
Navštíveno 2205x


23.01.2013, 11:32 |
Drtič Tak co to máme za motůrek? :-)

23.01.2013, 11:33 |
Drtič | Upraveno: 2013-01-23 11:36:12

23.01.2013, 11:34 |
Drtič

23.01.2013, 11:36 |
Drtič

23.01.2013, 11:38 |
Drtič U té druhé fotky. Překvapila mě americká zásuvka...vede to někde do bloku přímo. To je předehřev do zásuvky?? :-)

23.01.2013, 11:40 |
Drtič Jinak...v motoru už někdo byl. Nevím proč, ale byl. Rozvody taky někdo zhazoval. Rozkucháme víc a uvidíme, co na nás vybafne.

Ano, zásuvka je na předehřev - zejména na Aljašce je prý běžné, že zastavíte třeba u obchodu a dáte auto do šťávy :o) jak jsem koupil, tak prodávám - nekamenovat prosím :o)
V8 a predohrab? takze STS? ;)
na te prvni fotce to vypada jak motor z tanku :-D

23.01.2013, 11:52 |
Drtič Takže STS. Začla mi mrcha žrat asi litr oleja na 200 km, tak se na to jdem podívat. Samo při dalo by se říct jízdě na dílnu se odporoučel kineták :-)
Thullo: Aha, to jsem ani netušil, že existuje u tohodle auta. U traktorů vím, že je to běžné :-))
jj, ale prihrev je na 110V - kdyby jsi si to chtel zapojit... ;)

23.01.2013, 15:12 |
Drtič No to je mi jasne :-D do nasi zasuvky to pasovat asi nebude
na první foto asi fakt tank.... pohled na automat vypadá dobře :)
a neni vono to nějak dovežený z kanady ? :) takhle orezlý hadice to je hardkór teda to musel někdo sypat solí z kyblíku :D
jinak závadu samozřejmě vyřešej gufírka na ventilech...
na první foto asi fakt tank.... pohled na automat vypadá dobře :)
a neni vono to nějak dovežený z kanady ? :) takhle orezlý hadice to je hardkór teda to musel někdo sypat solí z kyblíku :D
jinak závadu samozřejmě vyřešej gufírka na ventilech...

23.01.2013, 15:41 |
Drtič uvidíme,celkem to tlačilo do vody. Jojo, mám kanadskou verzi :-)
Litr oleje na 200km a vyresej to gufirka? No tak na to si pockam :)
Marauder, budiz mu zeme lehka, mi jednou rikal, ze to zrani oleje resil na svym a prestalo to, kdyz mu dal olej "americkej" Ze to nechapal, daval do nej olej, kterej byl parametrove udajne stejnej (USA vs EU znaceni viskozity), ale zralo to. Pak sehnal u nas nejaky americky oleje a byl prej klid.

23.01.2013, 18:37 |
Drtič Ja jsem tam valil petrol canada, primo do cadillacu urceny a nic. Takze uvidim, ale podle me bude minimalne i tesneni pod siskou kantare
hlavně na tý první fotce to vypadá jako by tam explodovala tuba chemoprénu :D
jinak jasan, sadu těsnění na motor takže gufírka a všechno kolem, palice přetěsnit řádně i s předělánim vložek a máš aspon na 200tis od motoru pokoj ;-)

23.01.2013, 23:37 |
radek.613 | Upraveno: 2013-01-23 23:37:34
Zírám, ještě to nemá najetý ani první milion, a už je s tím taková rachota.... kde udělali odboráři chybu a co na to Chuck Norris? :-D
lol :-) mozna bude neco na tech klepech o poreznim bloku motoru...

24.01.2013, 08:12 |
Drtič Najeto mam 240 000 a beru to jako kazdy jiny povoz. Je mi jasne, ze rypani je na Nisma :-D Jak to dodelam, premyslam, ze ho prodam a koupim zas neco jineho. Zadohraboveho americkeho V8. Ale zatim je to ve hvezdach.
stejně jako timhle způsobem odejde dobová V8 od BMW tak odchází i tenhle celohliník.... sou to prostě leta v kterejch se tohle s těma motorama dělo a každej to ví a je to všeobecně známý a každej to s timhle musí kupovat.. každopádně stačí udělat do bloků štefty držený třeba závotovejma vložkama od wurtha a dalších minimálně 200tis se v tomhle ohledu nemá motoru co stát..... rozvody zde maj "check" někde kolem 200-250tis takže neni od věci je rovnou zkontrolovat a mít jistotu že do půl milionu od nich bude klid což samožřejmě tenhle řetězovej rozvod nemá problém najet.... celkově ta oprava neni nějaká echt raketa stejně tak ako kdyby se dělala na 4,4ce od bmw která taky ráda umírá teplem pod kapotou a vaří vodu....horší už pak je že ke mě přijel chudák s e38 s tim že se mu upek motor jak vařil tak koupil někde libovej za 40kkč s výměnou od nějakejch BMW machrů a řiká že mu ta teplota leze divně tak sem mu sdělil že to co koupil tak má taky fouklý těsnění..... takže si člověk nevybere..... a to ta 4,4ka od BMW je technologicky starší o dost než northstar takže by teoreticky mohla bejt odolnější....
BTW v usa na foru jezdí jeden co má v současnosti kolem 700 000 najeto s tim že dělal těsnění někde před 200tis a doteď mu to funguje :) takže když se tahle výrobní vada odstraní tak je klid..... a nejsou potřeba nějaký bludy o porézním bloku což je totální nesmysl :)