
Navštíveno 2344x

zdravim vyplati se do toho vubec jit? zrejme by vse bylo samo-domo :-) auto by melo bejt jinak v poradku ale to tvrdi kazdy ze?
[ Link ]

18.12.2012, 21:00 |
Marťas1 | Upraveno: 2012-12-18 21:00:49
Tohle snad není lehce!
do toho bych nešel, pokud sám nejseš karosář a nejlépe i lakoš, tak cena opravy může být vyšší, než cena toho auta

18.12.2012, 21:03 |
1kw Ono se to nezdá ale je to celkem dost práce, tipuji tak 10-15 ale spíš víc.
10 neni nejhorsi a 15 jeste jde :-) jinak jsem zamecnik a lakuju taky :-)

18.12.2012, 21:07 |
1kw Tak jestli máš kde to nalakovat tak si to necháš jen srovnat od klempáře a kit a lak už zvládneš sám a máš skoro za nic..
dle me to co vidime na fotkach a potom jeste , zrejmelehce schnuta podlaha a porovnat to...chci to videt a dle toho budu soudit...
zkontroluj hlavně pod čalouněním nosníky, podlahu kufru,zadní čelo,...
když přidáš 20-25.000,- můžeš to mít bez práce
prace me nevadi, bavi me to :-) a neverim ostatnim ze to udelaj jak maj a cas tam nad nima sedet taky nemam...to si to raci budu postupne delat sam s vypomoci kamarada a bude.jinak rikam m kdyz me oslovi celkovej stav tak do toho asi pujdu...

18.12.2012, 21:14 |
Olda | Upraveno: 2012-12-18 21:16:24
Tak tohle rozhodně nebude pohodovka.. bude se muset zatáhnout za prdel aby to zase získalo nějaký tvar.. Nevim no.. já bych do toho nešel. Rozhodně né u tak starýho auta a za tu cenu..
Přidáš pár korun jak píše marťas a máš to bez práce a vyjde to šul nul :)

18.12.2012, 21:19 |
Marťas1 | Upraveno: 2012-12-18 21:20:54
tak té nedůvěře zase jako rozumím, hlavně pořádně zmapovat škody a celkový tech. stav. Tyhle auta už bývají dost velké vraždy i nenabourané
Jako OLDA, řekl bych že to hrozí rovnacím rámem
mě to snad připadá už lehce rovnaný, nebo nevím.
Jinak 607 je docela pelech, nemám ho rád. Měli jsme v práci 3.0, divný sedačky, málo místa nad hlavou.
Tuhle 2,2 naftu jsem jednou na dálnici kolem Olomouce pomáhal hasit, teda spíš uklidňoval majitele, že to stejně nezachrání.
Takže za mě nebrat ;-)
Jako tommas...tohle už někdo rovnal, ale proč asi přestal? :-) Na oko to vypadá OK a asi o to šlo :-)

18.12.2012, 21:30 |
1kw Teď koukám, že kufr není jen přiotevřený a rovnané to už bylo.
Jestli to máš daleko tak se ani nenamáhej tam jezdit.. :)

