Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Opoždění ježíšci :)

 o Navštíveno 6621x o
o 27.12.2012, 12:21 | Sau
Z pošty mám letos na vánoce poněkud smíšené dojmy, jeden balík doručila hend druhý den po jeho odeslání a tak pod stromkem nechyběl, druhému nestačilo k doručení ani jeho objednání v listopadu (tu ale tuším průser spíš toho, kdo ho posílal) no a třetí to pod stromek nestihl taky.

No, radost je ale velká aj tak :) Nepřidá sa někdo ke mně ? Festival rychlosti v Goodwoodu, jedna podle ma z nej motoristických akcí dneška

foto k příspěvku  od Sau



o 27.12.2012, 12:22 | Sau
Balení opravdu pěkné :)

foto k příspěvku  od Sau

o 27.12.2012, 12:22 | Sau
Když už, tak už - vstup na šecky 4 dny + grandstand.

foto k příspěvku  od Sau

o 27.12.2012, 12:23 | Sau
No a když už tam člověk bude, ať z toho má taky nejaké ty zachycené vzpomínky :)

Nikon D3100 + 18-105 mm

foto k příspěvku  od Sau

o 27.12.2012, 13:08 | mikevr6
Hned bych jel,kolik to cca vyjde?
o 27.12.2012, 13:10 | muSlim
Pekne! Goodwood je good :-)
o 27.12.2012, 13:15 | Sau
mikevr6 : Záleží co šecko :) Vtsupné začíná na 41 Librách na den a končí na 217 Librách za ty 4 dny + lepší místa k výhledu, co mám já. Letenka tak 1.5-2tis zpáteční max. + doprava po anglii pár desetiliber určitě spolkne. Ubytko netuším, spím u známého ale na těch 5 dní bych počítal tak dalších 150 Liber, možná víc.
o 27.12.2012, 13:28 | mikevr6
Dal jsi mi inspiraci,ja tam mam taky kamarada tak se s nim domluvim na ubytovani.A kdyz to klapne tak muzem letet spolecne :)
o 27.12.2012, 14:30 | Sau
Klidně :) Já bych tam jel popravdě najradši autem (kabriem), ale dalšího takového blázna k sobě asi neseženu a pro jednoho to je šíleně peněz (tak 12-14 tis odhadem), takže letadlo to jistí :)
o 27.12.2012, 15:14 | El_Vita
Já dostal lístky na F1 do Spa ... Taky potěší :-)
o 27.12.2012, 15:37 | Sau
To věřím, taky super, tam bych sa taky jedenkrát rád podíval. Letos ale teda už určitě me :)
o 27.12.2012, 15:39 | El_Vita
Jo, celkem drahý špás ;-) Ale goodwood je taky na seznamu ( po Monaku a Monze ) :-)
o 27.12.2012, 21:18 | Nismo.Power
slušnej vejlet :) měl by si nás seznámit s tvojim ježíškem :)


a vůbec jen tak pro prdel moje oblíbený GW videjko....

aneb jak by jeden řek :
"PCHE LISTOVÝ PÉRA SOU K HOVNU"..

sériová CUDA na sériovejch LISTOVEJCH PÉRECH a světe div se von se fakt na střechu nepřevrátil :D

rekord snad stále lehce přes 40s vozem F1 a ejhle pixla zajede 59 ;-)

[ Link ]
o 27.12.2012, 21:21 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-27 21:22:20
tady sem našel aj ten rekord :)
[ Link ]
o 27.12.2012, 21:25 | Sau | Upraveno: 2012-12-27 21:25:47
Nismo : Tak seznámit ťa s tím kdo to platil, tj. s mojim číslem účtu klidněm možu, k čemu ti to ale bude dobré... :)
o 27.12.2012, 21:27 | Nismo.Power
a 458 italia..... přesnej opak listovejch pružin, těžkej multilink kam se podíváš magneticky řízený tlumiče a ejhle 54s... a já pořád myslel že podle KKKuby jezděj listový péra jenom rovně a i tam jedou blbě prej.... přitom KKKuba nikdy ani neviděl asi americký auto na vlastní oči natož už vůbec neví co znamená AAR verze nebo R/T a tak dále :)

já vim přestanu to tady zasírat :)

[ Link ]

o 27.12.2012, 21:28 | Nismo.Power
hej platit si dárky to by nešlo ;-))))
o 27.12.2012, 21:30 | El_Vita
Tak ono je to Nismo taky o tom článku mezi volantem a sedačkou.
o 27.12.2012, 21:31 | El_Vita
Jinak nemám nic proti lisťákům ani amerikám :-)
o 27.12.2012, 21:34 | Lufas
Nismo. Chuck muze vsechno ne?:-D
o 27.12.2012, 21:40 | Nismo.Power
Vita : jasan dyt nic nerikam ze to je oboji na krev, okruh sice kratkej ale nebezpecnej takze je zbytecny ze ta 458 by to treba zvladla za 50 ale odreny oba boky takze je to i o tom jak moc se tam bojis :-)

zminuju to jen proto ze sou tu urcity kokoti co si myslej ze ten system nemuze fungovat zatacet atd, tudiz ze by ta obrovska neforemna silna usa plecka musela ten okruh zajet za 2,5minuty kdyz f1ce to trva 41s....a takovy lidi me jednoduse serou kdyz o tom vedi hovno ale kafraj do toho :-)

