
Navštíveno 2446x


19.11.2012, 19:16 |
kasko má někdo reálné zkušenosti s tímhle motorem?
v současnosti mám OII combi 2.0TDI 4x4 manuál. Mám ji 2 roky, najeto 102tis. km.
Jezdím 99% dálnice MB-Praha-Brno-Zlín a to minimálně 1x/týden.
Chci to vyměnit za SII, popř. počkám na facelift, nebo OIII. Než bude SIII, tak to asi nevydrží.
V každém případě chci 4x4 (haldex není výhra, ale je lepší než nic), automat (v koncernu DSG) a klidně benzín.
Silnější nafta přijde až později, tak se uvidí.
Jak říkám, zajímá mě hlavně spotřeba.
S OII jsem spokojen max, SII je ještě větší, využívám hlavně kufr.
Díky moc
R.
někdo ho tu měl, nejsem si jistej jestli pavelk. třeba se ozve
btw co znamená, že silnější nafta přijde později? podle mě tam nic silnějšího než 125kW nedaj.

19.11.2012, 19:25 |
nome máme na firmě 2 a jeden jezdí za 9,9 druhej za 13 na obsah a výkon je to relativně úsporný. akorát by to chtělo větší nádrž kvůli dojezdu.

19.11.2012, 20:09 |
kasko luke: silnejsi nafta bude jiz v OIII. Bude se jednat pouze o ctyrvalce. Benzin bude mit vrchol na 180kW, nafta bude 132kW. Bude taky kombinace DSG a 4x4. V6 v nafte audi nikdy nepusti.
To jen na uvod.
Jinak SA volim z pracovnixh duvodu, jsme dodavateli do SA, docela vyznamni, tak je to male bezvyznamne plus.
VW se mi krom Tuarega nelibi. Ten ma ale jako vetsina SUV maly kufr.
Ma ovsem vzduch. podvozek, takze je potencial k pohodli...

19.11.2012, 20:16 |
kasko nome: predpokladam, ze rozdil ve spotrebe ma za dusledek personu mezi sedackou a volantem. Nebo si to mam vysvetlit jinak? Jinak nema to turbo, tak se nema co kazit. jak rikam, zajima me spotreba na dalnici. jezdim mezi 160-180 dle provozu a pocasi.
velice solidní svezení, motor přesně odpovídal mojemu požadavku na předjíždění, jen nečekj žádný zázrak v zatáčkách, auto se tak nějak divně kroutí, jak to moc střihneš tak máš pocit že vypadneš a nebo tě auto přeskočí :-) převodovka s řazením pod volantem byla dle mého názoru o hodně rychlejší než mám nyní v Lexusu. Motor je určitě ta správná volba v tomto autě. Jak píše Luke problém je dojezd vozu, lítal jsem dálky a pořád stát na pumpě mě otravovalo, slušela by větší nádrž, spotřeba ve městě cca 11-12 dálky do 160 km/hod do 9 litříků, sice tomu nikdo nevěří ale naskákal jsem s tím hodně km a dle knihy jízd vše sedí. Dodnes na něj vzpomínám v dobrém, za celou dobu nej motor co jsem měl
tady můj inzerát
[ Link ] , chudák je někde rozřezanej a rozebranej na kusy :-((

19.11.2012, 20:34 |
nome | Upraveno: 2012-11-19 20:37:28
tak tak ten co ma 9,9 je naseho reditele a jezdi snim brno praha dalnice, neni zadne divocak ale uplen predpisove taky nejezdi.
Ten druhej je takovej putovni po odejitem zamestnanci a logicky kazdej kdo s tim jede tomu trosku splape.
Takze na osah a vykon velice uspornej motor. co se servisu tyka nic extra spolehliveho ani extra poruchove proste klasika skodovka. Moje O2 je na tom s poruchama podobne
nádrž je tragická, to mě sere i u naftový verze
kolik ujedeš na ropáka? jinak je to kvůli podlaze z oktávky, prostě se tam pod podlahový dílec větší nádrž nevešla

19.11.2012, 21:34 |
kasko diky moc. s mym ropakem ujedu na plnou neco kolem 800km. Mam tam 103kW, resp. upraveno na 125kW. S rodinou jezdim pod 6, sam jezdim mezi 6-7 na sto.
uvidime, co nabidne facelift Supa. Hlavne treba v OIII bude jiny soundsytem, to bude nebe a dudy. a na novy Sup se planuji pouze ctyrvalce, V6 by mel koncit. Vice se dozvite z tisku:-).
Takze uvidim, zda facelift, nebo pockat na noveho. Ten by mel mit i adaptabilni podvozek.
Navic ve srovnani cen je rok stary Sup (rocni vozy) V6 ve full stejne drahy jako OII combi 4x4 new.
R.
Pavel: ted jezdim v podstate jen po Praze, takze 500-600, po dalnicich tak 750
mno tak to opravdu nic moc
Face Supa nenabídne nic nového v motorizaci 3,6. Face naběhne příští rok na jaře po O III. A nový jak píšete již nebude mít šestiválec, takže kdo chce víc válců, má ještě .... let na to, aby si ho koupil. Můžu snad naznačit, že i přesto bude mít nej motorizace výkon ještě vyšší než 3,6.
Tak to by tam museli dat jedine 2,5 nebo 3,0 tfsi
Tak kdyz maj koncit sestivalce, tak 3.0tfsi asi ne

22.11.2012, 06:38 |
kasko jen doplim. facelift bude mit nove narazniky a svetla. mozna barvy, kola, dekory apod.
S novym Supem konci V6 a nahradi je 180kW benzin a 132kW nafta. Vse ctyrvalce a preplnovane. takze dalsi motory, ktere vydrzi tak 200tis. Velkoobjemovs se rusi z duvodu emisi. V6 se ale bude prodavat asi 2 roky, pak uz ne.
takze klasicka atmosfera pouze 1.2 HTP( resp.MPI).
Ani 2,5 ani 3,0TFSI. A výkon bude, jestli si dobře pamatuji, 206kW (benzin). A pro ekology bude i hybrid.
Face bude mít nejen nové světla, nárazníky, ale i kapotu, blatníky, zadní víko,..... :-) Dekory jsou nové dva, kola jestli se nemýlím jedny. Samozřejmě i jiné věci v interiéru a exteriéru.