
Navštíveno 2205x

Jelikož moje auto mě nějak přestává bavit, a nějak se vyserala práce, tak pujde asi více meně do světa. Tak jaký auto koupit?
Podmínky: nechci kupé, musí bejt 5 dvéř,výbava el, okna klima centrál dálka. Motorově to musí jéct, spíše atmosféra a né žrat jako tank tak do 13 litrů město ideál. Může bejt i kombi, modernější vzhled né nic starýho a hlavně už nechci quatro.
Tedko babo rad, měl jsem octu 1,8t a tedko s4 2,7 bi turbo tak něco mezi tim.
[ Link ] libilo by se mě tohle, jak cenově tak celkově co na to řikáte?
na tuhle 2,4 bacha je rozežraný jako svině ! :) moc by sis ted proti biturbu nepomoh :D
kup si corollu ts splní to všechny tvoje požadavky od lepšího podvozku než audi po motor kterej umí jet rychle ale umí jet i levně a nesere se to :)

01.12.2012, 16:48 |
endru.ondra | Upraveno: 2012-12-01 16:49:27
[ Link ] tuhle myslíš? to je ale 3 dvéř a to já nechci

01.12.2012, 17:04 |
Proffesor_W | Upraveno: 2012-12-01 17:05:51
Toho 2.4 accorda ma presne toho samyho kamos, dotahl si to z DE pred rokem. Denne s tim jezdi do prace z prace cca 20km+20km (50% mesto,50% okreska) a prumernou dlouhodobou spotrebu ma 8/100. Kdyz to vezl z nemecka tak to dal Frankfurt - Olomouc za 6,8/100. Nevim jak to bylo reseny u ceskych, ale on jak to koupil z nemecka, tak tam ma i origo navigaci ale ta nema pokrytou vubec ceskou republiku. U nas se na to byl v honde ptat jestli to jde nejak prehrat a prej ze ne, prej ze na to ty mapy proste nejsou. Jinak na tom akorat menil olej do ted.
endru : dělá se 5dvéř ...
Proff : záleží jak využíváš dynamiku... pokud budeš jezdit někde kolem komína a sem tam frankfurt tak se dostaneš určitě na 8 ale samotný město má ten motor klidně 14 ... známej mel chvilku manuál kombík a vzhledem k tomu že jezdil skoro jen prahu tak pod 14 nešel nikdy :) na dálku dával 10 takže jak vidíš záleží zdali jedeš důchodce nebo jedeš jak ostatní což je mi zcela jasný že ten kterej se ptá nebude jezdit jako důchodce ;-)
jinak dá se sehnat i 5dvéř kompresor ;-)
[ Link ] kdyby ti náhodou ta atmosféra nestačila neb odspoda je to mrtvý jede to jako japonec takže tam co běžný auta otáčkama končej tam se tohle teprv chytá :)
Corolla TS - pokud si dobře pamatuji-měla v nějkaké verzi motoru problém s vysokou spotřebou oleje díky velké ovalitě válců. Tuším, že byly dvě verze s podobným značením motorů a jedna žrala olej dost, druhá naopka byla už zcela OK.
Já jsem kdysi C-TS zkoušel taky, před Subaru - a na na 1,8 a 141kW je to přímo famozní vozítko, které udělá obrovskou radost z jízdy, nastavní vaček nad 6000 je přímo zážitek, motor pak táhne jako dáběl k omezovači, 6kvalt, výtečný sedáky, klima, PC, velmi slušný prosotor a to vše v krásném decentním nenápadném balení. koupit se dá v dobrém stavu za velmi dobré peníze, ovšem servis není za hubičku, protože konkretně za TS si nechá Toyota v ladsčem dobře zaplatiti. Naštstí ST (prý) jsou málo poruchové. je to výborný poměr cnea/UH. Nenápadný vlček v rouše beránčím, který ve své objemové třídě nemá moc silných konkurentů (výkon vs. váha).
nismo ta 5 dvéř je pěkná ale už cenové nad můj limit
olej dneska žere kdeco ;-) všechny facelifty sou bezproblémový a i problém kterej mohly mít starší 2ZZGE v hlavě už maj odstraněnej.... u staršího modelu je to záležitost pár korun ho ostranit preventivně :)
