Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jaký "tank" pro manželku...?

 o Navštíveno 7918x o
o 26.11.2012, 13:28 | camron
Takže po několika včerejších zkušenostech z našich silnic (asi byly opět erupce na Slunci) jsem si opět uvědomil (tentokrát poslední kapka), jak málo stačí k tomu, abych ztratil svoje blízké a rozhodl jsem se toto riziko značně zmírnit. Chtěl bych tedy pro ní (vozí prcka) pořídit něco velikosti Toyoty LC, JGC či obdobné vozidlo. Musí to být bezpečné, mít patřičnou dynamiku s "přijatelnou" spotřebou a solidní výbavu. Ne nějakou starou paštiku, takže něco třeba od 2006 a mladší? Cenově do 300-350. Co doporučíte? Velkých aut se určitě nebojí...


o 26.11.2012, 13:30 | MAX
Toyota FJ Cruiser nebo H3?
o 26.11.2012, 13:34 | camron | Upraveno: 2012-11-26 13:36:10
FJ Cruiser - ještě větší ..... než Multipla (u tu považuju za hodně velký designový úlet), takže ne :-)
o 26.11.2012, 13:43 | MAX
FJ je klasika a neokoukaná..Já bych do toho skočil hned.. :-)

foto k příspěvku  od MAX

o 26.11.2012, 13:45 | P3RF3KT
Tak za 300 000 není o čem uvažovat :)))

[ Link ]
o 26.11.2012, 14:00 | mrazik
Zatim jsem potkal jedinou zenskou, ktera mela velke SUV v ruce a jela s nim normalne. Bohuzel v drtive vetsine mi prijde, ze ridicka je v roli cestujiciho a auto se chova jako bez ridice. Vidim to u skoly kazdy den, kdy vyjet z parkoviste je velky logisticky problem. Cest vyjimkam.
Je take otazkou, zda je dobre koupit auto 6 a vice let stare nez 1 rok stare, ktere je z hlediska crash testu na tom lepe. Nejde o tuhost karoserie, ale o to jak se dokaze deformovat a pohltit energii narazu.
o 26.11.2012, 14:13 | MiniMike
mrazik: amen :-)
o 26.11.2012, 14:22 | Nismo.Power
5* má dneska kdejaký clio.....tank ženský moc nepomůže takže nejdřív musíš zhodnotit její řidičský dovednosti neb ženský v "tanku" jsou z 99% fakt pipiny jako píše mrazik aneb auto zcela bez řidiče neschopný se pohybovaqt po běžný silnici aniž by nebylo nebezpečný pro ostatní účastníky provozu...

samozřejmě neni nikde daný že velikost = přežiješ.....

a zrovna bacha H3 je fakt velemrdka na crashe :)

jinak za 350 koupíš vklidu tohle, je to nový středně velký ideální auto pro rodinu i pro ženskou na řízení....
[ Link ]
o 26.11.2012, 14:24 | tommas
XC90. Bezpohlavní tank ideální pro ženskou.
o 26.11.2012, 14:30 | Shr3k
Já jsem ještě normálně jezdící ženy v SUV ještě nepotkal. Telefonování (v levém pruhu) na dálnici, jízda prostředkem na úzké silnici, karamboly při parkování u nákupáků, parkování na nemožných místech včetně chodníků atd. atd.
o 26.11.2012, 14:37 | Kamil
Orlando je fajn
o 26.11.2012, 14:38 | michal_smsmsm (A)
za me xc90
o 26.11.2012, 15:03 | TicTac | Upraveno: 2012-11-26 15:06:01
Moje žena jezdí XC90 (D5, AWD, automat) a nic jiného by nechtěla - je s ním maximálně spokojená.

Za nic by jej nevyměnila a já se o ně nebojím - taky jsme ho koupili po narození dcery a pár velice alarmujících příhodách na cestách, kdy PPL a jíní najímají řidiče s mokrým řidičákem a problémy s návykovýma látkáma, ktrří pod tlakem mění své dodávky na formule.

PS: Jednoduše, souboj XC90 vs. Ducato dopadne mnohem lépe než Octavia vs. Ducato.
o 26.11.2012, 15:16 | TicTac
Takže za mě asi takto:
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
nebo
[ Link ]
[ Link ]
možná i
[ Link ]
Myslím auta, ne konkrétní inzeráty.
T.
o 26.11.2012, 15:24 | Lukasino | Upraveno: 2012-11-26 15:25:57
v 300k už je docela výběr

Mám dlouhou zkušenost s FJC a je to fajn auto, ale osobně bych vzal raději H3, přijde mi taková hezčí, každopádně tyhle auta jsou fakt na hraní, nikoliv na dlouhé pohodlné jízdy ;)

Záleží co chcete, jestli něco luxusního, nebo prostě jen větší bezpečnější auto.

Určitě stojí za zvážení LandCruiser 120ka, Discovery D3 a podobný příjemný auta.

Pak je tu samozřejmě RR, to snad nemusím ani psát :D

A vůbec bych se nebál ani Touarega, ikdyž ho tu všichni pomluví, zase jsou dnes za super peníze (opět to spousta lidí vysvětlí - neveřit!) :D

Ostatní SUV jsem zavrhl:
Cayenne je předraženej Touareg co nenabízí nic moc navíc,
CX7 neutlumenej plasťák,
Murano takový nijaký,
XC90 nuda, ale není to špatný auto
FX35-45, hezkej zvuk, zajímavý design, ale opět nic extra
Víc mě teď nenapadá :-/

Fakt záleží co hledáš, dá se koupit klidně Jeep Grand Cherokee WK, bude to stále lepší jak oktávka, ale zase nic extra.

Jinak za tyhle peníze se dá už koupit i Ford Excursion, tam by už snad měla pocit bezpečí ;)
o 26.11.2012, 15:51 | cupra.165
Ja bych treba doporucil forestra XT . rok -2006-2008 v automatu. Ma to pevny skelet,je to vyse,4kolka,0-100 7s.
o 26.11.2012, 16:24 | Ondrero
o 26.11.2012, 16:52 | trueno
A co EXPEDITONa ? kamarád to koupil manželce a vodí to slušně ,až jsem čuměl , dá se to řídit malíkem, jinak ,bezpečný to je(označení tank sedí) ,spotřeba na plyn se dá, V8smička tomu dává až nečekanou dynamiku, každou rozsekanou polnačku to uplně vyžehlí (to sem ještě v jinym autě nezažil ,tuarega i cayena sem taky zkoušel ale na tohle v týhle diciplíně zkrátka nemaj) ,výbava americky štědrá ale přitom žádný složitosti ,a je to robusně a jednoduše udělaný takže to něco snese .
[ Link ]
o 26.11.2012, 17:05 | Jozzo
a k tomu po cestě uděláš kšeft že něco odvezeš a bez práce :-D
[ Link ]
o 26.11.2012, 17:07 | Conan
Volvo XC90
o 26.11.2012, 17:54 | koren
souhlas s mrazikem az na druhej odstavec - ten by platil jenom pokud se trefi zed nebo se potkaj dve stejny auta.
o 26.11.2012, 19:09 | party_boy
Co třeba Rav4?

