
Navštíveno 13219x


04.12.2012, 19:04 |
Zdeny60 | Upraveno: 2012-12-04 19:05:28
Když se rozjela taková diskuze na téma e39, rozjíždím další:-) přiznám, že ta V8 od BMW mi vrtá hlavou. ale e39 je fakt už stará kára a já nejsem z těch, kteří mají čas, chuť a hlavně dovednosti, cokoliv servisovat sám, ani na to nemám prostory.
Tak jsem hledal podbné motorizaca a narazil jsem na A6 Av.-All.Q. s 4,2FSI (tento link:
[ Link ] ).
Auto by mohlo sloužit na nějakou dobu, má předpoklady /kombi, výkn, pohodlí, dostupný servis v bydlišti,malý nájezd na autě(??) a můj nájezd je téměř zanedbatelný za rok, takže se ptám:
jak si stojí v porovnání a celkově tyto atmo motroy od Audi? Nějaké chronické potíže? Servisní úskalí? Automaty? Atd...Náklady na servisování tohoto auta v porovnání třebas s e39/60/61 s V8? Výhodu vidím v pohonu 4x4 proti RWD u BMW.
Prosím zkusmě se držet lajny, i když už předem vidím ten flejm:-)
Čekám, že Nismo mi vyjeví, jakouže mr*ku jsem zase vytáhnul:-)))

04.12.2012, 19:58 |
JP Chtít porovnávat servisní náklady u zachovalý E39 540i s 4.2 Allroadem mi přijde jako fakt velkej úlet i na tebe, ale vrtá mi hlavou proč bys E39 měl servisovat sám a A6 ne? Vsadil bych boty na to, že s allroadem budeš v servisu mnohem častěji a i ty částky budou nesrovnatelný... 4.2FSI sice audifilové berou jako modlu a snad skoro vrchol spolehlivosti, ale tohle už dávno nejsou relativně povedený a servisně (kromě rozvodů) nenáročný 4.2 ABZ z 90. let. Koukni alespoň na fórum kolik lidí má s tim motorem problémy a hlavně jakej randál na to stojí každá blbost.
tyvole zdeny už něco kup a dej pokoj páč tohle je nekonečný snad s tebou :-D Lítáš od lexusu přez renaulta po bmw a audi..
Zde již fakt nelze jinak, než doporučit psychiatrické vyšetření, protože pakliže se ještě nejedná o obsesi, tak se bezesporu jedná o stav s ní hraničící!

04.12.2012, 20:54 |
JP | Upraveno: 2012-12-04 20:57:52
Já to chápu, taky rád vybírám auta, přehrabuju katalogy, sbírám moudra, objíždim bazary, těšim se co mi nakonec bude stát v garáži... Taky mě to baví a přijde mi to jako skvělý odreagování, jenom na to už poslední dobou nemam čas, takže to spíš probíhá tak, že narazim na potenciálně slušný auto, jedu se na něj kouknout a když v tom neni nějakej velkej háček nebo to neni popelnice, do 3-4 dnů od rozhodnutí "chci auto" je hotovo(a to jsem nikdy neměl tuctový auto který by se válelo v každym bazaru) a můžu se zase věnovat něčemu jinýmu. Ale mít na to čas, tak dělám úplně to samý, jenom bych nevyráběl tolik threadů tady na fóru.
jako JP. Vybírání auto je jedna z největších radostí.
A nebuďte na něj hnusní, zeptá se, debatuje se, hodně lidí se dozví hodně nových věcí (já).
Zdeny, ani v jednom jsem nejel (jel, ale né s tozto motorizací), ale vzal bych bmw.
Děkuji pánům JP, perfektovi a camronovi za hodnotné y vyčerpávající příspěvky. Tak teď se třeba ozve někdo, kdo má nějaké lepší zkušenosti.
JP:ptám se, abych se něco dověděl. Ale když ti bude libo, já se ti zeptám příště ve vlákně o domácím chlebu.
E39 bych neservisoval doma (ani to Renaulta, co mnohým leží v hlavě), protože jsem to napsal jasně - nemám na to čas, prostor a ani dovednosti, proto jsem odkázaný na servis. Doby, kdy jsem měnil olje doma, sjou už fakt pryč. A servisování e39 míním to (po včera pročtených nekonečných příběžích z bmwclubu), že majitelé těchto kdysi slavný aut proleží dny a noci na webu a shánějí díly z allegra, ebaye a pod. pekel. Na to fakt už nemám, ten čas radši využuji k tomu, abych vydělal chechtáky a auto si nechal "nějak" opravit, třebas v servisu:-)
Tím jsemto myslím dosatečně objasnil a dále už prosím k věci: V8 Audi či BMW. Dík.
PS: Jestli budu vybírat měsíc a nebo 5 let, může to být každému srdečně jedno.Mě do jinýho auta nic jinýho, než zvědavost, nenutí, protože 3 auta, které momntálěn vlastním, mi dají opravdu vybrat, abych s nějakým mohl někam odjet.
Jo, jinak z těch 5 příspvěků je aspoň jeden pozitivní - potbrdil jsi mi můj názor, že servis A6AAQ/2006 bude dražší, než 10ti leté e39. To jsem ale věděl.

05.12.2012, 06:16 |
JP Aha, takže s E39 se nedá udělat to co s Allroadem, tzn. hodit to do servisu ať to opravěj, už tomu rozumim, musí se to dělat tak jak to dělaj na bmwclubu, protože... prostě proto. No, to je teda vážně kruciální nevýhoda E39.

05.12.2012, 07:58 |
RedBaron | Upraveno: 2012-12-05 08:00:29
E39 je auto, na kterým každej nadprůměrnej mechanik bude rád dělat, největší pitomost by byla jezdit do origo servisu, kde na takhle starý auta dlabou a maj na ně neskutečně natažený sazby. A věřím tomu, že ty budeš jezdit za průměr kolem 11 na sto, běžné je spíš 13-14. Tady máš jeden fakt hezkej kousek za pár šupů, viděl jsme před cca rokem i osobně. Pokud se o něj budeš starat, najede dalších 300-400 jako nic.
[ Link ]
RB:no jako pekna je,ale cena zcela mimon a je to videt i na tom,ze to prodava pres 2roky a samozrejmne nemuze prodat..o)))
chtel bych videt ten chip na brzde, +34koni na atmosfere je dost vysoky cislo

05.12.2012, 09:34 |
hanzz Vždycky zamáčknu slzu dojetím, když porovnávám současnou spotřební produkci aut s automobilovými klenoty z 90. let, tedy z doby, kdy automobilky nemusely násilně provádět cost cutting, kdy se nemusely podřizovat idiotským uměle nstaveným ekonormám a kdy se místo na tisíc zbytných fíčurin soustředily na vývoj samotného AUTA!
Automobilová produkce posledních 10 let je (až na čestné vyjímky) smutný příběh :)
Ale k Zdenyho tématu. Když jsem před 4-5 lety Allroada zvažoval, tak mne odradila celkem brutální cena dílů na vzduchový podvozek (např. v porovnání s LR RR). Třeba jsou dnes ceny jinde...

05.12.2012, 10:40 |
MAX Kolega v práci si tu kombíkovou A6 kupoval před pár lety. Rok výroby tuším 2005 (nemá to vepředu ještě ty ledky) je to quatro, akorát motor 3.0tdi v automatu. Tudíž to nemá měchy (ale tymá snad RR nejdražší, ne?). Ale kupoval to, když to mělo na tachu přes 200.000km (a bůhví kolik navíc) a přes mé předpoklady ho servis nějakou šílenou raketu nestojí, a to s tím lítá docela hodně. (Ale nejezdí se vším do autorizáku, že jo). Co tam zlobí je nějaká elektronika uvnitř (jako nefunkční zapalovač :-) a pak nějaké čidlo v motoru, kvuli ktrému mu padá výkon. Musí zhasnout motor a znovu nastartovat a pak nějaký egr ventil.. Tohle vyměnil a má zase klid..

05.12.2012, 10:45 |
PK "A servisování e39 míním to (po včera pročtených nekonečných příběžích z bmwclubu), že majitelé těchto kdysi slavný aut proleží dny a noci na webu a shánějí díly z allegra, ebaye a pod. pekel. "
Důvod toho je to, že pokud si něco o tom přečteš a objednáš díly sám, tak ušetříš nemalou částku peněz oproti tomu, když auto dáš do nějakýho servisu (nemyslím bmw), kde ti budou měnit kde co, než se trefí do opravdový závady...Je málo mechaniků (neplést si s vyměňovačem dílů), kteří svý práci opravdu rozumí a nebojí se v něčem vrtat. Pokud někoho takovýho znáš, servisu E39 bych se nebál a nemusíš ani ležet hodiny u internetu. Sám sem měl E39, ale věčně sem hořel na tom, že tu v okolí není pořádnej servis...
nez si udelas usudek z nejakych internetovych mouder a zvastu, over si fakta, staci zvednout telefon nebo se cestou nekde stavit, BMW nemuzu soudit, nikdy jsem nemel a neresil jsem.
K audi - jezdit s obstaroznim audi do autorizaku neni uz takovej problem, protoze na starsi auta maji jine sazebniky. Tusim ze dostavam 30% slevu na praci, takze vysledna suma se dost blizi cenam beznych servisu (nemluvim o garazovych lepicich...), a nejaky drobny na material. Kdyz je autorizak rozumnej, nebrani se ani tomu, ze si clovek donese svoje dily.
Nekolikrat jsem se presvedcil o tom, ze se mi vyplati se zeptat v autorizaku, protoze v obyc servisu si rekli 5 hodin prace (cca 400,- /hod), v autorizaku na to same maji 3 normohodiny (cca 650,- /hod.).
Stejne jako delaji vcelku zajimave servisni akce, staci je jen sledovat.
koukam na toho allroada, a pokud uneses 12lt spotrebu, myslim ze bys byl spokojeny
Trochu se bojim jak ten allroad ty kiláky najel. Na rok 2006 je ten nájezd dost malý. Tak aby to nebylo pro rohlíky 5km tam a zase zpět, cukání po městě, kdy se to ani neohřeje.
OK . Spotřebu beru, že nebude 7, jak mám dnes. S tím počítám a nějka zvlášť mě to netrápí, navíc bych uvažoval o LPG, když už by se měl člověk povozit, tak za levno.
Spíše mi šlo o porovnání poruchovosti, resp. toho, co mají která auta specificky slabšího. Např. u e39 jsem včera vyčetl celkem značné problémy s chlazení (praskání chladičů, přehřívání pod zátěží). Výběr správného chladiče je trochu problém, je řada druhovýrob, ale ne vše je v pořádku. OK.
U té Audi se bojím právě těch měchů, protože na stré A6 2,5TDi to byla fakt bomba a navíc sehnat vzduch pumpu čo co tam bylo, bylo téměř neřešitelné. Věřm, že v tomto ohledu nebude tato A6 lepší. V každém případě zítra mám volěnji, tak zaběhnu u nás do VW/Audi servisu poptase na ceny, potíže atd, ať mám jakous takous základní představu. Dotaz další asi nejvíce na Radka.613 - co tento motor a LPG?? Nedávno se o tom mluvilo, že japonci to nemí. OK, to vím(e). Ale jak si stojí 4,2FSI a LPS? Co na to ventzily, sedla atd??? Jaký doporučený a ověřený systém?
Večer něco pročtu na audiklubu, o bmw se toho píše dost, což ale může být dáno počtem e39/60, které u nás jezdí.
Ten nákup dílů na ebay a pd. bylo myšleno přesně v tom duchu, jak někdo psal - koupit levnější díly a nechat je pak vyměnit. Ovšem mám strach, že na tohle už nemám - ani náladu. A proto vím, že servis mě na ND oškube, ale to je u všech značek, nab každý chce žít.
Kuwa, Nismo? Co ty? :-) Nic???
no ja jen nechapu paralelu e39 s A6 z roku 06 za 400,coz je trochu neporovnatelne...
sam mam e39 a nemuzu si ji vynachvalit..
pokud jsi ochotny dat do auta kolem 400,tak pak by si musel porovnavat s e60
ja jsem maximalne bmw positiv,ale v teto cenove hladive ti doporucim audi,pac je hezci,ma lip udelany interier atd
proste z meho pohledu je e60 odflaknuty predrazeny smejd
pekne jsou az ty nove modely,ktere jsou ovsem zatim cenove jinde

