
Navštíveno 11031x

Mám zakoupené zboží ( GU10 LED ), kdy zakoupeno a zaplaceno dne 25.9.2012, dohromady 120 dolarů. Brány dva "balíčky" od dvou různých prodejců, kdy do dněšního dne mi nic nepřišlo. Mám někde zažádat o blokaci peněz na paypalu, nebo jak se toto řeší ? všude maji dodání 10 až 20 dní.
oba mají psáno u aukcí: After receiving the item 14 days, contact seller within Refund will be given as Money back Return shipping Buyer pays return shipping.
to znamená, že jsem to prokoučoval ?

28.10.2012, 19:51 |
Lukasino | Upraveno: 2012-10-28 19:53:46
Je na to měsíc a půl.
Napsat prodejci, pokud okamžitě nevyřeší, tak "open case" na ebay ;)
EDIT: Tj. na ebay kde máš seznam nakoupených věcí - vpravo More actions - resolve problem
Zkus jim napsat, mě už se stalo asi 5x, 6x že něco nedorazilo(viděl bych to na naši skvělou poštu, jeden balíček se dokonce našel položenej na topení u nás ve vchodě paneláku, už jsem si změnil doručování do hokny, zatím dobrý) a vždy mi to poslali znovu (jen chtěli ještě počkat, jestli to náhodou do týdne dvou nedorazí) a pak mi to poslali znovu (nebo nabízeli i možnost vrácení peněz). Ale většinou to bylo zboží v ceně někde okolo 10 až 20 dolarů.
Psal jsi prodejci? nedavno jsem objednaval z uk nejaky kabely do auta a neprisly mi. Kontaktoval jsem prodejce, domluvily jsme se na tom ze pockame par tydnu jestli se to nevrati. Mel od toho tracking number. Balicek se mu vratil s tim ze nebyla uplna adresa (samo problem u nas na poste). Poslal to podruhe (na stejnou aderesu) a ok. Vse jsem si proveroval prez tracking number take jsem vedel ze to fakt poslal a ze mu to jde zpet. Napis mu, pockej na jeho vyjadreni. To co tam maji napsani je myslim neco o vraceni produktu kdyz ti nebude vyhovovat nebo bude spatnej. Na otevreni case mas delsi cas, nevim ale kolik to je, to ti rekne spis tappaja. Urcite mu napis, zeptej se na tracking number a podle reakce otevri case.
aha, ten 1,5 měsíce je uvedeno v listu, už to vidím.
Don't forget to leave feedback! If there was a problem, please go to the Resolution Center by 11/08/12
Vetsinou je problem tim, ze to posilaji co nejlevneji, tj. bez trackingu, to se pak muze ztratit kdekoliv :(
Z ciny jsem si na to zvyknul, ale ted jsem bohuzel narazil na jednoho prodejce z UK, ktery posila veci drahy pres litr obycejnou postou bez trackingu, to je k placi :( a samozrejme ze dorazila jen pulka baliku :(
Ono je nejhorsi ze at za postu zaplatis kolik zaplatis, tak u nas to jde jako obycejny psani/zasilka. Daji to nekomu u vas v baraku, bez podpisu, na poste to vydaj bez obcanky, proste traparna. Ted mi z UK prisel 10kg balik, plne pojistenej na 1000 liber, tracking, vsechno proste, full servis. No a v patek u mne zvoni sousedka ze ma pro mne krabici. Ani se eobtezujou s podpisem/obcankou. Proste nic. Nicmene, opacnym smerem je to uplne stejny co mi bratranec rikal.
Tyhle čínský věci můžou dorazit za tři dny nebo taky za měsíc a půl... ale je fakt, že za posledních pět let se mi ztratil jedinej balíček a to mi prodejce normálně asi po třech měsících vrátil prachy, když jsem mu to "reklamoval".
Mě jde taky z HK zásilka od 10.9. a stále nic. Z DX napsali, že to může trvat 45-60 dní, tak uvidíme no...
jj, mne jdou z HK ted dve, jedna z 6.10. a druha z 16.10. tak jsem zvedavej kdy to rakosnici, turci a cigani doruci. Jinak z UK kdyz neposilas uplne zakladni postou, tak pri doruceni po 4tem pracovnim dnu od data odeslani je tam narok na slevu 25% z postovnyho. "Bohuzel" mi zatim vse prislo do 4 dnu :)
Proff: jop, asi tak nějak, absolutně nechápu, jak mi může přijít balík z UK,Australie,HongKongu apod rychleji, než doručení českou poštou :-)

