Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > jak řešit....reklamace

 o Navštíveno 1822x o
o 07.11.2012, 18:27 | dolph
ahoj
potřeboval bych poradit..
před cca dvěma měsícema jsem koupil otci na narozky pumu na kolo od Park Tool.. narozky měl tento víkend, takže mi pumpa dva měsíce ležela doma. jak jsme mu ji předali, tak si chtěl fouknout kolo a ejhle ona pumpa někde pouští vzduch.. museli jsme ji celou rozebrat abychom zjistily že na těle POD matkou je prasklina jako kráva...matka nebyla nijak poničená ani poškrábaná, takže na první pohled nešlo poznat nějaké poškození..

reklamoval jsem tedy u prodávajícího... poslal jsem mu fotky a ten mi reklamaci zamítl s tím že na mechanické poškození po tak dlouhé době se prostě reklamace nevztahuje a že jsem měl pumpu vyzkoušet hned jak jsem ji dostal poštou..


tak co teď? jsem v prdeli anebo s tím jde něco udělat?


o 07.11.2012, 18:28 | dolph

foto k příspěvku  od dolph

o 07.11.2012, 18:28 | dolph

foto k příspěvku  od dolph

o 07.11.2012, 18:29 | dolph

foto k příspěvku  od dolph

o 07.11.2012, 18:45 | Dexter
je vidět, že si nešetřil a pořídil už celkem kvalitní značku, o to víc mě to překvapuje. jednu part tool jsem používal letos dost často a šla perfektně a bez problémů držela.
o 07.11.2012, 18:53 | Bladzej
Vždyť máš na ni 2 roky záruku. Mu to pošli na reklamaci a ať dodavatel/výrobce posoudí poškození a případné uznání reklamace.
o 07.11.2012, 20:08 | Rajdlos
tu musi byt dobrej idiot ten prodejce :) pohroz COI
o 07.11.2012, 21:47 | AR
spíš to jen zkouší aby neměl zbytečné papírování, pošta atd.
o 07.11.2012, 21:58 | .mycTD
Rajdlos: co v tomhle pripade vyresi COI?
o 07.11.2012, 22:02 | Tomášek
a na jaky jiny poskozeni nez mechanicky by se pak mela zaruka u tohodle zbozi vstahovat :-D
jinak tohle vypada jako ze to je nejakej zmetek z vyroby
o 07.11.2012, 22:08 | Fordik
Tak tady není co radit. Pokud jsi ji kupoval normálně v krámě nebo přes net od prodejce a máš doklad, tak normálně reklamaci musí vzít. Jinak fakt ČOIka.
o 07.11.2012, 22:14 | .mycTD
reklamaci prodejce sice musi prijmout, ale stejne tak ji muze zamitnout jako neopravnenou, a pokud o tom sesmoli papir, tak je COIka jako kontrolni organ v klidu, tzn. to nijak neresi dolphuv problem.
o 07.11.2012, 22:32 | mr.brain
Pošleš mu to, on to zamítne jako neoprávněnou reklamaci a tím je hotovo. Možnost ovšem je - nechat si vypracovat znalecký posudek a pokud na jeho základě bude jasná skutečnost, že to poškození nevzniklo namáháním materiálu jeho používáním tak... no a i kdyby ani potom nechtěl reklamovat a platit cenu posudku, tak soud.
o 07.11.2012, 22:35 | Lukasino
Mit DASku, tak muzes nechavat delat posudky i na takovy "kraviny" :o)

Ale vis jak to byva, kdyz clovek je pojistenej, tak se mu nic nestane a kdyz to zrusi, tak druhy den... :-D
o 07.11.2012, 22:48 | Rajdlos
mytTD: vznest podnet k prosetreni postupu prodejce pri vyrizovani reklamace, nebo se obratit s tim na SOS, Dolph nekde psal, ze dostal nejaky reklamacni protokol? Nebo jen neumim cist mezi radky.
o 07.11.2012, 22:50 | .mycTD
v tuto chvili by bylo asi lepsi misto reklamace podat rozpor s kupni smlouvou, pak je na prodejci, zby prokazal, ze zbozi vadu nemelo uz pri prodeji.
Kazdopadne zalezi v prvni rade hlavne na tom, co tomu vlastne je - pokud je to prasklina zpusobena tim, ze s pumpou nekdo jebnul o zem, tak uz pochopitelne nikdo nerozsoudi, jestli s tim bouchnul skladnik v shopu, nebo ty doma. Ale ted ji mas holt doma ty, takze asi tak...
o 07.11.2012, 22:53 | .mycTD
Rajdlos: nejake vyjadreni evidentne dostal, samozrejme je otazka, jake obsahuje/neobsahuje nalezitosti. Tim se COIka sice zabyvat bude, ale furt to neresi problem s dolphovou pumpou.
o 07.11.2012, 22:58 | Luke_288
Tzn pri zamitnuti reklamace jsou jaky moznosti? Jen znaleckej posudek? Reklamuju ted auto- po 70tis km se pri zkrutu karoserie rozvrzalo jak starej zebrinak (sikmej prejezd retarderu, obrubniku, najezd/vyjezd z garaze, prudsi rozjezd s natocenym volantem). Jde to od ridicovych dveri, nejdriv promazali zamky, to fungovalo tak hodinu a podruhy na me uz koukali co jako me furt sere
o 07.11.2012, 23:03 | .mycTD | Upraveno: 2012-11-07 23:05:47
znalecky posudek, s tim argumentovat napred u prodejce,a kdyz neustoupi, tak u soudu.
Ale na subjektivni pocity, jako je vrzani, to bude obzvlast zazivne.
o 08.11.2012, 00:11 | pepe689
no takze vzhledem k situaci posles na reklamaci --reklamace bude zamitnuta,tobe zbyva jen znalecky posudek..
o 08.11.2012, 00:12 | pepe689
jo a abych to urychlil neresil ybch to pres prodejce ,ale primo pres firmu co to vyrabi s tim,ze pan prodejce byl ochotny tak jak si psal .-
o 08.11.2012, 12:24 | dolph
NO.. včera jsem napsal na ofiko distribuci pro čr.. tam mi milá paní řekla, že nejsem první kdo toto reklamuje (výrobní vada) takže mám pumpu zabalit a poslat přímo jim a oni mi pošlou novou.. takže vyřešeno a příště si od toho idiota určitě něco koupím
o 08.11.2012, 13:25 | pepe689
napis od koho nebrat ja treba nedoporucuji A3 sport
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3363 sekund.