
Navštíveno 4135x


14.01.2013, 17:29 |
macek Nova Vette je super fakt se povedla


14.01.2013, 17:30 |
macek
Trochu mi vadej ty 4 koncovky jinak pecka
Trochu mi vadej ty 4 koncovky jinak pecka
predek trochu jako toyota celica gt a zadek camaro
vejfuky jak ctyri plechovkovy pywa :-D
me vadi ten znak,jinak vyfuk ok modern a zajimave

tady bi bilo hezky vtom cerny mriz

spíš ta technologie :) 7 rychlostní manuál kde při řazení (vejš i níž) se přizpůsoběj otáčky motoru kvaltu kterej tam chcete dát dřív než ho tam vůbec dáte :) to je velmi fajnová fíčura :)
jinak za mě fakt pecka, jediný na co bych si musel zvykat sou ty vejfuky asi ....ale přeci jen to se dá vždycky udělat jinak :)
Předek Ferro, zadek Camaro, ale je hezká.
znáček je potřebnej :) rozhodně k autu sedí a je taky faceliftovanej :)

stingray nesmí chybět :)

introš stejný jak ostatní nový modely chevy/dodge

na tom displeji je logo transformers ne? :-D

14.01.2013, 18:13 |
Nismo.Power | Upraveno: 2013-01-14 18:15:23
tvary stále sou jasná corvette stejně jako u viperu kterej si zachoval design ......
spíš nechápu že "jen" 450hp ale zase je to novější motor s přímym vstřikem a krouťákem stejnym jak stará verze takže to pojede dostatečně :) společně s magnaridem to bude dobrá věc na okruhy :) a zase pokud to bude jezdit za 9L což u starší vette člověk musel jet na klobouka aby to tam dostal tak by to mohlo bejt fajn resp. určitě to nebude tak uchlastaný jako starší modely :)

14.01.2013, 18:16 |
AR aaa us kara, tady chuck nadávat nebude ;)
AR : tak jak čteš ty vejfuky taky zrovna moc nemusim ale prostě stingray tak to tam asi bylo nutný no :)
jako ferrari to prostě nevypadá vypadá to jako corvette stále a že ferrari krade technologii podvozku z GM je mi uplně jedno spíš mi je vtipný že si to neuměj udělat po svym a musej bejt stále krok pozadu :)
ne, jako 599 to fakt nevypada, ani vzdalene


14.01.2013, 18:31 |
dddd vnitřek C4 facelift maličko mi připomíná
Proff : ano 599 vypadá jak starší C6 no .... nevim kdo kopíruje od koho jenže i tak vette vypadá uplně jiank jako auto a tyhle boční linii má beztak fůra aut :D

14.01.2013, 18:59 |
Pekys je to uplne jedno čemu je to podobný, za mě pecka ze všech stran.
Peckovni auto,uz ta predchozi generace se mi strasne libi a z06 je vaznym kandidatem na budouci stroj a tohle je zase o kus dal,takze za mne palec nahoru :)
Hezká.. Teda až na ty výfuky, ty jsou jak pěst na oko :)
Jinak Z06 jede neskutecne, potkali jsme se na mladoboleslavsky a moc jsem se necapal :) Oba jsme tam meli cca 270 (mojich tachometrovejch) a ta svine prede mnou furt zrychlovala. O zvuku nemluve. To je jedina amerika, co by stala za uvazeni ;)
Rajdl: mno rejzi jsi taky nechtel :-D
Takze az Te prestane bavit 2.0i tak .... :-)

14.01.2013, 22:14 |
FBS bez těch výfuků by to nebyla Vette, takže za mě JO... :-)
Mne se nejvic libi ten nalepovaci trilobit :-D
Rejnok cype :-)
nevim ale "jedina amerika co by stala za uvazeni" to jedine svedci o celkovy neznalosti americkejch aut :-)
To mas recht ;-) to co zajimave neni. Me opravdu nezajima ;-)
Od každýho kus a výsledek strašnej. Nějak mě ty nový auta až na vyjímky přestávají oslovovat..