[ Link ]
o 26.11.2012, 19:38 | Luke_288
Tak ja se pripojuju k tem, co zenskym s detma koupili XC90. Sam bych to nechtel, ale mlada je maximalne spokojena.
o 26.11.2012, 19:40 | Chadzi
Ok sorry
Za mě Volvo XC90 D5 AWD automat. Nebo Nissan Murano(facelift) S oběma autama dobrá zkušenost.
Na obou najeto cca kolem 80000Km a obě bez problémů.
o 26.11.2012, 20:01 | Proffesor_W
mhd
o 26.11.2012, 21:18 | Zephyr
Prófa má recht ;-)
o 26.11.2012, 21:22 | radek.613
1. Oprostit se od paranoidních myšlenek
2. Přestat si myslet, že SUV je bezpečná věc
3. Zvážit, zda choť vůbec řidičsky takový tank zvládne, pokud má problém zaparkovat i Opel Corsa
4. Zvážit viz bod 3. kolik nešt+stí může svým tankem způsobit v okolí, když ho nezvládne
o 26.11.2012, 21:32 | Rudi
Škoda Yeti
o 26.11.2012, 21:36 | camron
Když píšu, že se velkých aut nebojí, tak Opel Corsa opravdu zaparkovat problém nemá. Když jsme u toho parkování, pánové, tak z toho by Vás, s těmi nejvíce machistickými kecy, vyškolila jako malé kluky.
o 26.11.2012, 21:39 | camron
to je vóóóno :-)

Ale drobátko mimo rozpočet :-)

foto k příspěvku  od camron

o 26.11.2012, 21:55 | TicTac | Upraveno: 2012-11-26 22:01:20
Když už jsme tedy v Americe:
[ Link ]
nebo
[ Link ]
o 26.11.2012, 22:27 | PlusOne
Sakra.
Cejtím se provinile, že jsem svojí ženě XC90 nekoupil....
o 26.11.2012, 22:43 | Luke_288
každej má svůj pohled, někteří, podle příspěvků, zamrzli na myšlence, že ženská patří na řetěz do kuchyně a za volantem musí bejt zákonitě největší vemeno, já osobně od narození sviště jsem daleko víc v klidu, když ho vozí ve velkým SUV než v oktávce, kterou měla před tím.
o 27.11.2012, 06:25 | Zdeny60
Viz Radek.613 - bod 1.
o 27.11.2012, 06:49 | camron
Paranoidních myšlenek? Hoši, kdo nevidí, že CZ silnice je čím dál větší džungle, tak je slepý! Klidně si jezdětě ve 120kách - tím lépe pro nás v něčem odolnějším :-).
o 27.11.2012, 07:06 | Zdeny60
camron: víš, co bude paradox? :-)
Až se nedej bože srazí s domíchávačem. A o tom je ta paranoia.Jak se "pojistíš" proti této alternativě???

Jinak ano, znám několik "exemplářů" z naší ulice, co jsou obvykle blondýny a jezdí v Hummer H6, Toyota Sequioa, několik Tourageů a asi 2 XC90. Málokrát se stane,že nemusím zastavit, když ony jedou, abychom se v ulici nesrazili, Buď jsou totálně vygumované a nebo prostě tyhle giganty neumějí řídit, protoře jednoduše neodhadnou, jak je ten jejich krám velký. A před takovými nás ochraňuj.
o 27.11.2012, 07:26 | trueno
Jé ,to je přesně von co má , edice eddie bauer , má to béžovošedej vnitřek ,nááádhernou kávovou metalízu a béžový plasty ,ale pravda ,tenhle poslední model je postatně dražší i když cesta by tu byla ,sežen si někoho kdo ti doveze bouračku ,a dej si ji dohromady a kolem tří kil by se to asi dalo ,bez plynu .
[ Link ]
o 27.11.2012, 07:28 | Paczqo
No hlavně bych si trochu uvědomil jak jsou tyhle auta široký a jak jsou široký parkovací místa v čr a pak snadno dojde že takovej mastodont neni to pravé třeba do města sice se člověk do parkovaciho místa narve i se tam nějak stočí ale pak z toho vylezt je docela mazec a ještě když maš prcka v sedačce tak je to slušnej porod.
A pro ženskou bych spiš volil něco jako dobře vybavenej Quashquai, Forester, Sportage apod... což jsou relativně velký auta ale furt v rozumne velikosti narozdil od Navigatora, Expeditiona a podobně. sam jsem hledal mezi těmahle autama ale ted jsem rád že mám "obyč" Grand Cherokeeho a plány na koupi RAMky nechávam byt než bude barák protože ve městěch který jsou už takhle přecpaný je to občas i s tim Jeepem na milimetry a když jsem měl možnost chvili jezdit s Chevy Suburbanem tak jsem nadaval furt že se s tim neda pořadně nikde zaparkovat a některy uzky parkoviště musely být pro mne tabu.
Samozřejmě jsou ženský který na to kašlou parkujou si kde chtěj a idalně se s těma obludama nacpou přes dvě vyhrazeny mista pro hendikepovane ale nemyslim si že tohle nějak přispiva k bezpečnosti.
o 27.11.2012, 09:21 | hanzz
Chtěl jsem napsat to samé, co Paczqo. Velký auto je pro rodinu fajn, ale trochu k tomu nepasuje středoevropská městská realita :)

Takže to chce zvážit, kde se s tím autem bude jezdit a jestli jeho neevropská velikost nemůže přinést více strastí než radostí.

Já za docela ideální považuju kombinaci dvou aut. Např: Forester 2.0 jako bytelné, blbovzdorné a spolehlivé auto na denní ježdění "kolem komína" a k tomu třeba RR 4.4 jako rodinný cruiser na výlety, dovolené ap. :o)
o 27.11.2012, 09:33 | party_boy | Upraveno: 2012-11-27 09:34:46
Jinej topic pardon.
o 27.11.2012, 10:06 | Lukasino
Samozřejmě Suburban, Excursion, velký RAMky atd. to už je do města průser, ale o to tady asi nejde :)

Klasický evropský SUV (RR, Touareg, XC90, atd.) jsou třeba v Praze v pohodě... ;o)
o 27.11.2012, 10:23 | CervinVega
jj, hlavne na Zlicine, tam jsou parkovaci mista kresleny podle Trabanta...
o 27.11.2012, 10:28 | Paczqo
No tak dal sem foto Expeditiona jako že to je to pravé :-D No u surbubana, excursiona nebo RAMky už krom šířky je docela mazec i ta délka :-D
o 27.11.2012, 10:35 | M.a.R.i
Co tohohle úspornýho prcka? [ Link ]
o 27.11.2012, 10:35 | M.a.R.i
Co tohohle úspornýho prcka? [ Link ]
o 27.11.2012, 10:38 | Lukasino
Mari: excursion za kilopade? Ten tam dlouho nebude... :-O
o 27.11.2012, 10:41 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-11-27 10:41:56
Už jsem mu psal o výměnu, ale pak jsem zjistil, že to papá 20l nafty, s mým stylem by to papalo tak 30, takže na to peču :). Ještě rok, dva počkám a pak Escalade, Navigator v plynu a nebo zase LS, ale novější :)
o 27.11.2012, 11:00 | Lukasino
No když koukám že je ta nabídka ze září, tak to bude buď prodaný, nebo v p**i :D
o 27.11.2012, 11:01 | M.a.R.i
Omlouvám se za OT, bude už poslední :). Na co má Navigator, Excursion u kliky řidičovo dveří tlačítka?

foto k příspěvku  od M.a.R.i

o 27.11.2012, 11:05 | Lukasino
keyless přístup
o 27.11.2012, 11:25 | .mycTD
retro sci-fi :-)
o 27.11.2012, 11:40 | MAX | Upraveno: 2012-11-27 11:47:41
Ten bezklíčový přístup je i na Mavericku/Escape a Exploreru - což mi přijde z těch Fordů jako dobrý kompromis. Expedition je už podle mne zbytečně velký na evropu, a pozor - Excursion byl mezi US SUV vyhodnocen jako jeden z nejnebezpečnějších - tedy v případě vážné nehody s největším počtem úmrtí. Někde jsem měl docela působivé tabulky - většina vážných nehod v tomhle voze byl "rollover" a míra usmrcení pasažérů dosahovala procentuálně vysokých čísel - snad kolem 70%, takže bacha...! Tohle auto je tank, ale nesmí jít přes boudu..
Jinak za mne je Infinity FX35 velmi povedené a neokoukané SUV za rozumné prachy a v ideální třídě co se velikosti týče, pak bych klidně překous to Murano, nebo předposlední generaci Outlandera, pak novějšího Explorera nebo to bezpohlavní Volvo XC90. Z kamarádovy zkušenosti (vs nová dodávka od Peugeota) víme, že i XC70 je odolný tank.
A jinak z těch Amerik je zajímavé SUV i Cadillac SRX - s Marauderem jsme onehdá sehnali jedno po vloupání (měl vypáčené rádio, rozbitý boční okýnko a ohnutý rám dveří, který Jirka opravil ještě na pumpě :-) za směšné peníze. Má to výborný motor, super tlumiče Magnatrac (tuším) který zvyšujou tuhost dle zatížení, takže se auto americky neupev zatáčkách, obrovský šíbr, vypadá futuristicky a velikostně je to taky ještě rozumné a přitom prostorné auto..
[ Link ] - s LPG za 255k..

