Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Úprava motorového ventilu?

 o Navštíveno 1807x o
o 26.11.2012, 20:38 | Nora
Řešil tady někdo úpravu motorového ventilu: potřebuju stávající ventil zkrátit a vytvořit novou drážku pro klínek. Soustružením, nebo broušením? Životnost?


o 27.11.2012, 17:16 | Honza2.016v
ventil jako sací/vejfukovej ventil

bacha na sodíkem plněný, jinak upravit není problém - dle vzoru to dokáže dost zkušenejch motorářů-úpravců, kde je záměna ventilů denní chleba:)
o 27.11.2012, 17:36 | Nora
No...sodíkový není, a zaměňuji sací za výfukový, vzor je. Jak po zkrácení na tom je pak dosedací plocha pro nadzvihák? Není třeba další zušlechtění materiálu?
o 27.11.2012, 17:51 | Tuner#2
Vyměnit sací za výfukový by neměl být problém, opačně už ano protože výfukové mají návar na dosedací ploše. Co jsem ale četl o zkracování, tak většina byla vždy pro zušlechtění.
o 27.11.2012, 17:57 | Nora
Návar na dosedací ploše?
o 27.11.2012, 18:09 | Tuner#2
Sedlo talíře výfukového ventilu se opatřuje prakticky bez výjimky návarem tvrdokovu, nejvíce se používá Stelit F. Vrstva má tloušťku 0,7 – 1,5 mm, příliš silná vrstva má snahu praskat a odlupovat se. Proto při přebrušování výfukových ventilů pozor, abychom tuto vrstvu neodbrousili.

Více třeba zde odkud jsem čerpal: [ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3175 sekund.