05.12.2012, 20:29 |
RedBaron | Upraveno: 2012-12-05 20:31:42
Ta cena za tu 540i je adekvátní a jestli bude Zdeny hledat nějakou hezčí a za lepší cenu, tak tu bude strašit ještě 30 let. E60 s hliníkovým komplet předkem je jízdně taková velká E46 (aspoň verze s aktivními stabilizátory kterou jsem testoval), kdežto E39 je na silnici o něco těžkopádnější, zato je útulnější a postavená jako hrad, E60 je od pohledu levná. Taky ne všechny, ale většina co není top kousek s exkluzivní výbavou a dekory, tak vypadají všechny stejně blbě.
To, že stejný díl věc seženou kluci z Polska kradený za půlku co v autodílech nebo za ní můžu vydojit o další půlku víc u BMW (pozor, ne všechno je tam předražené, člověk se občas diví), to je snad u všeho zboží a ne jen u náhradních dílů, marně se tu Tuner2 nad tím rozčiloval u audio a video techniky. Já na E46 kupuju jen brzdy originál, jelikož nabídka v druhovýrobě je jedna jak druhá z másla a zkroutím to za pár tisíc km a měním to pořád dokola jako kok.t. Ostatní spotřebák si vybírám, díly na nápravy od Meyle HD, tlumiče mám Koni FSD, filtry Mann, olej Castrol, jedno podávací čerpadlo Bosch, ani nevím co jiného bych měl ještě pořizovat, nic dalšího jsem asi snad ani neměnil. Nejdražší díl na BMW bývá snad originální výfuk a ani druhovýroba není zadara, ale zrovna motor 4.4 V8 jestli je to jako u tátovy sedmy, tak má nerez odpředu dozadu, nesmrtelný.
No, u auta starého 12 let když je půlka věcí na chladící soustavě z křehnoucího plastu a druhá půlka z puchřící gumy a jen lamely v chladiči kovové, tak je logické, že jistota je vyměnit kompletní potrubí a chladiče pokud chceš driftovat, dělat burnouty, sprinty na letištích v 35°C a podobné chujoviny. Při běžné jakkoliv rychlé jízdě po okreskách lesem to určitě problém nebude a už tuplem ne při speciálním režimu, tzv. "Zdenyho kochačce".
Audi : uz davno to neni 4,2 co bejvala kde se sem tam treba posral zapalovaci modul, ci rozvody a potkalo se to nebo max fouklo tesneni pod jednou z hlav..... Uz to je opet jen papirovej motor kde kazda druha vec na nem nejde sehnat jinak nez original a obcas se jedna o ne zrovna prijemnou castku.....jasne kdyz to funguje tak zni lip a jede lip nez ta stara divna v8 ale ta aspon fungovala dost dlouho
bmw : stara v8 je zlata proti ty tragedii 45i....50i je motor 45i je jen servisni pojem zacinajici od koupe protinajic na 150tis nechutnou castku za pojizdnost....jak rikam 645i jsme vracely do bychla s najetejma 30k protoze to auto tam bylo fakt vic nez na silnici fakt smutny ale kdejaky htp ma vetsi zivotnost ac kazdej vi ze po 100k ztraci tlaky....
A allroad to uz fakt hranici i u zdenyho ze ho to vubec napadne, mozna o autech nevi fakt nic ale z for musi uz mit vycteny ze to je jeden z nejvetsich pruseru od audi :-)
ad autorizak vs servis tak bohuzel dneska i ty horsi ci prumerny servisy sou opravdu kvalitnejsi nez autorizak.....takze i kdyby autorizak stal stejne nebo jen o 10% vic tak lepsi dat proverenymu servisu nez nekam kde rozvody jen dopnou a nauctujou....a to se nejedna o joke s rozvodama ale jakousi automobilku ci konkretne dealera kde se tohle delo/deje
ad e39....jako auto neni spatny, proti odflaknuty sracce ktera je navic hnusna (e60) je to jak rikam posledni z doby dobrejch bmw ( u novejch zatim brzo rikat ale co semjel v fku tak sem presne poznal ze jedu v e61 ktera jen lip vypada takze to asi bude smutny)
Ale sorry proste e39 uz je starej pekac at si rika kdo chce co chce takze chtit za to 190k to proste nemuze nikdo myslet vazne, kor kdyby to nejakej idiot koupil....bmw ojetiny sou u nas proste predrazeny vuci tomu co to je za auto.....myslimsi kdyz na tu 540ku da cenu kilo tak je to akorat...vic je nesmysl vzhledem k tomu co to je proste zac....kor u nas prodavat v8....
Cip +34 je tezka utopie sako
jinak chapu ze proste clovek znajici h6 tak sedne do v8 a hned je z toho hotovej, kazdej na to nadava az do doby kdy se sam sveze a hned to chce kdyz zjisti ze to zere to samy co mensi motory vpodstate....

05.12.2012, 21:39 |
Knightey- | Upraveno: 2012-12-05 21:43:59
Nemuzu porovnat. Cili spis bych vybiral jen co se mi libi vice :)
Coz je jasny u me - Audi :)
Kazdopadne te zklamu s tim LPG Zdeny60. Do toho auta jde, to jo ale nikdy ti to nepujde tak, ze ti tam pujde za jizdy 100% plynu.
Jelikoz se u tohoto motoru chladeji vstriky pomoci benzinu. Cili nemuzes nikdy jet ciste na plyn a benzin mit vypnuty.
Jsou systemy ze to je az v pomeru 80% LPG vs 20% N98. Navratnost tam sice je, ale hooodne dlouha :/
Nekdo uvadi, ze za klidne jizdy to je az 95% vs 5% a pri akceleraci jen 65% vs 35%. Musis si to prebrat, radek613 ti odpovi myslim mnohem lepe. Zatim jen pro predstavu :)
Ja jsem prave uvazoval o A8 D3 4.2 ale ty novejsi jsou taky tyhle motory, cili to byl hlavni duvod sahnuti po A8 D2 :) Kde je jeste starej 4.2 MPi motor.
PS: tenhle podovzek uz neni tak poruchovejch jako na prvnich A6 C5 Allroadech, kde ty mechy, nemely zadne kryti a kaminky od kol, se dostali proste mezi tlumic a mech a jak se to vyfokovalo a tudiz kleslo tak se ta guma drela o ty kaminky, ktere tam udelaji miniaturni dirky, kterym to utikalo.
Tyhle novejsi jak A8 tak A6 uz to maji udelany tak, aby se tam ten bordel od kol nedostal. Cili bych se toho uz tolik nebal, jak se zde strasi.
U tech prvnich to byl problem - mame jednoho v rodine :) Ale dnes se to da sehnat za pekny peniz docela a uz se to da i opravit :)
Rb...jo plast ma bmw totalne k hovnu....sebelevnejsi japonec muze bejt jak chces starej a muzes driftovat zatimco bmw umre.....u obou teda plati vymena vicka ze by se mela obcas udelat ale i tak z casovyho hlediska vydrzi japonec dvojnasobej ac muze vypadat hur....
To mas koupe e46 minulej tejden, spojka se vedela ze uz na 170ti (nestocenejch pro rejpaly) dosluhuje, dvoumota se zjistila, vcera drift a jak rikas tam proste je to z krehnouciho plastu takze razem auto bez vody,tlumice to je sice spotrebka ale kantare a nikdo nevedel jaky tam maj bejt, ted ceka na vymenu separator s hadicema to neni spotrebak a nevyhnes se mu, vanos o sobe nechava na 170ti slyset ze tam je a uz se jednou nepreklopil..... No celkove po koupi e46 to vyjde za tejden na min 30k do prvniho servisu a nedej boze aby sel i vanos to by se pak vyplatilo uzecht.....samozrejme nutno pominout ze proste 330ci ujede snad vsechno protoze je fakt lina a vymena starejch svicek taky nic nezmenilo :-) auto to neni tak spatny ale proste je to stary kurevsky predrazeny.... Ze se tomu loupe lak to je tak to posledni a mozna to je barvou....

05.12.2012, 21:49 |
RedBaron | Upraveno: 2012-12-05 21:51:06
Už zase ta cena? 180 to stojí, protože jsou na tom navlíknutý originál kovaný M6 kola se zánovníma pneu, Zdeny si tu parádu určitě odpustí a rád odjede za 146 na zánovních zimáčcích. No, vlastně celý fórum už ví že stejně neodjede :-D ...
Nismo, zrovna nedávno jsem si vzpomněl na Nissan SX turbo, kterej ujel mezi opravou vždycky asi 300 ostrých km a bylo po něm, měl najeto 60 a po čtvrtém pokusu za desítky tisíc to maník vzdal ;-)
Knightey : jinak jo, audi sice vypada totalne nudne a uplne stejne jak vsechny ostatni ale kvalita zpracovani tech co srovnava tak u audi je kurevsky lepsi....
Ad mechy tak puchrici guma, mech je tlustej jako krava kaminek ho nezabije a vsechny automobilky je maj volne na podvozku stejne jako vsechny kamiony tatrovky apod, kaminek ho proste nezabije je to jen nekvalitni gumou, novy uz zacinaj selhavat po cca stejny dobe co c5 aneb uz nastal jejich cas a casto tahle audi vypada jako kazdej 10tej mercedes a jeho nizkej zadek :-)
Za tu cenu by to muselo mit kola ze zlata nejmin :-)

05.12.2012, 21:53 |
RedBaron | Upraveno: 2012-12-05 21:54:18
330ci líná? Auto co má stovku za 6.5 a omezovač na 250? Tam asi nebude 170 ale 470 hoší ;-)
Kola? Cena za nový něco přes kilo cca?
NP: ta guma na mechach z Allroada je tenka. Jeden KO jsme na zkousku rozrezavali. A prave jsem se strasne divil, jak to muze fungovat kdyz je to tal slabe.
Jinak jeden clovek nekde od Brna je opravuje.
Co jsem tak koukal, tak dovnitr napusti nejakou tekutou hmotu, ktera zaceluje prave ty dirky a pal nejak vytuhne jakoby v gumu. Tusim ze dava i zaruku :)

05.12.2012, 23:00 |
htd asi toto:] nebo stroj casu


06.12.2012, 00:49 |
JP to bude mít nekomfortní podvozek
podle mě to ani nemá moc najeto :-)

06.12.2012, 09:29 |
zipp 05.12.2012, 22:29 | Knightey: nedáš prosím nějakej kontakt?
RB : ano 330ci je líná prostě :) máš v tom jen pocit tahu ale na budíkách se neděje prostě nic.... :)
Kola ? přes kilo stojej kola skoro na každý auto na který se podíváš když budeš brát ceníkovou částku :D skoro jakejkoliv japonec by na faktuře měl 20-40k za kus klidně takže nic co by mě nějak vyvedlo z míry že na bawora stojej stejně jak na jiný auta :D
Knightey : jasně tatrovka to neni samozřejmě ale prostě kamínek jim neva viděl sem ho taky prasklej vejpůl skoro a je to pořád relativně dost tlustý oproti třeba airride podvozkum co běžně koupíš aftermarket....
htd : pecka auto přesně pro zdenyho..... řek bych že i zachovalej stav vzhledem k roku výroby a malej nájezd nemá moc ošoupanej volant a na cabrio ještě dobrá střecha :) samo komfortní to ale bude jako většina bmw když koukám na ten systém pružení :)
Ad SX vejš tak 300km najet ostrejch je hovadina tam musíš mít aspon 1000 zajížděcích nejlíp na minerál olej, kdo neví tak zkurví hned to je možný ale pokud to zkurvil tolikrát tak je spíš chyba zcela jinde tj. špatnej přebrus kliky/velkej počet přebrusů kliky/použití nekvalitních ložisek/křivej blok.... chyba není prostě na nissan aparátu ten motor po zajetí najede klidně 150-200 bez poruchy pokud se budeš starat o olej a bude kvalitně repasovanej či od výroby nedokurvenej idiotem.... bohůžel SX si ale kupujou většinou idioti a to auto je určený na mnohem brutálnější kravení než kterýkoliv bmw takže pak to tak dopadá.... :)