typickej příklad zde z fora takovej míla...... co si koupil to se mu rozpadlo pod rukama, pak sem ho násilně dotlačil aby koupil TS načež měl nejdřív plnou hubu keců jak tohle tamto a dělal si z toho prdel.... už se v tom vozí skoro rok zatim auto jezdí bez poruchy a stále se nemůže nabažit jízdy v tom protože to mu opravdu žádnej němec nabídnout nemoh a všude kde chodí tak o tom autě vypráví :)
takže tolik k člověku kterej žil v přeludu a kupoval německý auta s tdi pod kapotou a jeho prozření a následnýmu plivání na německý auta s tdi pod kapotou :)
na 1,8 je to super.... rovnat se k tomu může jen vtec prostě....ale i tak corolla je větší sleeper neb o rodinně vypadající auta by nikdo nic nečekal zatimco TypeR prostě na silnici poznám hned.... je to prostorný, kvalitní, funkční auto který můžeš vklidu vytáhnout na okruh tak jak ti ho dodá fabrika....
s kompresorem je to okruhová svině, navleč tam semislick a máš garantováno že ti neujede bmw s dvojnásobnym výkonem pokud na okruhu budou zatáčky :)
[ Link ]
jj myslim si že nebude tak problém sehnat TS v tvojí cenový kategorii ale s 5dveřma to problém bude no...
samozřejmě to co sem dal byl kompresor.....
nevim jakou máš cenovou kategorii ale 5dv seženeš kolem 5euro vklidu
[ Link ]
Tak zatím není audi prodaná chtěl bych kolem kilíčka si pořídit auto, ještě aby mě zbylo na servys a druhé auto, pick up co plánuju kupovat ale ty sou zkoro zadarmo
nerozumim česky..... řikám corolla o jakym servise mluvíš ;-))) ne jasně že to sem tam něco chce ale spíš to je jen na údržbu :)
Nismo mam celicu r.v. konec 2002 s 2ZZGE, o tom problemu s vackou ci co to je jsem cetl a obcas me to budi ze spani :) jde pry o vymenu jakyhosi sroubu za par korun a pak je to ok..ty by jsi to zvladl udelat?
to zvladne každej udělat před barákem za půl hodky :D sundáš ventilový víko, jen si dáš bacha na gufera okolo svíček aby sis je neškrábnul a opatrně vyndavat neb jakožto výkonnej japonec to má sprejovaný vačky za jízdy zvrchu takže nad nima bude taková lištička která v rohu víka povede trubkou dolu na který bude O kroužek tak bacha na něj neztratit ho..... koupíš nový šrouby, starý vyšroubuješ zašroubuješ nový a přiděláš víko a jedeš ;-) na netu určitě budou obrázky :)
super..ted jsi mi rekl neco cemu rozumim stejne jako kvantovy fyzice :)) zeptam se teda jinak..kdyz bych se mezi svatkama vydal do Prahy nesel by jsi si cas to udelat? :))
Tak pokud mas srouby tak muzem ;) se slezem nekde v praglu zavolame milu neb to je stejnej expert pres kvantovou fyziku jako ty a za 20minut mame hotovo a muzem hodit pokec;)

02.12.2012, 01:24 |
mr.brain | Upraveno: 2012-12-02 01:25:17
Jak je na tom ta Corolla s protikorozní ochranou? Je třeba konkrétně něco sledovat anebo je to "uzpůsobené" do evropského slaného provozu?
A další věc - co LPG? Papkala by? :)
TS = japonec. STáří cca 7 let. je třeba bejt s korozí ostražitej. Má nárok. Ale po pravdě, paní z práce má Corollu asi 1998 a mimo pár puchejřů na lemu jak nová Takže to možná nebude alias Mazda:-)
Jsem tu tedy OT (sorry ondro), ale právě jsem pár těch prvních M6 viděl a ty zadní lemy (v lepším případě) byly k.o., někde už byly měněný... Ale asi to bude kus od kusu :)