Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Auto po Xté, aby řeč nestála ...

 o Navštíveno 2427x o
o 29.11.2012, 08:50 | Milhauzz
aneb téma na "stočená vražda za pár korun, co může ještě chvíli sloužit" :)

Rozpočet cca 60-70 tis Kč.

Co určitě ano:

1, nafta - roční nájezd 40tkm a více, mám dostupnost levného paliva
2, kombi - rodina, kočárek, dělník k baráku (kdo ví, zná)

Co určitě ne:

1, LPG - žena má předsudky, který ji nerozmluvím.
2, MPV, SUV atd - neoslovuje mě to
3, 4×4 - zbytečnost

Co možná:
1, výbava - kromě klimy klidně veškerá žádná
2, 1DIN pro HU :)
3, spotřeba do 8,5 litru (pro R6 a V6)

Co je mi úplně jedno:
1, FWD, RWD
2, objem motoru

Tak co vás tak nezaujatě napadá? Všechny, ale opakuji klidně všechny OT sem.

Díky


o 29.11.2012, 08:55 | Pekys
Mondeo kombi TDCi, rok tak 03/04. To je slušnej stěhovák.
o 29.11.2012, 08:57 | Lubak
Za 60 až 70 sehnat slušné TDCi Mondeo bude krapet oříšek:-)
když mondeo tak od roku 2004 nahoru tím se zvyšuje i rozpočet
o 29.11.2012, 09:07 | Only_One
za tyhle peníze budeš vybírat spíš u francouzů - Peugeoty atd. Nicméně 40 tisíc za rok to fakt není málo na starou ojetinu za tak málo peněz
o 29.11.2012, 09:10 | Vencaf
W124 naftová atmosféra, jestliže se podaří najít nezbastlenej kus- čili spíš dovoz z D
o 29.11.2012, 09:11 | Milhauzz
Only_One: Mno jo, co mám dělat, kilometrů hodně, peněz málo. Jde o to, že na auto si nechci a nebudu pučovat. Mít práci za barákem, tak to neřeším, koupím kolo nebo babetu :)
o 29.11.2012, 09:14 | Milhauzz
Vencaf: To už je tak trochu veterán :)
o 29.11.2012, 09:18 | nome | Upraveno: 2012-11-29 09:18:38
no a co klasika všema milovaná i nenáviděná ...

první okta v kombajnu 1,9 ropovod ? servis na koleně , cena dílů rozumná , motor natočí i 0,5 mega pokud se o to trošku staráš
o 29.11.2012, 09:21 | Vencaf
Já ti dám veterán ty drzoune ;D
o 29.11.2012, 09:24 | Milhauzz
nome: Oct 1 sem v 81kw měl a pouštěl sem ji v 250tis a pohoda. Jenže na Oktávku ve slušným stavu, která nebude mít milion na tachometru prostě nemám. Navíc u nás sou děsně drahý.
o 29.11.2012, 09:25 | Milhauzz
vencaf: V klidu, mám taky jednoho veterána doma, Omegu B :) Přemýšlím, jestli nevzít i Omegu face (někdy označovanou jako C) s DTičkem (ale jen 2.5, ty slabý jsou hrozný errory)
o 29.11.2012, 09:33 | Milhauzz
Stejně začínám zjišťovat, že buď sou auta hnusný, nebo ne ně nemám :)
o 29.11.2012, 10:03 | Augi
Milhauzz: No, s rozpočtem do 70k si moc vymýšlet nemůžeš...
o 29.11.2012, 10:05 | Milhauzz
Augi: Vím, takovej začarovanej kruh.
o 29.11.2012, 10:32 | walish
Lybra SW JTD
o 29.11.2012, 10:38 | xSam
Taky mě napadla Lybra, za málo peněz fakt hodně muziky.
Dále ještě volvo V70I.
o 29.11.2012, 10:47 | TicTac
Já bych asi vybíral následovně:
Volvo V40 - protože mám rád Volvo
[ Link ]
[ Link ]

