
Navštíveno 3997x


26.12.2012, 11:48 |
KFL | Upraveno: 2012-12-26 11:54:25
Přišlo to pravda už před Vánoci, ale teprve teď, když jsem se trochu svezl a nabyl pár dojmů, ho fouknu sem :).
Pár dojmů...
- Proti mýmu prapůvodnímu služebnímu 120d je tohle o třídu výš a samozřejmě generaci dál.
- Vevnitř je to prostě krásný, útulný, hrozně fajn a klidně v tom sedím prostě jen tak.
- V porovnání s autama, který jsem řídil za poslední 2 roky (Sharan, Superb, Volvo) to HROZNĚ jede. Rychlost nabírá tak samozřejmě a uvolněně, až je to občas děsivý. Navíc obecně rychlost není moc cejtit, takže 150 na okresce se vůbec nezdá :).
- Podvozek je pořád BMW (i když se údajně provedly nějaký změny, je mi to fuk), takže předek poslouchá na slovo, řízení je ostrý, ale příjemný a předvídatelný.
- Do volantu moc informací nejde, ale pořád je to lepší než u koncernu.
- Na sněhu samozřejmě zábavy kopec :).
- Překvapivě slušně místa uvnitř a kufr taky není úplně malej (na BMW).
Největší radosti:
- Na palubce teploměr oleje.
- Motor se rychle ohřívá.
- Auto má "ding" zvuk, kterej dřív bejval jen u modelů s navigací (největší radost :)). Typicky zní při varování apod.
- Na sedan v naftě je to krásně agilní a svižný.
- Konečně mám anténu na nízkým autě = nemusim ji sundavat před vjezdem do garáží :D.
Starosti:
- Zatím nic :).
Jinak je to teda 320d, 135 kW, manuál. Aktuálně najeto 1490 km :), mám ho cca 2 týdny.

26.12.2012, 11:48 |
KFL

26.12.2012, 11:48 |
KFL

26.12.2012, 11:49 |
KFL | Upraveno: 2012-12-26 11:50:10
Včera jsem si dal trip na Vysočinu po okreskách v rámci dobrýho záběhu, tedy zcela uvolněnou a svižnou jízdou (bez ironie).


26.12.2012, 11:50 |
KFL Takhle nějak :).

Moc pěkný a nedivím se, že máš radost! Ať ti dobře slouží!

26.12.2012, 11:54 |
Ales Hmmm, pěkný. Chci si ho také pořídit na jaro, ale asi raději 530d, páč je to šestivál a mám obavy, že 520d bude slabé, nebo né? Aktuálně mám E46 coupé 330d a jede svižně za 8l nafty.
Ale jinak velká gratulace, je to fakt povedený BMW proti E60 - to byl úlet, hlevně interiér, tohle je krásné.

26.12.2012, 11:55 |
KFL | Upraveno: 2012-12-26 11:59:15
Ales: 530d bude určitě dobrá volba. Já mohl vybírat jen 3er (z BMW, jiný značky jsem neřešil). Nejdřív jsem řešil kombajna, ale nakonec jsem kvůli poměru finance vs výbava šáhnul po sedanu ;).

26.12.2012, 12:02 |
Ales Má to opravdu to zrychlení jak udává výrobce?, tohle 520d má parametry téměř jako moje 330d.

26.12.2012, 12:07 |
KFL | Upraveno: 2012-12-26 12:11:55
Nevím, mě to moc nezajímá, ani jsem to nezkoušel. Jenom říkám, že to jede jako kráva (v porovnání se Superbem 2.0 TDI DSG, Sharanem 2.0 TDI a Volvem V70 2.4D). Takže bych řek, že výrobce by nemusel úplně kecat ;).

26.12.2012, 12:09 |
Ales jj, je to paráda, přidej jěště pár fotek
Co děláš že služební a taková anténa tam ?

26.12.2012, 13:25 |
KFL CB antenu mam jen proto, ze me to bavi a pri cestach to obcas pomaha. S praci to nema nic spolecnyho :).

