat na vymenu celych dveri)...
Tot vse... za me je to jedno z nejspolehlivejsich aut s timhle motorem...
(Na druhou stranu kamarad mel 1,4 pred FL s udajne 70tis najeto, dle meho laickeho odhadu tak 250tis, tam se mu odesla predni loziska + ten vnitrni kloub poloosy).
o 25.01.2013, 11:10 | radek.613
Máme doma FoFo kombi Mk1 1998, jsme třetí majitelé. Je to samozřejmě benzín, 1.8, ani ropák, ani převlečený tranzit (2.0 :-D). Teď má natočeno 175000. Za celou dobu dostal přední a zadní kotouče, několikero destiček, volnoběžný ventil, sadu svíčkových kabelů a loni prvně ložisko v pravém předku a kosti stabilizátoru. Žádné převodovky, žádné poloosy, žádné fatální závady, nic. Prostě stačí rozumně vybírat a ne koupit první pelech. Jinak to jezdí, ve dne v noci, v zimě v létě, stojí furt venku, meje se to jednou za rok, a furt to funguje. Benzínu to bere do 8, LPG mezi 9-10. Neskutečně se to na "rodinného kombíka" krásně řídí, nic z toho neteče, všechno funguje a má to vyhřejvaný čelní sklo. A samozřejmě po různu sem tam pupen, čímž je tato řada proslulá, ale nic dramatického ano užívání bránícího. Jo, výbava "Ghia" má sdačky naprosto super.
o 25.01.2013, 11:45 | Nismo.Power
no taky tu nejsem pořád.....

každopádně FoFo1 neni vůbec zlý auto, má to příjemný jízdní vlastnosti, naftu bych v tom nechtěl ani zadarmo .... určitě bych bral 1,6ku nebo 1,8mu jak píše radek to sou opravdu nenáročný motory jakna spotřebu tak na údržbu.... naftu bys musel mít možnost někde z JZD za 15kč litr aby se ti proti benzínu vyplatila nákladama..... takže v tomhle případě určitě benzín.....

a W210 no nevim to sou trochu jiný třídy aut a pokud to chápu tak si zjistil že se v nějaký tý menší ceně dá sehnat i MB jenže to v tý ceně sou všecho totální kasičky o kterou bych si neopřel ani koloběžku.... natož ropák .... nevim tomu bych se vyhnul pokud chceš MB tak musíš mít dostatek peněz na to.... čim novější MB tak co rok novější na výrobě to potřebuješ dvojnásobek peněž ba možná to leze i exponenciálně :D

jinak FoFo má pohodový sedačky toho bych se nebál..... ale v každý automobilce a každym modelu najdeš sedačky z kterejch tě budou bolet záda kor na spolujezdci.... já třeba včera nerozdejchal ani 100km v e46 s anatomama který na první pohled vypadaj super, na první posez taky super ale po 50km dálnice prostě bolej záda jak ve fábii....
o 28.01.2013, 18:28 | bobmasitr
I tak si nismo pohotovej :) No je mi jasný že ty fordí se ti v naftě moc nezamlouvaj. ale jak víš měl jsem to mondeo 1.8td to vínový, nakonec se prodalo velmi slušně a nikdy s tím problém nebyl. Krom toho že to bylo neskutečně líný auto. Takže ty TDCI nejsou takovej pokrok?

a co se týče toho MB tak mě zajímá ten motor 2.2D 70 Kw. Píšou jak se to sere atd. Jenže když budu mít štígro tak narazím na dobrej kus po repasi toho Lucas čerpadla nebo co tam cpou. Zase si říkám nemá to turbo tak o jednu věc mín co se muže rozbít.

Právě že vím jak taxikáři s tím jezdili a za málo i po městě. tohle by sloužilo taky do města a příměstskej povoz. Nechci novýho, ale starýho MB. Zase 124 je už dost stará a za rozumnej peníz to ani koupit nejde.

Tím focusem si mě potěšil, aspon mám co prohledávat :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.321 sekund.