
Navštíveno 2591x


08.12.2012, 07:41 |
Duri Jakyho žrouta kilometrů by jste vybrali? Mesicni najezd cca 7-8tis km, 90% jen dalnice a jezdim jen sam v aute. Jizda vzdy jen tempomat 170km/. Nyni mam 2.0TDi 125kw O2 RS a je potreba zmena. Nevim proc ale tahne me to k motorum 3.6FSi v kombinaci s LPG (Superb,CC). Jedine podminky jsou snad jen automat a kuze.
Taky jsem mel favorita Chrysler 300C ale nevim jak to tam je se spotrebou, chci tak nejak vychazet jako ted s O2 tj. cca 8l/100km +-

08.12.2012, 08:21 |
Lubak možná by nebylo na škodu napsat jak staré to má bejt a jakej je cenovej limit?
Na fsi ten plyn neni uplne jednoduchej

08.12.2012, 08:39 |
Duri r.v.2008 a mladsi,.limit 400-450+-

08.12.2012, 08:40 |
Duri Audi A5 take v merku:-)

08.12.2012, 11:04 |
Augi Promiň za OT, ale Ty s 2.0 TDI jezdíš za 8 dálnici? Jak to děláš pro Bůh?
Jinak Lexuse GS schvaluji :-)

08.12.2012, 11:14 |
Duri walish: zajimave...jen ten interier mi na prvni pohled moc nesed
Augi: to je hodne nebo malo?:-)
Augi : ono ne každý 2.0tdi žere stejně :) stejně tak jako olej....
ad 300C tak klidně to je super auto na dálnice, s CRD budeš na stejný spotřebě jako si ted s oktávkou a proti oktávce budeš mít "pořádnej motor" né časovanou bombu :)
jinak je to éčko takže good.....
Lexus samozřejmě fajn, proti 300C krapet jiný auto ...svez se v obou a uvidíš :)
A5 to je pecka koupíš si další časovanou bombu :) spotřeba +/- stejná opět
Plyn na přímej vstřik zapomeň....
pokud chceš benzín děláš jen dobře takže klidně do něj di a myslim si že bys ani nemusel řešit plyn s tvym nájezdem po dálnici.... když kopíš HEMI tak budeš taky pod 10 pokud nejezdíš jak prase a nerozdíl od nafty hned topíš, hned jedeš a když chceš tak máš výkon v záloze s tim že se nemusíš bát že se to rozbije :)
Ten GS je dle mě jako požírač km po dálnici naprosto ideální. Jinak pokud uvažuješ nad 300c, tak raději dodge magnum :) Ale mě osobně moc nesedí. Věřím, že GS pohodlím a výbavou naprosto převáží tvůj první dojem z interiéru ;) Zajdi si vyzkoušet a řekl bych, že budeš mít jasno :)

08.12.2012, 11:28 |
Shr3k Úkol: nepřímovstřikový šestiválec pro přestavbu na LPG
Cena: cca Superb 3.6
Řešení: Insignia 2.8 Turbo, Volvo V70/XC70/S80 3.2 nebo T6, Mercedes Benz C/E 350 4 Matic, Infiniti G37/M37.
V6 FSI se dá přestavět na vstřik kapalné fáze Vialle LPdi, problém u nás je kvalita LPG. Ostatní systémy používají přívstřik benzínu pro chlazení vstřikovačů a nepřímý vstřik plynné fáze.

08.12.2012, 11:35 |
Augi Duri: TO je 3 prdele moc! Já jsem jel 200km dálnice s průměrnou rychlostí 178kmh za 8,2. Já si nedokážu představit, jak bych se hodně svižnou jízdou, ať už okresky nebo dálnici, přiblížil k 7 litrů, natož jít přes.
Jinak třeba z toho, co píše Shr3k, tak bych volil G37. Insignia mrdka, Volvo nevím, nevím, chválu jsem na něj nyslyšel a Meďár je sterilní.