Lufas : samozrejme ze Chuck muze, jenze okruh se radsi srovna v primku kdyz je Chuck pobliz :-)
o 27.12.2012, 21:46 | Proffesor_W
Ne ze bych chtel rejpat, to v zadnym pripade, ale ono ta Cuda asi nebude az tak uplne seriova co Nismo? Nebo se ty seriovy AAR oznacovaly jako "AAR Cuda Trans-Am Racer"? Teda, tohle se aspon pise v tom video description.
o 27.12.2012, 21:46 | Nismo.Power
Tady treba 58,9s kolo od ferrari 333, mozna zavodni placka, mozna lehka, mozna hromada koni ale ten okruh co si budem povidat vypada jako cesky okresky mistama takze to mu moc nenahrava nemuze jet uplnou pilu a lita tam jak nudle v bande takze to prece jen nahrava velkymu silnymu autu s listovym perem a svetlou vejskou pul metru :-)
Youtube video:
o 27.12.2012, 21:55 | Nismo.Power
Proff : trans am racer je serie zavodu kde jezdily tyhle cudy taky a odtamtud sou znamy, all american racers aneb AAR byla cuda urcena na zavodeni jenz se pak dostala i do prodeje znacena jako verze AAR stejne jako se znacily jiny auta treba R/T verze challengeru apod (cesky tomu rozumet muzes jako octavia vs octavia rs) ....stejne tak COPO camaro bylo taky seriovy a schopny jet jak namydlenej blesk diky 427 pod kapotou ktera nebyla v cenikach ale dala se zaskrtnput u dealera a pak se tomu rikalo Copo coz bylo neco jako corporate order a dal nevim ted z hlavy.... Takze Cuda AAR je zcela seriovy vuz kterej si moh koupit kdokoliv ale samozrejme stejne jako dalsi z tehle malo vidanejch muscle car je to draaaaahy hodne ceneny auto v dnesni dobe.....
o 27.12.2012, 21:58 | Nismo.Power
Jinak pokud se jeste nepletu tak AAR v prodeji melo mensi motor neco kolem 350cui tj kolem 5,5 litru ale melo to sna 3 dvoubarelovy karbce :-)
o 27.12.2012, 22:02 | KKKuba
Jééé Nismíku koukám že jsi po tejdnu hledání na Youtubu konečně našel přesně co jsi hledal :D Jenom dvacet vteřin navrch, však to nic není... Opět se tady oháníš číslama a postuješ videa se ZÁVODNÍM autem, tzn o ničem. S potřebnou škvárou uděláš raketu z kdejaký plečky, chtěl bych tam vidět to auto v serii...
o 27.12.2012, 22:04 | Proffesor_W | Upraveno: 2012-12-27 22:09:17
no ja se ted docet ze rozdil mezi produkcni AAR a zavodni neni nepodstatnej, at uz jiny kola, gumy, podvozek, vetsi a silnejsi motor (o 150ps), diferaky, ...
track AARs ran full-race 440-bhp 305-cid four-barrel V-8
street AARs used a 290-bhp 340-cid with three two-barrel Holley carbs

v podstate jenom omezena serie aut pro licenci, tak jak to bejva i u jinych jako byly stary rallye B-cka
o 27.12.2012, 23:20 | Mr.Scully
Sau - ty jsi takovej ten fanoušek Queen... vloni na Goodwoodu hrál Brian May a před čtyřmi lety se zúčastnil Roger Taylor jakožto velký fanoušek aut... :-)
o 27.12.2012, 23:32 | Shr3k
Goodwood je fajn, ale jeden, max. dva dny stačí. Ono brodit se furt v blátě (který je tam rok co rok) není žádná výhra. A na focení budeš z tribuny budeš potřebovat definitivně delší sklo. ;-) Jinak Goodwood autem taky jde, Eurotunnel se dá koupit za 100-120 liber s předstihem.
o 27.12.2012, 23:42 | Sau
Mr.Scully : Aaaa, sem věděl že sem tam měl jet už vloni, jak sem původně chtěl :)

Shr3k : Tak, červenec daleko, mezitím sa třeba nejaká třístovka splaší :) Autem ide, samozřejmě, enom to mám ca 3300 km daleko, což je při cenách benzínu a spotřebě auta oproti cestě letadlem šílená pálka. Ale třeba sa naseru a tím autem tam zajedu :)
o 27.12.2012, 23:50 | Shr3k
Jezdím UK každý rok, naftu bohatě zaplatí ušetřené peníze za dovezené boty a šaty, kosmetiku, autokosmetiku elektroniku, díly na auto, potraviny a jiné.
o 28.12.2012, 07:05 | Sau
Aha, tak to já nic z toho nejak nekupuju, takže bych ani nevěděl, co má smysl nebo je výhodné z UK dovézt. Možu tu ale v létě udělat poptávku na volnů kapacitu na lince Anglie-česko, třeb sa to aj teda vyplatí :)
o 28.12.2012, 07:48 | Nismo.Power
KKKokotíku : opět jen ukazuješ jak si totálně vylízanej člověk :) Já nic nehledal to video znám dosti dlouho jen jak sem tu viděl goodwood tak sem si na to vzpoměl a nedalo mi to než si na tebe narazit jak ty listový péra nemůžou prostě zatáčet dle tvejch technickejch znalostí....
Opět tě zklamu, neni to závodní auto je to prostě Plymouth s označením AAR , stejně jako Challenger není závodní auto s označením R/T , camaro neni závodní COPO ani Z, nebo snad octavia RS je závodní auto dle tebe ??? jediný v čem máš asi zrovna pravdu je ta potřebná škvára škoda že ted tu nemá žádnej smysl....

Proff : dyt řikám že to mělo menší (splet sem se slabší) motor :)
a pleteš se AAR nebylo auto ke získání licence ale prodávalo se až po závodech kde barracudy jezdily, AAR nebyla omezená série prodalo se jich 2500 což je velmi vysoký číslo na americký poměry oný doby kdy v jednom roce bylo jednoho modelu auta třeba 5-15 variant karosérie s X variantama motorů a převodovek.... proto je valná většina starejch amerik teď sběratelskej kousek protože se většiny stihlo za dobu prodeje prodat třeba 1000 pokud se nebavíme o tuctovkách který nemaj hodnuto nebo mustangách kde maj hodnotu jen určitý kusy kterejch se ovšem prodalo taky jen pár....


