Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > nejde turbo

 o Navštíveno 3737x o
o 23.12.2012, 13:27 | ballu
ahoj nevíte někdo prosím na octavii 2 1.9 tdi pd při cestě přestalo auto tahnout a den po té začala svítit kontrolka motoru auto jede jen tak tak bez výkonu
dík za rady


o 23.12.2012, 13:29 | Marťas1
napichnout na diagnostiku, může to být cokoliv
o 23.12.2012, 13:29 | tomi666
diagnostika, věštit tady nikdo s koule neumí :)
o 23.12.2012, 13:35 | .mycTD
jj, jedine diag, nebo Nismo.
ale asi bych jel na tu diagnostiku.
o 23.12.2012, 13:39 | Knightey-
mycTD :D :D :D
o 23.12.2012, 17:09 | vomy7
mycTD :D
o 23.12.2012, 17:43 | cezetko
Nismo nepotřebuje diagnostiku, diagnostika potřebuje Nisma.
o 23.12.2012, 17:49 | Samantus
ale v 90% ma pravdu, jen Vas to strasne sere :-)))
o 23.12.2012, 18:20 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Nismo nema cas, odpociva po tom co zachranil svet :-)
o 23.12.2012, 19:32 | cendler
.mycTD : to rozbil

Nismo : kde jsi???, snad tě nedostaly
o 23.12.2012, 19:40 | johanik
Ty jo, Ballu žije :) Hele jako ostatní, diagnostika a pak uvidis, muze to byt DPF, nebo neco s turbem, ale diag ti rekne vic
o 24.12.2012, 09:31 | Nismo.Power
volové :) přesně jak řikaj tak odpočívám po tom co sem zachraňoval svět.... ;-)

samozřejmě diagnostika potřebuje mě ale i tak z koule většit ještě neumim :) když bych to viděl tak ti asi řeknu bez diag o co de ale takhle to může bejt ruplá hadice, seklý turbo, skočený rozvody a miliarda dalších věcí aneb sice máš nejspolehlivější co tam šlo ale uvědom si že i tak je to VW ;-)
o 24.12.2012, 10:55 | Woko_O
váha vzduchu..nemáš zač..
o 26.12.2012, 14:23 | Marťas1
nemyslím, že by šlo o váhu vzduchu: pokles výkonu bývá většinou postupný (někdy padá výkon tak pomalu, že si to ani majitel nevšimne) a kontrolku to nerozsvítí...
o 26.12.2012, 19:17 | ballu
dík všem za rady čekám na kamaráda co řekne snad to nebude mrtvola-)
o 26.12.2012, 19:27 | macek | Upraveno: 2012-12-26 19:31:25
Nismo s tou miliardou to zase neprehanej zase takovejch veci to bejt nemuze :-)) DPF tezko ale cidlo tlaku a teploty nasavanyho vzduchu ,vaha, egr,regulace -staci se kouknout jestli pri startu se hejbe, u tehlech TDI sou to jenom porad ty samy problemi tak se zase tolik bat nemusis ze je to neco hroznyho:-))
Proste nedej na bubaky co tu Nismo pise ze je to tak v prdeli tyhle auta sou to bezny patalie
o 27.12.2012, 07:33 | Nismo.Power
macek : běžný patálie co s normálnim autem nemáš ale ;-))

prostě jak řikám, může to bejt milion věcí, pokud bych to viděl naživo tak po dvou minutách zůžim na 3 věci a po chvíly řeknu s největší pravděpovobností co to je :)

diagnostika řekne víc, když neřekne nic což je u oktávky nepravděpodobný (pořád něco hlásí aspon sporadicky) tak hledat v mechanice :)

o 28.12.2012, 18:53 | ballu
Tak turbo je kaput
o 29.12.2012, 11:40 | Tendr
jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy
o 29.12.2012, 11:55 | Nismo.Power
Tak ted te ceka ta horsi cast a drazsi.....
Jety neshanej, je to totalni hovadina.....turbo tam vydrzi max 200 nikdy nevis v jakym stavu uz je tamto a bohate staci prach domolejovejch casti turba kdyz to nekdo nezaspuntuje a koncis chvilku po vymene....

Repas : valna vetsina co sem videl tak sou s tim problemy bud odejde chvilku po vymene nebo uz po dodani to odmitnes instalovat kvuli vulim.....