15.01.2013, 01:23 |
JP semirychlostní manuál?? A já si stěžuju že 6 je zbytečně moc... to už tam člověk bude kvrdlat jak v kamionu ne?:D Jinak je to tvarově moc pěkný auto, ale ten zadek prostě neni Corvette a hlavně je na celym autě (jak zvenku tak zevnitř) zbytečně moc cingrlátek který ten design trochu degradujou na nějakej tunersky dobastlenej model pro hráče NFS Underground. Nebo je to nějaká ZR1 verze (tam by to sedělo)? C5 i C6 byly designově mnohem čistší a celkově hezčí.
Že se to vzdáleně podobá Ferrari bych tomu nezazlíval, ono to bylo designově podobný vždycky, stačí kouknout třeba na Daytonu a vedle postavit C3... Jinak zrovna 599 a "stará" C6 mi teda nepřijdou podobný skoro vůbec.
Ač jsem Vette pozitivní a řekl bych že dost, tak z tohodle mám smíšený pocity. Jako hezký to je, ale jak přední, tak zadní světla jsou nějak mimo korvetí styl, něco jako předek novýho Vipera. Interier super, technika bude super. Kdyby se C7 stala z tohodle konceptu, tak bych se nezlobil
dulezity je, ze to bude jezdit za 9 litru... :O)
Me se to teda moc nelibi, na jednu stranu je to preplacane, na druhou stranku to postrada originalitu, jako ze ty prvky co na tom aute jsou uz tu proste jednou byly, nebo jsou.
Tak jak se mi C6 libila a libi, tak tohle je pro me krok spatnym smerem, nicmene, co mi neni rovno, po tom je mi ho*no ;)
7-mi kvalt uz funguje u porsche nejakou dobu.
Mne sa to prakticky vôbec nepáči. Ako to už odznelo, zmiešali všetko, chceli sa podobať na každé auto snáď a výsledok je nepekný mix. Za mňa palec dole :-)
presne tak.
design neni zlej, amikum se to bude urcite libit, ale proste to neni corvetta :-/
myslim že ty auta sou všechny dneska s dnešnim designem prostě.... doba je taková a pokud to chtěj prodat neni jiná možnost.....
proč by neměly použít design světel z camara což je design kterej teď maj ? stejně tak by člověk moh říct že 3er má naplácaný světla z 5er nebo a4 má z a6 a jak se v tom člověk má pak vyznat....každej má svůj design a ten si drží a inovuje ho takže proč by nová corvette a viper měla bejt výjimka ? prostě to de s dobou a ta si žádá LEDky ve světlech, multifunkční budíky navigaci apod chůjoviny ....
jak nová vette tak viper si ovšem drží stejný tvary takže boční linie je u viperu stále jasnej viper i kdyby někdo dostal obrys jen černá/bílá v kontrastu tak ví že to je viper.... vette je stále taky jasná a prostě je to pořád jen příští generace smíchaná z C6 a extravagantního konceptu co byl v transformerech a přeci jen takový retro by se tolik neprodávalo takže výsledek je něco mezi obouma designama a je povedenej..... na živo to auto bude rozhodně působit jako vette a bude mít koule jako vette stejně tak jako 599 bude naživo působit že to je ferrari od italskýho zvuku přes barvu po tvary....