jen podotknu AAR Cuda neni ani omylem představitelem nějaký ameriky co zatáčí nebo nejvíc hardcore věci co tam vůbec byla, je tam kopa schopnějších aut s podobnym produkčnim číslem jako tyhle Cudy, tyhle muscekáry kolem 68-72 byly plus mínus na stejný úrovni takže až někde uvidíte na sprintech třeba starý camaro který ujede dnešnímu lamborghini na 1/4mile tak si nemyslete že se jedná o velkej balík peněz v tom autě může bejt zcela sériový jenže to si dnešní čech (nedej bože nějakej Kuba) nedokáže ani představit že by tak starý auto mohlo tak jet.... tady je každej vyplesklej z nějaký M5 apod rádoby silnejch aut jenže starý muscle jezdily 1/4m kolem 12 sekund a ruku na srdce kdo to dneska má ;-))))
o 28.12.2012, 07:49 | Nismo.Power
Shr3k : heled letenku zpáteční tam seženeš vklidu za litr kor když hledáš s předstihem tak proč platit naftu ? :)
o 28.12.2012, 08:00 | Nismo.Power
jen pro sichr radši předem doložim než sem nastoupí zase nějakej kubíček a bude tvrdit že neni možný aby sériový auto z roku 70 na listovejch pérech, váhou 1,5-2t , světlou vejškou kolem půl metru a na sériovejch maximálně v té době příplatkovjech pneu zajelo 12s nebo pod 12 když s tim má problém hromada supersportů dnešní doby s výkonem klidně o 200hp většim kontrolou trakcí a směru větru....

každopádně zase chápu že si někdo může myslet že to nezatáčí protože stačí to vidět jet rovně a neuvědomit si že to zrovna zabírá jako kdejaký ferrari do asfaltu tak pak lze pochopit že s tehdejšim řízenim a profilem pneu co maj dneska offroady lze pohcopit že volant měl vůli +/- 10cm doprava doleva a že je potřeba dost řidičskýho úmění takovou raketu udržet rovně při takový akceleraci ale nevypovídá to nic o tom že by tohle nemělo vybrat zatáčku....

[ Link ]
o 28.12.2012, 08:03 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-28 08:07:20
a zapoměl sem určitě dodat že ta cuda z videa neni zrovna auto co jezdilo těch 12... s těma koněma to samo nejde :) ta bude mít určo kolem 14s , na kilo kolem 6s a maximálku tak do 200....

Jinak Proff měl pravdu ;-) 2500 minimální produkce byla v pravidlech TransAm Series ;-)
o 28.12.2012, 08:04 | Sau
Nismo : Jednak, byl by to benzín :) A druhak, já bych tam jel autem rád, radši jak letadlem. Radši řídím a jedu než letím. Pro ma by aj ta cesta samotná byla částečně cílem. Ale jak sem psal, vyjde to na dost peněz, takže si to eště budu rozmýšlat.
o 28.12.2012, 08:08 | Nismo.Power
Jj to je pravda, je to pěkný se prostě takhle někam projet to má něco do sebe ;-) Samozřejmě letadlo je mnohem bezpečnější ale kolikrát si člověk může udělat takovej výlet autem zase a svízt se na trajektu :)
o 28.12.2012, 08:14 | Sau
No tak třeba letos sem jel na podobný výlet 2x... :D Ale to nás bylo plné auto, takže náklady sa dělily a byly tak přijatelné. Tu bych byl (pravděpodobně) sám. Ináč ale přesně tak. Takže holt čas ukáže.
o 28.12.2012, 08:27 | Nismo.Power
tak vydělávat dostatek peněz tak si koupim nějakej obytňák seberu se a du objet svět dokola :)
Jenže tolik ještě nevydělávám takže se člověk musí spokojit s tim že se dělej náklady mezi posádku :D
o 28.12.2012, 08:35 | El_Vita
Americké auta už jsou fajn. Jezdil jsem po státech v Camaru (tom novém) a zatáčet to rozhodně umělo, je bych to něho dal sedačky z alfy 147, protože ty, co byly v Chevy, byly fakt hrozné. Sice pěkné kožené, ale zlaté zicny z alfy.

o 28.12.2012, 08:44 | Sau
Nismo : přesně tak.

El_Vita : Kžadé auta majů neco do sebe, ale zrovna americké, no, jako jezdím tu u nás naprosto běžnýma autama, nejsu bůhvíjaký fajnšmekr nebo rozmazlenec co sa aut týče, ale ty najhorší auta co sem řídil byly ameriky. Nemožu si pomoct. Netvdím že vyložene tragedie, ale místama to k ní daleko nemělo. Ale zrovna sedáky byly naopak to najlepší, co v těch autoch bylo :o)
o 28.12.2012, 08:48 | El_Vita | Upraveno: 2012-12-28 08:49:25
A jel si v tem novém Camaru ? jsem si též pravil, to v tem bude jak v obýváku, ale místo teho to bylo jak když sedím v sůsedově octávce.
Interiér byl dobrý, kvalitou jak moje alfa 147, ale když jsem se dotkl ruční brzdy, tož to bylo jak retro z mojí první stodvacítky. Jinak jo, Camaro jako celek není špatné.
o 28.12.2012, 08:51 | Nismo.Power
EL_Vita : nj jenže jmenuj kdy oni nebyly fajn, to že v našich končínách o tom nikdo nic neví věc neomlouvá :) a proč sou asi největší automobilka na světě s toyotou ? proč by tam nemělo bejt slavný BMW když dělá tak super auta ? BMW si záskalo prestiž jen těžce předraženejma autama proto je VW větší neb prodá víc i přesto že taky neni zrovna levnej :) velkej budeš jedině tim že budeš dělat kvalitní auta za rozumnou cenu...
Nový camaro umí zatáčet i to nejsociálnější v čemž si možná jel když řikáš sedačky.... ale třeba ZL1 má sedačky dostatečný a stojí pod 2míče na rovině nemá problém se držet nebo ujet valný většině a na okruhu s nim má problém i Godzilla.... :)

Ale dávám ti za pravdu že jakkoliv může bejt alfa větší pekáč tak dokážou dát do auta dobře tvarovaný sedačky a brembo brzdy jenže zbytek auta od selespeedu přes rádoby jedoucí motory který nejedou jen maj relativně lepší zvuk je zbytek auta posranej v rozsahu od antény po kola....
samozřejmě brembo brzdy brzděj ale stejně tak dobře zabrdí i konkurenční vůz s plovoucim jednopístkem a sedačky sou hezký dobře tvarovaný leč ve všech co sem seděl tak sou tvrdý a nekomfortní dost a výdrž koženky je pofidérní... :)
o 28.12.2012, 08:58 | El_Vita
Nismo: selespeed se třeba u 147 dával jen k jednomu motoru. Ok, potřebuje hlídat a není úplné bez chyby, ale že by ty motory nejely? Nevím, mám už podle tacho na svém JTD cca 215 tkm ( kdo ví jestli né třeba už 3 kila) a nemám problém někomu ujet nebo potíže, že by se to nějak sralo. Vždyť i Cadillac dával do svého BLS JTD (jen pod názvem tuším TiD) ;-)

Co se výdrže a komfortu sedaček týče, můžu vyfotit. Nejsou moc opotřebování a ani po cestě do Itálie (1000km) nemusím vystupovat a rovnat si záda a můžu to dát v klidu na jeden zátah.