Fiat Stilo SW - ptorže to je moderní a praktické auto za pár peněz
[ Link ]
[ Link ]

Fiat Marea - protože na něj slýchám chválu
[ Link ]
[ Link ]

Lancia Lybra - za málo peněz hodně muziky a velice pozitivní recenze
[ Link ]
[ Link ]

Volvo V70 - protže Volvo ze staré školy, poctivé a prostorné
[ Link ]
[ Link ]

nebo větší
Ford Galaxy/VW Sharan - veliký a TDI
[ Link ]
[ Link ]

Fiat Ulysse - protže se mi líbí:-)
[ Link ]
[ Link ]
o 29.11.2012, 11:51 | EFCA
Zřejmě budu v dohledný době pouštět svojí Vectru C, odpovídá zcela výše popsaným požadavkům...
o 29.11.2012, 12:05 | DaveF | Upraveno: 2012-11-29 12:06:13
za tyhle prachy v naftě bych si pořídil (ale po pečlivém výběru a hledání)

1. Volvo V70 2,5 TDi (5válec)
2. Audi A6 s tím samým motorem
3. MB W124

vše samozřejmě kombi
a ještě ti zbyde na počáteční servis
o 29.11.2012, 12:23 | hanzz
Za mne také V70 2.5 TDI. Je to kus poctivě zkonstruovaného a vyrobeného auta z doby, kdy se ještě neořezávaly náklady, tak jako po roce 2000. Navíc je to auto dost pohodlný, relativně bezpečný a motor 2.5 TDI je asi nejlepší TDI, co kdy vzniklo.

Na tom autě je na jednu stranu vidět, že už má nějaký křížek na krku, na druhou stranu je to auto s nadčasovým charakterem! :)
o 29.11.2012, 12:57 | PlusOne | Upraveno: 2012-11-29 12:58:30
"29.11.2012, 10:47 | TicTac

Volvo V40 - protože mám rád Volvo"

tak mu doporučuješ auto na japonské platformě (Mitsu Carisma), s francouzským motorem (1.9 od Renaultu je mimořádně NEpovedenej agregát) montované v Holandsku, jo? :)

Raději tu V70tku...
o 29.11.2012, 13:16 | TicTac
To ž emám rád Volvo se snad neslučuje s původem V40 a jeho agregátu?
Myslí, že tak špatná volba to není, na Volvo klubu už jsem nějaký ten pátek a lidi tam nad touto kombinací nepláčou...
Japonská platforma je v pořádku, auto před faceliftem trošku rezne a motor nebudu komentovat, protože s ním nemám žádnou zkušenost.
Že raději V70ku, to je bez debat, ale tam zase někdo může napsat Volvo R5 nafta špatný a kastle hranatá...:-)
o 29.11.2012, 13:57 | ladisv6
za mě audi 100 2.5 tdi rok asi 94-96
nebo peugeot 307 break 2.0 hdi 90 ps, peugeot 406 break 2.0 hdi 110 ps
o 29.11.2012, 14:07 | PlusOne
TicTac:
Já jen ryju ;)
Sám jsem tu vlákno ohledně V40 zakládal, jevil se mi jako jeden z kandidátů na povoz pro manželku a dvě děti, ovšem v benzínu. Proti autu jako takovému nic nemám, spíš mě pobavil ten důvod, který jsi mu napsal ;) Být to "je to solidní, bezpečné auto za dobré peníze", držím hubu, takhle jsem se prostě neudržel ;)
o 29.11.2012, 17:19 | TicTac
+1
Já vím, taky to tak beru:-)
Psal jsem to jen jako osobní typy. Jsem Volvo pozitivní (a tím neobjektivní) a každé Volvo má pro mě něco do sebe (i když to není 100% Volvo).
o 29.11.2012, 17:52 | Nismo.Power
Omega c..... Za tuhle cenu sezenes fajnovej kousek zadnou stocenou vrazdu.....

Mondeu se vyhni obloukem, francouz je vrazda od vyroby,....leda to volvo v70 pak to je good auto
o 29.11.2012, 20:18 | Milhauzz
Chlapi, díky za názory.