08.12.2012, 11:52 |
Shr3k Insignia je Opel, co k tomu říct... je to risk. Ale zase kdyby to kupoval nové, je to jedno z nejlevnějších řešení. Nová Volva se dají dobře pořídit jako šedý dovoz za mega. Meďour C a E mi na dálnici přijde jako OK, cena bohužel někde jinde, stejně jako Infiniti G37/M37.

08.12.2012, 13:20 |
Only_One | Upraveno: 2012-12-08 13:20:14
Plyn do FSI motorů se už celkem běžně dělá. Nicméně je tam trvalá stála spotřeba benzínu pro chlazení vstřikovačů, takže úspora není až tak veliká, ale už to není nic neobvyklého. Stále je úspora kolem 30%
ja myslim, ze pokud mas rad interier z kelimku od jogurtu a starejch telvizi, tak ti 300C bude vyhovovat ve vsem

08.12.2012, 17:10 |
Duri Augi: ja presne takove trasy jezdim...10km okreska...250km dalnice...a to same zpatky...neresim jestli to zere 7,8 nebo 8,2...proste tuhle trasu s tempo 170-180 proste kolem 8l...a nechce se mi verit ze by ti to jelo za 6:-)
ProffW : a takova levna fabka nebo okta ma interier z ceho? Bourat bych v tom asi nechtel lame se to jako abs plast a duni na poklep jak plechova popelnice ;-)
duri : musis brat kde se jezdi s 2.0 a kus kterym jedes, ja sem magor samozrejme me si nevsimej na necelejch 50km sel udelal 19 s novym autem ale samozrejme s tim umim jezdit za 7 kdyz se jede opravdu klidne co sem jezdil s 103kou pasikem, ale rychle u nej znamenalo klidne 9-10 a prumer prahy byl porad pres 8....
No a pak existujou lidi ktery tohle proste jen nechapou ze je mozny stejne jako existujou lidi co verej v boha....
Bejt tebou svezu se v 300c crd i hemi, svezu se v gs, udelam si svuj nazor a neco si koupim....mebo jeste nejaky ecko kolem tehle penez by taky mohlo bejt hezky a porad bude ecko 5x bitelnejsi auto nez A5 s trilitrem ;-)

08.12.2012, 19:28 |
Augi | Upraveno: 2012-12-08 19:30:06
Duri: Při této rychlosti 6 určitě ne. Ale ani 8. Ale je to jak říká Nismo. Ikdyž ne nějaký 30% rozdíly, ale můj služebák si tehdy brával skoro furt o půl litru víc, ale zase vůbec nežral olej ;-)
A mimochodem, možná mi to tu někde uniklo, proč chceš měnit?
Zde v Brně jezdí pro CTP taxi Fráňa, vždycky měl Superby (dřív 2.5TDI), teď má Sup2 2.0 TDI (103 i 125kW), průměrnej nájezd 180tisíc ročně a po třech letech prodává auta, který mají nahupaný 550-650tkm a nikdy s tím neměl problém. A to dokonce jezdí na long life.
edit: Jo a těch Supů má asi 15.

08.12.2012, 19:53 |
MaxxT BMW nebo MB ..

09.12.2012, 07:46 |
Zdeny60 | Upraveno: 2012-12-09 07:47:28
Infiniti bych schvaloval, ale problém je: japonský motor = tudíž není jisto, jak bude snášet LPG a hlavně, zabiješ tím zcela kufr, protože ten je už tak malý, v profilu díry je CD měnič. Jinak ano, je to supr bomba a tuhle mám v merku už delší dobu:
[ Link ] neb mě taky pálí kapsa:-)
Soptřeba u 125kW Okty je jakkoliv nad 7l nehorázná a nedovedu si představit styl jízdy, abych to překonal. Máme je v práci:-) A že je nešetříme:-)
Lexus 450h je hybrid tak sotřeba dle testů je kolem 6,5/100. Na co tam LPG?
Zdeny: Právě,že na nic :)