Ale už dost OT ;-)
o 28.12.2012, 09:13 | Nismo.Power
Ne kde pak, jen narážim na to jejich "cuore sportivo" jenž je právě sportivo maximálně tvrdou sedačkou která na uživatele působí že auto táhne a sedí, přitom sem upřímně ještě nejel v alfě která by mě jízdníma vlastnosma nějak ohromila, sportovnější vlastnosti má kdejakej nesportovní japonec a i oktávka udrží to samý co alfa takže já v tom neshledávám nějakej zázrak prostě.... selespeed sem jen tak vytáh protože to je převodovka totálně k smíchu asi tak jako u smartu tudíž zcela tragická :) to že to nejede sem myslel směrem dopředu... jediný co tak nějak jelo bylo 3.2 pro mě ale že bych v tom opět hledal zázrak to ne, má to lepší zvuk než 3.2 v audi jenže ta jede kurevsky líp zase... nájezdem sem to nemyslel zrovna každopádně alfy nemaj zrovna velký nájezdy reálný neb se tam dřív půlka věcí rozpadne :)
JTD vim dávalo se 150 a 190hp jenže BLS nemá s cadillacem společný vůbec nic je to vectra/saab 9-3 pouze přebrandovaný auto v rámci koncernu aby šly nějaký zisky i z tohohle sektoru....

ano sedačky řikám sou dobře tvarovaný a narozdíl o německý produkce z toho záda nebolej jenže prostě tvrdý sou tzn nejsou komfortní vyloženě spíš tam v ní pohopsáváš na hrbolech no :) fak jediný suore sportivo shledávám na alfě sedačku jejíž tvrdost navozuje sportovní pocit z jízdy ale motoricky a podvozkově ty auta žádný sportivo nejsou pro mě :)

dost OT ;-)
o 28.12.2012, 09:17 | Sau | Upraveno: 2012-12-28 09:18:23
El_Vita : V Camaru ne, to už bylo za moc peněz :) Měli sme Mustanga Cabrio mr 2013. Tam byl interier třeba naproosto v pohodě, když teda vynechám ty naprosto nečitelné budíky. Horší to bylo ale z motorem, údajně 305 koní, v reálu jede moje 140 koňové auto tu nás když ne stejně, tak o naprosto minimálně hůř. To bylo těžké zklaamání.

A pak Impalu mr 2012, tam třeba interier už dost nic moc, zas ale luxus sedačky, spíš teda křesla, paráda :) Tragedie byl ale automat, když po něm člověk chtěl víc jak enom držat zařazený kvalt. S čímž sa ale dalo naučit žit, horší to bylo z brzdama. Nikdy v životě sa mně na žádném autě nepodařilo v běžném provotu ani přiblížit k jejich maximu, tu sa mně ale podařilo během 10 dní 3x brzdy regulereně uvařit ! Jedenkrát až tak, že sem opravdu myslel že je po nás, už vůbec nebrzdily. A to nebyla žádná dravá jízda, naopak, poklidné ježdění. Smrtící byly ale delší sjezdy, stačilo třeba 6-8 přibrzdit a z brzd už sa kůřilo.

Jako tak nemám proti amerikám vůbec nic, z tohoto sem byl ale krapet v šoku :) Zas su ale o cosi chytřejší :)
o 28.12.2012, 09:20 | El_Vita
Nismo, asi tě někdy svezu. Sedačky jsou pohodlné ( a dobře se v nich sedí) a podvozek přesnější a jistější než u focuse :-)

Cuore sportivo je to i díky tomu, že volant má z kraje do kraje asi jen 2 a půl otáčky a JTD 16v táhne plynule až k omezovači a nezdechne jak TDi ve 2 tisících :-)
o 28.12.2012, 09:25 | El_Vita
Sau: no vidíš, to jsme měli auta ze stejného období. Automat v Camaru mě taky trochu ze začátku štval, ale pak jsem si zvykl a naučil sa s ním žít. ;-)

Také fajné autíčko z teho filmu transformers, ale ani model SS 6,1l nemá lepší sedačky - furt stejné, v jakých jsem seděl v té půjčené 3,6L
o 28.12.2012, 09:34 | Nismo.Power
Sau : 305hp neni moc a vem si kolik váží mustang cabrio..... jenže mustang má velkej rozptyl výkonu takže na GT500 si neškrtne už ani zde slavná 458itálie protože mustang má už 650koní a i přes svojí velikost jezdí kolem 320ti ;-) Impala je rádoby pohodlný auto do města, brzdy nemůžeš takhle pušalizovat neb zcela stejně upečeš jakýkoliv jiný auto když budeš mít na destičce 2mm obložení to pak stačí jen přibrzdit a už kopou teplem.... můžu sám posoudit z STS který na 1850kg váhy mělo 305/305 kotouče což neni nějak moc a s novejma destičkama to bzdilo bezproblémově kdykoliv kdekoliv kolikrát si chtěl ale jakmile byly pod půlkou tak už to je na výměnu protože jedno zabrždění z 200 a brzdy kantáre teplem vypínalo trakce a rozjíždělo se na dvojku do doby než teplota brzd byla ok.... takže tam neni chyba v usa ani v autě ale ve sjetejch či pozdě měněnejch destičkách tomu věř ;-)

