Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jak mě včera nasrala Omega

 o Navštíveno 2019x o
o 20.11.2012, 08:26 | Milhauzz
Tak si kolikrát říkám, kdybych si koupil na zahradu trpaslíka, tak mi vyroste ...

Uběhlo dalších 10tis km a valil sem do servisu. Taková ta základní údržba. Olej, všechny filtry a na zvedáku mrknout, jestli není něco na upadnutí. Všechny tady ty věci nějak dopadli, až na jednu.

Není tomu tak dávno, co sem zpozoroval, že na jedničku mi rachotí převodovka. Nevěnoval sem tomu pozornost. Když už to začlo dělat i na dvojce, tak sem trochu zpozorněl a říkal sem si, mno jo, stará vrána, má to najeto, kdo ví, jestli to nebude třeba jen ložisko na spojce. Jenže, logika věci se tvářila úplně jinak. Vyšlápnu spojku, ticho, spojka v normálu - rachot. Hm, tady není něco v pořádku. Když už sem jel do servisu, tak začla rachotit i trojka.

Tak se na to borci podívali a zjistili, že chybí 3dlc z celkového 2.8litru objemu náplně. Což sme se shodli, že to zase není taková katastrofa. Po doplnění a ujetí asi 70km se rachot z převodovky trošičku uklidnil, ale de slyšet, že je tam něco načlý. Co je zvláštní, tak největší rachot to dělá, když jedu na dvojku pravotočivou zatáčku - ale to jen tak pro zajímavost.

A co z toho plyne? Když sem kupoval Omegu, tak sem schválně koupil sociála bez výbavy - čím míň kurvítek, tím víc klidu a míň věcí, který se můžou podělat. Schválně sem se vyhnul automatu, abych měl o problém míň a just, mě se začíná kurvit manuál. Nějak to nechápu. Omegáři řeší většinou diferáky, kardany, spojky, ramena ... tohle všechno mám v cajku. Já to nějak nemůžu rozdejchat. Jó vím, koupil sem starej krám, ale převodovka? To mě hlava nebere ...

Nu, vykecal sem se, je mi líp. můžu jít dělat, (vydělávat na jiný auto), protože výměna převodovky - ať už s jakýmkoliv původem, do toho nejspíš spojka, vypínací ložisko a práce je pro Omču jaksi nerentabilní, že ano.



o 20.11.2012, 10:21 | radek.613
Pokud je to odvislé od podélného "zatížení" (pravotočivá versus levotočivá), tak nutně nemusí být vůbec nic převodovkovým střevům, ale s největší pravděpodobností je to jen v háji ložisko na předlohové hřídeli. Takže vyndat, rozpůlit, přeložiskovat, vrazit zpět. Otázkou je rentabilnost.... Jinak co se týká AT, to zažité "dogma" že "se AT musí nutně vysypat a naopak že manuál vydrží věky" není prostě pravda...
o 20.11.2012, 10:33 | Milhauzz
Právě ta rentabilnost, to je to. Mít známýho mechanika, kterej by si s tím za bakšiš hrál po večerech, tak možná.

Automaty sem měl všehovšudy dva, když se o to člověk stará a všechny ty, co tvrdí něco o celoživotní náplni pošle do patřičných míst, tak nevidím problém s funkčností. Boužel 95% aut s automatem v bazaru je s vlastností "škube to, prodám to".
o 20.11.2012, 10:34 | Filca6
Jak psal radek.613 je to lozisko na predloze.taky mi to dela na mem voze ale nechci sundavat 2x almaru,takze pockam az se sjede spojka a pak to vyresim oboje.
o 20.11.2012, 10:38 | Milhauzz
Nu a kolik tak tipujete, že by tahle sranda mohla stát?
o 20.11.2012, 11:30 | Augi
Nenapadla vás třeba i poloosa nebo homokineťák?
o 20.11.2012, 11:31 | Milhauzz
Mno jo, ale to by přece nedělo rachot i u stojícho auta.
o 20.11.2012, 11:35 | Augi
jj, máš recht... Já jen, že mě to napadlo kvůli té zatáčce v záběru.
o 20.11.2012, 12:01 | Freerider
Milhauzz: mě to stálo asi 2K s prací a matrošem, ale bylo to bez demontáže - byla venku i s motorem - měnil jsem automat za manuál.
o 20.11.2012, 12:30 | Nismo.Power
týýý voe..... automat v omeze jen tak nerozbiješ, když jo koupíš za litr jinej....

manuálů je všade mraky, seženeš opět za litr převodovku jak nic, spojková sada stojí kolem 3k a práce na omeze to je plus mínus autobus 2-3hodiny v jednom člověku.....
o 20.11.2012, 14:57 | Milhauzz | Upraveno: 2012-11-20 14:58:06
No vida, trochu optimizmu nezaškodí. Přemýšlím, že když už, tak bych koupil celou Omegu na ND, strčit je to kam.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4478 sekund.