Novy : nejlepsi a nejjistejsi varianta alembacha na novy kousky z druhy ruky casto se tu pohybujou "zmetky" z fabriky a prodavaj se a takovy turba sou treba spatne vylity nebo vadny jinak.... Ja uz potkal dva a pokazdy to prines taxikar ze to vyhodne koupil origo novy od nekoho...

Pri vymene u tohohle urcite nech zkontrolovat aby nebyl olej v tlakovy casti a pokud ti turbo zheblo tak ze mas lopatky v pici tak rozebrat saci cast s ic a proplachnout ho....jakykoliv nasekany spony v tom sou velkej problem......
o 29.12.2012, 12:01 | Tendr
Vůle na turbu nejsou vůbec závadný, záleží jaký... Mám zkušenost z repasí na L200 a pohoda kroutí, jinak auto má už 750 a třetí turbo... Jinak platí co jsem psal vejš, turbo jsou kola navíc...
o 29.12.2012, 12:12 | Samantus
Jen dodam k Nismovi, ze je lepsi dat jinej IC idea novej, pac ty spony z toho nidky nevyplachnes poradne.. jsou lidi co jezdej s jetym turbem a proplachlym IC, ale jsou takovy ktery jden po koupi turba jeli pro dalsi... tyhle auta sou loterie, ktera je vyvazena nizkou spotrebou :-) radsi budu jezdit za 11 na sto ale s cistejma rukama :-)
o 29.12.2012, 15:30 | Nismo.Power
Tendr : turbo samozrejme nesmi mit zadny vule :-) osa dopredu dozadu musi bejt zcela nulova, nahoru dolu je moznost nejaka desetinka mm ale novy nesmi mit zadny vule nikam a az case si muze udelat nahoru dolu lehci vule ale to znaci opotrebeni, repasovany turbo ma klidne vuli k 1mm nahoru dolu a to bych ja proste nikdy nemontoval protoze to nebudu delat jak idiot dvakrat zbytecne.....l200 je tank tam muzes dat co chces ale bavime se tady o oktavce to ji jina liga v rozbijeni turba :-)

samantus : jasan novej je lepsi to da rozum :-) ale vis jak 90% lidi se na to vysere protoze si koupej oktavku s tim ze budou jezdit za 5 nasledne jezdej pomalu any se vesly do 6,5 a pak se divej ze turbo dvacka, ic bura, prace bura, atd atd nebo nedej boze dat to do autorizaku tak bude fesna fakturka clown by moh uz povidat :-) pak se divej ue ta loterie co mela jezdit za 5 stoji jedna porucha 30-40-50 a nadavaj, nebo se pak divej ze se vylagruje lozisko v 5q prevodovce spojeny s timhle motorem a zase desitka za jetou v pici a jeta se posere tak i tak zase, no a sezapocitanim bezny udrzby si razem na tech 11ti na sto jak jezdis ty s beznou udrzbou vcetne :-) ale jsme cesi tohle je tabu diskuze a dlouho to budes nekomu vysvetlovat :-)
o 29.12.2012, 15:45 | macek
Nismo prace bura :-)) ty vole to je na zlomeni pazoury covece
o 29.12.2012, 16:45 | ballu
hoj všem děkuju za všechny rady turbo je v tahu jsou tam vule jak do stran tak vpřed i zad a v trubkách stojí olej tak snad zítra bude vrčet
o 29.12.2012, 18:29 | Nismo.Power
Macek : proc ne ? Si myslis ze to je prace na 30minut ? Pokid to chces kvalitne tak cvakas, ze to nekdo da vencovi kteryho mu doporucil karel od jardy z hospody co dela za 300/hod v garazi u udela mu to za dvojku praci neni moje starost...autorizak stoji vic nez bura a pocitej ze vymeni turbo,olejovou trubku, vsechny tlakovy hadice, intercooler, kontrola egr pripadne vymena, kontrola klapky, sundani a cisteni sani......bezna procedura pri ktery ti 50tis bude malejch :-) jasne vymenit turbo je prace na hodku mozna dve pro nekoho kdo to nedelal ale to neznamena ze to tim konci, kdyz ano tak auto konci taky za par kilaku :-)


ballu : jak pisu tak bacha na ty spony, pokud to nejelo a rikas takovy vule tak lopatky uz budou osekany a pokud sou ulamany tak si vem k srdci co pisu :-) ty spony sou zlo jak tam das novy turbo a protahnes spony 2barama vzduchu :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3199 sekund.