El_Vita : heled máš tucha v kolika už sem jel alfách ? :D jak řikám uznávám sou dobře tvarovaný sedí se v tom hezky ano ale tam pro mě sranda končí u alfy prostě..... vi mjak jede JTD a jede to tak že to táhne ale málo proti TDI který jede prostě líp a když to přirovnáš k PD tak to taky táhne uplně všude a všude táhne líp než JTD... samozřejmě ani jeden motor neni zrovna povedenej ;-)
2,5otáčky no nevim to by třeba bmw s proměnlivym řízenim muselo bejt "mega ultra hyper sportivo" s jeho asi půl otáčkou do plnýho rejdu :D
u auta mi je jedno kolik má otoček volantu docela spíš mě zajímá jak vůbec volant komunikuje s kolama což u alfy prostě je sice řízení přesný ale zpětná vazba přirovnatelný k fábii a velmi nedotáčivej italskej předek a i to ti volant neřekne to pouze už vidíš když sáňkuješ dopředu s kolama do strany :) jeidná alfa co mě opravdu moc bavila byla 33ka s 1,7mičkou to bylo opravdu zábavný auto na jízdu ale všechny ty 1XX mě neberou :)
o 28.12.2012, 09:45 | Nismo.Power
ad automaty tak tam tvrdim stále že jedinej kdo umí dělat automaty je amerika a ZF kde až na určitý výjimky modelů to sou prostě dobrý automaty.... každopádně průkopník automatů je odjakživa amerika a maj s tim nejdelší zkušenosti jak s výrobou tak úpravama....
všechno jiná vč. japonska sou divný automaty..... to jak co řadí je pouze na nastavení a všechno od času řazení přes počet kvaltů po ladnost řazení se dá ovlivnit a staví se tak aby to sedělo k motoru a využití auta takže pro camaro 3,6 neni potřeba vůbec žádnej super automat tam prostě stačí že to řadí samo :) a i tak s každym automatem se musí člověk seznámit a naučit se s nim komunikovat což mě nikdy u žádnýho netrvalo tak dlouho jako u STS kde byl natolik variabilní podle stylu jízdy že mi trvalo tak půl roku než sem se s tim dokonale sehrál a pochopil tu logiku :)
a ty sedačky tam je to fuk sou to GT auta tak tam se nedávaj nějaký vraždy tam i M5 má podobný a snad jediná audi občas vystřelí do ticha s nějakejma hustejma anatomama u RS modelů.... :) každopádně 95% použití těch sedaček je pro běžný sezení u takovejch aut a na zbylejch 5 to boční vedení stačí ;-)
o 28.12.2012, 09:45 | El_Vita
Zpětná vazba k fabii? Nismo woe :) teď přestávám věřit, že jsi v nějaké jel ;-)
o 28.12.2012, 09:58 | Nismo.Power
opravdu valná většina italskejch standardních aut má nekomunikativní nedotáčivej předek.... většina alf co sem jel se chová jako fiat coupe..... samozřejmě ano fábie je extrém tohoto adrenalinovýho sportu a je vyhlášená že má jedno z nejhorších řízení široko daleko to ano, ale alfy prostě nekomunikujou taky..... tohle je jedna z věcí kde mi v autě stačí jet 5minut abych tohle zjistil a myslim že každýmu kdo řídil velký spektrum aut :) já to vyloženě nahanim takovejch nekomunikativních aut je všude fůra kor v dnešní době el. řízení ale jen řikám že to neni příklad dobrýho řízení ani žádnýho sportivo a jel sem dost kusama na to abych moh říct že kdejakej starej civic bez sportovního označení má sakramentsky lepší a komunikativnější jízdní vlasnosti než sportovní alfa :)
o 28.12.2012, 10:01 | El_Vita
Rozhodně 147čka je 100x komunikativnější než Fabia / camaro ... Ve volantu cítíš každý kamínek po kterém přejedeš nebo máš dokonalou vazbu, kdy ti ještě kola drží, nebo kdy už ne. Na asfaltu nebo i ledu k nezaplacení ...
o 28.12.2012, 10:03 | El_Vita
Nismo, jel jsi někdy v nevybrakované a normálně fungující 147? ;-)
Já ti to furt nevěřím :-)
o 28.12.2012, 10:09 | Nismo.Power
heled pokud je 147 to co má pod znakem takovou tu divnou kun*u směrem dolu a je to hatchbak tak ano ale mám takovej problém že sem asi nevybrakovanou a normálně fungující neviděl a že sem jel i v autech co měly kolem 50ti najeto.... už tou dobou mě to přišlo jakože divný ;-)
jel sem 147 práve se selespeedem i měl sem z toho zážitek na dobrýho půl roku neb takovou parodii na převodovku sem fakt zažil jen ve smartu :) a za řízenim si stojim a řikám, je z ostra laděný (tj asi těch 2,5otáčky) je přesný ale ani jedna z těhle věcí nevypovídá o komunikaci volantu s podvozkem a tam si stojim za svym že to komunikativní s řidičem neni a pokud myslíš že teda je tak si nejel v autě který je komunikativní ;-)
o 28.12.2012, 10:13 | lukee_cz
Sau: naprosto stejne pocity, nechapal jsem. Mustang Cabrio 2013, najel sem tam s nim asi 2000km a line jak ves...a to sem se na to tak tesil :( ale aspon designove oproti 2004-2012 nebo kdy se delaly ty predchozi je to uplne jinde.
o 28.12.2012, 10:14 | Sau | Upraveno: 2012-12-28 10:17:00
Nismo : Před převzetím sem destičky ani kotůče nekontroloval, takže v jakém byly stavu netuším, ale auto bylo staré 4 měsíce a najeté mělo při přebíránáí 2 800 mil. Pokud teda sjeté byly, viděl bych to jedině jako vadu z výroby, bo sa mně nechce zdát že by zrovna s tímto typem auta jel někdo nejak pilu. Nicméně možné to samozřejmě je.

lukee : :) Jj. Ma na tom autě bavily ty zadní blinkry, jak ne enom čistě blikaly ale rozsvěcovaly sa při tom blikání postupně :) Blbost, ale potěší/zabaví :))
o 28.12.2012, 10:31 | El_Vita
Nismo: každý asi víme svoje ;-)

Jel jsem v dost autech a troufnu si říct, že nejkomunikativnějši je právě 147.