foto k příspěvku  od MAX

o 27.11.2012, 11:42 | Tweety_xx
MARI: Viděl jsem to i u fordu raptor a bylo mi řečeno, že pokud si zapomeneš nebo zabouchneš klíče, tak natukáš kód a auto se ti odemkne.
Ale vesměs mi to přijde jako blbina bo kolikrát se něco takového stane.
o 27.11.2012, 11:54 | MAX
tak ono to není úplně od věci. Jdeš třeba nakupovat, máš jeden klíč, a když žena / děti prudí, že dlouho očumuješ někde hračky pro chlapy, tak Tě vždyčky můžou počkat bezpečně v autě a neujedou Ti.. :-)
o 27.11.2012, 13:21 | Lukasino
To SRX je dobrý nápad! Stejně jako RX330ka ;)
o 27.11.2012, 13:59 | radek.613
Jinak jsem koukal do vojenské výprodeje, myslím že ideální auto do města pro jakoukoli manželku s prckem (jejíž paranoidní choť pro ni prostě "potřebuje" nejmíň truck s tuplákama aby byla v bezpečí a suchu i když nepoužívá ty věci s křidélky a dojíždí jen 2 km jke kadeřnici a do školky) je jednoznačně OT64 s poetickým názvem "SKOT", alespoň mi to tak připadá. Nekompromisně bezpečný povoz, hvězdiček má mnohem víc než pět a při parkování se od řidičky nevyžaduje použití zpětných zrcátek ani parkovacích asistentů, natož orientace v prostoru či odhad vzdáleností. Jen si tak říkám, kam tohle nesmyslné "obrňování se" povede....
o 27.11.2012, 15:08 | camron
Zdeny...jo a taky bych se potřeboval "pojistit" proti pádu meteoritu a srážce s ponorkou. Nevymýšlej kraviny, prosím...
o 27.11.2012, 15:09 | camron
Tý jo, to SRX vypadá zákuskózně! Popravdě dosud jsem takový vůz nikde neviděl! Nastuduju....
o 27.11.2012, 16:31 | CervinVega
Honda ASX je taky prima kara...
o 27.11.2012, 16:52 | AR
CV: neměl si spíš na mysli myšivbuši ASX ?
o 27.11.2012, 16:55 | Nismo.Power
Srx je o chlup vetsi nez orlando ale me se proste moc nelibi....facelift to je jina to je nejhezci auto ve svy kategorii ale krapet drahy zase ;-)

keyless pristup je proste jen kod kterym se da odemknout auto..... Gm to ma krapet vymakanejsi tam staci zavolat na hotline a auto odemknou po sdeleni par informaci ;-)

po dnesku na silnici opet zduraznim "buh nas ochranuj pred kravama v tankach" neb fakt 99% zenskejch v tom je naprosta katastrof na silnicich, to ze parkujou v prumeru 38mimut s tim ze vometou vsechny auta v okoli mista parkovani budiz to vetsina zenskejch zvladne i v mikroautu ale rozjetej tank s kravou na palube co telefonuje (kazda podobna kara ma handsfree jenze nevedi jak se s tim dela) a jeste se do toho lici cumejic ne na silnici ale do clonitka to je fakt ji vybrzdit vytahnout z auta a roztrhat ji ridicak pokud vubec ma nebo aspon zastrelit....

Jinak srx netuhne podle zatizeni ale meni dynamiku tlumicu podle vozovky a stylu jizdy magnetickou kapalinou (btw rychlejc nez ferrari ci pooooovl konkurence od audi a bmw ktera se o to snazi)
o 27.11.2012, 19:14 | Kleneex
Toyota Rav4 koupis tak kolem 300tis
2,2 diesel jede dobre a spotreba od 5,5 (klidna jizda mimo mesto) do 9,5 pri 200km/h na nemecke dalnici.

Co bych ted za tuhel spotrebu dal :-)
o 27.11.2012, 20:30 | Zdeny60
Camron - to nejsou kraviny, to je jen pohled jiného člověka na věc, kterou se snažíš vyřešit a nikdy ji nevyřešíš - pouze ji převedeš do jiné hladiny.
POkud se má něco v autě stát, je téměř jedno v čem se to stane, ale 100% závisí na tom, JAK se to stane. Čili do češtiny přeloženo - např. při BOČNÍM nárazu jsou na tom stejně jak miniprcci, tak mastodonti - páteř si zlomíš stejě, neb tvá palice váží v obou autech stejně:-) Chápeš? Vždy totiž vyřeší jen část věci (bezúečnosti), ale nikdy ne celou a to, co někde zísláš, jinde ztratíš. Takže proto mluvím o srážce s domíchávačem, protože když budeš jezdit v například ´Hummeru, srážku s ním stejně odskáčeš - ať to bude Clio, nebo Hummer. To je ten relativní svět:-)
o 27.11.2012, 20:33 | Zdeny60
Nismo :-))Ale bohužel máš pravdu - o tom jsem psal kousek nad tebou. Pindy jedou a je jim jedno, jak a kudy a kdo jede proti im. Na jednu krávu jsem už tak alergicek, jak na málokoho a dokonce už začíná i její dcera, ta naštěstí s Káčkem, ale sere mě plně stejně. Holt jablko nepadá dalko od stromu aneb příklady táhnou... Vobě jsou vylízaný a navíc škaredý jak noc:-)
o 27.11.2012, 20:35 | Lufas
ale tak je asi rozdil jestli se prcek zastavi o mastodonta s kterym to skoro nehne ne?:-)
o 27.11.2012, 20:42 | Luke_288
uplně vidím, jak vzteky koušeš do volantu, že musíš těch několik vteřin svýho života ztratit tím, než kolem tebe projednou ty ultrakrávy v megaobrovských autech protože tě nepustily projet.
o 27.11.2012, 21:47 | camron
Zdeny, díky ti za sáhodlouhý výklad se snahou udělat ze mě debila. Podle tvého výkladu tedy postačí škoda Favorit, ne? Vždyť je jedno jestli ten tvůj domíchávač sejme Fanouše, nebo Suburban, ne? Ale mně jde o to, kolik na silnicích jezdí "odolnějších" aut než těch, na které mám zálusk? Nejde o celkové odstranění rizika, pouze o jeho zmírnění, víme? Kolik je dle statistik bočních nárazů takových, jaké popisuješ? Co čelní náraz Hummer vs. Clio (tvůj příměr)- posadíš do něj dceru? Jo, promiň, ty už jsi to vlastně udělal...
o 27.11.2012, 21:50 | AR
ehm tak srovnávat fáčko co je z papíru a tank je trošku zcestné ne? K čemu se pak dělají nárazové zkoušky? a když může mít yeti plný počet hvězd tak asi nějakou tu bezpečnost splňuje.
o 27.11.2012, 21:50 | Lufas
hlava je furt stejne tezka:-D Hummer nebo Clio....
o 27.11.2012, 21:53 | Lufas
No kdyz sednu do nasich X5 a potom do moji Fabie I tak se cejtim bezpecneji v cem? asi v Trabantu kteryho jsem mel 18ti....
o 27.11.2012, 22:30 | Luke_288
AR: to jistě, jenže tady je snaha vysvětlit to, že je v podstatě jedno, jestli sedíš v cliu nebo v Hummeru H6 (asi nějaká spešl edice), protože když to do tebe narve domíchávač, je to jedno. to samý při bočním nárazu je na tom opět stejně clio jako hummer.
ať si každej vozí svoje blízký v čem sám uzná za vhodný, já na tohle koukám stejně jako camron a raději posadím mladou s prckem do velkýho volva a ne, neberu argument co za nebezpečí jsou oni pro ostatní ve velkým autě. zmiňovaný clio po nárazu jinýho auta zcela jistě poskočí o víc metrů než 2t SUV- jedna z mnoha věcí.
o 27.11.2012, 23:05 | AR
Luke: aha takže pokud jsem tě dobře pochopil tak to bereš tak že svoji rodinu posadíš do tanku abys je ochránil ale už ti je prdel pokud tím tankem sundá méně majetnou rodinu co holt musí jet v papírovém modelu co? bezva přístup, já na prvním místě a ostatní ať mě políbí na zadní část těla.
o 27.11.2012, 23:07 | kadel21
to Zdeny60: nemel si driv o 180° opacnej nazor
[ Link ]