26.12.2012, 13:33 |
zipp Nikdy jsem nepochopil, co s těma CB poláci mají....
u tebe bych to chápal jako koniček (ikdyž dávat takovou anténu na takový auto mi přijde jako zvěrstvo (a ani nechci vidět, kde a jak tam máš to cb naprasený:-))), ale všichni ti poláci to asi jako koníček nemají :-D
sry za OT

26.12.2012, 13:41 |
KFL To je prave spravnej punk, mit takovejdle brk na podobnym aute :). Mels videt Sharana s 1.5m prutem na strese :)).
A vevnitr to mam celkem uklizeny, jen ty kabely jsou na pytel. Nastesti mam zadni vokna tmavy, tak to neni moc videt.

26.12.2012, 13:50 |
KFL Ceho, Sharana? :))


26.12.2012, 13:58 |
KFL
blbej dotaz k 26.12.2012, 11:50 | KFL jak se to jmenuje a je neco podobnyho i s tim zaznamem rychlosti pro WP7.5? :-)
BMW introuše...:-))
S tím prutem u VW sis musel dávat majzla na mosty, ne :-))

26.12.2012, 14:06 |
KFL | Upraveno: 2012-12-26 14:07:42
To musim vyfotit.
Sharan mel s prutem 3,3m, na mosty este v pohode. Pokud tam nebyla trolej od tramvaje, to jsem byl mirne nervozni :).

26.12.2012, 14:07 |
KFL | Upraveno: 2012-12-26 14:08:54
Samantus: Ja mam WP7.5 a aposka je zdarma www.workinfield.com. Je to beta, takze to obcas padne, ale funguje dobre. Navic se da i online sledovat kde kdo je a jak jede rychle (treba v ramci firmy nebo rodiny nebo proste mezi lidma, ktery to pouzivaj).
luxus, delas mi jen samou radost, jdu na to:-)
Gratulace k novému wagenu a velké díky za novou aplikaci :)
:-D nainstalovano, regnuto, tak za chvili test :-))) diky KFL.... jo a gratulace ke káře :-)

26.12.2012, 14:30 |
AR hele a jestli to není tajné, co děláš za rachotu že si můžeš jako služebáka vzít bílomodrouwrtuli namísto obvyklého koncernu ;)

26.12.2012, 14:39 |
KFL | Upraveno: 2012-12-26 14:42:44
Kralik: soukr uz mam jen family vagn (V70), holt rychly auto si koupim, az bude trochu volnejc, klesne hypo a tak. Ted jsem zodpovednej fotrik a touhu po hezkym svezeni jsem si splnil novym sluzebakem :).
AR: Mame na vyber nekolik znacek - koncern, BMW, Ford a Volvo. Zalezi taky na tabulkovym zarazeni a dalsich faktorech. Volba byla jasna :). A prace - Microsoft.

26.12.2012, 14:44 |
AR aaa ms, tak to je jasny ;) tam fondy jsou ;) tak ať slouží a minimálně mego kilometrů bez nehod ;)

26.12.2012, 14:45 |
KFL Hehe, fondy nejsou tak zhavy, jak by se mohlo zdat, taky se setri, ale furt dobry.
Mego ne, mam ho jen na 4 roky a muzu ofiko najet jen 30-35 tkm za rok :). Ae snad to bude bez nehod :).
Pak ten SW nemá stát na licencích takové prachy :-)
Zajed nekdy na poradnej kopec a zkusime spojenicko pres CB :o)

26.12.2012, 17:43 |
KFL A nyní pár fotek na přání - elektroinstalace :)
1 kabel vysílačka
1 kabel kamera na předním skle
1 kabel nabíjení telefonu


26.12.2012, 17:44 |
KFL | Upraveno: 2012-12-26 17:45:00
Interiér... najdi vysílačku :D


26.12.2012, 17:45 |
KFL A poslední...

pěkně zašitá, nevadí nohám u té sedačky? Já míval vlevo pod přístrojovkou, jak je otvírání kapoty
Ať si každej říká co chce, ale ten interiér je prostě nádhernej!!!!!!!!