06.12.2012, 10:01 |
Knightey- | Upraveno: 2012-12-06 10:03:50
NP: no mne to prijde fakt stale relativne slabe, na to ze do drzi tu vahu toho auta a mnohonasobne vyzsi pri jizde pri pruzeni.
Jinak zde je foto toho mechu pro predstavu kdo nevidel.
A tohle je prave ten jejich hlavni pruser.
Mezi tuhle gumu a to zelezo se prave dostane bordel a pak to tohle udela.
Nehlede na to, ze guma taky zpuchri. Ani obycejne tlumice nejsou na veky.
Tohle je fotka 7 let stareho mechu.
Je tam uz videt i lehce koroze. Da se tomu predeji, kdyz se to pravidelneji umyva, guma se i osetri a popripadne nenecha zreznout ten kov.
Ale tohle je prave bolest A6 C5 Allroadu. U ostatnich se Audi poucila a je to vyreseno lepe.
PS: da se sehnat z USA nahrada, ktera ma dozivotni zaruku na mechy :)

dobrá fotka to vypadá jako když se svlíká had :)
231ps/300Nm ..... 1505kg ...... bmw 330ci manuál
146ps/185Nm ......1220kg ...... megane 2.0 16V
6,5s / 250kmh...... 151bhp/tuna.......bmw
8,6s / 211kmh...... 123bhp/tuna.......renault
Oba motory N/A , oba motory 75hp litrovej výkon
BMW 18" lehký originál RONAL a KN vložka
renault 16" hlíny těžký jak 18ky bmw, konus filtr, převodovka z jinýho dvoulitra/kratší převody (maximálka něco přes 200kdoví)
-----------------------------
zkouška 0-100 : tam bmw dostalo zcela největší klepec neb kilo udělá stěží za 8 spíš tak 8,5 v reálnym čase né zrychlenym tepu co maj BMW stopky (poslední 330i co měl tak jela huř měla automat ještě) tam renault na tý krátký silnici udělal náskok několika aut....
vzhledem k horší spojce na bmw zkouška start 20kmh aby měl šanci..... výsledek je na videu
na okruhu 80-200+ renault start za bmw a stejně bmw tlačil i ve 200... pak zkouška 150-XXX renaultu došel na 220tacho benzín a BMW se pomalu vzdalovalo ;-)
BMW posádka 2 , renault pouze já ale i ve dvou by to dopadlo stejně :)
[ Link ]
hehe a to v ty 330 spal ne a nebo jste si to spletli s 318..o))nebo je ten motor po smrti?
protoze tohle neni mozny..o)

06.12.2012, 10:30 |
Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-06 10:32:10
nespal prostě to fakt nejede :) řikám u jednu měl a ta jala huř jak tohle.... řidič v bmw umí řídit dost dobře chyba neni na sedačce ale v autě.... samozřejmě má to fakt najeto 170 tak nevim ale dle vašich info by ten motor po smrti bejt neměl že ano... ;-)
330i automat co měl předtim nikdy neudělala pod 8s reálnejch i kdyby se rozkrájela.... tohle si myslim s novou spojkou bude pod 8schopný ale fakt s odřenejma ušima.... kde soudruzi vykouzlily těch 6,5 mi zůstává záhadou asi to bude ve vakuu :)
530d e61 co měl předtim dávala 0-100..... 10-10,5s měřeno né stopkama ale přímo vyčítaná rychlost s ECU stopovaná softem :) a je fakt že to jelo fakt na hov... a to hlavně kvůli automatu kterej je rychlej jak fronta důchodců v albertu....
By me zajimalo, kolik ma ta moje A8 D2 face 4.2i z 0 - 100Km/h po tech km co ma za sebou :D

06.12.2012, 11:00 |
Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-06 11:01:11
si myslim že je to uplně jedno kolik to má, hlavní je že to táhne i za kilem což veškerá moderní německá produkce VW/Audi, BMW má strašne uměle vytaženej co nejlepší čas na 100 a dál prostě nejedou zatimco silnější koráb prostě umí jet i za kilem pořád stejně .......tam nikdo neřešil aby to udělalo kilo co nejrychlejc ale aby to bylo optimálně zpřevodovaný :)

06.12.2012, 11:13 |
PK Ve svojí E39 jsem právě měl ten M54 3.0 v automatu. Nejelo to špatně, ale čekal jsem od toho víc. Navíc mě ten automat sváděl spíš k pohodový jízdě, než to nějak honit. Jen se rozvalit v sedačce a kochat se:)
jj napohodu je to ideální, rádoby to táhne v celym spektru, automat řadí velmi pomalu ale vklidu a na klidnou jízdu je to ideál....ale prostě auto lámající rekordy a 6+ na sto to prostě neni :) ale i tak do auta na pohodu tomu schází větší komfort, je to zcela zbytečně tuhý jak 39 tak 46 ale to je daný německou mentalitou a silnicema.......
je rozdíl
jezdíme pomalu dle předpisů po kvalitní silnici na to bude bmw dobrý
vs
jezdíme jak prasata fakující všechno kolem(jedu v bmw kreténe uhni) po zdemolovaný silnici....
na to prostě bmw už tak dobrý neni :)

06.12.2012, 12:04 |
PK Je fakt, že by E39 klidně mohla bejt pohodlnější. Stejně už je u toho cejtit ta váha, takže na nějaký závoděný to není. Ale když to vezmu celkově, tak se mi to auto jako celek líbílo a jezdilo se v něm dobře. A v zimě nebyl žádnej problém, shválně jsem minulou zimou zkoušel vyjet na Ještěd a bez problémů :) Různě sem zapínal a vypínal dsc a porovnával chování. Chce to ale u toho přemejšlet. Takže pro Zdenyho, vůbec bych se zimy nebál, pokud budeš mít pořádný obutí.
Jj, zima je nepřítel spíš novějších BMW kupodivu :)
ale celkově čim slabší tim lepší na zimu.... s V8 je prostě problém že sebemenší přidání plynu znamená krouťák větší než je schopnej udržet zimák ...takže mít třeba manuál V8 tak si človek neprdne zatimco s automatem když se rozjede na zimní režim tak se člověk rozjede bez potřeby nějaký elektroniky :)
Nepřítel BMW je především Nismo, jinak nikoho podobnýho neznám :-D
To je pravda.... cokoliv Nismo je odvěkej nepřítel čehokoliv co nese M znáček.... :)) možná proto že nikdy nic s M znáčkem ještě na okruhu nestačilo za nepřítelem....

co se mě týče tak mě je BMW ukradený, ba i mám je rád.... ale to neznamená ani přinejmenšim když vyroběj kýbl jako e60 apod tak že bych na to měl pořád pět ódy prostě to řeknu tak jak to je, je to shit a basta....
proti staršim bmw nemám lautr nic, možná že jich dost výbavou a vlastnostma prostě nemá na mnou oblíbený vozy ale to je uplně jedno protože i tak je to kvalitní auto pořád a tak ho beru..... aneb všude kde píšu tak neřikám nic o sračkách jen o tom že poslední kvalitní 39/46... dobře se na tom dělaj věci, až na pár hovadin co tam vymyslely je to dobře postavený tak proč by mi ty auta měly vadit.... ?
jednou z mejch současnejch oblíbenců je nová 6ka páč je boží a mít prachy tak tam i přehlídnu to že to bude ročně stát majland na servisu ale je to hezký auto prostě a basta....
takže omyl mě bmw nevadí prostě :) jen z něj prostě nedělám nic co neni a když někdo jo tak schytá pár argumentama či číslama a bud zklapne nebo to neustojí a začne nadávat že sem kokot ale mě je to uplně volný :)
Ne no,na to staci koncernova 1.8t :D
[ Link ]
Nismo.Power: Zato argumenty, čísla i videa z druhé strany se posílaly a vesele ignorovaly, viď? ;-) O kokotech jsem snad nikdy nepsal a pořád mám za to, že z běžné konfekce jsou tyhle auta asi nejlepší po mnoha stránkách, zejména kombinace toho, že si člověk pěkně sjede a stále jede s nějakou kulturou cestování a přijatelnou spotřebou. Do čehokoliv jinýho sednu (včetně japonských ikon jako Subaru), tak mi do téhle kombinace chybí vždycky moc a moc. Nutno říct, že u řad E9x/E6x zůstaly dobré jízdní vlastnosti, ale zmizela kvalita, u eFkových nových řad je kvalita zpět, ale bohužel za cenu totální odtažitosti, alespoň při přesednutí z F10 do E60 byl doslova šok jak je E60 zážitkem z jízdy podobná naší E46 a F10 totálně na vodě a o ničem.
Ad.okruhy: Neochotě BMW jako nejsportovnější značky z německého premium tria vymanit se z konfekce a udělat schopný supersport, kor když audi má R8 a Mercedes svoje SLS, snad nikdy neporozumím. Do tý doby bude asi tahle odporná a oteklá, leč drtivě účinná krabice jménem GT-R vyhrávat všude, kam se podívá ;-)
mikevr6 : no na webu nulový info o tý oktávce, video vypadá skoro jako fake... ano lze udělat 1,8t který pojede ale pořád si limitovanej výdržností toho motoru která se udává kolem 300hp a 350hp bod rozpadu... každopádně musela by to bejt nejmín 4x4 ta okta a určitě by musela mít kolem 500-600hp aby bala schopná ujet.... příjde mi to jakýsi divný :)
RB : když mi někdo dá argument z druhý strany což se fakt běžně nestává tak se vyjádřim :) jo v konfekci sou to dobrý auta z mnoha stránek ano.... ale bohůžel v ČR se z toho dělá zcela zbytečně RolceRoyce a to mě na týhle mentalitě vadí..... já netvrdim nikde že to sou nejhorší auta na trhu (to tvrdim standardně o FR + IT) ale postě nevidim jedinej důvod je přechvalovat protože se nejedná prostě o nejlepší z nejlepších ale prostě lepší průměr..... jinak rozdíl F10 a E60 já nevidim žádnej jen vzhledovej, subjektivně jedu ve zcela stejnym autě a podle mýho tomu tak je i v reálu.... jen prostě trochu poladily lidma zamítnutej design kterej se moc neuchytil... kvalita za 46/39 prostě šla totálně do prdele..... ono japonec možná proti nim vyrábí humpolácký vozy ale kvalita může bejt zcela jinde samozřejmě :)
ad supersporty tak tam je asi jedno že bmw žádnej nemá, má dobrej výběr ostřejších aut a zákazníci si s tim vystačej do doby než se svezou v lepšim ať už je to GTR/Vette/Camaro/Cadillac (seřazeno od nej k horšim)
ono vpodstatě nikdo z toho tria nic nemá a maj jen ostřejší vozy ale prodávaj se jim dobře jen je smutný že i GTR je komfortnější než RS6/C63AMG/M5 to sou prostě opět jen auta na německou silnici a na export automobilky nemyslej vůbec...
R8 a SLS souhlasim to je omyl aneb konzumní auto omylem zařazený do supersportovní kategorie....
Tak tu oktu sem tu dal pro odlehceni,nerikam ze neni mozne aby ujela gtr kdyz tyhle motory umej vyladit az na 1000hp ale to video se mi nejak nezda.Jinak Bmw 330i jsem ridil nekolikrat a az na jednu to jelo stejne jak 328i ale aspon ta jedna jela na tech 6.5sec kilo tak je mozny ze ty ostatni nemeli neco v poradku.