28.10.2012, 23:31 |
cendler | Upraveno: 2012-10-28 23:34:32
mě šlo posledně dva balíky z UK taky žárovky a přišly za 14dní,
a stím, že to dají každé lopatě v baráku mě taky sere, ptal jsem se i na poště, ale bylo mi řečeno, pokud nejsem doma, tak to můžou udělat

28.10.2012, 23:38 |
JP Mě v posledních 14 dnech chodí od prodejců z číny zprávy v tomhle smyslu:
"Dear jiri.pistek,
Hi
Dear buyer, due to The 18th National Congress of the Communist Party of China, the security of the custom is very strict,
your package was return by the custom to us. so which do you need us to do to help you, resending to you, or
refund you? tell us what you prefer so that we can help you."
JP: :-O
Tak tohle mi jeste zadny neposlal :o))
Hlavne neproser to datum. Nenech se uchlacholit, napis mu, ze otevres case, jen tak pro pripad, at ses sichrovanej.
jako tappaja. case muzes kdykoliv zavrit, takze neprosvihnout datum a pro jistotu otevrit
ten "open case" najdu kde ? nikdy jsem to nepoužil a nikde to nevidím...
Pepino, uz jsem Ti to posilal :o)
28.10.2012, 19:51 | Lukasino | Upraveno: 2012-10-28 19:53:46
EDIT: Tj. na ebay kde máš seznam nakoupených věcí - vpravo More actions - resolve problem
tak 31.10. přišel první balíček, dnes přišel i druhý.... tak je to dobrý :)
Ona má teď pošta asi celkově s celnicí nějakej problém. Já už mám u celníků přes poštu balík 3 tejdny, od objednání byl v ČR za tři pracovní dny :o) jenže neuděláš nic, celnice s poštou jsou prostě státní a přes to nejede vlak. Jedinej způsob reklamace je osobní návštěva se střelnou zbraní v ruce, ale to se prej nesmí
Tak konečně balík z 10.9. dorazil :) Ať žije ČP a celnice.
Ahoj,
mám podobný dotaz. Koupil jsem něco, prodejce absolutně nekomunikuje a poslal mi fake číslo balíku.
Co teď? Opravdu musím čekat do "očekávaného příchodu balíku" abych to mohl někde nahlásit, nebo jde dělat něco víc? Předpokládám že nejsem sám u koho se tak chová.
Bohužel ať to procházím zleva zprava, všude mě to odkáže na Resolution Center, kam se zatím ještě nedostanu :-/
Kuju :o)
fake cislo baliku znamena co? proverujes to pres spravny web?
lukee_cz: prověřuji, je to "poslané" už 10 dní a balík stále nebyl ani "accepted". Cpost taky nic neuvádí, přitom většinou už druhý den píší že balík byl podán.
No jám mám zkušenost takovou (naštěstí blbost) cokoliv z číny mi dorazilo do UK během 2-3 týdnů. Jednou jedinkrát sem nechal posílat přímo do ČR známému a nepřišlo nic. Psal sem prodejci, že pošle znovu a zase nic. Já už ale prokaučoval ten měsíc a půl, takže mi to zmizlo ze seznamů a nejsem schopný to řešit přes ebay. NAšetěstí to byla drobnost. Problémy bych viděl fak v naší poště. Už mi i začíná dávat smysl, proč hodně čínských prodejců neposílá do čr. Maj napsané celosvětově ale ve vyjímkách je čr často uvedená. Asi se jim to stává často tak se sami chrání.
Tweety: z číny mi chodí tak 80% balíků z ebay a žádný problém. Jestli se ztratí jeden z 30ti, který byl poslaný obyčejně (tzn. nedoporučeně, bez čísla balíku, atd). Jakmile to má číslo balíku, tak je úspěšnost 100%. Ale tohle je podle mě fakt fejk, prodejce 200 kladných hodnocení, status "top rated seller" a pak vyhodil výrazně výhodné nabídky :) Kupoval jsem to s tím, že to možná nedopadne, což zatím tak i vypadá. Jde mi fakt o to, jestli mám možnost to nějak předat ebay k prověření nyní (když uvidí že mu 100 kupujících psalo a on neodepisuje, všichni mají fake čísla balíků, atd. tak je to asi jasné), nebo jestli opravdu musím čekat až to půjde dát do resolution center.