26.12.2012, 18:14 |
KFL | Upraveno: 2012-12-26 18:16:16
crestik: Nevadí ničemu, je pod úrovní sedačky, jen napasovaná. Jen se blbě šoupe sedačkou, resp. je nutno CB nejdřív vyndat a pak šoupat. Ale protože v 99 % případech jezdím autem jen já, je to pro mě ideální řešení. Nemusím nic vrtat a tak.
AIO: Potvrzuju :).
gratulace, prima kara a jako sluzebak nemam slov .-)
interier je dle me navrat k "e30 po modernu", sekne...

26.12.2012, 21:13 |
AR no a teď by to ještě mohl zhodnotit nismo a tunder ;)
AR: staci si dat ctrl+c/ctrl+v z jakyhokoliv jinyho tematu kde se ta vyjadruje

26.12.2012, 22:09 |
KFL | Upraveno: 2012-12-26 22:15:17
Interier je fakt utulnej, navic ma par takovejch blbustek, ktery potesi.
Ambientni osvetleni LEDkama, hezky listama ve vsech dverich (vyber ze dvou barev - klasicka pomeranc nebo bila), to byla soucast nejakyho paketu. Lze nastavovat i intenzitu. Jinak vnitrek svetla jsou komplet bily LEDky.
Cudliky s cislama jdou programovat jak na stanice radia, tak treba lidi z telefonniho seznamu. Clovek se pak nemusi prepinat z radia na telefon, ale resi se to jednim cudlem. Mozna to bylo u E60, nevim.
Navic cudliky staci prejet prstem, resp. na cudl prst lehce polozit a displej ukaze, na co je danek cudl nastavenej. Moc fajn.
Velkej displej je fajn, vsechny informace na jednom miste. Co ocenuju, je trip computer (viz fotka vyse) se souhrnem trasy. Nuluje se budto automaticky nebo rucne.
Trochu me stve ten "idrive", kterej je proste divnej a to jsem celkem geek. Obcas se to chova podivne a clovek resi, co se deje, namisto rizeni.
Jo a jeste jedna vec me malinko sejri - nejspis kvuli emisim motor hrozne pomalu pada z otacek, takze nejaky rychly razeni nic moc. Jde to prervat natvrdo spojkou, ale pak to neni moc plynuly a nemyslim, ze by se to autu nejak echt libilo. Na druhou stranu ale motor na plyn reaguje rychle, takze meziplyny lahoda.
Standardne jezdim v rezimu comfort, sport zostri reakce na plyn a vic pousti. Sport+ pak dela totez, plus omezi stabilizaci. Uspornej rezim Eco pro jsem radsi ani nezapnul :D, pac me pak auto nuti radit v 1200 otackach.
Pro zenu prijemna vychytavka - pokud se clovek rozjizdi jen poustenim spojky, auto jeste pred zaberem zvedne otacky na 1100 :).
Jinak spotreba dle PC doposud 5,8. Podle predpisu neni problem se drzet na 5 litrech, v dalkach i min. Jakmile se trochu zrychli, je to 6+, coz je ale porad supr :).
KFL : tak je to nový to je člověk nadšenej z čehokoliv :) uvidíš časem.... každopádně dobrá volba motoru... každej už ti dneska řekne že 20d se tolik nesere, jede to dobře a dlabe to +/- stejně jako ostatní automobilky to je jedno ale proti 30d dobrá volba ta prostě dlábne víc a nejede tolik líp už kvůli váze....
Ales : neboj se toho v 5ce, tyhle auta sou těžký jako kráva a dvoulitrem budeš mít rozdíl 3 vs 5 kolem 100kg váhy takže stačí aby v trojce jely dva lidi a pojedete stejně a pořád bude mít "dobrej motor" a dobrou spotřebu v 5er, pokud cheš 6ti vál tak ser na značení neb 525d už je šestiválec ale proti 30d mnohem lepší spotřeba.... to značení už je tam zcestný stejně jako u hromady dalších automobilek aneb 28i je dneska schovanej 2.0turbo 4válec.... stejně tak nemusim že 2.0turbo má 180kw to je zbytečně moc prostě když tu každej tvrdí jak se stejně jezdí dle předpisů (bejt tomu tak stačí tam tam půlka kw) .... stejně tak noční můra 3er sice aspon nese označení 2.0t ale opět se mi nelíbí že to má 200kw neb to prostě je zbytečný.... to s tim autem pak už můžu pomalu na okruh.... stejně tak serte na to kolik BMW píše že to má KW protože je u nich známo že kecaj a jen se snažej přiblížit konkurenci hodnotama psanejma ale reálný sou tam většinou větši aby si nicnetušící člověk řek jak maj super motory že těch 103kw jede mnohem líp než 103kw tomu folcwágnu takže tady se jedná pouze o marketing a i proto 328i jede o chlup líp než cadillac ATS 2.0t kterej zase na druhou stranu má zase znatelně lepší podvozek než 3er a stejně tak je to u 335i vs ATS 3.6 V6 tam taky bmw má 220kw a cadillac 240kw ale v reálu jede bmw rychlejc (možná ty dvě turba vs NA) na kilo jedou oba za cca 5,5 ale dál jede líp bmw do první zatáčky .... ale opět jsme u zcestnýho výkonu psanýho bmw a u toho že obojí je zbytečně přemotorovaný a mohlo by se s tim zase jezdit na okruhu :)
------------
ale i tak nová trojka je hezká pro mě jen zazadu, ze strany je to stará trojka a zepředu prostě nemůžu vystát ty světla...tam se mi starší nelíbila vůbec ale ted mi zase příjde hezká ta přední maska mi příjde domrdaná a nemůžu vystát ty světla vedoucí k masce divně (muj názor) introš je sice veselejší než kuchyňská linka ve starejch E řadách ale nelíbí se mi to protože to je stejný jako MB Aclass novej aneb uděláme palubku a jako navigaci tam zalaminátujem TomToma (pravda u MB to je mnohem víc přehnaný než tady) ...tam sou 5kový Fka fakt mnohem hezčí takže muset si vybrat tak du taky do 5ky kvůli interiéru a předku trojky... ale je tam samozřjemě cenovej skok dost znatelnej ale myslim si že to za hezčí auto a interiér stojí
Takže ať služebák slouží ;-)
--------
PS : bez OT od T#2 a jemu podobnejch o nějakejch perlách apod, data se zde zakládaj na pravdě a design je čistě osobní názor, nijak v článku nehanim BMW ani ho neurážim.