jinak souhlas ze nema cenu porizovat porad vetsi a vetsi auta, v americe ted uz jezdi malejma nakladama :-D

jo a dneska cestou z prace me mijel ten Excursion, pekny hovadko, pretlacovat bych se s tim teda nechtel

Kadel

o 27.11.2012, 23:09 | mrazik | Upraveno: 2012-11-27 23:12:56
Auto ktere se ani nehne pri narazu je to nejhorsi, protoze veskerou energii narazu musi pohltit posadka. Radeji budu sedet v aute, ktere tu energii pohlti ve forme rizene deformace.
V pripade narazu zalezi na tolika vecech, ze narazy nad rychlosti 60 Km/h jsou o velke davce stesti.
Koupit zensky do mesta XC90 a podobne auta je spise pomsta nez snaha o bezpecnost. Uz chapu odrene narazniky a dulky na karoserii od dveri ostatnich.
Mimochodem ne vsechno co je velke je automaticky bezpecne, nektere americke SUV nedopadli nejlepe, zvlaste pri pretoceni na strechu.
o 27.11.2012, 23:15 | walish
kadel: Přesně na to jsem se chtěl zeptat taky,ale nechtělo se mi to vlákno hledat.

Některé postoje fakt nechápu, nemáte nějakou dávku od Landy?
o 27.11.2012, 23:19 | Luke_288 | Upraveno: 2012-11-27 23:24:10
AR: a ty to bereš tak, že radši posadíš svojí rodinu do papíráku, abys pokryl možnost, že když náhodou trefí někoho jinýho, tak aby ho jen pošimrali?
každej by měl zhodnotit, jestli je jeho drahá polovička za volantem jelito s několika krizovkama denně ohrožujíc ostatní, tak pak samozřejmě at radši jezdí autobusem.
ale jinak ano, pokud se jedná o moje dítě, tak pak samozřejmě on na prvním místě a ostatní at mi políbí tu zadní část těla.

mrazík: asi to bereš moc ad absurdum. pravděpodobně je větší šance, že to zmiňovaný clio náraz pošle někam na strom a auto s větší hmotností se třeba zastavé před ním nebo do něj drcne míň
o 27.11.2012, 23:21 | signum
To je zase téma. A ty příspěvky,taky semtam perla :o).
o 27.11.2012, 23:51 | AR
Luke_288: jasně jen houšť a víc takový jako ty, to aby se pak člověk bál vyjít na chodnik aby ho nesundala milá paní v tanku co chce přece bránit vlastní dítě. Jasně beru, máš o rodinu starost, ale zase by to mělo mít sve hranice, kdyby měli všichni takový přístup jako ty tak by asi nezbývalo nic jiného aby si všichni pořídili T47 nebo raději aby někdo vymyslel technologii náhradníku a lidské skořápky by mohly sedět doma v obýváku:-)
o 28.11.2012, 00:01 | walish
AR: takže mi chceš říct, že kvůli tomu, že si někdo koupí XC90,RR nebo třeba JGCH, tak se bojíš vyjít na chodník?

K některým opravdu škoda mluvit.
o 28.11.2012, 01:56 | MAX
Jéééžíííš, to jsou zas kraviny.. Tak logické je, že čím větší auta (berme podobné roky výroby s podobně řešenými deformačními zónami) tím mají větší deformační zóny. Tudíž je pravděpodobné, že posádka Peugeotu 106 při čelní srážce v (třeba - nevím to přesně) 90km/h se zmiňovaným Fordem Excursion bude asi bohužel součástí deformační zóny toho auta, zatímco u Excursionu by náraz měla pohltit přední část s motorem a kabina by mohla zůstat bez fatálních poškození.
Něco jiného bude boční náraz do stromu - tam na tom budou auta v součtu váhy a rychlosti versus rozměr - deformační zóna podobně..
Pokud se budeme bavit o bočním nárazu, dvou aut, budu radši sedět metr nad silnicí v tom Excursionu, protože je pravděpodobné, že mě ten Peugeot 106 trefí na práh (a maximálně mě převrátí na bok) ale netrefí mě na žebra, jako by se tomu stalo, kdybychom v P106 seděli oba, nebo nedejbože kdyby to bylo naopak a Excursion by mě trefil do kebule..
Srážka s domíchavačem, kamionem, vlakem a letadlem hrozí taky, ale statisticky méně pravděpodobně.
To jak kdo v čem jezdí, je už jiná věc. Jestli Vás v tanku sejme matka rodiny, nebo mladej frajírek, či starej kokot je už vcelku jedno, tohle řešit je nesmysl.. Blbci jsou i mezi námi muži..
Apropos, já jsem jízdou v SUV myslím ještě více zpomalil a nenutí mě to auto jezdit nebezpečně a jako zvíře, to je o lidech..
A ještě jedno PS: známý zrovna v Suburbanu bez škrábance přežil srážku s vlakem.. Měl samoseboukus štěstí, ale očividně byl ten kus stěstí o to větší, o kolik byl větší ten suburban oproti tomu Peugeotu 106..
o 28.11.2012, 06:17 | hanzz
MAX: Amen! ;)
o 28.11.2012, 08:29 | Luke_288 | Upraveno: 2012-11-28 08:31:48
AR: myslím, že všechno důležitý už bylo řečeno. nevím kolik ti je, kolik toho máš za volantem odkrouceno, jak velkou máš rodinu. nicméně rozdíl mezi náma je v tom, že já vybírám auta tak, abych eliminoval újmu při nárazu jinýho auta do mýho prtž agresivita bohužel roste, nikoliv tak, jak se mi tady pokoušíš vnutit svýma teoriema o nepřítelech všeho živýho, abych eliminoval újmu posádky při jízdě stylem bouracího autíčka po autodromu, srážení chodců po chodníku atd.to je fakt zcela mimo mísu.
o 28.11.2012, 09:15 | Conan | Upraveno: 2012-11-28 09:15:35
Zde vidíme klasickou ukázku toho většinového myšlení. Jakmile má někdo jiný názor než já, tak je to blbec. A hlavně nezapomenou všechny házet do jednoho pytle. Jak je to pořekadlo... blbost nadnáší? Tady je to jeden velkej leteckej den...
o 28.11.2012, 09:16 | CervinVega
jj, sorry, Honda/Acura RDX, ale jen ta prvni generace, ta nova je strasna...
[ Link ]
o 28.11.2012, 09:32 | schwaboid
Podepisuju se pod MAXe ... a navíc mě vadí tupý krávy ve velkých krávách, co před obchoďákem sejmou co můžou. Manželka teda taky občas jezdí s mým kombíkem a zatím ho neodřela, ale na nákupy s ním moc nejezdí.
o 28.11.2012, 10:08 | TicTac
Zdeny už to Clio jednou koupil, takže změny názoru jsou teď samozřejmě na místě - sebeobrana.
Argumenty liché jak prvočísla. Hlava váží stejně? a o to při nárazu vozidla A do vozidla B jde v první řadě? Není to spíš o setrvačnosti? Kombinace setrvačnosti vozidel a až po deformaci a zpomalení setrvačnost těla?
Pro zjednodušení 2000 kg se o 700kg nezastaví, ale 700kg se o 2000kg zastaví. To je pouze malá logika hmotnosti o deforamčních zónách, promyšlenosti bezpečnostních systémů a aktivních bezpečnostních systému zase příště.
A prosím neházet ženy do jednoho pytle, mnohé z nich mají větší zkušenosti a cit pro řízení něz mnozí z místních diskutujících. To, že ty Zdeny máš ve svém okolí pouze ženy přirovnatelné k tomu co má tvé Clio ve znaku, je spíše vyjímka než pravidlo.
o 28.11.2012, 10:23 | MAX
Jiná věc je, jak bezpečný bude vyhýbací manévr v malém osobáku a ve velkém SUV.. Tady má osobní auto výhodu, pokud ovšem je kde se vyhnout!
Jenže, třeba já měl nehodu, kdy mi vyhýbací manévr moc nepomohl - uprostřed cesty překážka (auto), v protisměru auto a na pravé krajnici betonový mostek a za ním strom.. V tomhle případě je lepší co nejvíc dobrzdit a trefit se mezi ně a pak už jen spoléhat na štěstí a velké deformační zóny, protože přímý náraz do protijedoucího auta může být fatální stejně jako vyhnutí se mu a trefení se do mostku.. Kdybych měl velké SUV, tak bych se s tím nebál "skočit" radši do pole..
A jak píše TicTac - je spousta žen, které sice neumí parkovat, ale jezdí ohleduplněji a bezpečněji, než chlapi, i když jsou samosebou vyjímky..
o 28.11.2012, 10:58 | AR
výjimky jsou na obou frontách o tom snad není potřeba debatovat, jak u chlapů tak u ženský se najdou jedinci co jsou schopni zbořit pul parkoviště v maluchu při parkovacím manévru.
o 28.11.2012, 11:23 | Nismo.Power
si příjdu jak Zdeny referátník...

