
Navštíveno 3232x

Zdárek párek.
Mám Golfa IV 1.9TDi 66KW, ALH ,spojka v pohodě spíná,neprokluzuje ale co je problém tak mi mlátí setrvačník. Je tám dvouhmotnostní a asi dostávál zabrat. Má najeto 210 000km. O co mi jde.. Na jaře se chystám dělat nějaké úpravy abych nemusel investovat do nového auta. Nové vstřiky (sportovnější Fratelli) ,intecooler,atd. Přemýšlím jestli by nebylo vhodnější dát tám jednohmotu od Válea s pružinama v lamele,nebo raději nandat dvouhmotu od Sachs. Nerad bych tam dal dvouhmotu a za pár km znova problém. Měnil jste někdo jednohmotu za dvou? Bojím se trochu větší hlučnosti,větší tvrdosti chodu apod. Co byste doporučili?
Mam ALH v okte a davala se jednohmota a nejak me neprislo ze by to bylo nejak hlucny tvrdy bo tak...
mam v OII Valeo 4P a nepocituju zadnej rozdil, ze by to bylo tvrdsi nebo se to chovalo znatelneji jinak, nez se dvouhmotou...
jak můžou bejt vstřiky sportovnější ????????
voe...
když dáš dvouhmotu tak je zcela logický že tě opětnej problém nemine.....
dáš jednohmotu tak logicky motor dělá víc vibrací o hlučnosti to neni .... na O1 je to poznat vcelku dost aneb dvouhmota nemá daleko do zetora a jednohmota to už se dá mluvit o zetoru...
dvouhmota chrání přenos vibrací do převodovky, dáš jednohmotu a převodovka pláče :-)
Ono celkově sportovní dýzl je totální kravina..
A o převodovku bych se nebál, pokuď tam dáš lamelu s pružinama tak by to nemělo nic udělat..
ale kurva.. sportovnější samozřejmě v uvozovkách. Pujdou tam jedny z těchto vstřiků
[ Link ] Nevim kurva co tam nahodit.. U tý jednohmoty by samozřejmě byla lamela s pružinam,je to celá sada Valeo. Ta dvouhmota je Sachs,sehnal jsem týpka na VW clubu kterej prodává za 7..jinak se to pohybuje někde kolem 18tis... (Elit,APM..) Otazkou je za jak dlouho by se ten problém mohl vyskytnout znova? Sem na vážkách co tam vůbec dát..
Mám na O1 stejnej motor, místo dvouhmoty sem dal jednohmotu a není poznat žádnej rozdíl, nebál bych se toho, má to tak mraky lidí a v poho.