06.12.2012, 18:12 |
JP :DDD Opět Nismoobjektivita jak stehno:D. Mrdka co je na stovce i papírově o 2s později ujede 330 rozdílem třídy a ono je to tim, že prostě ty 330 nejedou:DD
Zdeny jdi do tý A6, okoukni měchy a se zbytkem bych se spokojil i já, super motor, skvělá převodovka, jen sedáky mě nevyhovovaly
NP: jen ze zajímavosti bych chtěl komenkt k tomuhle...shodou okolností jsem našel dvě videa, kdy začínaj obě auta na 40kmh ve 21s...když započítám všechny možné nepřesnosti, furt mi vychází, že 330i je na 170ti o 5-10s rychleji
[ Link ] [ Link ]
hehe presne jako crestik,i pouhym okem je videt,ze je to rozdil jako prase ve prospech 330..0]]]
Serte na to, tak si prostě bmw klub přejmenujem na Megane club a ty turecký sráče nahážem do šrotu. Nismo opět boduje, jsem tvůj velkej fanda kámo. Protože co ty dokážeš vypotit, to se jen tak nevidí.. :D
Jo, trojka je trošku těžší, ale skoro 70kW navíc je prostě moc. A majiteli tý 330ci z toho videa bych doporučil návštěvu servisu, očividně tam má někde problém...
Pytle tu pokazdy nedo napisu z tabletu, vim ze kdyz dam odeslat tak mi napise ze musim bejt prihlasenej tak si to radsi kopiruju tak dam oznacit vse a vsechno zmizi kua to je technika bych se posral..... Zase to smolit znovu....
O technice mi ani nemluv, dneska jsem ze svýho BMW odřezával kusy náprav(spousta takovejch divnejch čepů a ramen tam bylo) a taková to byla hromada kravin že jsem myslel že to snad podpálím. Ale musím vydržet, ty listový pera z malucha tam prostě nacpu a pak to bude držet jak přilepený. Dík za radu.. ;)
Mikevr6 : ano je to odlehceni, netvrdim ze to neexistuje ale prijde mi to minimalne divny video a nulovym info.... Ale i tak pokud uz na 1000hp tak na to je zarucene lepsi pouzit zde zminovanej motor z SX :-)
a kazdopadne nevim co si porad myslite ze neni v motoru vporadku, najeto 170 na diag nic, svicky ma novy a funguje jak ma.....nejel sem jen jeho dvema co mel jel sem vice trojkama i petkama ale ani v jendom mi neprislo ze to nejak jede donre natoz na nejakejch 6,5 na kilo to fakt ne....a rozdil mezi 28 a modlou 30 taky nechapu....hlavni rozdil je tam asi ze 30 vic zere a zere olej ale jede asi stejne...
Pokud tam fakt ma neco rozbityho tak tim padem musi bejt 90% tech m54 u nas rozbitejch ale zde rikaj ze to je neporuchovy tak ja nevim.....
Jp : nekdy zkuste nejaky coupe, nemusite ani brat turbo aby jstetomu ujely ci se toho porad drzely aspon:-) pak uvidis sam
crestik : no zacnu tim ze pisu kratsi prevodovka.....ale to je fuk na tacho to leti mnohem rychlejc nez zde na videu,tacho udaje sou kec i tak neb premeruje ale i s delsi skrini to jelo znatelne lip nez zde na videu, ted s tim jak keca tak tachometrovy kilo bylo 6+ realny je tak ~7. ..... Ale i tak porovmavat s dvou videi s pohledem na tacho je prd proti tomu postavit ty auta vedle sebe a pak porovnavej jak dopadne realna poloha vs tvuj stopovanej cas :-)
kazdopadne dalsiho zdejsiho clena a jeho corolla ts si s bmw taky tezce vytira prdel ale tam uz je to mozny kdyz ma 192hp/1300kg...jakmile chyti vacku tak bmw konci.... Ale rencek se docela toyoty drzi :-)
Kkkuba : to muzu nechat bez komentare....nic objektivniho si nam zase neprines.....takze neni na co odpovidat....max to ze to bmw fakt nema problem ;-)
Nebo by mozna ta 330 co "zavodi" s Meganem mela navstivit jiny servis :)))
Zarucene pouzit motor co ma problem s zivotnosti na 170konich:)
Priznej si pravdu ze 20vt je daleko lepsi nez ten japonskej smejd :)
[ Link ]

07.12.2012, 00:35 |
JP | Upraveno: 2012-12-07 00:36:55
Atmosféra Coupé zůstane za E46 330i hodně daleko a sériový turbo v dobrym stavu pojede nastejno do první zatáčky. Sériový atmosféře ujede bez větších problémů i 525i E39...
Tobě prostě nepřipadá vůbec divný, že BMW 3 s 230hp třílitrem jede o třídu hůř než ta francouzská parodie na auto s 98kW(podle popisku sériová?)? Když srovnám váhově i výkonově podobný auta co jsem vlastnil(=vim jak jedou/v jakym byly stavu) a to Coupé 1.8 96kW vs. GTV 3.0 160kW, tak je to tak zásadní rozdíl, že se tomu videu co jsi postnul prostě musim smát. Jestli si myslíš že je tam všechno v pořádku, tak seš servisman kterýmu bych nesvěřil ani koloběžku... Na druhou stranu jestli všechny tvoje hodnocení aut vycházej z podobně relevantních "zdrojů" a zkušeností, tak už se vůbec nedivim tomu co seš někdy schopnej vyplodit:D

07.12.2012, 01:19 |
JP Srovnej to tvoje video s timhle a zkus mi vysvětlit co mi uniká... Buď teda jede Megane II RS 165kW mnohem hůř než Megane I Coach 98kW, nebo jede 325i významně líp než 330i...
[ Link ]

07.12.2012, 01:42 |
JP Nebo E39 520i, to je proti E46 330i očividně stroj času...
[ Link ]
Jo, tam prostě bude něco špatně, už jsem jel s dost bmw a ta trojka toho megana musí naklepat i kdyby to byla jenom 320i. Vím jak jede 100kW francouz a vím jak jede 170kW BMW, nezlob se na mě ale prostě tohle co nám tady tvrdíš není možný..
cca 170kW golf vs 170kW Bmw, podle tebe by teda mělo Bmw dostat šeredně na prdel...
[ Link ] Něco nám tady nesedí kámo, myslím že tohle už je objektivní dost...
hoši neblbněte Zdenymu hlavu, nebo du tu bude za chvíli téma, aby mu někdo skouknul jedničkovýho megana někde v bazaru :-)
Kadel
Takže - pokud se ta Audi z linku dnes neprodá (hoši, kdo z Ostarvy jste tam včera byl?? :-)))
tak se na ni jedu zítra podívat. A pak se uvidí. Jediné, co mi nesedí, je nájezd ve srovnání s ostatním webem vs. cena, i když auto bylo koujpené, servisované na Porsche Prosek a tam bylo dáno protihodnotou za nové.
Ad Renault: já už jednoho doma mám - sice menšího, ale zcela v klidu a nyní v zimě - lepší, než Subaru:-)))
mikevr6 :opravdu zásadne nesouhlasim s pomlouvánim CA18DET.... to že v čr nenajdeš kus nenakaženej idiotem co neví k čemu je v autě olej je prostě zcela jinej příběh ale CA18 je blok stavěnej do 400hp série což se o koncernu 1,8t nedá říct ani v křeči.... k dostávání 1000HP z CA je zapotřebí určitě mín peněz a celkově je na to dostupno několikanásobně víc dílů čí možností tuningu než na toho němce, že má němec v sérii blbuvzdornější lágry na klice to ano ale zkus ho držet chvílku bez oleje a uvidíš že dopadneš stejně jako CA akorát ně po 10minutách ale po 20ti... jízdný výkony jednotlivejch motorů nemá cenu srovnávat už v sérii sou naprosto o něčem jinym ve prospěch CA.....
neni blbuvzdornej ale pomluvy to fakt ne.....
k fiatu se nevyjadřuju 200sx klub jak víš se dost kámošil s coupé klubem vždycky a s rx7 sdílel dílnu i kdysi.... ale na sraz většinou nedojelo pár fiatů protože se rozbily po cestě zatimco nikdy sem neviděl že by někdo s SX nedojel na sraz, ano mívaly jsme problémy na místě občas po záhulu ale vše se opravilo onsite za použití klacků a všeho co se kolem letiště válelo :)
Ad video 1. : na vodě a nikdo s nikym nezávodil.... rozumnej člověk ví že megane RS si vytře zadek pomalu s M3... pokud megane 26R (RS Cup včetně) tak ten si opravdu po okruhu vytře prdel s M3 , Focusem RS , porsche apod... ale i série je zdatná aneb jak všichni vědi že (hlavně zde KKKkokot teda kuba) tak zkrutná tyč na zadní nápravě je prehustorickej prvek stejně jako listový péra.... bůhůžel zde s tím renault všem tře prdel :)
ad video 2 :
nebavíme se tu o soriciál motoru 2.0 , bavíme se tady o F7R a kdo neví co to je za motor tak by sem neměl radši nic psát protože ví o autech teda hovno.... F7R s kratší převodovkou prostě ujede 330ci... čemu se divíte ? i F7P což je 1,8 16V clio třeba tak po okruhu by se 330 nechytala ani omylem a rovně by se jí drželo clio chvilku taky....start určitě lepší pro lehký clio a dál by pak bawor dotáh....ale bavíme se pořád o lepšim motoru kterej má 108/111kw a nad nim už jezdily jen vozy se značenim Wiliams a pokud ani tohle nikomu nic neřiká tak to je taky diskuze o h*** :)
s delší skříní (origo) to jelo i kolem 240tacho a na kilo to jelo dost svižně , s kratší (asi ze slabšího dvoulitra) to auto chytilo větší koule a na vodě stačí kdykoliv na 1-2 dát plyn a hrabe okamžitě (bez vynucení spojkou) z místa na vodě rozhrabe 1-2-3-4 ....
auto prostě reaguje okamžitě na plyn (je to nádherně vidět na videu si myslim) ....
a že by ujelo 320i tomu meganu i zcela sériovýmu o tom si může dělat iluze jen idiot neb tam opravdu váha/výkon neni co řešit a je potřeba si uvědomit že se tu řeší F7R což je dost "legendární" motor v oblasti motorsportu ....
--------------------------------------------------
Ad Zdeny : Porsche Prosek to je zaručená kvalita, kdybs viděl co tam dělá za jelita tak bys tam nikdy nedal auto do servisu za to ručim :D takže si to dobře projdi nejdřív a nemyslim to jako Joke :)
Jinak nechci aby to znělo výmluvně ale to z videa byla poslední cesta megana, bylo to dočasný auto po dobu rozbitý 530d, ted koupil tu 330i a megane překážel ale šel ke známýmu takže v případě že s tim někdo bude mít vlekej problém tak tam sjedem a uděláme klidně další video a postavíme proti tomu corollu TS která má prokazatelnejch 6,8-7,1 na sto.... teoreticky by se dal i domluvit někdo další s 330 ale ubezpečuju že jako renault tak toyota ujede ;-))
jinak třeba zde sériovky proti sobě.....
tak jak je teda možný že těch 192hp s 1390kg co má mít kilo za 6,9 může jet za něčim tak strašnym ajko je F7R ? :)
[ Link ]
jak je možný že přímej sok aneb lehký clio se 182hp se může rozjet hůře než sériový F7R...
a stále se tu ale bavíme o autě s kratší skříní takže dokud megane bude stíhat řadit tak si prostě hromada aut neškrtne :)
[ Link ]
seženem další video z reálnýho světa a reálnejma autama ;-)
nebo klidně někdo vemte 330i pojedte do prahy a uděláme 330i vs 330i a vedle dáme corollu TS což je o kousek lepší megane :)
pak sem zvědavej jak tu budete obhajovat že ty 330ky jedou stejně a budete tvrdit že by obě měly jít do servisu :D

07.12.2012, 10:12 |
Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-07 10:14:27
tady to druhý video, BMW mělo problém z nuly se rozjet proto sem sem dal to objektivnější video z 20 kde už bmw neklouže, spojka je načatá né kaput aby si někdo nemyslel že se utrhne v otáčkách ;-))
[ Link ]
nismo, ten Tvuj realnej svet je asi trochu mimo realitu, jinak si ty zvasty co sem porad pises neumim vysvetlit...
Tyvole to jsou zas zvasty,ta 1.8t ma nekolik vykonovych verzi a trebas 225hp verze ma kovane pisty v serii, i na 200sx foru se doctes ze na seriove ca18det kdyz zvednes tlak na 1bar ze se brzo rozpadne,tak jako se to ted stalo kamosovi :).I lidi zabyvajici se upravou motoru v motorsportu ti reknou ze nejlevneji a nejlepe se daji upravit predevsim nemecke motory protoze maji bytelnejsi konstrukci a ikdyz trebas v serii nemaji nektere takovy litrovy vykon jako japonske tak dostat z nich neco navic vyjde levneji nez u motoru co na to byl vylazen uz tovarne.Mimojine to na tuning-foru rozebiral aji taboo coz je trosku jinaci odbornik pres upravy aut.
Ohledne Meganu 16v mel sem moznost porovnavat vice kusu a jede to priblizne stejne jak astra gsi,nebo 16v golf 2,330i to vyprasi stejne jako 328 nebo 325 ale tam uz je to hodne o kusu a ridici.Jedine s cim musim souhlasit je ze 320i se na to nechyta a to je pravda.Jinak skoda ze to mam 400km a je zima,prisel bych se klidne podivat na toho megana a corrolu s moji vr6,sice neni serie ale zase je to starik s velkym motorem co vubec nejede :)
M3 bych samozrejmne timhle srovnanim neurazel:)