Tak samozřejmě tu nikdo nikomu nebere či nevyvrací že čim větší auto tim vpodstatě líp pro posádku neb je tam pravděpodobnost větších deformačních zón..... zde se to pak dělí na auta :

china : kde deformační zóna je při nárazu až kamsi za posádku předních sedadel

Smart : kde deformační zóna je sprostý slovo a nic takovýho tam nehrozí, zde je smrt posádky vpodstatě jistá ve valný většině nárazů protože veškerou energii nárazu pohltí posádka resp. okamžitý potrhání vnitřřních orgánů a pomalá smrt

Němec : auto který bourá často dílky svejm vlastnostem, konkrétně nekomunikativnímu podvozku a řízení aby si řidič myslel že pilotuje F1.... německý auto je počítaný na bourání a deformační zóna bejvá velice krátká (neb hned za tejden je v bazaru první majitel nebouráno atd atd) ale bezpečnost vozu bejvá dobrá.....vzhledem ke kratšim kapotám němců se slisuje max metr

Francouz : auta totální sračky ale podslední dobou jedny z nejbezpečnějších povozů kde i posraný clio může bejt bezpečný jak nějaká A6 apod... náraz pohlcujou a přenášej do boku aby došlo nejlíp k odstřelení auta do strany

Američan : standardně větší auta který nejsou počítaný na bourání ale počítaný na ochranu posádky tudíž pi nárazu co nejvíc energie pohlcujou deformační části samozřejmě konče A sloupkem za kterej to nejde takže nejdřív náraz zastavuje 2metry předku pak teprv náraz

Saab : ty bohůžel na svojí kvalitu doplatily krachem..... aneb stačilo v testech vzít bawora nebo němce hodit na střechu a auto na kaši, hodit stejnym způsobem saaba a otevřete dveře....
------------------------------------------------------------------------------------

čim větší auto tim zpravidla větší váha i horší ovladatelnost, takže v případě třeba nárazu do pevný překážky se clio slisuje o metr zastaví se na fleku ale celková váha k zastavení neni tak velká takže ve finále to dopadne velmi podobně jako když se do pevný překážky má absorbovat energie 2-3x těžšího vozu kterej sice bude mít větší deformační zónu ale jde o to aby byla taky 2-3x větší a dokázala pochytat dostatek energie deformací takže náraz pro posádku může bejt zcela identickej jak v cliu tak v něčem většim...

manévrovatelnost menšího auta je o dost lepší a přece jen je větší šance se s tim někam nacpat než s většim nemotornym autem , tam to při zbrklym vybočení skočí spíš špatně ještě před nárazem

z většího auta bejvá lepší přehled o situaci kolem sebe samozřejmě na nějaký výjimky aut z kterejch je vidět jak z roomstera apod sraček, ovšem bohůžel a to zpravidla tak žena s velkym autem nemá přehled vůbec o ničem nevidí z toho a už vůbec nemá tucha odkud kam to auto sahá takže cokoliv co neni po její levý strany tak zadkem, předkem či pravym bokem smete odře či naboří....

naházim ženy do jednoho pytle znám takový co uměj řídit libově i v kritický situaci ale ruku na srdce tak zpravidla to co jezdí u nás tak jezdí buď zcela tragicky kor ty ve velkejch tankách nebo jezdí tak opatrně a pomalu že se vybořej o to víc resp. sou pro provoz stejně nebezpečný jak ty co jedou rychle ..... jen málokterý jedou prostě s přehledem a plynule ....... samozřejmě v těch špatnejch kategoriích je i hromada chlapů který prostě jen sou debilové tudíž v současnym systému tyhle lidi bejvaj u kormidla, svoje ego si zlepšej nákupem řádný zmrdkáry což je bud velký nebo silný v horších případech oboje a to pak končí špatně....

MHD : jízda jako taková je docela bezpečná, je to přeci jen bezpečnější o něco než jet sám v autě, ale třeba takový čekání na mhd je problém když kolem pojede kráva v Q7 která se líčí , netuší kde má pravý kolo štrejchne o obrubník auto vybočí a hurá projede zastávkou..... přece jen za rok je těch případů fakt hromada takže to nei bezpečný stát kdekoliv kolem silnice... je lepší sedět v cliu na vozovce

boční náraz je podobnej skoro všude výjma číny tam je npak jen lepší sedět vejš ale dost aut má dneska boční bagy takže to neni tak hrozný

vyjetí do pole je opět o štěstí.....clio se zastaví v poli třeba po 50ti metrech díky váze takže zastaví 2metry před lesem kdežto velký auto se tam může zastavit po 100metrech tudíž 48metrů se bude lisovat o strom....

-------------------


Ve finále je srážka vždycky jen o štěstí v první řadě a souhře okolností, když na dálnici roztočim auto (jako žana) kvluli tomu že nemám přehled o tom kde končí tak k čemu mi je že jedu Q7kou třeba a nic se mi nestane po dotočení když mě sekundu na to smete kamion kdežto žena v malym autě tušíc kde to zhruba končí se na tý dálnic neroztočí a kamion jí nesmete....
a vždycky při nárazu je lepší se co nejvíc vyhnout pevný překážce ať už to je cokoliv a čelímu nárazu tj snažit se bourat na roh a odrazit se jinam , sice to bude oproti čelnímu nárazu pokaždý auto totálka ale s největší pravděpodobností se nic nestane kdežto čelně sice auto bude líp opravitelný ale posádka kaput...
ale pořád to je kdyby tohle tak tamto takže nikdo nezaručí že s velkym autem to bude lepší protože s většim autem přichzej i negativa....
o 28.11.2012, 11:28 | kadel21
hodne se ted pri crash testech mluvi o tom ze velky auta maj deformacni zony, ktery maj pomoc i tem mensim autum ktery to do nich nasijou - pohltit cast energie.
Pak sou tam ty ochrany chodcu, takze za chvili budou i tukacky na parkovisti resit jako totalky. Se to pri 10km/h schrne az k A sloupku.