o 28.12.2012, 10:51 | gizmi
El_Vita: pokud beres pojem "nejkomunikativnejsi" jako ze si s tebou povida znacenim poruch, tak to jooooo :D
o 28.12.2012, 10:57 | walish
Tady to začíná být velká sranda :)))
o 28.12.2012, 11:10 | El_Vita
Gizmi: jo, strašně se to sere furt to pípá a raději chodím pěšky - aspoň vím, že dojdu do cíle :-)


Naposledy to na mě "mluvilo" že si mám dát bacha na ledovicu :-) ani žárovka mi dlouho nepraskla. Třeba tu moji Alfu dělali ve fabrice Cadillacu němečtí inženýři ;-)
o 28.12.2012, 13:26 | Proffesor_W | Upraveno: 2012-12-28 13:30:41
28.12.2012, 07:48 | Nismo.Power
klidne se s tebou budu hadat, ale to na tom tvem videu neni to seriove vyrabene AAR, je to prave to pro trans-am.
Laminatovy dily kastle, titanovy dily, kratka hlinikova prevodovka, 490 koni small block od Moparu, 12 palcovy brzdy atd

Jinak novy clio sport ten kopec zajede za 1:06. Zas takova hitparada to neni.

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o 28.12.2012, 17:23 | Tweety_xx | Upraveno: 2012-12-28 17:24:24
kura aspon mám inspiraci. Jestli sem se dobře díval (je to kousek od portsmouthu), tak momentálně kousek od tama bydlím, alespon budu vědět kam na výlet.

Jinak co je to za akci, než to vyhrabu, je to nějaká přehlídka a spíš show, nebo normal závody?
o 28.12.2012, 18:13 | Sau
Jo, přesně tak, je to kůsek od Portsmouth. Já pak budu bydlet v Worthingu, to je zas na opačnů starnu od Goodwoodu, taky kůsek.

Je to spíš show a oslava motorismu jako taková než závody samotné. Obvykle tam nechybí snad nikdo kdo v motorismu něco znamená a to napříč snad všema kategoriema.
o 28.12.2012, 20:37 | Nismo.Power
Lukee : jak rikam co cekate od cabria ? :-) bude to mit aspon 1700kg a ma to 300hp atmosferu v6 ale muzete mit klidne 1800kg a 660koni v kabriu a ujedete skoro vsemu :-) ta v6 neni na zavody ale na kochani (nemyslim vesnicko ma strediskova)

Sau : no tak tim padem neni co resit novy brzdy se daj lehce upict pokud je nekdo zajel spatne coz ocividne ano tak je jedno co to je za auto ale nic s tim neudelas jen rozebrat obrousit plochu desticky ktera je zapecena a normalne je zajet at si sednou :-)

Vita : asi teda mame kazdej jinou predstavu o komunikativnosti :-) pokud ti tohle staci tak proti gustu....... :-)

Proff : jo asi mas pravdu ale myslim ze je to opet uplne jedno ne kdyz to ma pouze silnejsi motor stejne tak jako mela halda seriovejch muscle takhle silnej motor :-) podvozek, kapota,vejfuky do stran, kotoucovy predni brzdy apod vsechno je seriova vybava seriovyho AAR a moh sis jen vybrat verzi diferaku takze je mi to burt auto na videu ma jen vic koni ja resim podvozek :-)

a pokid to clio zajede za 1:06 tak jedine dobre o to vetsi sranda ze lehkej hothatch s luxusnim podvozkem to zajede za cca stejne jako 40let stary auto s listovejma perama a pomalu i bubnovejma brzdama coz dle KKKokota bude urcite taky hrozne spatny ac asi nevi ze buben ma mnohem vetsi ucinost az na to ze se blbe chladi :-)
o 28.12.2012, 20:48 | Proffesor_W
Nismo, ale to co jsem vypsal v tom prizpevku byly rozdily zavodni, trans-am verze, oproti te produkcni AAR verzi. Ta nemela laminatovou kapotu, titanovy dily kastle, hlinikovou prevodovku, motor od moparu s megakarburatorem, 330mm brzdy a ostatni mody. To mi chces tvrdit ze umim s googlem lip nez ty? A ano, je sranda ze neodladenej prototyp hatchbacku s 1.6 motorem s uplne seriovym podvozkem to zajede jen o 7s pomaleji nez regulerni zavodni auto.
o 29.12.2012, 08:13 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-29 08:20:29
Laminátová kapota - série příplatek, titanový díly kastle sou pro tebe co ?? Hliníková převodovka vono snad dělaj běžnou převodovku kováří ze železa nebo co ?všechno sou litej hliník už od krále klacka...
motor změna ano, série předek kotouč aůe bůhví kolik takže řekněme 12" + posilovač zadek 11" buben což stačí bohatě


Specifikace top silniční verze :
Body:

"Hemi" Front fenders with radiused wheel openings.
Blacked out fiberglass hood with integral fresh air scoop.
Hood pins.
Rear deck lid spoiler.
"Strobe" stripe with AAR logo on rear quarter panel.
Radio antenna mounted on rear quarter panel.

Engine:

340 cubic inch 90º V8.
High Nickel, Stress relieved engine block.
Cast Iron heads.
Forged steel crankshaft.
Forged steel connecting rods.
10.5:1 Compression Ratio
290 Horsepower @ 5000rpm
345 ft/lbs of torque @ 3400rpm.

Induction System:

Edelbrock cast aluminum intake manifold.
3 x 2bbl Holley.
Fresh air hood with scoop.

Valvetrain:

Hydraulic valve lifters.
Lift: .429 intake / .444 exhaust Duration: 268º intake / 276º exhaust.
2.02 Intake valves 1.60 Exhaust valves.
Shaft mounted, adjustable rocker arms.

Ignition:

Cast Iron dual point distributor.

Transmission:

A-833 4Speed transmission - TorqueFlite automatic.

Rear End:

8¾ Sure Grip differential with 3.55:1 gears. 3.91:1 available as a no cost option.

