
Navštíveno 7127x


15.11.2012, 22:37 |
K11 Kluci řeším problém v posledních dnech a to že cca 2 zpět jsem sedl do auta (Fel 1,3MPI + LPG) a nastartoval na benzín! a chtěl ho vytočit nad 2 tis. ot kdy přepíná autom. na LPG.Jenže při sešlápnutí plynu se auto začalo dusit a otáčky šly dolů.Vypadalo to jako kdyby došel benzín tak jsem ho dolil a nastartoval znova a situace stejná.Když jsem jen lehce přidával plyn tak se mi nakonec podařilo auto vytočit nad 2tis. ot a přeplo to na LPG kdy se chová normálně a auto na něj jede stejně jako před závadou.
2 dny jsem teda takhle jezdil a teď už mi to nenastartovalo.
Když to na LPG jede normálně a na benzín vůbec tak mě napadá snad palivový čerpadlo nebo ucpanej filtr,může to být ještě nečím.Zrovna teď se mi to finančně nehodí ale co nadělám.Předem díky.Roman
začal bych výměnou palivového filtru a svíček!Měl jsem kdysi u felicie stejný problém (i když tedy bez LPG takže trvale) a pomohlo to. Na felicii je to otázka doslova pár desítek Kč takže myslím že ani ta finanční stránka tě nikterak nezatíží ...
pokud jezdíš a máš benzínu na dně, tak ti nejspíš odešlo čerpadlo... a nebo máš zacpaný odvzdušnění nádrže...taky se mi to stalo při stálém provozu na LPG

16.11.2012, 00:14 |
K11 Takže mě to laicky napadlo snad dobře.Svíčky jsem si říkal že asi ne protože na ten benzín už fakt nenastartuju max. to na půl vteřiny chytne a pak chcípne ale na plyn to jede normálně.
Jediný tedy když to jede jen na lpg normálně a na benzín ne tak mě právě napadl přívod benzínu nic jinýho snad ne.
No víš jak benzínu jsem měl jen nezbytné množství ale je pravda že se tenhle problém projevil týden po tom co mi došel benzín.
Vidím to teda na čerpadlo protože ho po otočení klíčku vůbec neslyším.
To odvzdušnění nádrže najdu prosím kde?
Vubec bych nedelal vselijake hokus pokusy.
Napichni tohle auto na VAG a uvidis. Muze to byt klidne i jen teplotni cidlo ktere odeslo.
Presne tenhle samy problem jsem resil pred 14 dni.
A presne jak rikas, vymenili vsechno co je napadlo, nasypali do toho zbytecne penize a pak to bylo cidlo na teplotu za 150,- Kc :)
A taky 1.3MPi s LPG :)
Ono kdyz si RJ myslim, ze ma motor uz na 95°C, tak je neco spatne a posila tam uplne jinou davku paliva a proto pri seslapnuti plynu, kdy ten motor je studeny, tak ma tendenci chcipnout. Proto ti to pozvolna jde vytocit.
A jinak, jsou tam dve teplotni cidla, to ktere jde do RJ je G62.
Takze pokud mozno, nejrpve to napichni a pak to res co s tim dal :)
Usetris si spoustu prace, nervu, penez a casu treba :)

16.11.2012, 10:36 |
K11 Díky za odpověd to máš určitě pravdu.Jen je problém že v místních servisech chcou za diagnostiku skoro 500kč a ještě někdy ani na nic nepřijdou.Za tu pětistovku koupím jak čidlo tak čerpadlo proto jsem to chtěl takhle řešit.Původně sem si myslel že je to to čidlo ale když jsem při zahřátým motoru přepl zpátky na benzín tak ani tak to nešlo vytočit a spíš to chcípalo.Dnes už jen motá a nic nedělá benzín ani cítit nejde.
Slysis cerpadlo pri zapnuti zapalovani?

16.11.2012, 12:10 |
K11 Právě že nejspíš ne nebo si toho nejsem vědom.Za chvíli přijede bratr a zkusíme přehodit čerpadlo z jeho feldy tak doufám že to bude tím protože bez auta jsem tady v čudu.
tak oddelej hadicku a zastartuj jestli jde benzin a hned vis na cem jsi,kdyztak jestli nepujde tak budto rele nebo cerpadlo
A mozna jeste prvni pojistky :)

16.11.2012, 14:23 |
K11 Díky kluci za rady.Za chvílu jdu na to tak sem zvědavý.Ale pojistky i relé by se asi projevovalo tak že by to z ničeho nic přestalo jet ale mě to blblo den ode dne víc takže to taky typuju na čerpadlo.Dám vědět.

16.11.2012, 21:27 |
K11 Moc díky všem zůčastněným tak nakonec už jezdím,dost se mi ulevilo.
Bylo mrtvé palivové čerpadlo tak jsem ho sehnal za 300kč a jezdím dále.Dík

16.11.2012, 22:23 |
1kw Palivové čerpadla odchází dost často. Pokud člověk jezdí s poloprázdnou nádrží odejde jakási tepelná pojistka a čerpadlo prostě po chvíly jízdy (nebop hned) vypne. Časem také ztrácí tlak..