Ale jinak ja proti SUV nemam nic, klidne bych si taky koupil XC90 nebo X5ku, libi se mi to.

Kadel
o 28.11.2012, 11:46 | Zdeny60
Hoši, camron začal řešit věci ad absurdum. Já jsem mu na ně stejným způsobem jen kontrolval:-)

Když už jsem nadhodil to Clio - račte se podívat - dle NCAP to je (resp. ny mělo být) jedno z nejbezpečnějších aut - splnilo totiž VŠECHNY podmínky pro udělní 5*.
Z toho plyne, že např. v porovnání s JEP GC by měl být na tom stejně dobře. už vidíte tu absurdit??? Ty relativní hodnoty?
Ono, když se něco tvrdí a dokazuje, je třeba brát věc ze věechn úhlů pohledu. CO se týká ochrany posádky, tak při čelním nárazu obyvkle posádku nezabije kus auta, který proletí dovntiř a podobně, ale obvykle se sčítá řada dílčích faktorů. Proto je paradoxně téměř jsté a opět takových aut jezdí mraky, že velikost není vždy aximální bezpečnost. Existuje něco jako deformační zony, prces, jaks e bortí karoserie (krásný příklad je Š108/120, kdyz klapoty se stává gilotina:-) a řada dalších.

Co ovšem mě tak trochu nadzvedlo, je PŘÍSTUP, jak se mnozáí chovají nejen za jízdy na silnicích, ale i k otázce bezpečnosti DRUHÝCH. Přijde mi to jako poněkud arogantní, když v době, kdy svět jde cestou globálního downisizing ve všem, někdo přijde s tím, že ON si koupí ultramastodonta, aby - když něco domrví (manželka, protože je to trubka) ony a harant přežily, bez ohledu nato, co způsobí druhým. Takoví by neměli vůbec raději sedat za volant. Prostě stručně, pokud někdo nakupuje auto už s vědomím, že je hovado a když něco zaviní, aby hlavně jemu se nic nestalo, je to jaski špatně. A má dojem (potvrzený opět vlastním zkušeností ze svého okoláí), že řada těchto blbů si kupuje 3T krávy jen proto, aby když něco zaviní, oni/ony přežili/y.

A k tomu, že hlava je stějně těžká v Hummeru i Cliu, o tom snad nikdo nepochybuje a tvrdím všem, že boční náraz dopande pro obě posádky z tohoto pohledu shodně - zlomí si obě vaz, ani neceknou.To bude ta první miliseknunda, to už budou mrtví. Bohužel, na toto upozor%nují i někteří výrobci aut, kteří vybavují své vozy bočními záclonami, že v mnoha případech díky zápornému zrychlení hlavy je vaz zlomený dřív, než stačí hlavou narazit do záclony. A prosím, koli z nás/vás má boční záclony??? Nikdo?? Aha? A co teď s tím?

Nepolemizuju, konstatuju.

Na absurdní dotazy absudrní odpovědi, nic víc.Sere mě, že dokud někdo nezačně vozit haranta, jezdí jako debil a je mu to fuk, ale sotva začně, tak by nejradši jezdil v OT64 SKOT.

A tím se dostáváme k tématu, proč vznikají DN a jak jim předcházet. Stačí jen říct, že pokdu by lidi používali tu šedou hmotu, co jí ještě mají občas znbytky v lepernách, tak nebude třeba řešit absurdity typu srážka domíchavče s Cliem. Toť vše.
o 28.11.2012, 11:49 | Zdeny60
Nismo: dovolímk se tě opravit, ale právě kdyžn bourat, tak nejlépe čelně.To máš jednak šanci, že si nezlomíš ten vaz, paj šanci, že tě zachytí ten správný AB a pak, že vyujžije symetrickou deformační zonu auta.

Kdysi o tom byla reportáž v Autorevue včetně videií a sám jsem nevěřil, ž čelní srážka je vždy lepší, než boční či na roh.
o 28.11.2012, 12:02 | Luke_288
mě se strašně líbí tyhle dedukce. někdo shání větší bezpečnější auto pro rodinu a pro tebe z toho vyplyne jedna jediná varianta- jeho žena je trubka, neumí řídit a nehoda, která se případně může stát se stane její vinou a prostě si nedokýžeš připustit, že ne všechny ženský jsou jelita a prostě může nastat varianta, že někdo jinej to napálí do nich. můžeš jezdit jako Bůh, ale těžko ovlivníš to jak používaj svůj mozek ostatní.
další dedukce kterou mi hlava nebere- dokud někdo nevozí děti jezdí jak debil- jak jsi na tohle z tohodle topicu přišel?
ty musíš bejt v životě těžkej nervák
o 28.11.2012, 12:13 | kadel21
02.09.2011, 15:06 | Zdeny60
Nahlásit závadný příspěvek porušující pravidla tohoto diskusního fóra.
No, assassine, ty jis asi nepřítel všeho normálního, jak plyne z tvého nicku:-)

po sté opakuji, že ti (ani jinému) neberu právo na to, v čem se rohodneš jezdit.

Ale nechápu, co ti vadí na tom, že se někdo svobodně (zrovna jako ty) rozhodne, že sobě ˇ(ženě) koupí bezpečnější auto, než jsou >20 let straé plečky. Nemusí to být Q7(ta mi -hlavně v Praze - silně smrdé snobismem), ale normální auto střední třídy (např. Fosuc, Mondeo, Pasát, Avensis a miliony jiných, včetně SUbaru, samosebou:-)) - to je špatné??

A jen detail: když já (nerad, ale hypotetická možnost tu jistě je) vrazím do tebe s mým Spec.B a ty budeš zrovna v 105 25 let staré a shnilé na šrot a způsobím ti úraz, bude mě to vážně sr*t, protože když bys jel třeba v Mondeu , neměl bys ani modřinu. A já budu platit, že sis polámal nohy a žebra a rozbil hlavu o volant. Kapito, amigo?? :-) Když absurdí uvažování, tak se dá pojmout i takhle. Zatím to tu silně předvádí mnozí demagogové, jako Tune r2 a jiní. Ale je to asi hlavně o té potrefené huse, že?
o 28.11.2012, 12:14 | RedBaron
Zdeny to sice opět hrotí až moc, ale tohle klišé jistým způsobem chápu a má to celkem jednoduchý důvod. Mladé mamky pozorně a ohleduplně řídící velké SUV bývají k vidění asi tak ve stejném procentu jako romové při práci.
o 28.11.2012, 12:20 | AR
Luke_288: ale tady nejde o to že někdo tvrdí že něčí žena je trubka a potřebuje velké auto, ale ta arogance jakou si to podal, ja mám rodinu a proto ji dám tank a když někoho nedejbože semjou tak je mi to u prdele hlavně když jim se nic nestane. Pokud budem na cestách k sobě všichni takto arogantní jak si to podal ty tak na nich bude červeno čím dál tím víc.
o 28.11.2012, 12:25 | TicTac
Nismo referátník :-)
Hodně ze široka, ale v podstatě všechno pravda.

Zdeny60
Zase kupa zbytečných a zavádějících blábolů a keců.

Clio 5*, no a co? 5* má i Fiat 500 a? Podívej jak dopadne konfrontace: [ Link ]
Kde chceš aby seděly tvé děti? Já vím, ty v Cliu, ale obecně asi v tom větším, že jo? Kdo řekne, že ne lže.

Možná je to tím, že vím co je za NCAP a jaká jsou kritéria, ale mě zase zvedá že židle tvá zavádějící interpretace výsledů. Ty si opravdu myslíš, že Clio je bezpečnější JGC? Opravdu to myslíš vážně? Nebude to náhodou tím, že ve třídě B splní nároky i Clio, kdyžto ve třídě I2 už to tak lehké není?