07.12.2012, 11:55 |
Tendr | Upraveno: 2012-12-07 11:56:15
Tak od clia dostal megane buchty, to jde vidět že na konci už má clio dvě auta náskok, to že prosral start nic neznamená.. Jinak 3.0i teda neposoudim, ale jezdím v 2.0i a 2.5i v e34 a to auto je tak těžký že ten motor s tím fakt nic moc nedělá, třeba když to srovnám s 205gti kterou taky jezdim tak je to strašnej rozdíl, ten pežot jde prostě okamžitě za plynem kdežto ten baworák je takovej vláčnej, těžkopádnej, nemastnej, neslanej... jediný co mě baví je drift prostě a touringa 2.0i utrhnu i na suchu na kruháči se 150k na dvojku a nemám problém. gti je ale o moc hravější v zatáčkách čitelnější a užije si s ním člověk mnohem víc zábavy, bohužel nedriftuje :)
„rozumnej člověk ví že megane RS si vytře zadek pomalu s M3... „
„pokud megane 26R (RS Cup včetně) tak ten si opravdu po okruhu vytře prdel s M3 , Focusem RS , porsche apod...“
….tos videl vsechno na youtube nebo v topgearu? Vůbec nechapu kam na tyhle zvasty chodis, protože jak parametrove, tak v nekolika testech ty vysledky dopadly trochu jinak.
„ad supersporty tak tam je asi jedno že bmw žádnej nemá, má dobrej výběr ostřejších aut a zákazníci si s tim vystačej do doby než se svezou v lepšim ať už je to GTR/Vette/Camaro/Cadillac (seřazeno od nej k horšim“
„R8 a SLS souhlasim to je omyl aneb konzumní auto omylem zařazený do supersportovní kategorie...“
jedna perla za druhou. Muzes mi vysvetlit, co v Tvych ocich stavi GTR/Vette do pozice supesportu, a co brani R8 nebo SLS byt supersportem? Co z nich dela „konzumni“ auto? Znáš vůbec význam slova konzumní ?? ( něco spotřebního , průměrné kvality… )
Camaro/Cadillac? Camaro supersport? Cadillac?
V navaznosti ze BMW nema zadnej supersport, tvrdit ze zakaznici jezdici autem jako je RS6/C63AMG/M5 nevedi co je auto dokud se nesvezou GTR/Vette/Camaro/Cadillac (seřazeno od nej k horšim) je zase docela ulet, BMW ma M3, M5, M6, kdy bych si dovolil tvrdit ze nová M5 je stejne rychla jako „supersport“ GTR, nebo jako CTS-V, z testu ktere jsem videl a mohou je videt ne internetu vsichni, stejne jako z papirovych hodnot to vypliva vcelku jednoznacne.
Krome totalni demence me nenapada nic co by Ti dalo pricinu uvadet cadillac, aby se tomu dalo rikat sportovni auto, a mělo by to koule na to se postavit proti ty nemecky trojce.
07.12.2012, 11:42 | mikevr6
ano má výkonový varianty ale pořád to je motor do 300hp 350 strop jak se dočteš asi sám tak za 300 už sou dost problémy :) a když se řekne motor tak si vybavim JPN věc v žádnym případě ne německou pokud by nebyla řeč o starym audi 5ti válci tam bych se nehádal ale všechno ostatní je proti japoncem vyrobenym motorem prostě horší..... CA má problém v uživatelích, CA stačí dobrý šály, písty ojnice a tlač sti tam kolik chceš jakym chceš turbem a pokud se smontuje dobře tak se mu nic nestane...... ano je náchylnější na chybu ten motor možná ale tot vše..... nebo srovnání třeba s RB motorama to už fakt nelze protože takhle kvalitní motor němec fakt nevyrobil ani dnes (kupř. Mines Skyline s dost velkym výkonem a testoval se nonstop přes 1 den neustále na plnej výkon.... zkuste to s M3 roztaví se do ruda ztratí výkon a na budíkách to bude jak vánoční stromeček....
ano škoda že to máš daleko ale sériový VR6 megane v sérii taky ujede :)
každopádně nejlepší bude najít zde na foru majitele 330i aby se přijel sám ztrapnit , natočíme to dáme to sem at to všichni viděj ;-)
Tendr : megane ma stejne lepsi start nez clio který ho pak logicky dožene koněma a váhou :) jinak jo bmw je nemastný neslaný a vláčný..... ta 330i táhne pořád stejně a to tak že do sedaček to tlačí jako by to zrychlovalo i po pitomym 1/4 plynu ale na tacho se prostě nic neděje... má to tak trochu nafta efekt....
a 2.0i roztočim aj tu omegu to neni problém a to máš o 10kw a dva válce víc ;-)
HHonza :
najdi si libovolný video z libovolnýho okruhu a uvidíš že i s Cliem 182 má M3 problém resp. clio jí ujede klidně v zatáčkách ale M3 pojede rovně ... je jedno 36/46/90 ..... a proti R26 si najdi cokoliv... uvidíš jen dost videí kde to v zatáčkách tlačí chudáky v GT2 a všude uvidíš že mu ty silnější ujedou jen po rovince, na složitym okruhu by nemělo moc aut šanci bohůžel... :) já to taky nerad řikám zrovna o renaultu ale krom toho že to je velehnusný je to dobrá hračka :)
jen si dovolim teda vykopčit něco, megane neni vůbec auto o rychlosti moc rychle to nejede a myslim že čas na velmi rychlym okruhu kterej má 20km mluví za vše :)
třeba M5 E60 má 8:13
8:14 BMW Alpina B3 Biturbo Coupé
8:15 BMW 1 Series M Coupe
8:16.15 Honda NSX (NA1) Motoharu Kurosawa
8:16.90 Renault Mégane RS R26.R
8:16 Porsche Cayman S
8:26 Ford Focus RS
8:18 Lexus IS-F
8:20 2010 Camaro SS NA
8:22 Nissan Skyline GT-R R32
8:22 Mercedes-Benz C55 AMG (W203)
8:22 BMW M3 E46
ad supersporty : v mejch ocich a asi i kazdyho dalsiho GTR je supersport protože to baští veškerý supersporty , vette je klasika která vždycky patřila k tomu nejlepšímu v daný kategorii což bylo něco mezi GT a supersportem ale od ZR1 je opravdovej supersport svačící cokoliv jí příjde do cesty a v případě lepších gum shopný ujet i GTR.....
R8 tam nepatří to je prostě auto pro kravaťáky a na okruhu se může honit klidně s imprezou (pro mě za mě se podívej na youtube zjistíš asi to samý)
SLS je divnoauto, patří do supersportů ale všechno mu ujede ač myslim že na nordšlf. zajelo dobrej čas ale to bylo jediný kdy o něm bylo slyšet od tý doby to auto všude figuruje spíš jako módní doplněk ..... asi by se měla vymyslet ještě nějaká kategorie aut vedle supersportů
----
ad camaro cadillac : tam sem samo nepsal nic o supersportu to patří do ostrejch aut každopádně camaro už je od určitý verze dokonalej supersport.... pokud nevíš tak neznalost tě neomlouvá ale je to ZL1 aneb auto na který se nic z "ostřejších" aut (RS6/C63AMG/M5) nemůže vytahovat
Nová M5 neni ani v nejmenšim rychlá jak GTR to ee...
je stejně až o kousek rychlejší jako velmi starý CTSV aneb každej má navrch v jinejch pasážích ale sou víceméně nastejno ted ty auta...
krom totální demence to nevim proč řikáš ale proti RS6/C63AMG/M5 soudobym nepřítelum je CTSV pořád nejrychlejší "ostrý" auto a má koule na to je ztrapnit na okruhu takže nevim co je na německý trojce tak super :)
tohle je samo spíš video pro srandu ale jen aby bylo jasno......
[ Link ]
jak tak koukám..... neni trochu divný že se dvě JDM auta který vůbec nespadaj do supersport kategorie držej asi nejlepšího DE supersportu 911turbo ? nebejt tam rovinky tak si asi porsche ani neškrtlo :)
a to ještě nissan co tam jede je z dob regulace takže má psanejch 280hp a kolik má 911t ? :D
takže japonskej skyline z dob regulace zajede kolo za stejnej čas co mnohem modernější nejlepší německej supersport :) hmmmmm
[ Link ]
M3 CLS , M5 , 911 S,gallardo....
hmm a nejlepší lap time pro Z-tune skyline kterej je zas o 10 let starší než veškerá německá chlouba :)
myslim si že neznalost JDM aut neomlouvá, ale to sleduju už dlouho že si u nás každej myslí že japonci maj rychlý auta jen ted a to evo a sti.... ale hystorii japonska nikdo nepobírá stejně to že se sem prostě jen nějaký auta nevozily či nevozej :)
[ Link ]
bych chtel videt to gtr/m5 od 100km/h ne z nuly,tam by to mozna bylo trosku jinak ale budiz,neprekvapujou me tvoje vyplody kdyz reknes o srackovym motoru z nissanu co ma problem ustat seriovej vykon ze se do neho daj kovane veci tak ze pak uz drzi kdezto seriovej 1.8t je horsi v tom ze snese do 300hp se seriovym vnitrkem a kovane veci do neho asi dat nejdou,ach jo.Skoda ze ti hlupaci ladej aji stare kr motory na 1000hp,to uz je uplne nepredstavitelne.Usmevnej je aji pohled na sprinty japonske produkce ktere az na barvu produkuji stejne mnozsstvi koure jako upravene tdi,akorat ze tem jde z vyfuku nespalena nafta a ne olej.
A seriovce megane neujede,skousel jsem to hodnekrat v dobe kdy ty auta byly o nejakej ten patek mladsi....
[ Link ] [ Link ] ta tabulka uz je dneska trochu jina... asi jsi cerpal z wikipedie vid?
7:59 pro CTS-V a nejrychlejsi... no, kdyz sahnu po Tvym oblibenym nurburgringu, je to slusny...
nebyt toho ze nova M3 to zajela za 7:50, M5 to da za 7:55, stejne jako Audi R8 GT buzna kara pro kravataky ma cas 7:34, coz je i lepsi hodnota nez ma Camaro ZL1 atd.
a k cemu mi to je v beznym provozu?... Na videu co jsem sem dal vidis ze v pruznym zrychleni sedan co pohodlne odveze 4 lidi, vcelku bez problemu sekunduje "supersportu" jako je GTR... cimz koncim OT pac nic z toho o cem se tady ted dohadujem si Zdeny pravdepodobne nekoupi ;O))))))
a davat sem nesmyslne video z best motoring to je kapitola sama o sobe :) Zajimave ze nikde jinde ve svete nevyhravaj japonske auta pred konkurenci jako tady,prikladem budiz neporazitelna nsx-r co da v klidu na sprintu aji rs4,na okruhu rozseka vsecko a je tam plno takovych zaberu kde jde videt ze frajeri neumej ani poradne preradit.Ale to je normalni vlastnost japonicku ze zamerne schazujou svoje oponenty tak jako za valky byl bilej clovek(american) zbabelec a jejich technika k smichu a mozna jim to doslo ze to je fikce az pri ostre konfrontaci kdy jim americane proste vyprasily kozich jak v technice tak i ve strategickem mysleni.
H-Honza:ale ze ten japonske supersport vypraskal ten zlej nemeckej sedan :)
Jinak v tech casez z ringu jsou same auta s tuhou zadni napravou.....
LOL Nismo opět nezklamal :)))) asi jako H-Honza.
Nismo opět jsi mě inspiroval, ještě zkrutnou tyč by to chtělo.. :D Jinak ano, je to prehistorickej prvek, byť oproti tvejm neporazitelnejm listovejm perům je to o dost dál..
Ad video 1: Bávo jede na plnej, megane mu ujíždí ale nikdo s nikým nezávodí viď? ;)
Jinak děkuji všem co se tady k tomu vyjadřují, jsem hrozně moc rád že jsou tu i normální lidi kteří trošku ví jak se věci mají. A nežijou ve svým iluzorním světě plným neporazitelnejch japonců a amerik..
A M3 si vůbec neber do huby, vždycky to byl legendární pojem. A stále je, jak BMW ukázalo na svým comebacku v letošní serii DTM...