A nemihlo dojít jen k chybě v čísle, třeba neůmyslné? Psal jsi mu něco?
Bacha na balíky z Číny, ty nejdou na webu dohledat skoro nikdy a to ani na jejich čínské poště nebo co to je... to číslo nikdy nefungovalo.
Tweety: psal jsem mu už 3x a absolutně bez odezvy. Jeho poslední hodnocení je negativní a další mu teď nenaskakují, na to kolik toho prodal, takže předpokládám, že ostatní také čekají.
Mr.Scully: musím říct opak, pokud mi skutečně číslo balíku pošlou, vždy to bylo dohledatelné.
Mr.Scully: já mám s čínskou poštou zatím dobré zkušenosti, vždy free shipping, čísla balíků taky ok a dorazilo zatím vše (5/5). :-)
No mně taky vždycky dorazilo všechno :-) a i reklamace proběhla v pořádku. Ale když mi pošlou tracking number a já to zkouším zadat do toho jejich čínskýho webu pošty, tak to nikdy nic nevrátí :-) To už spíš vrátí něco český web, protože česká pošta ty balíky pak už pozná i podle toho čínskýho čísla.
Tak už přibývají negativy se stejnou historkou...
To fakt nemám možnost to nějak postoupit ebay ke kontrole? Co jsem se díval, tak písemná komunikace už s nimi nejde, jen volat :-/
Ještě dotaz, když dám negativ, ovlivní to nějak Resolution center, nebo to na to nemá vliv? Myslím jako že pokud dám negativ, tak už mě to do resolution center nepustí, atd.
ono tě to tuším právě před tím negativem bude navádět na to resolution centre. Jinak písemná jde, mají chat, ale musíš ho trochu pohledat přes nápovědy ne na každé stránce to naskočí.
Tady máš i odkaz na open case
[ Link ] Tady je na boku i odkaz na chat. Mě tam ochotně pomohli
[ Link ]
Tweety_xx: díky, s tím open case to vím, ale píše mi to, že je brzo, na druhou stranu nechci čekat další tři týdny
"The estimated delivery date for this item is Dec 20, 2013.If you haven't received your item by then, contact the seller through the Resolution Center."
Na ten online chat juknu, to by bylo perfektní, ale já ho tam nenašel.
S tím chatem už chápu proč jsem ho nenašel, on na ebay.com není vůbec vidět :)
Tak ani na chatu mi nepomohou, musím počkat ty tři týdny, přestože stejný problém tam má několik dalších, to nechápu, že toho prodejce nezablokují :)
Ale to je jejich job, díky Tweety_xx za pomoc ;)
No on se ten chat nezobrazuje ani u všech složek v té nápovědě. Našel jsem ho když jsem řešil kola, které tady taky proběhli. Ale tak když je vás víc, tak prachy dostaneš, jen musíš old čekat. Jo a po open case se čeká dalších 8 dní, pokud ti prodejce nenabídne tobě přijatelnou alternativu. Když nic, jde to po 8 dnech na ebay a ten na to má snad další 3 dny. Já sem to měl vyřešené hned po těch 8 dnech, protože sem je přes ten chat urgoval, že mi blokují peníze, tak at se to hýbe.
Jakou mate zkusenost s ioffer? Ja tam ted po dlouhe dobe nakupoval a zase voser. Stalo me to cca 1600. 2x mi prislo jiny zbozi. 1 zbozi se mi odecetlo 2x z paypalu. A dotretice vseho dobreho prodejce vyplnil spatnou adresu. Samozrejme delaji mrtvy brouky a o jeden den jsem prosvihl spor na paypalu :(. Kdyz jsem tam pred 2 roky objednaval 6veci, tak jsem byl spokojenej maximalne s dvouma :(.