Chassis:

Power assisted front disc, 11 inch rear drums.
15 x 7 Body colored steel wheels w/trim rings.
Goodyear Polyglas GT Tires. E60-15 front - G60-15 rear. Collapsible spare tire.
Rallye suspension.
Front and rear sway bars.
HD shocks.
Low restriction side exit dual exhaust.

o 29.12.2012, 08:35 | Tuner#2
Sau: Závist a gratulace, přeji pěkný zážitek a těším se na galerii ;)

Jinak koukám zas přehlídka Nismo googlování, dneska už lidi v hlavě nic nemají :-/
o 29.12.2012, 08:45 | Sau
Děkuju :) Galerie určitě bude, akorát, holt, až za půl roku :)
o 29.12.2012, 13:36 | Proffesor_W
28.12.2012, 18:13 | Sau
Cece nechci te zklamat, ale nismo v sts tam asi neprijede, tim padem vse co tam uvidis bude beckova liga.

Nismo - ja nevim, tak moc jsem to negoogloval, jen sem cetl ze to maj z hliniku a z nejakyho duvodu na to nanasej normalni ocel aby prosli nejakym magnetickym testem, takze nevim, netusim proc by to delali :) a co jsou zac ty titanovy dily jsem se taky nedogoogloval, ale verim ze ty to zvladnes jedna dve:)
o 29.12.2012, 14:14 | mikevr6
Audi vs USA
Youtube video:
o 29.12.2012, 20:29 | Tuner#2
mikevr6: Neslyšel na několik značek z Německa co jsme předhodili, myslím, že neuslyší ani na tyhle úspěchy... ;))
o 30.12.2012, 23:26 | Tuner#2
Hehe co jsem říkal... Hlavně, že v jiném tématu odpovídá hned 6ti lidem najednou :))
o 31.12.2012, 07:24 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-31 07:33:56
1) nestíhám kontrolovat všechn témata takže to beru postupně

2) T2 : až si někdy popovídáme osobně tak schválně koukej že nikde v kapse google nemám a nemusim do něj koukat.... jinak tě nakopnu tak že tě ani google nenajde :)

Proff : hliník a titan asi necháme plavat myslim že to je bezpředmětný zde...

mikeVR6 i ostatní :

KDE SEM TU ŘEK ŽE AMERICKÝ AUTA SOU ZCELA NEJRYCHLEJŠÍ ZE VŠECH NA PLANETĚ ??

V dobách dávných před tim tvym videem ani v trans am sérii nejezdilo nic evropskýho, pak se do americkejch sérií přidalo porsche s 911 a dostalo nakládačku od všech camar s listovejma pérama (Kdyby Jirka ještě žil tak sedá do auta a jede vám to osobně vysvětlit a zavalí vás tolika důkazama že nestihnete říct ani Fň na tohle on byl expert já na to nemám ani náladu ani sílu)

a srovnáváte na okruhu Q vs RWD auta ? no to snad ale už né..... vůbec se divim že to v tý době dovolily a nejezdily si 4kolky vlastní závody....
pak by stačilo bohatě tam dát jeden americkejmenší pickup dát mu běžný mody na trans-am a myslim že jak je 200ka s 5tiválem nejlepší audi co kdy spatřila světlo světa tak by měla i s pickupem plný ruce práce...

a kdyby mi tu někdo předhazoval tyhle Audi už kdysi tak proti nim neřeknu ani prd, snad jen že pikes peak stejně vydrtilo suzuki takže i přes veškerý kvality německý audi japonec opět dokáže udělat lepší motor v lepšim autě..... stejně tak tomu je dnes a stačí když se japonec nasere tak během pár let vyvine auto který sedí na silnici víc než cokoliv jinýho sériově prodávanýho, jede líp než cokoliv sehnatelnýho a celkově má konkurenci jen v 2-3-4x dražších autech....

já tu dám dám jedno pitomý video týkající se tématu s rejpnutim do imbecilního kokota s tim aby se přiučil že listový péro neni věc která by ho měla znervózňovat a hned je tu flame končící tim že Quattro dokáže předjet na okruhu RWD... vážně bych to ani nečekal že by to mohlo dokázat dík že jste mi otevřely oči....

o 31.12.2012, 07:24 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-31 07:24:44
.
o 31.12.2012, 07:46 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-31 07:57:39
každopádně video hezký a dobře se na to dívá, to ještě byly echt závody stejně jako F1 ..... dneska je to leda k zblití všechno tohle.....

a taky dobrý si povšinout jak se to za necelejch 20let změnilo a ze sériovejch kastlí s pár úpravama co bylo transam kdysi dávno se staly pouze zcela závodní auta ve tvaru danýho modelu..... neřikám že tim chci popírat úspěch audi protože jak vette tak 200ka nemá se sériovym vozem už lautr nic společnýho ale i tak zvláštní že se quattra aspon dokázaly držet :)

Jinak audi samozřejmě nevyhrávala pořád a všechno..... co sem tak googlil (neb bych to jinak samozřejmě nevěděl) tak vyhrály 7 z 15ti s tim že se píše všude o "vymrdání s pravidlama" protože se tam o pohonu 4kol nic nepsalo v pravidlech tak smozřejmě mohly a nikdo jim v tom nemoh bránit :)
ale i tak se před audi objevovaly vítězové jako mercury (RWD) 300ZX nissan (RWD) a jiní.... sem tam americký auto ale většinu vzaly japonci Mazda/Toyota/Nissan....
připadá mi to jako Deja Vu.... pokaždý když se japonec nasere a chce tak dokáže vyrobit cokoliv (bavme se samo o autech) líp než kdokoli jinej na planetě včetně ameriky a německa.... dou na to chytře a mazaně....

zatimco pokaždý když němec chce vyrobit něco lepšího tak tomu přidá víc koní a jako vedlejší produkt práce i větší váhu..... :)
o 31.12.2012, 08:12 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-31 08:13:30
Jinak k těm pravidlum lze se samo dočíst že Quattro bylo následně zakázáno , je to zcela logický protože to pak neno o jezdcích nai týmech ale o tom že jedni řidiči říděj něco jako Lamborghini Coutnach a v každý zatáče je to chce zabít zatimco němec se veze v Nissan GTR a auto dělá všechno za něj a on pije kafe :)

těžko soudit jak by to vypadalo kdyby tam Quattro nechaly, samozřejmě fakt je ten že 5ti válec ať už v 200ce nebo 90ce je prostě super věc která i beztak znala i porážku od ameriky i japonska se zadníma náhonama ale i tak se dá říct že spíš dominovaly vrchním příčkám v počtu bodů a často byly vítězové.... proto se asi někdo nasral a zakázal Q a od tý doby už samozřejmě audi nemá s čim přijít neb takový auto nevlastněj.....

takže mezinárodní IMSA se jim dařilo velmi, trans-am se jim dařilo až do zákazu.....