15.01.2013, 11:58 |
RedBaron | Upraveno: 2013-01-15 12:00:55
Kombinace masivnosti a linie střechy mi z některých úhlů dokonce malinko připomíná GT-R, za mě tam ruší hlavně ty čtyři výfuky pospolu místo 2+2 na stranách. Inovace předních nebo zadních světel mi nevadí a hmota čumáku už není tak dominantní jako u starých Vette, ze kterých byly výhled a ovladatelnost velmi diskutabilní, člověk prakticky nevěděl, kde auto začíná, protože byl zapasovanej někde nad diferákem.
Corvette když se za ní umí vzít, to umí na okruhu nebo hladký silnici natřít skoro veškerým italským a německým zázrakům, Problém Corvette je především v tom, že třeba na české okresky je to vyloženě nesmysl, ty listovky na zdejších asfaltových oraništích prostě nefungujou a nikdy fungovat nebudou a marně hledají přilnavost.
Nismo: proč by neměla mít světla z Camara? Protože tomu tak jednoduše nikdy nebylo :o) Korveta byla vždycky top sporťák, kterej byl svébytnej, Camaro bejvalo civilní auto. Je teda i historicky nelogický, že kult stanovuje průměrný auto něčemu, co by měl bejt top sporťák v USA

15.01.2013, 12:22 |
Escudo | Upraveno: 2013-01-15 12:23:16
RedBaron: kolikrát jsi jel s nějakou Vette na českejch okrskách? Ale jinak s souhlas.
K totmu výhledu, sedni si do jakýhokoliv supersportu a zjistíš, že ten výhled neni nic moc nikde. Ale vždycky jde o zvyk a o nic víc.
Escudo: Několikrát, s obyč C4 automatem a C6 Z06, auto odskakuje opravdu zle a když přijde kritickej úsek, je tomu malá váha, nízký těžiště a široký gumy houby platný, protože obyčejná 318tka bez M-Paketu ten úsek projede rychlejc jenom díky tomu, že se prostě dokáže udržet povrchu. Pak přijde chvilku rovinka a náskok je samozřejmě díky výkonu zpátky, ale v tomhle je použitelnost Corvette dost bídná.
RB: tak pokud jsi projel zatáčkou ve 318 rychleji, než v Z06, tak se jednalo buď o šotolinu anebo si dovolím pochybovat o Tvých řidičských schopnostech a zkušenostech s GT autama. Tohle už je vcelku scifi, Z06 je vcelku tvrdá, ale to neznamená, že by se jí u nás nechtělo. Řekl bych, že s těmahle autama nějakou zkušenost mám a můžu Tě uklidnit, že to taková trága neni :o)
Spousta lidí tu má jako kult 911, přitom moje C5 má předek podstatně komfortnější i na listový pružině a zadek je možná o něco tvrdší. Já osobně bych se bál do zatáčky spíš s nezatíženou 911 pokud se jedná o rozbitou silnici. Popravdě toho po dálnicích moc nenajezdim, takže drandim pouze po okrskách. Ono jde taky o to si uvědomit, že máš na zadní nápravě, která váží nula nula prd docela slušnej krouťák a jízdu tomu přizpůsobit při výjezdu. Přpadně nechat puštěnýho asistenta, kterej to udělá za Tebe s to vcelku s přehledem
Hoši, mám pocit, že z toho děláte zbytečný flamewar, který nikdy neměl vzniknout. Nikdo vám netvrdí, že amerika jezdí pouze rovně a podobné obecné závěry, jen že jistota v kosaté zatáčce rozbitým asfaltem prostě vypadá úplně jinak než v podání listové nápravy kterékoliv Corvette.
Spíš bych řekl, že jsi měl prostě blbou zkušenost díky bůhvíčemu a teď z toho děláš obecnou pravdu. Kdybych byl ve Tvojí kůži a někdo mi půjčil Z06, taky bych se asi bál jí pustit do zatáčky a kdybych pak usednul do něčeho, co znám, tak bych se cejtil jistěji. Kdybys za to ale pustil někoho, kdo s tim trochu umí (což nemusí bejt zákonitě majitel), tak by jsi asi změnil názor. Můj první poznatek z GT byl ten, že to auto dokáže najet do zatáčky úplně jinou rychlostí, než běžný, řekněme sportovní auta. Nevim a jakej hypodrom by se muselo jednat, abych se bál do zatáčky najet rychleji, než civilní 318ka. To je podle mě informace, která flame dokáže založit