Mrzí mě, že žiješ obklopen špatnými lidmi, ale věř tomu že není všude na světě tak špatně jako kolem tebe. V normálním světě umí i ženy řídit (veřím tomu, že i lépe než mnozí muži, ketří si řízením kompenzují bůhvíco) a lidi si kupují bezpečná auta pro to, aby se cítili a byli v bezpeč,í ne proto aby vraždili. Výrazy jako „trubka“ a „harant“ si prosím nechej pro honorování svého nejbližšího okolí a netituluj jimy zbytek společnosti, ano?

Sice nepolemizuješ, ale konstatuješ úplně špatně. Váha hlavy příjde na řadu až po deformaci a připádném zpomalení auta, ke ktré vzhledem k váze a dalším faktorům ani nemusí dojít. Boční záclony (window bag) je standartní výbavou valné většiny aut už od segmentu B. Od segmentu C je to naprostý standart.

Camron, řeší naprosto reálnou a pochopitelnou situaci. Má dítě a ženu, které má rád a má o ně tím pádem strach. Protže vidí co se na našich cestách děje a jak jezdí někteří z nás (na vyjímky pouze muži), tak se snaží svou rodinu chránit a to tím nejrelevantnějším prostředkem. Takže, bezpečné auto, kdo má rodinu, na které mu záleží a má na to prostředky, tak ho bez chvíle přemýšlení koupí. Kdo ne tak nadává na diskuzním fóru na řidiče/řidičky SUV. Pohlaví v tom nehraje roli. To že lidi s narozením dítěte změní své hodnoty a začnou přemýšlet a jednat jinak, je normální a přirozené, říká se tomu zodpovědnost. Tobě se to, jak tady čtu vyhnulo, ale to je spíše vyjímka.

Všichni už víme, že si znechucený svým okolím, svými sousedkami, jejich dětmi i jejich vozy. Taky víme, že nejbezpečnějším autem je staré Clio i že náraz Clia i Hummeru končí smrtí celé posádky. Myslím, že tímto můžeš tuto debatu uzavřít a dále se nerozepisovat o svých frustracích, protože tady se Camron ptal na bezpečné auto pro rodinu – nic víc. (velká, opravdu velká tečka)

Subjektivně
Sedím v autě každý den a SUV řízené ženou mě nikdy neohrozilo, kdo mě ohrožuje, jsou agresivní řidiči a je jedno v čem sedí (jestli je to bílá Fábia, služební dodávka nebo černý Superb).
o 28.11.2012, 13:47 | Luke_288
AR: vypadá to, že sis popletl moje příspěvky s příspěvky někoho jinýho nebo čteš jen to co se ti hodí. nikde jsem nenapsal nic o tom, že mladá s prckem jezdí ve velkým suv protože když někoho sejmou tak jim se nic nestane a jak dopadnou ostatní je mi jedno. to je něco, co mi tady neustále podsouváš ty. takže si prosím nech výlevy o aroganci někam jinam a radši pořádně čti.
o 28.11.2012, 15:32 | Jozzo
mám pocit že ty testy bezpečnosti by měly být obsáhlejší a rozšířít stupnici dle NCAP
o 28.11.2012, 16:20 | Zdeny60
je zarážející, kolik lidí nedovede/neumí/nechce pochopit podstatu myšlenky.
o 28.11.2012, 16:26 | tappaja
100ka pro Kubu!
o 28.11.2012, 17:00 | Vencaf
Když to shrnu u mě za cca rok zpátky co mi utkvělo v paměti, tak mě ohrozily ženský v autě takto (nepočítám různý parkování u obchoďáku):

Touareg, namalovaná mladá p.čka, předjížděla odbočovacím pruhem a před semaforem myška do mýho pruhu, já na motorce málem šel k zemi, když jsem se na semaforu šel zeptat o co jde, tak mi ukázala prostředníček a ujela..

X5, blondýna přejela sjezd z magistrály na Pankrác, tak hodila zpátečku a procouvala těch 100m zpátky a na ty, co to do ní málem naprali a troubili rozhazovala rukama a kroutila hlavou

opět X5, mladá p.ička s telefonem si nevšimla, že jsem na přechodu, neodložila telefon ani potom, co málem srazila 2 lidi

ML, paní nevidí plnou čáru při odbočování, arogantní posuňky

Cayenne, blondýna projíždí zatáčku v protisměru s telefonem v ruce

a "normální" vozy
Favorit, ženská přehlídla značku, omlouvá se
Mondeo, mladá holka při odbočování zapomněla, že chodci mají zelenou, zabrzdila celá rozklepaná
Fabie, důchodkyně nezná přednost na kruháči, zastaví celá vyděšená
atd.
Takže z mýho pohledu bývá u řidiček ve velkejch SUV dost přehnaný sebevědomí a arogance, nebo spíš si tyhle typy lidí často vybíraj tyhle velký auta..
Samo že auto za nic nemůže, ale já bych to ženě nekoupil
o 28.11.2012, 19:15 | TicTac | Upraveno: 2012-11-28 19:17:33
Vencaf: posledni veta tveho prispevku tak nejak vystihuje celou problematiku :-)
Nejde o auto, ale o to kdo ho ridi.
o 28.11.2012, 19:29 | mrazik
Ten telefon v ruce v takto velkych SUV je snad nejaky modni doplnek. Tam musi byt BT v zakladu, tak proc jim to nekdo nenastavi, kdyz to neumi ?
o 28.11.2012, 20:55 | hanzz
1) Dnes automobilky nevyrábějí auta prioritně aby byla bezpečná, ale aby uspěla v crashtestech.

2) Vztah nešikovný řidič vs. řidič idiot vs. pohlaví vs. velikost auta nemá žádnou zákonitost, Vždy je to kus od kusu. Možná je v Praze větší koncentrace paniček v drahých SUV, které jezdí jako kravky, u nás jako největší kokoti pro změnu jezdí mladí idioti s rovnýma kšiltana v orezlých plechovkách.

3) Každý normálně uvažující člověk chce pro svoji rodinu zajistit bezpečí. To je ale čistě individuální záležitost. Pro někoho to je 2,5 tunové SUV. No a co?

4) Dnes jsem málem boural kvůli nějakýmu dementovi ve firemním Ford Fusion. Po cestě jsem potkal několik desítek SUV. Všichni jeli normálně. Jako největší debilové se chovali řidiči firemních aut a řidiči nejrychlejšího auta na světě - Octavie TDI. To ale samozřejmě nepřekvapí :)
o 29.11.2012, 01:16 | Nismo.Power
Jako sorry nehazim zensky do jednoho pytle ale proste z Prahy to uz mam tak zazity ze zenska ve velkym aute je z 99,9% pruser ci katastrofa na silnici.....musite si uvedomit ze v tom aute zpravidla nesedi rozumna matka chapajic pojem silnice a automobil ale sedi v tom totalni pica (zlatokopka) ktera si na auto vydelala roztazenejma nohama, v hlave ma nasrano IQ ma zaporny,ridicak je zaplacenej a prusery za ni resi milenec nebo manzel kterej ji ma proste aby vypadal pred ostatnima zmrdama dobre.....takova zenska pak proste jede hlava nehlava, cara na silnici neni zed, cervena je taky barva....neustale telefonujou s tel v ruce ac hf to auto ma ci se licej za jizdy...na cokoliv tj nedani prednosti ci mysku zveda prostrednicek atd....