Jinak tady jak byly výhry v kterejch letech kterou zemí,autem,jezdcem,týmem.....(Trans Am)

(nechci tim vyvracet kvality Audi 200 nijak aby si to zase někdo nepřebral špatně a neštěkal tady...)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 31.12.2012, 12:09 | mikevr6
Ale nikdo tady netrvrdi ze Americke auta nebo Japonske jsou spatne,jenom mi neprijdou nicim vyjimecne oproti ostatnim a porad jsou pro mne Evropske(ve vetsine pripadu Nemecke) auta technologicky vyspelejsi a pro to se tu takhle handrkujeme.Je blahove si myslet ze automobilky napr. Bmw s jejim technologickym zazemim a skusenostmi z motorsportu by neumela postavit supersportovni vuz kdyby to pro ni bylo prioritou nebo by potrebovala nejaky marketingovy tah.
Ja mam US produkci rad,klidne bych si koupil c6z06 a i toho vipera acr bych skous :)
Jinak jeste k tomu trans am-v tej viki pisou ze audi vyhralo 8 ze 13ti zavodu a pak narychlo zmenily pravidla a zakazali neamericke motory a hnana naprava musela byt rwd. Chapu ale nejsem si jist jestli je 4x4 na okruhu nejaka super vyhodna vec.Podle mne se prave rwd na okruhu chova nejlepe a vyjma startu me nepripada nic v cem by mela mit ctyrkolka navrch.
Zde jeste link na wiki o trans am a zajimava je taky tabulka vitestvi na d 2litry a pod 2l :)

[ Link ]
o 31.12.2012, 18:14 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-12-31 18:15:58
Od kdy je Quattro na okruhu nějaká výhoda? Na okruhu se jede tak, že gumy lepí, takže je tam prakticky nulový prokluz a Quattro je naopak ztráta ve valivých odporech hnacího ústrojí... Je vidět, že o ježdění na okruhu jsi opravdu jen četl na googlu :-)) A co se týče Pikes peak, Audi vyhrálo několikrát za sebou a pokud vím na staré trati ho nikdy nikdo neporazil. Suzuki zažila úspěch až v době, kdy dole byl asfalt a je to tam každým rokem čím dál víc, takže se to s historií nedá srovnat.

P.S.: Překvapuje mě, že IT za kterého ses tady taky párkát vydával nemá zde nastavené nečtené. Pak je projetí fóra otázkou pár minut a nikdy se tě nemůže stát, že na něco neodpovíš ;))
o 31.12.2012, 18:23 | Jozzo
těžko se chce věřit nulovému prokluzu při plném výjezdu ze zatáčky se silným turbomotorem a poháněnou zadní nápravou bez svornosti
o 31.12.2012, 20:15 | Proffesor_W
v F1 se taky nejezdi driftem a to ty auta maj 2x vic koni a polovicni vahu. Aerodynamika a trakce.
o 31.12.2012, 20:22 | Jozzo
no jo ale to je extrém a jsou na to stavěné ,vem si jen ty gumy co jsou jak 4 na osobaku ....
o 31.12.2012, 20:43 | Tuner#2
Pokud chceš zaject nějaký čas na okruhu, tak prostě gumy musí lepit a pak je to jak píšu. Rozdíl mezi slickem a sériovou gumou je propastný... Mimochodem podívej se na starý DTMka kde se to střidalo a vítezství bylo vždy spíš o stěstí jak bylo pole vyrovnané a to tam byla jak Audi s Quattrem, tak RWD E30 a 190tky Mercedesy.
o 31.12.2012, 20:51 | Jozzo
no to jo ,chápu že se musí lepit aby se jelo na doraz,ale nevěřím že to ta guma udrží neprotočit se pod náporem té obrovské síly
o 31.12.2012, 23:04 | crestik
T2: DTM v dobách E30, 190 a Q byly pro RWD spíš o klouzání, než o lepení pneu, Q mělo snad o 2-3 metráky víc, přesto drželo krok
o 31.12.2012, 23:35 | Tuner#2
crestik: Ono taky gumy od té doby jsou nebe a dudy... a jinak další příklad britská série cestovních aut, kde jezdila A4 proti Nissanu, Oplu (Vauxhal nebo jak to jmenujou :)) a Renaultu. Opět vyrovnaná série.
o 01.01.2013, 02:36 | Proffesor_W
BTCC , nejlepsi zavody jaky muzou byt, tomu se nechyta vubec nic, hotovy peklo. Ono vubec co se jezdi v UK je nejvetsi peklo, at uz motorky nebo auta. Si pamatuju jak sem z UK videl nejaky historicky. Jaguary Eckovy, Ferrari 250 GTO a podobne, zadny rukavicky, normalni hardcore zavody s takovejma autama v hodnotach nekolik desitek milionu liber.
o 01.01.2013, 12:32 | KKKuba
Nismíku velice mě těší že ti pořád tak ležím v žaludku, z toho mám vážně radost :D
Víš co kámo? Vem tu svojí mrdku, dej si na ni ty tvoje úžasný listový pera, bubny a polib mi prdel.. A nejdřív si najdi na googlu jak to vůbec vypadá ty inženýre. Co jseš za profíka už jsi tady párkrát ukázal, viz třeba ten tvůj vlhkej sen o fiestě s dvouma motorama, to mě rozsekává dodnes...

Jinak souhlasím s tím, že britové mají úžasný závody. Zvlášť cesťáky byly tenkrát super, když tam jezdily mondea a další auta co se daly běžně potkat na silnici, podle mě je to daleko zajímavější než F1.
o 29.06.2014, 14:10 | Tuner#2
Koukáte někdo?

Youtube video:


V 11hod. tam byli Céčka, teď supersporty LaFerrari, P1, 918, mezi tím rallye skupina B, pěkný pokoukání...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3712 sekund.