27.12.2012, 08:38 |
KFL | Upraveno: 2012-12-27 08:39:20
Spotřeba u nový 330d s tím osmikvaltem je kolem 6,4 dlouhodobě (máme jednu ve flotile), a jede to strašně :). Čili rozdí mezi 320d a 330d je dost dramatickej i přesto, že 320d jede velmi dobře :).
Jinak mně se 3er zepředu taky nelíbí. Jen z profilu a zezadu. Proto taky všude parkuju po čumáku :D.
KFL : přesně na to sem myslel když sem viděl tu fotku zazadu a nikde žádná fotka zpředu :D tak aspon nejsem sám kdo má pocit že to zpředu totálně domrdaly po tom co udělaly hnusnou E90 po hezký E46..... snad bude nějaká F31 a udělaj hezkej předek :D
30d pravda že má mnohem větší pocit tahu do sedačky a jede to ale zatim si první kde slyšim pod 7L (takže asi jezdí dost štreky) nicméně všude spíš slyšim o problémech se vstřikovánim kde starší 30d měly podobný Kw ale jelo to na hovno ale sralo se to pořád identicky jako klasická 30d ... u tohohle to je slyšet už po chvilce provozu ale aspon to proti tý starý fakt jede opravdu znatelně líp a i na budíku se zvedá rychlost a nejedná se jen o pocit tahu ale skutek utek :)
nám přibydou dvě F10ky 530d ze začátku roku do flotily protože tu sou dvě A6 3.0tdi který sou opravdu neustále ale neustále rozbitý po motorický stránce (obě lehce přes kilo a 3 roky provozu takže málo jetý a delší trasy za hranice) takže pudou do sixtu a místo nich sou na cestě dvě F10 tak sem zvědavej ale každopádně to nemůže bejt tak hrozný jako ty 3.0tdi který sou fakt strašný (jezděj taky kolem 7,5 - 8) nebo 645i který se stihlo vymrdat nesčetněkrát do 30kkm kde se vracelo .... :)
Jinak teda za mě F10 mě se to i líbí, proto E60 pixle je to designově opravdu povedený ( aj si to zezadu občas splete člověk s F30) , interiér taky super proti E60 aneb člověk opět má pocit luxusně zpracovanýho interiéru kterej je hezkej proti E60 fušerácky zpracovanýmu a hnusnýmu introši.... ale i přesto všechno nemůžu potlačit ten pocit že jedu v E60 protože to auto se chová na chlup stejně takže je to prostě E60 v hezčim designu technikou... motoricky to jede uplně jinak (bude to dělat i nová převodovka) ale spolehlivost motoru horší dle všeho (asi ekosystém no)
ale i tak palec nahoru pro bmw teď protože tak nějak překlenuly tu dobu výroby sraček a začly zase dělat rozumně vypadající auta a snad i kvalitní opět.... do těhle modelů to u mě prostě končilo e46/39 :)
Pekny, jen jsem se uz asi 2x seknul kdyz jsem zezadu v provozu netozeznal 5er od 3er. Ten predek mi prijde zvlastni, ale to me vetsinou vsechno novy a po par mesicich menim nazor
Luke : stejně jako si spleteš většinu Audi dneska.... ty sou zaškatulkovaný totálne do jednoho designu :) já na to neměnim názor, prostě se mi to nelíbí tak se mi to nelíbí a když se mi to zčne aspn trochu líbit tak to bejvá leda s příchodem novýho modelu kterej je domrdanej víc viz. tento případ..... :)

