
Navštíveno 1797x

Uz cca 2 mesice zpet jsem pokukoval po tomhle outbacku
[ Link ] stale se prodava, tak treba byl nekdo omrknout a vi o nem neco.
hlavně si zjisti, zdali to bylo přestavěné na LPG již od novoty a továrnou a nebo pokud to je dodělávanej plyn tak je lepší hledat jinde, neb to je loterie jako blázen
Pokud by jsi nenasel nikoho fundovanejsiho, tak Ti tam klidne sjedu ;o)

02.01.2013, 15:40 |
nome tak továrně to LPG nebude určitě, subaru dává pokud se nepletu origo LPG pouze do 2,0 a 2,5
Vyser sa na to kvôli tomu LPG, fakt nedoporučujem, nech je od akéhokoľvek výrobcu. Ofiko zastúpenie Subaru nedáva do trojlitrov LPG a vedia prečo (mali pár kusov experimentálne zaplynovaných a motory sa vysrali). Chlapec čo si kúpil moje Legacy 3.0R to tiež zaplynoval (dosť drahou sadou s extra primazávaním) a po 15t km zistili že mu musia zrepasovať komplet hlavu, tak to bude dávať preč z toho (ja som mu to vravel ešte než to tam dal, neveril mi, teraz plače že nepočúval a vyhodil docela dosť kešu ako za sadu, tak za servis) :-)
To mi rekni ze 3R je tak alergicka na plyn? To se tak zasadne lisi od slabsich variant? Abych se rozloucil s timto povozem tedy :(
Není alergická, jen je postavená z tak mizerných materiálů, že se při spalování LPG (s teplotou hoření o pár stupňů vyšší než při spalování benzínu) ten motor taví a roztejká, načež odchází výfukem pryč :-D
2 GooGoo: ako radek nado mnou, a slabšie varianty tiež niesú úplne bezproblémové na plyn. Bohužiaľ, robia z divných materiálov, aby ušetrili na váhe či čo :-)
To jsou ty japonské motory, které Nismo ve vedlejším vlákně tak uctívá :))
Když by konstrukltér v Subaru nchtěl, aby motor vydržel dlouhodobě LPG, neboj se, že neví, jaký materiál by měl použít. Jenže LPG je doména evropských států, které prostě jdou "svojí" cestou. Snaží se pak přesvědčit motor, aby fungoval v podmínkách, na které prostě stavěn není.
To, že japonské motory nesnášejí LPG, je však jejich jediná vada (stejně u celého auta).
OPnen OTB z linku je pelech na entou - stačí si přečíst text inzerátu, kde se píše něco o tom, že auto jsou bez známek opotřebení a pak se mrkknout na sedačku řidiče. Zrovna SUabru používá na sedadla dost kvalitní materiály (jak textil, tak koženku) a viděl jsem hodně Legacy a Outbacků s 250-300tkm, kde byla sedačka téměř nepoškozená (hlavně neprodřená, jak ta na fotce). Tento Outbak je totiž podezřelý jednak nízkou cenou a jednak právě bazarnickými kydy a pak tou sedačkou. Tohle není sedačka u auta, které má deklarováno tento nájezd.
LPG je v daném případě na závadu, protože nevíš nic o stavu a historii.
3,0R není takový žrout, aby se nedal provozovat na benzín a kdo prostě neskousne 9(mimo)/13/(ve) městě, tak ať si koupí Oktávku 1,9TDI. Jestli totiž nebude na palivo, tak zcela jistě je ohrožen i servis, který na SUbaru prostě něco stojí, když se má dělat pořádně.
za mě - tento kus nebrat.
Ad sedačka, nehovorím že to je stočené, ale kľudne to tak môže vyzerať. Kupoval som so 116t km moju exLegacy a mala ešte horšie sedadlá, takže v tomto zas never pánovi nado mnou, u ktorého vyzerá všetko tip-top a o všetko sa tak aj stará :-)
Za to nemůžu, že jsem puntíčkář, holt mě tak vychovali:-)
Rád ukážu každému Lego s hafráky, jak vypadá po 158.000km:-)(2006) a denodenním ježdění. Je jen pár dnů v roce, kdy Lego nejede a sedačka je hodně dobrá. A prodřít koženku? Nechápu, jak bych to měl udělat:-)
Jinak ano, najdou se výjimky a dokáží auto zruinovat po 100.000km. Znám jich pár také.
2 Zdeny60: v mojom napríklad sedel pán čo mal za chrbtom kľúčenku alebo akého Boha, lebo to bolo vydrené dosť škaredo na bočnej opierke v dolnej časti. S autami jazdia všelijakí ľudia vo všelijakom oblečení a sadajú/vystupujú všelijakým spôsobom :-)

02.01.2013, 20:46 |
Rudi Ono stačí, když s tím někdo bude jezdit krátký trasy a pořád nastupovat/vystupovat, jiná je pak varianta, když s tím někdo jezdí dálky, to vystoupí jednou za x stovek km...
Hm, tak ze zas skoncim u nemeckeho motoru. Zdeny, jsou proste lidi, kteri nemaji radi naftu a nechteji dotovat tenhle nas skorumpovanej stat kupovanim benzinu. Jezdim na LPG uz 12 let a nemenil bych. Za ty leta to jsou usetrene statisice, je to dobre sporeni. Tohle nema nic spolecneho se servisem. Ja jsem do sveho BMW investoval spoustu penez za servis a mam rad, kdyz je to udelane dobre. Ted par mesicu jezdim obcas s Imprezou a je to fakt nezmar, ale bohuzel kam dojedu s imprezou, tak nakladove dojedu tam i zpet s BMW. Proto jsem se vzhlidnul v Outbacku s LPG, ale podle vasich zkusenosti radej od teto volby upustim. Nerad bych mel doma dalsi velkou pokladnicku.
Je řada H6 s LPG jak v OTB, tak v Tribecách, ale je to vždy s rizikem. Je to o tom, kolik se najzedí a co je pro koho akceptovatelné. pro mě je například neakceptovatelné, aby šel motor po 30tkm z auta ven- natolik zase našim fachmanům v servisech nevěřím. A proto jezdím s pocitem relativního klidu, ale za cenu vyšších nákladů.
Jestli najedu 20tkm za rok, neřeším LPG, to se mi nevrátí za dobu, co budu auto mít.
Zdeny, to nemáš auto dýl jak dva roky? O.o
Walish : a proc bych je nemel uctivat, ten motor je dobrej ale proste nesnese lpg a takovejch motoru par proste existuje..... Nevidim hned duvod aby to byl spatnej motor neb bez plynu funguje vklidu
jinak jako ostatnitaky bych se tomu vyhnul, kdyz chci 3r tak musim pocitat s jeho spotrebou ktera mezi nama neni az tak hrozna

03.01.2013, 16:47 |
muSlim | Upraveno: 2013-01-03 16:47:40
Jj, presne toto, ten motor na to že ženie štyrkolu, ideálne s automatom a má zopár koníkov, dá sa povedať nežerie. Ale takisto to nie je na denné jazdenie, čo zas chápem u GooGoo, že mu to nevyhovuje bez plynu. Bohužiaľ, stretávajú sa nezlučiteľné požiadavky :-)