18.12.2012, 21:33 |
Kamil07 | Upraveno: 2012-12-18 21:35:05
Za ty peníze se to vůbec nevyplatí, pokud 607 moc chceš, tak kup nějakou nenabouranou, nikdo normální tyhle auta nechce, takže se dá dobře smlouvat, protože každý prodejce ví, že když tě nechá odejít, tak už se dalšízájemce dlouho neukáže.
Něco takového by se vyplatilo tak za 10-20 tis.
A jinak jako tommas, taky se mi zdá, že už to někdo rovnal, aby to nevypadalo tak hrozně.
dobra, vyprdnu se na to, ale tek k autu, nikde jsem nenasel poradnou recenzi:-) a jen problemy jako kazde jine auto, a to ze to je FR me nezajima
Ono u těchto starých vlajkovek je to těžké, záleží jaký bude stav a pak je to o štěstí.
Mě taky od MB W220 každý odrazoval a nakonec si ho nemůžu vynachválit a kamarád mi ho servisuje za pár korun.
Každopádně dobrá volba, že na tu zbořku kašleš.
Mě to nějak neookouzlilo, jel jsem tím párkrát přes Evropu, teda spíš jako spolujezdec.
Odhlučnění normální v týhle třídě, nic nadprůměrného, na zadních sedačkách máš hlavu celou dobu k jedné straně, protože překáží střecha (daň za linii střechy), ani na nohy to nebyla moc sláva. Interiér z levných materiálů, středová konzole jak z hračkárny, ten pokus o dřevo dopadl ještě o dost hůře než třeba v L&K Octávce.
Mělo to nějaký sportovní režim podvozku, na nic jiného se nejezdilo, protože pak houpačka a na zadních sedačkách z toho ženský zvraceli.
Díly prvovýroba nesmysl, za dva katíky a přední brzdy hrubě přes 100K, ale to byl benzínový 3.0 a měl Brembo třmeny.
Jinak čalounění sedaček drželo, akorát dveřní tepecy se kolem 150K km začaly výrazně ošoupávat a odloupával se textil. A má to dost nepřirozeně velký volat, aspoň to jsem si z toho odnesl.
Kdybych si chtěl koupit velký auto na radost, tak bych šel do E39.
Zase tohle nemá každý, má to svoje charisma.
jako Kamil07, auto "nahovno" to není(Peugeot už vyrobil hořší stroje) jezdí mi do práce (dělám v Peugeotu technika)i kusy co mají 300000km a relativně v poho, ale hodně záleží na konkrétním kousku a jeho předešlém majiteli...
prej lehce :D skoro totálka jak na to koukám aneb proč jinak by se to auto prodávalo pojištovna vyplatila a prodává se to dál :) a dle mě za 40 je to fakt hodně když vezmu kolik tyhle pekáče už stojej běžně.... takže bys koupil za 40 jebku auto kde dalších 40 necháš za opravu ani nevíš jak rychle a každej pozná že to bylo zbořený a výkupní cena v bazaru takovýho auta bude kolem 20-30tis strop..... nedej bože bejt tam vprdeli třebna podvozek tak po pořízení seš na kile ani nevíš jak zase, pak ti odejde stahovačka u spolujezdce zjistíš že se to kupuje 20-30tis a posereš se z toho :D
takže za peníze co by tě vyšla tahle paštika si můžeš s klidnym svidomim koupit nebouranou nebo zcela nejlíp koupit si místo paštiky radši auto ....
Marťas1 : heled jak moh vyrobit horší stroje když nikdy neudělaly ještě dobrej ? :D všechno od nich je pojízdný hovno.... 300k věřim ale stačí mi se svízt v nějakym co má 150 a už vim že to nechci :D
nismo, tatka mel peugeota 405 1.9 td a mel nalitano pres 900000km a jedina vada byla lehkej rez v ruzku celniho skla...
nismo, tatka mel peugeota 405 1.9 td a mel nalitano pres 900000km a jedina vada byla lehkej rez v ruzku celniho skla...
Nismo: vyrobil mnohem horší než 607, to mi věř!
Taky neříkám, že jsem fanda Peugeotu.... jen tam dělám :D
Nechci roznášet fámy, ale 99% aut, co tam stojí jsou "totálky" kupované od pojišťoven ze zahraničí. Několikrát jsem se tam byl na něco podívat a vždy milion skrytých věcí. Poté jsem se dozvěděl z přímého zdroje tuto informaci :-) a od té doby, jak vidím nápis Štěpánovice tak ani neotvirám inzerát...

18.12.2012, 22:37 |
rebel No osobně by sem do toho nešel pravděpodobně bude i podlaha zmuchlaná a za ty prachy to není zas tak dobrý Rovnání cca 15000-30000 dle toho kdo kde to bude dělat a na tom aute to pak při prodeji bude videt tak jako tak.
Radeji vem neco co bude lehce tuknutý tohle je pro pojištovny totálka aškoli to tak nevypadá ale pro ně to tak je protože to berou bud jako novou kastly a nebo rovnání v autor. servisu za 100 000.
Když lehce tak to je cca světlo blatník a nesmí bejt chladiče a td v řiti pak se nedoplatíš

18.12.2012, 22:45 |
Marťas1 | Upraveno: 2012-12-18 22:45:52
rebel: řeším cca 150 pojistných událostí ročne, ale 100 000,- za rovnání na rámu jsem nikdy nefakturoval, to ti nezaplatí žádná pojišťovna na světě. Celková cena opravy, když to musí na stolici, to je něco jiného :D

18.12.2012, 22:49 |
BadyS bohužel....prodejce Petr Šimánek je znám tím, že pozměnuje stav vozidla po nehodě....však si projdi jeho inzerci 150ks havarovaných aut....vše je natažené, vyklepané, na oko dělané, že malá ranka....kdyby to blbouni nechávali tak jak to bylo po nehodě je to 1000x lepší, pro někoho, kdo ví co čekat, než to auto dokurvit natažením.
Já jsem si to hned myslel, díky za potvrzení.