27.12.2012, 13:27 |
Ales Já už 7 let jezdím s 330cd a na motor nemůžu říct ani půl slova, kromě opravy převodovky tam jenom liju naftu a auto je bez problému, překvapují mne ty názory, že se sere, můj společník mám 530d E39 a 535d E60 a taky žádný problém, že bychom kápli na dobré kusy???
Nismo.Power: 525 je čtyřválec u F10.


27.12.2012, 13:27 |
Ales

27.12.2012, 13:28 |
Ales

27.12.2012, 13:28 |
Ales

27.12.2012, 13:39 |
Ales KFL: já myslel, že je to pětka, proto jsem psal, že bych raději 530d proti 520d, no tak to mě dobře zmátlo, ale ze zadu to opravdu vypadá téměř stejně.
Jsem asi jediný, ale mě se ta nová trojka ze předu líbí a to moc:)))
Ales : tim se asi vysvetluje proc to ma najednou tak malou spotrebu ta 25d..... Zil sem porad v iluzi ze 25d je r6 ala e61 ;) kazdopadne tim lip.....
Ad dobry kusy tak to nevim a je mi to nejak jedno znam asi vic lidi kterym se to posralo nez ty tech ktery tim jezdej kolem komina :-)
Ještě jednou, 2001 330d E46 Touring, najeto 240k, původní turbo, původní vstřiky, průměrná 7,6
Švára 1998 E39 530d Touring, najeto 340k, původní turbo, původní vstřiky, průměrná 7,5
Na obou autech se řešily věci jako nápravy, ale naftovýho nic, slovy NIC.
Nová 2.0d je velice slušnej základ i pro pětku do běžnýho provozu, ale 3.0d má neoddiskutovatelnejch 250 koní, lepší průběh, lepší chod a rozdíl ve spotřebách je cca litr, kterej za to jednoznačně stojí.
KFL: Užívej si to, máš fakt pěknej služebák ;-)