Aneb opet ze sem pisu tak sem dneska vyjizdel na vinohradech z vedlejsi na hlavni ale na semaforu a to na zelenou jako prvni,vjel jsem mezi stojici kolonu projel jsem jeden pruh jedouce doleva pres koleje proste na druhou stranu ulice kdyz sem tam pres auta vystrcil cumak tak vidim x6 s megakravou za volantem jenz hrozne potrebovala predjet kolonu po kolejich kde na moji urovni zacly prechazet chodci tak honem rychle mezi nima projela na tu cervenou kterou asi nevidela malem me smetla resp kdybych nevidel a nedup brzdu tak nemam predek jela tam tak 60. ... Nacez se stejne po 30metrech musela zastavit u flory na krizovatce neb tam asi uz cervenou videla ale samozrejme ona je tramvaj a ten povl co stoji vedle na silnici to sou pomaly kokoti asi u ni...... Takze takhle to chodi v Praze aneb fakt uz si musim poridit kameru protoze dat vam sem video tak se z toho poserete jak muze bejt nekdo tak blbej a porusit asi 5predpisu behem 20ti vterin......samozrejme casove si pomohla tak o minutu maximalne alemvsem to natrela vcetne me a chodcu....
o 29.11.2012, 07:14 | CervinVega
"samozrejme casove si pomohla tak o minutu maximalne ale vsem to natrela vcetne me a chodcu...."
NP- zacinas psat k veci :-)
o 01.12.2012, 09:27 | Harryp
No podstatou věci v tomto vlákně je ponaučení o tom, že bych si měl pořídit NEbezpečné auto (hlavně proto, abych ochránil všechny okolo), ovšem na druhou stranu pokud chci svou rodinu chránit, tak bych si měl koupit Schubert přilbu s HANS, abych eliminoval možnost zlomení vazu, když do mě nebo mé rodiny vrazí nějaký " také řidič" (a je jedno jestli to bude bloncka v Tuaregu nebo někdo v Cliu s 5*) :-)
o 01.12.2012, 11:51 | Zdeny60
Seš švejk...
o 01.12.2012, 17:03 | JA
jako Nismo
jedna zpěvačka s pěknejma silikonama a s Rytmem v těle se taky nevešla Qčkem na ouzký silnici...:-(
to je přesně ono, bohužel Asiaty taky nikdy nenaučíte pořádně řídit.Ale kloubouk před řidičkama který věděj o co jde.A co se týká mojí ženy která jezdí jako chlap, nějak jí to nic neříká, je si vědomá že ty 2tuny se prostě blbě voděj když se utrhnou..blbě z toho vidí a tak.Radši má O2 s 8begama a ABS.A zatim to i v zimě na silnici 4 třídy kudy jezdí do fachy, zvládá.
Jinak dobrá sestava diskuze .. RB, signum a další...:-)
o 01.12.2012, 17:10 | Nismo.Power
a rozhodně tu nikdo neřikal že si musí ženská koupit clio s 5*..... ženská by si měla koupit (nebo vyšuk*t to je vedlejší) auto který zvládne řídit bezproblémů...... pokud umí at si koupí třeba Tundru je mi to jedno, pokud neumí at jezdí něčim menšim co zvládne.... je to jen na rozumnym rozhodnutí.....

stejně tak tu nikdo neřikal kupte si nebezpečný auto aby se v případě nárazu nestalo nic tomu s kterym jste se srazily to je taky blbost..... ale zbytečně velký auto a zbytečně zmatená ženská která neví kde jí končí kolo tak to až projede zastávkou to těm lidem nepomůže nic už... a jak řikám případů projetí zastávkou je dost... stejně tak případů kde ženská prostě přijede k automatu zastaví u závory šahá po lístku má zařazeno nedošáhne la lístek prostože nemá s autem odhat tak začne otevírat dveře vystupovat z auta a ejhle ona tam měla kvalt... to sem viděl za tenhle rok 3x v přímym přenosu pokaždý to byla ženská u závory.... to že tam nějaký chmataj po lístku 2 minuty to ještě přežiju mě to zabere max 15 vteřin i s odjezdem ale to že to tam nějaká po minutě bádání vykropí to je horší....
o 01.12.2012, 17:10 | Nismo.Power
tady je pár takovejch závorovejch ženskejch :)

[ Link ]
o 01.12.2012, 17:34 | JA
prostě k neuvěření :-)
[ Link ]
o 01.12.2012, 21:15 | Luke_288
myslim, že by se našlo i spousta chlapů co parkuj takhle.
JA: ty víš, jak to s Rollins bylo? jestli třeba ten dědula na tý babetě nejel v protisměru? přiznám se že já ne.
NP: nesouhlasim s druhým odstavcem, první větou. to je to, co mi tady tlačil do hlavy AR, že jsem arogantní hovado, co je mu jedno, co se stane když trefím někoho v papírovým autě, takže by bylo lepší mít taky radši papírový auto a neublížit ostatním.
o 01.12.2012, 21:17 | JA
Luke no mrkni na nákres nehody a myslim, že i soudy si k tomu něco řekli...a jestli to tam znáš, tak je ti to jasný..
o 01.12.2012, 21:19 | JA
jo dědulů v protisměru jsem za těch 31 let co jezdim moc nepotkal, ale frajerek co maj vytřeštěný oči cestou zadem od nákupáku po ouzký silnici, mraky...
o 01.12.2012, 21:27 | Luke_288
neznám a je mi to i docela fuk, jen že jsem o tom něco málo slyšel, existuje několik soudněznaleckých posudků, každej říká něco jinýho (samože podle toho kdo si ho zadá), takže nevím.
jinak důchodců chaosáků jsem teda potkal mraky a to včetně mýho vlastního dědy, kterýmu už naštěstí řp sebrali. mimo prahu rozhodně víc než pipin ve vělkých suv
o 01.12.2012, 22:14 | JA
ale upřímně, staroušek na babetě spadne do škarpy, ale holky co brázděj Střední Čechy po okrskách u satelitů mě fakt dostávají do ouzkých..tak to je..
o 01.12.2012, 22:26 | Luke_288
tohle je hrozně jednoduchý paušalizování. nemám na mysli důchodce na babetách (stejně tak může spadnout ne do škarpy, ale tobě pod kola), ale i v autech, vajíčkáře jezdící na 90km/h 40kou apod...
o 01.12.2012, 23:27 | Shr3k
Fotoreport ze života: [ Link ]
o 02.12.2012, 07:27 | Zdeny60 | Upraveno: 2012-12-02 07:28:35
JJ, ulízaná 30ka s culíkem a mobilem na uchu, rtěnkou v ruce a dildem mezi nohama. A k tomu 2T SUV a svět u nohou. Z těch má na slnici nejv+ětší strach ba přímo hrůzu, protože přesně tenhle typ a navíc v blond provedení je prostě pro okolí smrtelnej. Kdyby jela v Cliu, a ne v 2T obludě, má jiný starosti:-)))Věř mi to. Od tý doby co s ním jezdim, se dívám na silnici jinýma očima.
o 04.12.2012, 12:37 | Losky | Upraveno: 2012-12-04 12:38:26
Na co ženský kupovat tyhle mega auta nechápu. Většinou to vlastní pipky, co dávají nějakým pracháčům a ty jim za odměnu dají velké auto, aby holky dávaly najevo, jak jsou in. Ale po pravdě je to tak, že to neumí ani řídit. Pro normální ženskou je takové auto spíš za trest, protože se s tím bude bát jet po úzkých silnicích, bát parkovat aby něco někde nerozbila či neodřela a navíc je známo, že ženský mají od přírody slabší smysl pro prostorovou orientaci a jízdu ve tmě.
A co se týče hvězdiček NCAP, divili byste se, jak se automobilky na tyto testy připravují, tak se tady ohánět hvězdičkama je zbytečné, protože auta co koupíte jsou stejně jen sériová výroba:))))))
Taky jsem přemýšlel co na jaře za obměnu za O1 combi a půjdu na rok do Yetiho. Je to vyšší, kratší a hlavně lepší výhled pro ženskou do města
o 21.12.2012, 00:12 | tpenka
taky nevím co blbnete s těma velkejma krávama
pro ženskou bych ideálně volil auto s vyšší stavbou a nějakej ten plast odspodu
něco jako tohle:
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
atp...

nevěř tomu, že s timhle se jí bude jezdit líp :) ikdyž já bych to občas bral ;)
[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3322 sekund.