
Navštíveno 7244x

Na jaro chci nějaký bajk, ale všechno mi připadá strašně velké, zvláště po tom, co jsem stál vedle nějaké BMW do pouště, nebo co :-)
Mám 170-175cm, podle toho, jak se vyspím a kolem 75kg, líbila by se mi nějaká polokapotáž, něco ve stylu SV650, možná i naháč, objemově kolem toho půllitru, plus mínus dvě deci vína. Cena do 50tis, dobře ovladatelné, naposledy jsem jezdil na Jawce před x lety, rozum už taky nějaký je :-)
monster
...az na tu cenu asi :-)

06.11.2012, 12:15 |
JR Tak proc ne to SV? :-) Pak treba Bandit nebo Hornet ... mlada ma 165cm a autoskolu ted v pohode dela na CBF500 a chce ji i potom na jezdeni.
...koukám, že na motorky dávaj asi slabší stojánky, co tak čtu, tak každá druhá z nich padá :-)
ta SV mi příjde, že dělá hrozný kravál, původně jsem myslel, že tam mívaj jiný lauf, ale ona je to featura
Tak to si stál asi vedle nějakýho pouštního GéeSa :o)))
Napsal si to sám, vezmi SVčko 650. A nebo bych vzal ER-6 kawu.
Jojo, každá padlá ze stojánku s prasklým rámem :D

06.11.2012, 14:40 |
Cenda u nás motorky nebourají. Jen je jednou za čas postavíme do řady a vždycky se najde nějakej vůl, co do té první drkne :-)
Bandit (GSF 600S s polokapotou) by byl dobrá volba. Do 50t máš i slušnej výběr.

06.11.2012, 15:01 |
yethy | Upraveno: 2012-11-06 15:02:28
Mam 170cm a kolem 70kg a momentálně sedlám VFR 750 RC36. Vyskove je to celkem OK, dosahnu celym chodidlem na zem, ale vahove je to horsi, mrska ma 260kg, ale jak se rozjede, tak je jako pirko :-) A hlavne je to bytelny a nesmrtelny stroj. Zalezi jak jezdis a co od toho cekas. Ja jsem spokojeny, az na trnuti zapesti, ale to bude asi na kazde motce kde jsi v predklonu a riditka jsou lomene...
A financne se urcite vlezes.

06.11.2012, 15:08 |
yethy A takhle nám to spolu sluší, jak říkám, nohama pevně na zemi :-)

Za mě jesli jsi seděl naposledy před x lety na Jawině, tak je opravdu Bandaska super motorka. Vzduchem chlazená nesmrtelná šestistovka s polokapotáží a podle mě naprosto dostatečným výkonem. Jasněže se nepokládá do zatáček jako GSXR nebo CBR, ale je spolehlivá, pohodlná a levná. Kašlal bych na to, že to má každej. Oproti SV je to nesrovnatelně komfortní záležitost. Ale zas neni tak hbitá. Já bych volil Bandasku, vždycky sem jí měl rád.
kraval :-D,ty jsi snad první člověk co si stěžuje,že motorka dělá kravál.Dyt o tom to je a hlavně,když jsem slyšet,tak o tobě každej ví-bezpečnost

07.11.2012, 09:58 |
Cenda mě se líbí, jak to každej omlouvá bezpečností - hovno bezpečnost, bordel chcem dělat, protože (podobně jako hlasitá hudba v klubu) nám stoupá hladina adrenalinu v krvi :-)

07.11.2012, 10:11 |
Losky Já bych šel do bandita. Už kvůli vzhledu a tvé finanční injekci:) Za 50tis jich máš na výběr hafo. Mě se zdála trošku těžší, ale zase vzhled to vyrovnal. Pokud bych chtěl bandasku znovu, tak už jen s polokapotáží a asi 650S. Já tuhle prodal za 40tis, je pravda, padla mi ze stojánku:) (odřené budíky, nádrž a podsedlový plast, jinak top stav).


07.11.2012, 14:40 |
vomy7 Jezdil jsem na Bandasce 650 a na Hornetu 600. Takže když porovnam tyto dvě mašiny, tak Hornet menší, o hodně ovladatelnější, lehčí, jen né tak pohodlnej. Bandaska je docela velká kráva, ale jezdí jí i kámoš co má asi 165cm. Zazačátku měl problémy, ale pak se s tím naučil manipulovat a pohoda. A mimochodem Hornet teda jede znatelně líp.
Yamaha MT-03, Kawasaki ER6-N. nebo kapota Triumph 675 Daytona

07.11.2012, 23:53 |
Losky Chce motorku okolo 50tis, ER6 je dražší
Jo bandit super volba.. Mel jsem a nemuzu rict spatnyho slova..
wow, díky za tipy, budu je muset testnout nazywo :-) Ta VFR už je přeci jenom dost těžká...hledám neexistující kompromis, lehká, pohodlná, spolehlivá, dobře ovladatelná...o výkon mi zas až tak nejde, zatím :-) A kravál dělat fakt nepotřebuju...donedávna jsem bydlel ve frekventovaném místě, kde od dubna do záři se každé 2 minuty zastavovali motorkáři, a notnou dávku času se rozhodovali, jestli pojedou tudy, nebo se podívaj tamtudy

08.11.2012, 09:24 |
JR Bandit fakt lehkej neni a diky sirokymu motoru je to trochu znat na vlastnostech, ale ja ho mam a mam ho rad :-)
Jako lehci urcite ten Hornet a nebo Fazer, kterej z nich bude asi nejpohodlnejsi.