08.12.2012, 01:16 |
Shr3k | Upraveno: 2012-12-08 01:17:15
Nemělo by se tohle téma přesunout někam do seznamky? Kupci evidentně nejde o to, nějaké auto vybrat, ale hlavně si o tom dobře pokecat... ;-)

08.12.2012, 01:32 |
Jozzo pšššt tohle se nesmí říkat !!!! všichni to ví ale nikdo o tom nemluví
GTR je fakt supersport :-) na kazdou tunu vahy jedno turbo ;-)
Mne to auto nenadchlo snad nicim, i zpracovani je strasny, interier osklivej, proste JPN auto v US stylu
OT: Muj tablet s iOS mne nemaze prispevky a ani neodhlasuje :-D
zajimava diskuze, nisma asi zadnej argument nepresvedci, ale jestli ta 330i da realne kolem 8s na 100 tak ten renault to dava tak tak za 7nejhur ne? to klobouk dolu, vterina a pul proti papirovejm hodnotam.. to se stava, nacnuta spojka tomu nepomuze....
ale skoro dve vteriny dolu na stovce proti papirovejm hodnotam u otuzenyho 10let staryho auta, to uz je fakt slusnej vykon.
jinak mam v praze 328, takze muzem zkusit sprint proti renaultu... uz neni v nejlepsi kondici... ale porad si myslim ze zrovna megana by dat mohla...
ono teda na sprintu na tom startu zalezi hodne, aspon co vim z motorek...
otazka je taky co tam udela ta kratsi prevodovka, ona 328 s m3 diffem taky sprintuje zas o neco lip....

15.12.2012, 09:21 |
Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-15 09:29:32
SORRY ZA DLOUHOU ODMLKU / nebyo moc času..
------------------------------------------
Ranault je opět dostupnej, tudíž kdo chce dejte vědět můžete vzít nějaký srovnatelný auto a přijedte když bude rozumný počasí....
------------------------------------------
07.12.2012, 16:57 | mikevr6
netřeba asi řešit dál, kolik je na světě AGU s hodně koňma a kolika je na světě CAček ? řek bych že to bude hodně krutej nepoměr a nebude to jen 100x víc bude to někde za tisícema.... a věř či nevěř ten motor to pak vydrží, že někdo koupí dvoukilo u nás za 20-30tis s 200-300 +++ najetejch a to vždycky stylem že by oktávka AGU nechápalo co se děje tak at s epak nedidví že když přidá tlak místo výměny oleje že se to posere... tady je všechno tak napadený idiotama že se to prostě musí posrat bez GOčka a každej z klubu to ví....
07.12.2012, 17:06 | H-Honza (M)
super tak si našel časy kde vidim nahoře hromadu GTR a kdesi v půlce začíná nějaký BMW CSL apod....
ad video najde se jich dost kde to zase skončí jinak vid ;-)
nevim co si nalháváte ale GTR neni auto kde by někoho zajímalo co znamená pojem STOCK..... R35 je prostě jen auto který každýho zajímá tim že na veyrona nemaj zatimco timhle tomu vkidu za pár korun ujedou....
žádnej němec (silničně homologovanej) neni dostatečně rychlej na to aby ujížděl (třeba 0-300) upravenýmu GTR či TT lamborghini nebo pár muscle aut z USA... řikejte si opět co chcete ale je tomu tak....
KKKuba : jak jsem psal již v jinym postu kde si ze sebe udělal idiota tak : si idiot..... pod se sejít v reálu nemám s tim problém ale nabifluj si rovnou celou wikipedii protože ti po minutě proti mě dojdou argumenty neb zde každej moc dobře ví že o autech vim víceméně všechno... pár lidí si myslí že sedim na wikipedii ale ty co mě znaj osobně tak vědi že to mám z hlavy ne z googla...
o 08.12.2012, 10:48 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
ty nerejpej cype :) veyron má 4 turba 16válců a nikoho tady nezajímá že tomu ujede rejže s dvěma turbama a 6 válcema :) vývoj GTR trval zlomek toho co veyronu a co je nakonec schopnější auto ? :)
ad OT tak ano v tomhle si lepší páč v tomhle mě tablet nasral, sice za to mohla kombinace schome vs. autohifi cookie ale už opraveno....
o 11.12.2012, 17:06 | assassin
ne mě nikdo nepřesvědčí neboj..... každopádně BMW jak je zde psáno je bezporuchový auto... už se chystáme přetěsnit vanos třeba mu to trochu pomůže ale dělá se to samo jenn preventivně protože bmw a porucha přeci neni možný...to že se vanos sere či nefunguje každýmu kdo ho má tady nikdo radši neřiká to je TABU....
ad 328 neni problém, až bude normální počasí dáme si vědět vezmem mobily fotaky kamery hurá do toho, nevim jak M3 diff to bys asi na startu dal tu předokolku tak hrabe jak vzteklá (momentálně sou tam zimáky nějaký už tak nevim) ale zkusíme třeba i z 20-30 a uvidíme jak moc dostaneš od rencka :)
---------
ale třeba na tom nordšlajfu docela prdel... snad dle každýho z vás tady je Viper typický americký auto který jede jen rovně (kamion, motor z kamionu, skoro i podvozek kdysi) ale první vipery patřily do klubu 1G+ na boční přetížení a tam nebyl žádnej němec byla tam ještě MK4 supra apod.... takže viper už tehdá měl lepší podvozek než cokoliv německýho silničně homologovanýho..... ano to že to auto byl zabiják to je jiná nemělo žádnou elektroniku bylo to prostě čistě auto pro řidiče ale to bylo diablo taky a o 1G si mohlo nechat zdát bylo bud nedotáčivý nebo přetáčivý.... 911ky atakovaly 1G...
no ale to se vezme prostě běžnej Viper za pár dolarů, pošle se na druhou výrobní linku kde se dělá american club sport (ACR) .... vyjede to z fabriky a a veškerá divize M, AMG apod sociálové ty se mlžou jen smutně koukat jak taková rachotina silničně homologovaná posílá do kopru jejich okruhový auta a o sériovejch se ani bavit nemusíme že ano...
kdo zná radical SR8 tak ví co to dělá, gumpert co je před viperem je taky neskutečná svině... 2s za viperem je nejlepší německej pokus 918spyder což je jen přetechnizovaná svině od porše (limitovka a ještě nevyráběj stejně) aneb to nejlepší co vůbec bylo schopný porsche dát dohromady ale i tak to zaostává nad jednoduchou americkou krabicí co se dá normálně koupit , nebudu řikat že se dá koupit i ACR-X nebo dokonce že že už je v prodeji novej viper kterej taky bude mít ACR verze a hovoří se o časech pod 7minut takže teritorium radicalu.... až někdy v těhle časech bude BMW tak se můžem bavit, BMW nic nemá, nemělo a mít nebude protože jim stačí prodávat ten konzumák co maj a víc neřešej...zatim v tomhle teritoriu bude radical, viper, 599XX,zondaR či max nějaký upravený GT2RS,GT-R,ZR-1
Nismo ty seš prostě MIMOŇ...
"žádnej němec (silničně homologovanej) neni dostatečně rychlej na to aby ujížděl (třeba 0-300) upravenýmu GTR či TT lamborghini nebo pár muscle aut z USA... řikejte si opět co chcete ale je tomu tak...."
Chceš porovnávat neupravenýho Němce s upraveným GTR? Co to má za logiku? Když už, tak pojď porovnávat to samé a já si troufám tvrdit, že tohle podvozkově i jízdní dynamikou si s GT-R vytře zadek a silniční homologaci to taky má...
[ Link ]
Motorum nerozumim, tak se nebudu poustet do sahodlouhych debat, ale...proc tady stale porovnavate napriklad stock nemecke auto "na cestu kravataka do prace" (911Turbo) versus "huste poladene japonce" (z-tune?)?
Stejne tak motory, kde koncern nic nevydrzi, ale u japoncu staci vymenit pulku vnitrku a ejhle, bude to i fungovat...
logiku to má takovou že jsem zde psal že 90procent majitelů GTR neřeší pojem STOCK ale to že to je ultimátní náčiní který se dá efektivně a jednoduše upravovat až do úrovně veyron++
to auto je STOCK schopný vytírat si zadek s valnou většinou supersportů, někdo mu rovně ujede ale jakmile se dostanou na okruh tak tam se ukáže technika a GTR ukáže záda lecčemu....
kolik znáte stock GTR ?
musíte si to uvědomit i penězma že za cenu 2mil dostanete něco co jede jako 2-3x dražší auta, za cenu o něco větší ba i s jednoduchym "čiptuningem" je to auto o level jinde.....
chudáci policajti v rusku...... :)
[ Link ]
:DDD
Ja stejne nechapu jak muzou byt ti osklivi zazobanci tak stupidni a kupovat si nejaky prasivy ferrari, lamba a porschaky kdyz za polovinu penez muzou mit nissana ktery zajede Nordschleife o vterinu rychleji?:)
Hosi, jsou Vanoce, udelejte NP radost a uznejte ze GTR je hned po STS nej auto na svete, at je klid:)
A jeden vaznej, GTR jsem mel pujcene a absolutne me nepresvedcilo, velky, oplacany, nesportovni. Cekal jsem alespon vykon v primce, ale ani to nebyl az takovy HC. To Abych byl soudnej - podobne me zklamala (ano, radne jeta) F430, interier opravdu jak z Fiata, podvozek dobytej, prevodovka radila jak chtela, vykon nic moc, pri 200+ auto bylo pomalu neriditelne.¨
Zato F458 naprosto predcila me ocekavani, to je jina kavicka:) kam se se*e cokoliv, naprosta bomba:) poprve svezeni na okruhu v moste s profi zavodnikem, podruhe pujcene na okreskach, co to auto vydrzi v zatackach a jak to brzdi jsem nechapal o zrychleni ani nemluvim:) dokonalej interier, pro me perfektni design.. Kulervouci kara:)
Ty duvody ohledne agu a ca18 jsou krapet usmevne:) Nevim kolik motoru nissan udelal ale bude to nepomerne mene nez masovky 1.8t a i pres ten nepomer kdy ten 20ventil turbo jezdi snad ve vsem a ma dobrou povest tak 200sx je jako much ale z toho skoro kazdej death.To ceho se upravuje vic musis podlozit cislama z nemecka a z japonska,pouze podle tvojeho odhadu ze v japonskych videich driftujou prevazne s dvoukilem jeste neznamena ze zbytek sveta jine motory neupravuje.
Ad BMW- co Mclaren F1(motor BMW),BMW M1,850csi to nejsou supersporty? Pravda e31 je GT ale tak samo aji GTR neni zaden supersport.A upravene BMW? Ten G-power M5 si od 160ti vytre prdel skoro s cimkoliv,Veyron je koncipovan jako supersport s luxusni vybavou co je schopny jet 400+ a jeste byt pri tom uzivatelsky prijemny a ovladatelny i pro naprosteho blba coz GTR nikdy nebude ani kdybys do neho tech 30mega strcil.To ze se nejaka prefoukana orezana mrsina ktera uz s GTR nema nic spolecneho rozjede rychlejc nez veyron je kazdemu jedno neb skonstruovat drag je neco jineho nez tak komplexni auto typu veyron a pro to stal ten vyvoj tolik penez nez sprinterske auto co zvladne kdejaka firmicka zabyvajici se upravou aut.
Kdyz se do neceho pusti BMW:)
[ Link ] A i v motorkach S 1000 RR japonciku krapet vytrela zrak.
A k tomu porsche,co mohla US produkce postavit v tom obdobi proti tomuhle?
[ Link ]

15.12.2012, 14:02 |
crestik | Upraveno: 2012-12-15 14:03:21
tak ta nevraživost k BMW positive už musí být fakt velká, když už to pojede kdejaký renolt s kratší skříní :-))