15.01.2013, 14:28 |
AR může mi někdo vysvětlit proč když se jedná o USA káru a přijde tady narážka na to že v tom sou linie x dalších jiných aut tak NP prohlásí: "myslim že ty auta sou všechny dneska s dnešnim designem prostě.... doba je taková a pokud to chtěj prodat neni jiná možnost....." ale pokud se tady objeví noUSA tak je NP schopen tady nadávat nad designery a konstruktéry co to sou za vylízané paka že se opičí od jiných ;)....to jen tak na odlehčenou ;)

15.01.2013, 16:13 |
JP konzistenci nismonázorů asi neni potřeba řešit:))
nismo: me teda rizeni otacek motoru pocitacem tak abych zaradil do spravnejch moc nepobavilo, jasne, budes rychlejsi a bude se to lip ridit lama ridicovi, ale me osobne to prijde ze to jde uplne proti filosofii sportovniho auta...
ad vette a rozbita cesta, myslim ze kdyz to bude hodne rozbita cesta tak neni duvod proc by 318 nebyla rychlejsi nez vete, stejne tak bude obyc 318 na hodne rozbity ceste rychlejsi nez mpaketova s nakejma nizkoprofilovkama...ale s vette sem nejel, mel sem takovej pocit ze sportovnejsich bmw a 911ky...
Nevim co by me muselo vest k tomu abych psal ze vette ma spatny napravy..... Naopak ta naprava je tak vymyslena ze diky ni je corvette to co je..... Ja nevim zdali RB uz jel nejakym jinym supersportem rekneme treba italskym po nasich rozbitejch silnicich ale kdyby jel tak by se mu asi zdalo ze ze na nerovnosti v zatackach ma lambo misto zadnich ultramegamulti link ramen jen tuhou zadni napravu s listovym perem po obou stranach vozu....ano superspory vseobecne nemaj rady nerovnosti v zatacce protoze sou tvrdy a lambo je daleko tvrdsi nez vette a o to rychlejc by vette projela ceskou zatacku protoze umi bejt dost civilni s tim ze kdyz se ji zachce a sedne do ni schopnej ridic tak na okruhu zesmesni italsko-nemeckou produkci.....a to prave diky tem napravam ktery maj jak predek tak zadek proklate nizko teziste a rozlozeni vahy celyho hnaciho ustroji je fifty fifty...takze pokud nekoho tolik irituje ta laťka co je na spodu zadni napravy a mysli si ze vinuta pruzina ma automaticky lepsi vlastnosti tak to je volovina....ta laťka funguje i jako velmi dobrej bocni stabilizator a diky tomu ze je uchycena dost ze siroka tak cela zadni naprava perfektne kombinuje multilink s tuhou zadni napravou a od kazdyho vyuziva jeji pozitiva, je to jednoduchy a ucinny....nebejt tak vette C7 to mit nebude ale ma to taky a k tomu samozrejme rizeny tlumice nejnovejsi generace (celosvetove samozrejme) protoze nikdo zatim nevymyslel lepsi a rychlejsi tlumice ac uz snad byl pokus kdesi u skf ale nedopadlo to nejlip a cena naprosto tragicka takze stejne jako bose to ani nebude ve vyrobe....
Kdyz bych mel vette porovnat s lp640 a oboji sem ridil tak lambo se tvari nemecky, proste je tuhy a rizeni je takovy aby si uzivatel myslel ze to auto snad nikdy neutrhnete a vsechno to dela za vas,celek auta pusobi zcela umele a utrhnout to neni zadnej problem a projeti kanalu znamena ukousnutej jazyk....ferrari to samy podvozkove ale na rizeni se tvari mnohem davejc a sportovnejc,ale vette je,byla a bude vzdy sportovni nacini se sportovnim charakterem lec stejne jako 911 narozdil od lamba a ferr pouzitelna do beznyho provozu kde vette i 911 se tcarej jako doma, umej jet komfortne a za rozumnou spotrebu coz ani lambo ani ferr neumi ani kdyby se rozkrajelo....