08.11.2012, 10:47 |
yethy crestik: jj, je to tezka masina, ale me se vzdy libila a halvne je to drzak, jak cenou, tak kvalitou. Vzdy zalezi na preferencich. Kdysi kdyz jsem zvazoval nad prvnim japoncem, tak jsem uvazoval nad XJ 600, dela se i polokapota. Neni to zadny zazrak, ale po tom co jsem mel Jawu 350 jsem si rikal, ze to i tak bude skok. Nakonec jsem narazil na VFR :-) Jinak bych to videl jako ostatni.

08.11.2012, 12:36 |
Losky jj, bandit je docela nemotornej, aspoň za mě. Docela se mi s ním blbě otáčelo atd, když jsme na tom seděli dva. Ale zase vzhled a cena to vyvážily:)
Nevím od sv bych utíkal brát starej vyhoblovanej dvouvál :-(
Kterej víc řve jak cokoli jinýho...
I když jsem zastánce yamah tak bud fazer 600,nebo hornet..
Za 50000 máš fajn výběr a budeš spokojenej,bandit je sto a 1 oproti horníku,nebo fazeru,ty jsou někde úplně jinde,maj lepší podvozek,jsou mnohem líp ovladatelné,lepší motory,lepší brzdy...

08.11.2012, 18:43 |
Losky nevíte, jestli je v Praze nějaký bazar motorek? Obyčejné motorky do 150tis.

09.11.2012, 14:08 |
JR Neco je ve Vrbovce a neco maji treba v Mototechnologi. Jinak me nic rozumnyho nenapada.
...zapomněl jsem dát echo, jak se to vlastně vyřešilo...takže takhle :-)

To je taková Multipla v jedné stopě :-D
...tak je pravda, že nejhezčí a nejnovější to zrovna není, ale na moje jezdění a kompromis pořizovačka/provoz/údržba je snad nepřekonatelný :-)
na NTV jsem se párkrát projel ... není špatná, údržba nulová, docela hezký zvuk 2-hrnku, myslím,že bude vyhovovat ...
Ja to nemyslim zle:-)
Radost urcite udela....

09.12.2016, 20:45 |
Alig Taky sem v tom viděl multiplu:D
Ale jak říkám...každá moto má v sobě krásu ať je jaká je:) Já koupil 6ku horneta a vzhledem k mojí výšce a váze jsem spokojený. Tak ať slouží:)
Ta přední kapotáž ale není originál, nebo ano? Reverka má být klasickej naháč, tzn. vpředu, mimo kulatého světla, nic...

13.12.2016, 09:50 |
kuja | Upraveno: 2016-12-13 09:54:06
Vypada to, ze to ma predni stit z Deauville. Ale to nic nemeni na tom, ze krome kardanu to nema zadnou jinou vec, proc Revere kupovat :D
...no já původně ani netušil, že NTV existuje, takže jsem vyloženě tohle vůbec nehledal. A ta polokapotáž je nějaká zredukovaná originální Five Stars, mě se to i líbí víc, než jen kulaté světlo. "Devilka" má jinou.
Prodávala se ve vedlejší vesnici s 27tis km za jednu slabší výplatu v udržovaném stavu, gumy byly z roku 2000 :-).
Já už se nepotřebuju ukazovat, ale oceňuju, že když každá moje vyjížďka má aspoň 250km, tak je to schopné jezdit za 4/100 a nemusím se každý druhý den dupat s řetězem.
Jinak ano, přední brzda slabá, těch 40kw moc nejede a zrcátka se klepou :-)

13.12.2016, 13:56 |
kuja crestik: Vidis, to sem ani nevedel, ze se na Revere delal nejakej polokapoto kit :) Ja chapu, ze uz se clovek nemusi za kazdou cenu honit za konma a krasou, ale ja sem mel tu cest s timhle motorem v Deauville, kde ma jeste o cely 4kw vic a je to fakt utrpeni :D Dole to cuka, nahore to nejede :) Ale verim, ze v tyhle cene je to jedna z nelepsich voleb z rozumu.
Deauville má asi o 30kg víc, a s mojima 80ti to taky nemá problém :-) Jestli jsi neměl náhodou rozhozenou karburaci. Mi to jede od 1 po 8tis uplně automobilově lineárně bez zaváhání, od 4 trochu víc. Ale dost lidem tam chybí ten 4válcový vrchol při 10+ :-)

13.12.2016, 20:30 |
kuja crestik: Je pravda, ze Deauville nebyl uplne v kondici :) A ono je to i ve me :) Ja mam rad ten vrsek 10+ u 4valu :D Holt mam v garazi R1 :)