18.12.2012, 23:03 |
rebel martas: já neríkal že pojistovna to akceptuje ale neco takového si autor . servis takto učtuje .
Nicméně je mi jasný že pokud cena popravy převyšuje cca aktualni cenu vozu tak to neplatí a bere to jako totálku ,proto sem psal že to je pro pojištovny pak totálka.
Měl sem pašíka a bylo to stejny rovnaní převyšovalo skoro cenu vozu .Servis by za to chtel cca 100000.Stáří auta cca 7let(Chceš mi říci ,že se pletu?)

18.12.2012, 23:03 |
Marťas1 | Upraveno: 2012-12-18 23:04:45

18.12.2012, 23:07 |
rebel | Upraveno: 2012-12-18 23:08:58
Kamil. a ty km 200 0000 taky nic moc pochypuju že by to někdo přesně ve 200 0000km rozjebnul :-D Dle mě tam bude i uprava tacháče možná se pletu
Šimáček bude překupník totálek možna i od pojištoven bere, maji svoje odběratele pojištenymu nabídnou odkup totny a prodaji to dale

18.12.2012, 23:10 |
Marťas1 | Upraveno: 2012-12-18 23:11:17
rebel: jen říkám, že faktura za opravu, kde je třeba 50 položek materiálu a plácnu 40 hodin práce včetně rovnání na stolici může hravě překročit 100 000,-
ale 100 000,- jen za rovnání na rámu je nesmysl

18.12.2012, 23:18 |
rebel martas : jj to jo to bylo myšleno jako oprava celek u autor. servisu.
Jinak rovnání šáska (ramu) na nakladním autě byla za 80 000 bylo to solo renalut midlum.
U osobaku to maji dany jako paušal mam tušení a origo sou zlodeji kor když to jde na fakturu pro pojištovnu .
A pak to pojištovna bere jako totálky .A ten šimaček stím pak kšeftuje.
Dle mě by to mělo bejt tak že je to totálka tak pak nebude jezdit nikdy už poze na díly ale too naše zakony neznají a nebudou znát asi nikdy
jj a tenhle bazar je evidentně plný totálek :D
mimochodem, jestli je ta, či ona pojistná událost totální škoda rozhoduje vždy pojišťovna, nikdy opravce a to před započetím opravy

19.12.2012, 06:19 |
rebel

19.12.2012, 06:20 |
rebel i na de to ma ,asi to nebude takova vonavka

19.12.2012, 06:24 |
rebel radeji by sem si dovezl neco takového:
[ Link ]

19.12.2012, 06:27 |
rebel martas : jj to ano to nikdo netvrdí ,to je jasne ze to posoudí pojištovna.Poškozený dodá rozpočet pokud to chce opravou ,nebo se pojištovna dohodne s autor servisem ,a nebo to udělá rozpočtem a nebo totálkou pokud to přesahuje 75% vozu nebo tak nejak procentuelně.

19.12.2012, 07:07 |
Kounect | Upraveno: 2012-12-19 07:10:45
Za mě - to jste si ještě nikdo nevšiml, co tenhle mamrd dělá s většinou aut, kde to takhle jde? To není jenom tahle 607, to je řada dalších, pěkně to vyklepe, aby to nevypadalo tak hrozně a ona už se nějaká vlaštovka chytí...podle mě je to hajzl, pěkně zamaskuje kam by se člověk podíval, kdyby to viděl původně nabořené a rovnou viděl, že to nechce, bo je to úplně v prdeli a o tom je jeho byznys.
Ta 607 v prvnim linku - naprosto nezajimavy za tyhle penize, vzdyt se podivej kolik stoji nebourany ;)