To ze umi ridit otacky podle polohy radici paky neni naskodu spis to z ni udela jeste ultimatnejsi sportovni nacini protoze vette doted hodne ztracela na casech razeni....koho by to sralo tak ta funkce se ovlada padlem pod volantem takze pokud nebudete nekde sprintovat nebo atakovat cas okruhu tak si to muze kazdej vypnout a blbnout se sedmikvaltem jak chce stejne tak s nastavenim podvozku ci hlasitosti vejfuku :-)
ad rejpalove do designu tak napsal sem to proto ze tu kdosi napsal ze to nebypada jako vette a ze ty svetla cosi kdesi....design de s dobou to je nutnost stejne jaku tu nekdo pise ze kdo de s dobou musi mit pod kapotou tdi i kdyby se jednalo o supersport.....svetla sou proste jasnej facelift a drzej se hystorie vette aneb dva kusy vedle sebe a ze sou v designu ala camaro ac vypadaj uplne jinak neni na skodu naopak tek zadek vypada velmi luxusne a videt tam dva kolace by znamenalo ze ani nebyl potreba facelift....
Jinak ano stresni cast mi taky pripomina tvar gtr...ale je to jedno to auto porad ma tvar corvette a tak to ma bejt...
Ted jen doufat ze nebude jen Z51 packet ale ze udelaj i ZR1 verzi :-)
a srovnani s 318 necham plavat neb 318ce ujede libovolnej civic 1.5 a nikdy bych netvrdil ze bude mit civic lepsi jizdni vlastnosti nez vette ani v zatacce hrbolaty kde si proste jen clovek se supersportem nasere vic do gati nez s civilnim autem ktery ovsem vyleti uz v daleko mensi rychlosti do pole....
Escudo : vette je americka ikona ale ani omylem nejlepsi americkej superport :-) vette je proste pojem stejne jako 911 aneb oboji ma vetsi vahu nez slovo ferrari :-)
Není co řešit, to auto vypadá naprosto parádně a je vidět že se toho designeři nebáli. Sedmikvaltu bych se nebál, stejně jakýkoliv silnější auto s dlouhejma kvaltama udělá skoro 200 klidně na 4ku, takže ten sedmikvalt má smysl. A taky hlavně kvůli spotřebě, ten motor bude mít dostatek síly na to, aby na tu sedmičku klidně někde po dálnici mohl v pohodě těch 130 valit, a při malejch otáčkách který tím získá jet fakt za pusu. Je to dobré, líbí se mi to.
210kmh na 4q jede i moje e30 :-)
a sedmicka jde v nizsi stredni tride radit myslim uz od 100kmh :-)
Nismo: napsal jsem, že Vette byla vždycky v USA top sporťák (nikoliv, že je to nej USA supersport), což je obecný historický fakt už jen proto, že v prvních třech až čtyřech dekádách výroby prakticky neměla přímou konkurenci ve velkosériový výrobě. To až v devadesátejch letech, kdy dorazil můj oblíbený RT/10 a následně GTS. Za konkurenci nepovažuju garážový kusový nebo malosériový stavby
přecijen auta jako Mustang, Camaro, Challanger, Charger a jim podobní byly celkovou kontruskcí někde jinde, to se ale týká i ceny, která byla třeba poloviční
Tak ale convertible se mi líbí víc