10.01.2015, 11:08 |
CRK Taky sem tam resil dost problemu a tak na ne seru. Co si tam chtel?
2x pradlo pro mladou a 1x teplakovku :)

10.01.2015, 11:22 |
CRK Tusim, ze vse "znackove"? :D Zkus to jinde, jen tam tyhle veci nejsou tak na ocich...

16.01.2015, 09:30 |
M.a.R.i | Upraveno: 2015-01-16 09:31:41
Tak jeden z prodejců začal komunikovat a prej mi pošle ještě jednou správné zboží. Pochybuju...
A druhý prodejce co mi prodával teplákovku... Zjistil jsem, že balík leží v Praze a dopátral jsem se, že je uplně na jinou adresu a jiné jméno. Podle mě mi poslal uplně jiný tracking nr a můj balík vůbec neposlal. Ale dneska mi napsal novinu:
"Dear friend ;
I am so sorry to tell you that the item have been temporarily detained by the customs ,
housebecause of the customs house revenue.
you need to pay 14.2USD to the Customs to make sure the item be shipped to you as soon as ,
possible .
I am so sorry for that may make inconivent to you
as a honest business man .
we have send a wonderful gift in the package to you as a refund
hope you like it and enjoy do busienss with you
have a good day and give us a reply
best regards
Thanks,
if you're agree with me,
We accept bank payments and Western Union.
1)transfer the money to my account:
first name : Chao
last name : Li
Account No.:9558800200155392737
INDUSTRIAL AND COMMERCIAL BANK OF CHINA;
chuiyangliu;beijing, China ;
Swift Code:ICBKCNBJBJM
2)Our address:
first name : Chao
last name : Li
longxiangbeili2208
chuiyangliu;
beijing,100021
China
We will be paid as soon as the customs,
China customs clearance of your project"
Podle mě blbost ne? Proč by celníci v Číně zabavovali zboží? Pochopím v ČR. Ale že by v Číně chtěli doplatit clo nebo co?
Prachy mu samozřejmě nepošlu a počítám s tím, že jsem prokaučoval 40USD...
Stejně mi nejde do hlavy, že jsou na iofffer takový dementi. Na Ebayi za 8let jsem nikdy s číňanem neměl problém. Spíš vždy byli tak ochotný až jsem se někdy i styděl za své chování..
Ještě mě napadá. V paypalu jsem udělal základní začátečnickou chybu a nestihl jsem 45denní interval.
Co kdybych zkusil reklamovat transakce u banky? Máte s tím někdo zkušenost?

16.01.2015, 10:45 |
CRK | Upraveno: 2015-01-16 10:46:58
Taky mi obcas congove pisou, ze jim neco vratila jejich celnice a jestli to maj poslat znovu. Pravda, vymluva? Kazdopadne to pak dorazi. Problem na ebay neni, protoze je tam drzej za koule. Tenkrat to tady nekdo s tou reklamaci v bance psal a ze mu to vyslo, tak to vyzkousej a pak napis sem.
EDIT: a pro sustakovku si skoc do Holesovicky trznice :D
njn, jenže tady jde o to, že chce abych mu poslal dalších 14,2USD. Což se mi teda moc nezdá :)

16.01.2015, 16:11 |
CRK | Upraveno: 2015-01-16 16:12:47
já bych mu teda zrovna tam nic znova neposlal... ale zas na druhou stranu si dáš pozor a na paypalu to vyreklamuješ... ale ani to není záruka... já už tam radši nenakupuju...
MARI: jestli tam byly fakeované zboží textilu, tak Ti to zabavili v Číně a chtějí úplatek, aby to uvolnili :) Běžná praxe. Čínští úředníci dostali pokyny, že faky se nesmějí vyvážet (realita je samo jiná).
Rajdlos: to by me prave v Cine nikdy nenapadlo :)