Audi - ne, díky, už sem měl 4. Nejde to uživit, možná sem měl v minulosti jen vylítaný vraždy, ale ne.

V70 vypadá zajímavě, trochu krabicoid ta kastle, přes manželku by to nejspíš neprošlo, ale není nad to se svést v bazaru, třeba mě to oslaví.

Pugéty ne, po zkušenostech z 306tkou, i když jela hezky a nežralo to, tak cokoliv udělat samo-domo je zatrest. Tak debilně smontovaný cokoliv kdekoliv sem nikdy neviděl. 406tka je navíc malá a 307 - sakra, to není auto pro někoho s koulema.

Omega C mě zatím nejvíc táhne. Jen najít kousek co má vyřešený výřivý klapky.

Ford - do roku 2004 je to hnus velebnosti, nad tenhle rok je to přežitelný, ale ten interiér, ten středovej panel a šišatý hodiny. Proti gustu žádnej dišputát, ale tady ve výrobě někoho hodně zhulili.

Oct1 - na tu v tomhle rozpočtu nemám. Další WV jako Pašík a Sharany - v týhle ceně to bude na total repas.

Takže V70 nebo Omega C. Aspoň sem si ujistil, jakým směrem se vydat. Prima.
o 29.11.2012, 23:11 | walish
Jdeš špatným směrem. Lybra SW JTD ;)
o 30.11.2012, 10:14 | EFCA
Vectra C r.v. 2004 nee? :o)
o 30.11.2012, 14:44 | Nismo.Power
No ono výřivý klapky.... ono volvo taky může mít mouchy neboj, konkrétně ty 2,4ky starý to bejvá renault motor takže kaše strašná, pak zkusily audi 5tiválec opět totální kaše.... pak si volvo udělalo svojí D5 a žere to ze všech nejmín jede to ze všech nejlíp a je dost odolnej :) jenže problém že třeba spojka na volvo třeba na tu D5 to je záležitost klidně 60tis... nevyhneš se drahýmu dvouhmoťáku kterej je prostě jinak nesehnatelnej.... takže volvo je dobrý až na pár součástek který tě prostě můžou potkat a ty dou kurevsky drahý.... na omegu je spojka kolem bůra a setrvák je odolnej :) neřikám že ta nafta v omeze je výhra musíš se k ní umět chovat ale prostě proti papírovýmu JTD je to zcela luxusní motor.....
přeci jen budeš mít auto který znáš s tim že to prostě vypadá zcela moderně proti béčku....

Oct1 to sou prostě střepy a auto jako takový je traktor.... předražený nekvalitní auto prostě....

Ford : tragický tdci , tragická zadní náprava a cokoliv na tom dělat je porod jak na francouzovi....

Lancia : auto hnusný na to potřebuješ silnej žaludek, JTD je prostě křáp....
kdybys chtěl JTD tak kámoš prodává docela dýl už 07 Stilo SW, najeto doložitelnejch necelejch 200myslim ted, chce za to myslim 70k a nemůže se toho zbavit, auto mělo dost problémů už a prostě to nechce...sice to žere kolem 6L ale v reálu proti konkurenci se to dotáhne na 10+ s připočítánim servisu.... odešlo na tom skoro všechno co mohlo :)

VeCe neni špatný auto ale má to trochu jinou osobnost proti omeze, samozřejmě nehledně na to že to je už dražší na údržbu ba i běžnou , neni to zdaleka už tak komfortní... je to prostě víc německý auto srovnatelný někde s O2 třeba.... je to takový víc z A do B myšlený auto....

jinak vyřešit výřivý klapky je záležitost na chvilku, a BTW dneska sou skoro všude.... v oktávkách sou plastový hnusný seroucí se, v baworech sou seroucí se špatně dostupný.... ono si nevybereš....
o 30.11.2012, 14:52 | walish
Nismo, s tím JTD to nemyslíš vážně, že ne? :)
o 30.11.2012, 14:57 | Vencaf
on je v těch klapkách zavřený nějaký výr?