17.01.2013, 11:23 |
Escudo | Upraveno: 2013-01-17 11:24:22
tady ten zadek řiká mnohem jasněji "já jsem korveta"
a popravdě i ta fotka zpředu s částí boční siluety víc navazuje na předešlej model
mimochodem, C7 mi místy připomíná C6 našeho pana vedoucího, kterej má bodykit jednoho místního úpravce. Třeba ty boční krytky zadního skla.
líp to vyfocený asi nemám

Pepík : ale dyŤ je to stejný to auto pořád :) jen prostě nemá střechu a tim pádem odpadá pro vette klasický zadní klenutý obrovský sklo.... cabrio opět mělo stený tvary jako C7 aneb dlouhý víko kufru:) jinak zadek identickej, předek identickej a bok stejnej jen prostě absence střechy :) jinak jasan vette je top sporťák protože ona ani nemívá cenu podobnou supersportu jen stejně jako GTR je schopná za 2míče řádně potrápit 2-3x dražší rádoby ultimátní auta :)
mustang je a byl vždycky prostě auto pro masy který bylo trochu sportovnější ale nebyl nikdy nějak ultimátní výjma pár určitejch omezenejch modelů..... charger challenger to byly dlouho zapomenutý auta který teď vstaly z mrtvejch v podobě GT aut případně ZL1 která se řadí k supersportum a mustangy který se současně fungujou stále jako cenově dostupný sportovnější auto s tim že stále víc sou i variace který sou GT případna supersport kategorie v případě nový GT500.... camaro bylo tak nějak stále a řadilo se do sportovních aut...
ad kvalty tak nechápu co kdo řeší na tom že jich tam je 7 ??? mám auto po kterym chci nějakou maximálku a je uplně jedno zdali to je maximálka 180 nebo 350 a je jen na mě zdali to rozložim na málo kvaltů z čehož vyplívá horší dynamika a čas potřebnej k dosáhnutí oné rychlosti stejně tak jako větší spotřeba při dálniční rychlosti nebo to rozložim na víc pro mě za mě 8-9 kvaltů ala dnešní automaty tak prostě odřadim víc kvaltů s tim ře motor bude mít větší dynamiku v v kratších kvaltech ...
takže je uplně jedno zdali má šestivkvalt nějaká dnešní 1,2ka motor nebo 1,9ka tdi nebo že ho má nějakej supersport....
a 200 jede dneska na 3-4ku hromada aut.... obzvláště ty 4kvaltový automaty :D tam i dvoulitrová omega dá 220 na trojku a STS na trojku nějakejch 240+ smozřejmě v obou těhle případech má tahle hovadina nemalej dopad na dynamiku vozu kde malej počet zbytečně dlouhejch kvaltů degraduje možnou pružnost vozu kdyby jich měl víc.... řazení automatu je už dlouho otázka okažiku takže nevidim důvod proč se 4 kvalty držely tak dlouho a nedělaly se 5-6kvalty už dávno když se jedná pouze o delší hřídel v pár sad spojek navíc... nakonec vždycky dojdem k závěru že ve všem hraje roli cena byť jedinýho šroubku v autě....
Kdo jezdí GT5 na PS3, tak je nová Vette zadara ke stažení. Viz
[ Link ]
a co teda, odskakuje? :-)
v GT5 chybí trať "Czech road" ;-))
Bohužel, trať "Samádíra" tam není a povrch Nordschleife obsahuje spíš přeasfaltované větší hrboly, díry určitě ne.
jo jo, neni nad to si to zkusit ve hře, kam se na to hrabe osobní zkušenost majitele :o)))
každej ví že hra je lepší než realita :D nevim jak ty ale já se nebojim ve hře v plný rychlosti vzít pravoúhlou zatáčku protože vim že stačí zmáčknout nitro a ono mě to vynese vklidu..... v reálu bych si nasral do gatí ;-))
ba ne GT5 je dost reálná hra už ale do uplný reality pořád hodně daleko :)
mě to příjde hodně "korejské" ze všech stran i zevnitř :-/
A ano, serie GT bude vždycky jen hra ;-)
crestik: Ty aby sis nepřisadil :o)
[ Link ]
Redbaron: Už jsi tady od crestika viděl někdy něco jiného? ;))
Nemôžem si pomôcť ale tie zvuky sú v GT otrasné...
muSlim: Souhlas, nejslabší stránka hry, jednoznačně. Aspoň je tam sampl z V8čky, i když je s ním zacházeno totálně blbě.
2 RedBaron: jj, ale sampl je k hovnu, nemôžeš ho naťahovať a krútiť do áleluja :-(
Mimochodom, mrkni na superarkádu NFS Most Wanted, demo je na PSN. Zábavné to je moc (ale fakt vyložene na zábavu, neseriózne, pár rumov a partyplay s kamošmi) a hlavne, skús vypnúť muziku a počúvaj zvuky motorov. V demu sú 3 autá, každé skorodokonalý zvuk, hlavne R8 ma úplne dostala po zvukovej stránke... Prečo to vedia chlapci z "Arkádie" takto spraviť a pán Yamauchi ni? :-/
A to pritom gt2 mela zvuky ok. Ted lituju ze sem si koupil ps3,jak sem slysel forzu u kamose tak to je nebe a dudy.
2 mikevr2: no zase netreba preháňať, na PS3 je spústa iných výborných ba aj lepších titulov, než "nejaké GT5" :-)