15.12.2012, 14:17 |
Chris tak zdeny bol pozriet tu S6 ? :DDDD
Nismo: diff mam seriovej, jen rikam ze s kratsim je znatelne lepsi cas na sprintu... tzn. vyhoda pro megana....
ad. vanos, porad to omylas dokola, ale u repasu jde o vymenu jednoho tesniciho krouzku a pripadne krouzku loziska...radove stokoruny a prace neni taky nic svetobornyho, kupa lidi to zvladla doma podle navodu na webu vyrobce te repas sady a ty to tu stale predvadis jako zasadni pruser bmw jehoz oprava je minimalne v cene auta...
Btw sprint s autem co ma mrtvou spojku je hodne vypovidajici :-)
o 15.12.2012, 12:27 | Martyn
Nj kupovat můžou zmrdi ale i tak počtem tam vede jednoznačně GTR a hned za nim budou různý variace 911tek ale auto jako takový je tam nejvíc vidět GTR ...stejně tak nejrychlejší tam je GTR 12ka pak je UR lambo a pak je Veyron :)
15.12.2012, 12:33 | Martyn
bohůžel sem jel taky v obojim a nebudu to moc rozebírat že ve všech testech zatáčí i brzdí a jede líp GTR.... 430ka je pro mě prostě nemastný neslaný tuctový ferrari stejně jak všechny ty nový, neni to komfortní ani za mák nic s tim nepřejedeš je to drahý všechno na to stojí raketu... interiér je možná z fiata ale je kvalitní na druhou stranu ale nemá to krouťák žádnej musí se s tim jet jak se sekačkou aby to něco udělalo, technika možná je dobrá ale i tak to má do GTR co dělat a pokud někdo řiká že má GTR nekvalitní něco tak je bud debil nebo v tom nikdy neseděl... 458 je sice novější ale stejně nemastný neslaný to bude a bez kroutáku stejně jak 430... podvozek technicky na úrovni skoro cts-v bohůžel s tim že u cts se řídí mnohem rychlejc než u ferrari ale to zde nikdo neuzná opět .... na okruhu jakbysmet GTR jede stejně s tim že jede mnohem líp v zatáčkách a 458 je tomu chvílema schopná ujet rovně když se chytí do otáček ale stále jsme u sérií 458 nikdo nekupuje aby šel o level dál ale kupuje to na ježeění na golf většinou...
15.12.2012, 13:58 | mikevr6
na AGU a CA se už vybodni, 1,8t je tuctovka jezdí všude já všude řikám že je to dobrej motor ale jakmile se dostanem k úpravám tak prostě japonec má několikrát větší potenciál a tim to hasne...
ad MC F1 tak nikdy sem na něj neřek nic křivýho, je to super auto (narozdíl od těch tvejch M1,850csi... M1 je takový virtuální auto a 850csi je sotva GT ale je to hezký auto jen většinou je nefunkční motor že ano)
Veyron je koncipovanej jak řikáš ano, nic to nemění na tom že MC F1 tomu ujede do určitý míry ( a nemyslet si že kdyby tam daly americkej stejně výkonnej motor že to tak nepojede je to prostě konstrukcí auta a váhou ) stejně tak jako tomu dnes už ujede mnoho aut ale bohůžel z toho mnoha bejvaj všechno ultimátní auta který člověk musí umět řidit VÝJMA onoho GTR protože tam si stoupnul vedle je to stejně až víc blbuvzdorný auto který se řídí samo a řídit to může i totální stupid takže je jen vidět že nevíš o čem mluvíš a nikdy si v tom nejel protože bys mluvil jinak, a bavíme se i o velkejch rychlostech kde to auto pořád dělá vše za tebe a jediný co v tomhle ohledu má veyron o dost promakanější je aerodnamická brzda a celkovej brzdnej účinek z velký rychlosti kde veyron stoprocentně zastaví znatelně dřív než GTR... ale u bojího at to má kolik koní tak dáš plnej plyn a jedeš s jednou rukou klidně.... třeba viper venom taky ujede veyronu ve všech případech ale řídit to je vražda totální a chybu ti to neodpustí....
každopádně video s mclarenem je zcestný neb to má s bmw společný jen základ motoru zbytek je technika/váha/aerodynamika a divim se že se ta supra tolik držela to sem upřímně ani nečekal
ad motorky tak S 1000 RR je super a je to první konkurenceshopnej němec vůči japonskýmu motocyklovýmu monopolu kde japonec má všechno evropa se ani nesnaží a amerika má harley.d
15.12.2012, 14:00 | mikevr6
ad tohle tak to je zcestný krapet bavíme se o autech co můžou dostat SPZ... okruhový auta má každej takže si nemysli že amerika je nemá a všem to jede +/- stejně
o 15.12.2012, 17:42 | assassin
no uvidíme neni nad to než to zkusit ne ? :)
ad vanos omejlám to pořád dokola protože tady každej baworista dělá z vanosu totální tabu a věc která se jakživ neposere, jasně pokud jen nejedou pístky v něm je to oprava penězma za2k a práce 3-4hodiny ale prostě by měl někdo uznat že se to sere jak cyp , stejně tak rachtající vanos kterej dneska má tak 8 z 10 ti aut co stojej v bazarech a o na startování prodávající tvrdí že to sou hydra jenže to je repas vanosu za 10+ tisíc když už rachtá.... mě nejde o práci či peníze de mi o to že tady každej tvrdí jak to nenajede bůhví milion přitom ta guma v něm nefunguje už po 150ti a posranej bawor to ani neprodává samostatně ač to je jasně jejich výrobní chyba a jedinej kdo dělá repas sadu je kupodivu USA .....
ad spojka tak je jen načatá už se s tim blbě na suchu rozjíždí na plno jinak zabírá zcela vklidu, auto táhne do sedaček ale prostě to nejede.... třeba po gumičkách oživne to se uvidí ale oživne možná na úroveň že pojede stejně jak rencek ;-)
Říct o 458 že je "neslaný nemastný a bez krouťáku", tak to už je vážně moc i na mě
ono tech perel je tam zase vic, uz ho nekdo nekam zavrete, nebo si udela jeste vetsi ostudu nez doted...
ze jo, a navic uz takhle po ranu ...

16.12.2012, 10:52 |
Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-16 10:59:00
walish : jak řikám "asi" nejel sem v tom zatim takže nemůžu sloužit ale je to prostě nový ferrari takže co bych měl očekávat asi ? :D pro mě je ferrari jen F40 kterou asi taky nikdy nepojedu ale to je prostě poslední ferrari s velkym F pak už sem jel jen 355 berlinetta a to je ještě ferrari co má ducha a je to prostě pěkný auto..... 360/430 to už at si strčej do **** ani jedno mě ani trochu neoslovilo
takže o 458 nic vážnýho netvrdim krom toho že designově je to aspon mnohem lepší než 430 a všechny jí podobný zaškatiulkovaný auta.....
ale vy tu zase perlíte že GTR neni supersport což je hovadina na Ntou...
kdokoliv z vás se může kdekoliv ujistit že GTR je podvozkově na tom lípnež 458, testů je mraky ....
směrem rovně ?
zde (BTW nevim pořád co tam dělá Z06 asi nesehnaly ZR1 bylo by to mnohem zajímavější)
[ Link ]
jinak neni kam mě zavírat, zatim tu nikdo z vás nepřišel s ničim co by vyvracelo pravdu :) takže jedinej kdo si tu stále dělá ostudu jste vy protože nic nepíšete kloudnýho jen narážky na mě ;-)

16.12.2012, 10:59 |
Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-16 11:01:19
část druhá :
aventador a MP12C rychlejší než GTR ...stock race no ale na to kolik stojí aventador a McLaren je to pořád od GTR těžkej výsměch
[ Link ]
zajímalo by mě, co je pravdy na tom (někde jsem to čet), že GTR má nějakou "černou skříňku" co zaznamenává v podstatě všechno co se s tím autem děje, např při výměně brzd.destiček se musí vyměnit všechny 4, když ne je problém se zárukou, když se vypne ESP tak snad taky apod apod...
A co kdyz je to tim ze nikdo jinej nema potrebu ostatni presvedcovat o tom ze zrovna to jeho oblibeny auto je stredobod vesmiru. Co kdyz je to tak, ze i kdyz to veleodporny GTR muze byt treba nejlepsi auto vsech dob, ale tvoje fanaticky presvedcovani lidi o tom ze tomu tak je vyvolava presne opacny reakce. Mozna kdybys jen napsal svuj nazor a nechal ostatni at maji ten svuj a nepresvedcoval je donekonecna ze ta tvoje pravda je ta jedina tak to nedojde k tomu ze budes muset travit dny vyhledavanim videi na youtube a kopirovanim sracek z wikipedie. Protoze realne, to vubec nikoho nezajima. Pokud se nekomu libi GTR tak se mu libi GTR. Pokud se nekomu libi 458 tak se mu libi 458. A to ze je nekde kdesi v prdeli na letisti o vterinu pomalejsi, ve vysledku je to kazdej schopnej akceptovat protoze pro nej ma treba 5x lepsi zvuk a 10x hezci design. Nekdo si proste koupi Veyrona protoze muze a libi se mu. Nekdo na nej nema, koupi si GTR a nasledne mu 3x srazi hodnotu tim ze do nej nasere tisic debilin na zvyseni vykonu, a dalsich tisic debilin na to aby mu to sezrala ECU a nerozpadla se prevodovka po dvou launch kontrolech. Kazdej ma holt jiny priority. Jen ty to nejsi schopnej pochopit. To ze ty mas video kde nejakej megane zavodi s bmw je sice hezky, ale jako co? Chtel bych v tom meganu s kratkou prevodovkou jet prez pul evropy? Nebo radeji v tom BMW? Ale proc to vubec pisu, zas vyseres tunu videi z youtube a budes googlovat cely odpoledne ...

16.12.2012, 12:29 |
assassin | Upraveno: 2012-12-16 12:38:44
Nismo: cece ja myslel, ze o tom neco vis kdyz to kritizujes, tohle je uplne mimo, rachtajici vanos je zpusobenej vulema v tom "spiralovym" prevodu pist vanosu-vacka. Bmw ofiko pistup byval vymena komplet jednotky vanosu, ta je draha a moc to neresi, protoze vacka zustava puvodni a ty dve ozubeni si spolu moc nerozumi, jety vs novy. U starsich se to resi taky tim repas kitem, a to konkretne snizenim vule v axialnim lozisku- novej uzsi krouzek loziska, kdo ma pristup na magnetku muze prebrousit ten origo, tzn oprava "za flasku", zadny desetitisice. To hydra je ta horsi varianta, precijrn je jich tam 24... Ty by se ted hodily me, kdybyste je nekdo umel za zajimavejsi penize bylo by to fajn, btw nemate nekdo doporuceni na vyrobce? Mam zatim doporuceni na ina...
Jinak o funkci spojky ktera nestiha rozjezd z nuly mam sve pochybnosti, preci jen vrchol kroutaku je na 4 tis a hlavne na vyssi kvalty je diky prevodu spis moznost ze klouzne, obvykle je to nejvic znat pri zrychlovani na posledni kvalt...