foto k příspěvku  od Vencaf

o 30.11.2012, 15:27 | Nismo.Power
ne to myslim smrtelně vážně :)
maj to v rodině, kámoš konkrétně to má od cca 50tis do těch 200 kde to je v prodeji (jezdí jen on a otec většina dálky) .... xkrát to auto zůstalo vyset a končilo odtahem :) samozřejmě turbo který málem končilo KO motorem jak je u JTD běžný že se rafne a upeče, díky rychlýmu zásahu a tim že sem to s nim jednou řešil co by měl dělat tak to stihnul včas, pak ruplá hadice k IC třeba kde se neprodává jen hadice ale musíš koupit komplet od turba k IC, pak ruplo IC a syčelo takže výměna , věčně svítící motor kvůli EGR ....
dále ho to nechalo protože se posral altík kompletně vyštavil baterku, ve fiatu vyměnily baterku a že to je ok, za tejden stál znova protože opět altík vyštavil.....
dva vstřiky kantáre (možná česká nafta ale každej ví že to je joke) ....
no a z auta se velmi pomalym tempem ztrácí brzdovka bohůžel nikdo netuší kudy nikde totiž neteče ale prostě mizí.... třmeny komplet suchý prostě nikde nic :)
spojka se dělala nedávno.....
celkově to je hromada věcí nad rámec údržby spojka nebyla tak hrozná necelejch 10k, vstřiky ovšem po 10k, altík už netušim dělal to fiat ne já , baterka umřela jen díky altíku, turbo myslim řikal sehnal 15 s tim že mělo stát asi 30kkč (zlatej němec občas) , IC 4k , hadice 3k, egr neřešil stál přes bůra a přeci jen jezdí to i bez něj...
ramena apod kraviny nepočítám to prostě je běžný ale na italovi to vydrží půlku co na třeba němcovi...


prostě auto na pohodu že ano..... aneb už to nechce ani vidět nikdy :) sám se přeorientoval trochu a vozí se v US produkci a nemůže si stěžovat zatim po cca dvou letech neb zatim pouze drobnosti za pár dolarů nijak neohrožující provoz auta...

at si řiká kdo chce co chce tak JTD je mrdka prostě, zlatý seroucí se německý TDi to je ještě vpodstatě procházka růžovym sadem, a nejzlatější FR HDi to je motor k hovnu celkově ale většina jich funguje...
je jedno zdali ital udělá naftu do chrysleru nebo do fiatu, všechno končí tragédií ;-)
o 30.11.2012, 17:53 | tazman
ja bych šel do té nabízené vectry C :D
o 30.11.2012, 20:17 | Milhauzz
Mno, ta V70. Už sem se o tom bavil s pár lidma. Prej supr a prej držák, ale až se tam něco zesere, tak celkem raketa. Navíc si myslím, že V70 by doma stejně neprošla.

Vectra C - mě se nějak nelíbí. Jediná možná volba by byla 1.9cdti, 2.0 a 2.2 jsou errory.

Lybra - nu, díval sem se na to. To auto je prostě hnusný. Takhle se morálně zahrabat do velehnusu. Ta přístrojovka je šílená. Navíc, je to KO pro autohifi, když na věc přijde.

Takže mám defakto 3 možnosti.

1, zachránit Omegu B a napumpovat do ní.
2, Vzít Omegu C. Výhoda je v tom, že mám funglovky gumy, stačí jen přehodit.
3, Mít víc peněz a jít do něčeho rentabilnějšího, ale to je tak 100+
o 01.12.2012, 09:20 | Harryp
VencaF: Nismo by asi nechal vÝra vYset uvnitř sání...ono to sání bude evropsky malé, v USA sání by se to nestalo :-)
o 01.12.2012, 11:08 | El_Vita
Ty vole Nismo je fakt cyp! ;-)
Jtd je někde úplně jinde, než ten starý 2.5 TD od VM Motori, co se dával do Amerik ...

Jtd je právě zlaté oproti TDi
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.9228 sekund.