09.12.2012, 12:41 |
Duri Augi: mám cca 265tis myslim se ze rak s mím nájezdem by se to prodavalo mnohem hůř než ted. Sice absolutně bez problemu, nemuzu na to rict jediné špatné slovo. Olej nežere, měním po 30tis.
Cím víc koukam na toho Lexuse tím víc se mi začíná líbit, ale podle spritmonitor.de je ta spotřeba úplně někde jinde než 6,5 jak tu bylo uvedeno.Jak je to se servisem s tím hybridem? Tak nějak nemám ani ponětí co to vše obnáší, a se značkou Lexus tak žádná zkušenost:(

09.12.2012, 14:22 |
Duri | Upraveno: 2012-12-09 14:22:34
[ Link ] porad mi tam hapruje ale ten drevo dekor :-/
Lexus není servisně levnej, o tom žádná. Hromasda dílů pouze originál. Tlumiče elektricky stavitelné - asi 16 bez DPH na IS250, 450h může být více. Kdysi jsem to zjiš´toval někde to i napsal, ale nemou to najít. Vím, že výfuk byl balík a katalyzátory taky. Ale i tak patří Lexus k tomu nejspolehlivějšímu.
Ose týká jízdy - jel jsem pouze v GS300 (183kW) a mohl to srovnat jen s mým Legacy se 180kW. Interier je větší, budí více dojem luxusu, ale je více designově roztříštěný (příliš moc druhů dekoru - dřevo, plast, hliník, kartáčovaný hliník). Výtečné sedačky! Uvntř nebeské ticho, hluk od kol téměř neznatelný. Co mi vadilo: převodovka ukazuje stupně jiné, než je pravda (o tom se psalo i v tesetch - například jel jsem 100 c- 6°. Zpomalil na 50, evidentně podřadial a pořád ukazovala 6°. Až jsem zastavil přeskákalo to na 1°. Blbý výhled dozadu. Proto nutná kamera a ta je fakt splehlivá a dá se dle ní couvat.
Motoricky píšu o 183kW 3,0V6 - Legacy je dravější, asi proto, že je možná lehčí?? Jde lépe za plynem, zato Lexus jede hladce a nenuceně až do omezovač, aniž by to člověk nějak cítil. SPotřeba je slušná, kolem 8 s 3litrem. (Můj styl jízdy).
Mně se GS300 líbia, ale kdyby měl volit dyzajn, bral bych IS250. Ta je prostě v reálu hezčí. GS je ale taky krasavec.
Fiat Croma 1,9 naftu 150ps To je vylozene komfortni parnik na dalnice,prevody hodne dlouhe
Kolega má 2.4 jtd automat a je s tim spokojeny jak želva ;-)
Jediný problém měl s vodou v autě ... Zapomněl si takhle jednou v noci zavřít panoramatické okno a napršelo mu tam ;-)
Za mě 300C 3,0 CRD.
Jezdím občas s Lancia Thema 3,0 CRD a je to na dálnice skvělé. Ticho, klid, pohodlí, rychlost a spotřeba v pohodě.
T.
Necetl jsem cele, jen si neodpustim:)) Nismo, na co si bude kupovat Hemi aby s nim jezdil pod 10l a nestihal HTP?:)))
Jinak teda pod 10 s Hemi me osobne prijde jako tezka utopie, ja se s mym dostal jednou na 16l a to jsem jel 120km 80-100kmh..:)
Jak jsou na tom ty 300C se servisem a cenama servisu a dílů? Případně je tam něco na co si dát opravdu pozor?

11.12.2012, 19:14 |
Duri [ Link ] tenhle uz tam par mesicu stoji, myslim ze uz tak od brezen...minuly tyden cenu dali z 315 na 249:-)....je fakt ze po nem celou dobu pokukuju, ale dal asi jako Tweety
Duri: ten už tam stojí opravdu hodně dlouho už jsem se na něj díval. Ale kluci z olmiku mi říkali, že ten bazar nemá moc dobrou pověst.
mě teda přijde úlet kupovat si HEMI na roční nájezd skoro 100tis km

12.12.2012, 18:36 |
Duri Luke: Hemi v kombinaci s LPG, bez LPG bych asi neuzivil::))
Nikdo nic k servisování 300C ???