16.12.2012, 13:25 |
MAX Celý se mi to číst nechce, komentovat to taky nebudu, nicméně třeba mě Nismo přesvědčovat nemusí (a to se neznáme) ale dle nejednoho testu je to GTR parametrově (vzhledem k ceně a koncepci) opravdu o kousek dál a slušně šlape na krk i autům řádově dražším..
Otázka designu a vkusu je jiná - zvenku už mi to tak ošklivý jako poprvé nepřijde, interiér bych snesl (nejhezčí interiér mělo podle mne Maserati 3200 GTA s těma bumerangovýma světlama - ale to je o vkusu). Proti Ferrari, Lamborghiny apod nic nemám, ale když se nad tím zamyslím, a chtěl sporťák, tak bych taky sáhl po GTR - už jen proto, že to má aspoň nějaký zadní sedačky a má kufr, do kterého se vleze víc než kabelka Luis Vuiton té blbé blondýny, co jinak okukuje týpky s R8.. ;-)
Aneb jak říkal kamarád komentující výsledek jednoho sprintu nějakého GTR s podstatně dražší a zvučnější značkou: "to musí nasrat, neujet týpkovi v Nissanu, kteremu to jezdí stejně a ještě ušetřil pár mega..
:-)

16.12.2012, 13:28 |
MAX Takže za mne klidně GTR a za ušetřené miliony oproti konkurenci si s tím GTR dám trip po evropě a ještě mi zůstane na pěkný večírek.. ;-)))

16.12.2012, 13:34 |
WiLaS Jak tady nismo píše o meganu x 330 musím jen potvrdit jeho slova tím meganem jsem měl možnost týden jezdit a vezli mě i v té zmiňované 330. Z mého laického názoru ten megan opravdu jel lépe jak 330 ačkoliv se mi tomu taky nechtělo věřit takže tady nisma neurážejte ten člověk opavdu ví o čem mluví. Myslím si že s tím meganem by mělo problém i více aut než jen 330.
Teda pánové to je zas příspěvek :-))
WilaS: jsem schopný akceptovat názor dalších, co měli možnost srovnat, ale jak vysvětlíš i ty blbé papírové hodnoty, kdy na kile je to né o půl, nebo o vteřinu...ale proboha o dvě vteřiny pomaleji? To, že něco vydává sportovní zvuk a musí se furt kvaltovat možná navozuje, že to fakt jede líp, nebo ta 330 byla po smrti
Nismo:Ja bych se na to vybod ale dej tu nejakej dukaz ze ten tvuj dream motor ma vetsi potencial jak ta koncernova tuctovka
A ukaz mi fotku toho GTR co jede 400km/h jako veyron,ma full interier v kuzi,s veskerou vybavou,neohluchnes v nem a muze to ridit klidne kdejakej manazer v kravate a obleku.
To porsche se v te dobe vyrabelo se silnicni homologaci,takze mohlo klidne jezdit po ceste takze co postavis proti nemu? Nebo tu je jeste porsche959 coz je defacto gtr od porsche ale s predstihem desitek let.
F458italia nurburgring 7:32.92 a v tom samem testu se stejnym ridicem gtr 7:43.65 oboje auta na beznych pneu.Bylo tam i 911turboS cabrio 7:41.23,mercedes sls amg 7:43.65 nbebo lexus LFA 7:38.85
S 1000rr dokonce japonce predehnala a v te dobe nebylo lepsi motorky
O spolehlivosti CSI se muzes jenom dohadovat neb to tu nikdo nemel a je to auto z 90let takze GT to bylo urcite.Hlavne si to neplet s klasicko 850ci :)
Mclaren F1-jen zaklad motoru?
BMW a motorsportová divize BMW M vedená expertem Paulem Rosche[5] navrhla a postavila 6,1 L dvanáctiválec s válci do V v úhlu 60° nazvaný BMW S70/2.[6] S 468 kW
Mezi lety 1998 a 2000 používaly podobné motory i vítězné vozy 24 hodin Le mans - BMW V12 LMR.
A osobne,daleko radsi bych se sel projet na okruhu trebas v GT3RS kde to slibuje aji nejake emoce z rizeni nez uniformni GTR co se ridi jak na playstationu
A jeste k tomu ze by americani dodaly stejne vykonej motor-Gordon Murray trval na tom, že motor musí být nepřeplňovaný kvůli zvýšení spolehlivosti a lepší odezvě motoru,takze ktery motor by tam americane v tech letech dodaly?
Bych chtěl řešit vaše starosti...
Hoši, tohle vlákno jsem si založil, abych se (jsem věřil) něco dověděl o V8 Audi a BMW. Udělali jste mi z toho kecy od pípy.
Na tu A6 jsem se dívat nebyl, měla se údajně prodat, někdo z OVA tam měl snad složit zálohu, ale dodnes auto visí v inzerci. Tak tam zítra možná zavolám, ale počáteční nadšení se posupně vytrácí, tak nevím.
Možná, že spíše než auto pro sebe, budu řešit auto služební, které za rok končí a je pomalu čas začít uvažovat. Já s tím SpecB asi ješzě vydržím, IS-F je sice hodně zajímavý stroj, jen se bojím, že jak skončí synátor študium (příští leden), budou mě čekat nemalé výdaje, rptože jeho kočena dostala job jako lékařka v DRážďanech a od 2.1.2013 tam nastupuje, takže asi budu muset spolufinancovat za rok nějaké bydlo a asi i vozítko, jak se na slušně vychovaného fotra sluší.
Čili mé plány se asi budou muset přehodnotit, v létě bych asi pořídil Accorda (u jaonců zůstanu) s 2,4 a 6°MT jako služební.
Pak mám v plánu investovat do tepelného čerpadla a kachláků, je toho hodně... .-)
Pokud by se našel rychlej kupec na Legacy 2,0R /2006 (154.000km, nebourané, jsem 2. majitel, po všech možných servisech, jak je předepsáno¨, asi bych ho prodal i dříve, dokud se neroztočí finanční smršť:-) Více info rád sdělím.
A props, ta Audi V8 a LPG-jak to jde k sobě?
Dva dny jsem jezdil s megane cabrio 2.0 16V melo to snad 150koni a byla to lemra lina, vubec to nejelo
"Bych chtěl řešit vaše starosti..."
Zdeny, od Tebe to sedí :))
Zdeny: Co to mas za synatora proboha? Nechces ho tam dovezt na voditku s dudlickem v pusince? Chudacek. Pak ty decka nemaj bejt rozmazleny. Pritelkyne dostala pracicku v Drazdanech tak za odmenu auticko a bytecek aby mohla penizky cpat do picovinek. WTF...
...budu řešit auto služební, které za rok končí a je pomalu čas začít uvažovat.
Takze se mame pripravit na deset temat tydne s prizpevkama formatu A4 ktere dvou letech vyusti .... v hovno.
A ty bys chtel mit nase starosti? S tim uz jdi fakt do riti.

16.12.2012, 16:10 |
Jozzo Nebuďte podrážděný pane brembojejedinanejlepsiznackabrzdnasveteaostatnijstekokotizesineumitezkontrolovatdosedaciplochyprotozesevamtokrouti
Jozzo možná by sis měl dát na kruháči dva kolečka

16.12.2012, 17:36 |
Augi | Upraveno: 2012-12-16 17:37:13
Zdeny60: Já řešit V8, tak nebudu řešit spotřebu. Od toho jsou R4 turbo, kde můžeš jet fakt za málo a když tomu naložišč, jede to a neřešíš spotřebu. Nebo se na to divám špatně?
Jinak u V8 nemluvíme o spotřebě pod 10litrů. Aneb jak jsem uvedl v mnoha vláknech dříve. V8 210kW BMW umí udělat 8.2 stylem klobouk nebo-li Zdeny60 :-), ale dlouhodobej průměr 10.2, 250kW Audi quattro umí 10.5 ála Zdeny60, ale dlouhodobá 13.5.
Edit: Co se spotřeby týče, vždy bych šel do BMW.

16.12.2012, 18:39 |
Jozzo | Upraveno: 2012-12-16 18:40:26
walish: češťyn pYčo češťyn
když už chceš rýpat jako přizdisráč ;)
a k tématu: audi 220kW umí klobouka za 8.5 :-D

16.12.2012, 18:59 |
Tendr Ty krávo Járo....
Prófa:
ne, ale bude mu končit několik SS, takže aby nekoupil ty kraviny, jak říkáš, pořešíme nejspíš bydlení:-)A auto má slíbený, za promoci, holka dostala káru teď na ježdění do práce. Spravedlnost musi byt, tak je to spravny:-)
Jinak nikdo ti neradí, abys to četl, samosebou.
Augi: vím, že o spotřebě se nemluví, ale já o ní mluvím, protože se chchi svézt za levněji.Když to jde, proč ne.
Všechno josu to zatím jen úvahy, stačí, aby kluk nesehnal job v Reichu a vše bude jinak. Ale já věřím, že něco sežene. Když mohu pomoc svým dětem, rád pomohu a věřím, že mi/nám to jednou časem třebas aspoň zčásti vrátí, aže nebudou důchody.
Jozzo: a myslíš, že ne?? Všude čtu, jak 350Hp a 8,5l není problém. Já tomu třebas naivěn věřím, že mým stylem do dokážu.
tak necist to, to se neda prece, tvoje thready totiz rozsiru povedomi a tomu se ja nemuzu ubranit :)
jozzo: takze ty mi chces rict ze se kotouce bezne krouti jen tak, samy od sebe, nasadis ho na rovnej naboj, zezacatku ho tak nejak zajedes (tzn nebrzdis jak kreten okamzite) a najednou bac, kotouc krivej.
walish: jedine v protismeru, jinak ne!

16.12.2012, 23:36 |
JP S 220kW klobouka 8.5? To bych měl asi zajet do servisu, protože já se s 4.2ABZ dostanu pod 10 jedině na BC když vynuluju spotřebu po zahřátí motoru a jedu po rovince plynule kilem a na plyn se nesmim ani zle podívat... taky nesmí přijít kopec:D. Běžně Praha/okolí teď v zimě 15-17 a nejsem žádnej závodník, už ani nevim jestli funguje kickdown:))

17.12.2012, 01:18 |
Syrup Myslim si ze jako jeden z mala lidi co zde prispivali jsem 330i ktera nebyla po smrti mel, a musim se tomu videu naprosto uprimne smat :-)
Kdyz porovnavat 330i, tak s Meganem RS ze stejnyho roku. To video co sem dal Nismo je opravdu vysmech, nebo je ta 330i totalne po smrti :D Protoze tuhle sunku co ma 150 koni nebo kolik by to sfouklo s prstem v nose, nez by ten typ v aute s picou ve znaku stacil zaradit za 2.
sak ted je ten Megan v inzerci tady na foru a prodavajici pise ze ten bawor mel nejen spatnou spojku ale i vanos a kdo vi co jeste
Kadel
Nic dlouhýho k tomu už psát nebudu, protože za to ty výplody prostě nestojí. Prostě F458 je nemastná a neslaná a krabice GT-R je mastná a slaná a je to jasný :-)))
JP: a ze to bez KickDownu je nuda vid? :D
Dlouho jsem se přemlouval sem něco opět napsat, ale sračky co tu plodí pan Nismo mi prostě nedaly spát. Takže kamaráde, o tom že tvoje "znalosti" jsou tak max z wikipedie nebo YT jsem přesvědčenej naprosto stoprocentně. Že jseš mimo a o autech víš hovno je mi jasný už od doby, co jsi tady prohlašoval jak postavíš fiestu s dvouma motorama. To totiž může napadnout jenom pomatnýho teoretika. Myslím že nepoznáš hasák od ráčny. O tom, že propaguješ jen to, co ti tvoji imaginární kamarádi z diskuzních fór doporučí je naprosto evidentní, japonci, ameriky, co bude dál? Jinak pro tvojí informaci-jo, vanos má 90% bmw v prdeli, ale je to oprava max za 2000 a zas je od toho na 100 000km pokoj. To už nepřiznáš viď? O tom, že M50 motory jsou schopný bez úprav fungovat na turbu několik desítek tisíc kilometrů radši taky nevíš viď? Hlavně že japonci mají větší potenciál, no s novejma střevama má potenciál cokoliv. Meleš tady sračky, najdeš si nějaký video na YT a hned je ta daná popelnice nejlepší na světě. A když video není, tak vezmeš auto s mrtvou spojkou a natočíš si vlastní viď? Je to absurdní, a garantuju ti že jsi celýmu foru akorát k smíchu. Další věc-porovnáváš tady seriový auta s upravenejma. To si myslíš, že třeba konkrétně zase u bmw nejsou schopný naladit auto? Že tady porovnáváš už takřka závodní GTR nebo Viper se seriovým Mkem? Fakt nechápu o co ti jde, nedokážeš uznat že jsou i lepší auta než ty z tvýho imaginárního světa? Hlavně že jsi ve všem jel, vsadím se že jsi řídil i raketoplán vid?
A přiznám to na rovinu, osobní schůzku s tebou bych asi nedal, debilní lidi mě dohánějí k šílenství.
Pokuď máš ještě něco na srdci tak jen do toho, když už show tak pořádná... ;)

19.12.2012, 18:06 |
Jozzo kde to má motor? :(
H-Honza: moc starý a H ne.