21.01.2013, 21:58 |
RedBaron | Upraveno: 2013-01-21 21:58:48
mikevr6: GT2 měla pro Corvette sampl z nějakého čtyřválce, to už bych nevytahoval vůbec.
muSlim: Já si kvůli GT každou PS3 koupil a ať jsem hrál co jsem hrál, žádná jiná hra nemá takhle dokonalou Nordschleife, takový výběr aut a na konzolích bohužel ani takovou simulaci jízdních vlastností. Forza je dobrá v jednom a dělá zas špatně druhé. Zvuk ve Forze je samplovaný za výfukem a je stejný zvenku i uvnitř, ať je auto k divákovi předkem nebo zadkem a i prostorová lokace, doppler a další efekty, ve kterých GT5 na systému 5.1 exceluje, jsou ve Forze zase totálně mimo, navíc je zvuk "rozkouskovaný". Nejlepší zvládnuté zvuky motorů měl jednoznačně Project Gotham Racing na prvním xBoxu.
My jezdíme GT5 na Logitech G25 teď přes zimu na sále místní putyky a šestimetrovém FullHD plátně s projektorem každou druhou sobotu až do rána a všichni se baví královsky.
Muslim:porad neco,ja porad nemuzu tomu konzolovemu hrani na chut,at si pustim co chci porad me to bavi na pc vic :(
RB:nevim,corvette sem v gt2 moc nejezdil a je to uz par let co jsem to hral naposled ale pamatuju ze tam slo slyset jak fouka turbo,zmenil se zvuk kdyz se dal sport vyfuk nebo filtr a trebas to se mi libi na forze ze tam m3 e36 zni jako m3 e36 a m5 v10 taky jde poznat :)
Ted je na PC dost dobry Project CARS. sice to jeste neni hotovy, ale uz je to slusne hratelny. Pro me asi nejlepsi komromis mezi ultra simulacema jako iracing, rfactor, lfs a arcadama jako shift apod. Pristup k mesicnim betam stoji 10 Euro a stoji to za vyzkouseni. Tech 10E pak dostanete slevu na finalni hru. A grafiku to ma super.
[ Link ]
2 RB: ja som to myslel ako hry globálne. Že PS3 nie je len o GT :-)
2 mikevr6: ja som bol dlho proti tomu tiež, doma keď sme ségre kúpili PSOne, som si ťukal na čelo ako to môže niekto hrať. Moja prvá a jediná vlastná konzola bola PS3 nejak v roku 2007 a od tej doby sa nájdu vždy hry ktoré ma držia celkom dosť. A na gamepad som si tak zvykol že ma to na PC už ani nebaví, preto som aj docela drahé herné PC rozpredal niekedy rok po nákupe PS3 a už asi žiadne nebudem chcieť :-)
RadekFM: Project C.A.R.S. vypadají velmi dobře, i tratě jako pobřežní kalifornská dálnice jsou super, jen se mi zdá, že auta, která jsou na výběr, by se dala spočítat na prstech.