
Navštíveno 2402x


15.11.2012, 22:10 |
MaxxT Ahoj lidi,
chtel bych se zeptat, motor 103 kW, fuci krz chladic spaling (EGR COOLER). Kdyz by se EGR nechal zaslepit (co nabizi dieselpower) vc. soft. odstraneni zavady, je nutne ten COOLER kupovat? Pres to by pak uz nic nemelo jit, ne?
Diky za nazory. :-)

16.11.2012, 00:05 |
Chris Jaky preboha egr cooler?

16.11.2012, 00:48 |
macek Chris co na tom nechapes??

16.11.2012, 13:30 |
MaxxT

16.11.2012, 13:42 |
Wasp to MaxxT: bohuzel si myslím, že i když ho zaslepíš, tak přez něj stále výfukové splodiny pujdou. Jdou nejdříve do toho chladiče a až pak do EGR.
Nevím co pro tebe znamená že "fučí" ale nejspíš se jedná o nějakou netěsnost, chtělo by na to mrknout, třeba to bude jen těsnění. jinak ve většině případu odchází, že praskne a uniká tamtudy voda.

16.11.2012, 14:49 |
MaxxT no kdyz auto stoji tak uz je slyset takovy syceni a kdyz se prida plyn a rozjizdi se tak je slyset jak z toho foukaji spaliny, mechanik rikal, ze to jde z toho. Takze i kdyz se odstrani EGR, tak to krz to bude fucet, jo?

16.11.2012, 16:53 |
Wasp dle meho nazoru je od vyfuku prvni chladic, pak EGR, takze i kdyz nechaš EGR zaslepit, tak by ti jedine museli nějak obejit i ten chladič.
A nemas jen nekde ruplou hadici treba od turba?
zkus kdyztak mrknout na dieselpower.cz forum a poptat se tam. Určo ti poradí člen Huml ;-)
hadam, ze kdyz dokazes zaslepit EGR, muzes uplne stejne zaslepit privod spalin do toho chladice (podlozka z plechu)?

17.11.2012, 21:26 |
MaxxT uz jsem objednanej na stredu do dieselpoweru, odstrani dpfko a egr, a zaslepi prave i ten privod do toho chladice. Hadice od turba to neni, to vim.. je to uricite ten chladic. Bude z toho aspon motor, kterej bude moct jezdit i po meste a nezanese se. :-)

18.11.2012, 17:02 |
Chris @MaxxT: sry, ze egr cooler do 2.0TDi, vymyslaju stale nove kurvitka, na tych novsich treba aj SW odstranit EGR, nie len zaslepit, i ked nevim ako je to v zime, ale asi sa dlhsie nahrieva nie ?