
Navštíveno 3917x

Ve světu motoru byl článek kde se psalo o tom ,že se nemá při studeném startu vyšlapávat spojka protože dochází k opotřebení kliky a šál.Co vy na to?Kecají?
tohle už se tu rozebíralo v jednom dloooouhém příspěvku, můžeš hledat
a ANO, vyšlapávám
1) jelikož jsi tu nový, tak ti hledání ulehčím - rozebíralo se to zde
[ Link ] -;-
2) čistě ze zvědavosti => trošku se podivuji nad tím, co tě vede k tomu zaregistrovat se na autohifiklubu a ptát se tam jako nový člen na věci, které s autohifi nesouvisí :-) ale to je jen řečnická otázka :-)
Nevyšlapávám, mám automat :-)
Tykeev: nejsem nový , spíš si tady čtu a moc nepíšu:-))Dík za odkaz.
V sekci ostatní se přece nepíše jen o autohifi?
Vždy, ulechčíš tím startéru i baterii

20.10.2012, 14:32 |
CRK já vždycky, jinak bych nenastartoval
tykvee: sice řečnická, ale zcela zbytečná
ano. Nové auta už to asi nijak nedovolí..
tykev: Je tu opravdu dost lidí kteří ani nechodí do sekce Autohifi.. A lezou jen do Ostatní..
Třeba zrovna já,sekci Autohifi ani neotvírám..
nové auta už to nedovolí, ale s vyšláplou spojkou jde srát axiál, klika a šály zas tlik netrpěj, ale ten axiál, potom vypadá z 0,05mm vůle je pak klidně 1mm po pár letech provozu:)
Nejsem nový
vs.
Registrace: 2012-09-26 21:03:18
I ty, dědku... :-D

21.10.2012, 05:26 |
Drtič jo, protože když nesešlápnu spojku, nejde auto nastartovat.

21.10.2012, 10:53 |
AR ne, vyšlapávám brzdu ;)

21.10.2012, 17:50 |
clown ne, vyšlapávám brzdu ;)
já taky nevyšlapávám brzdu ;)
0jo sou auta kery ani betz vyslapnuti spojky nenastartujes

21.10.2012, 20:26 |
Ravo vyšlapávám automaticky, občas jezdím jinými auty a stane se že je zařazený kvalt (obvzlášť v zimě) a podle polohy šajtry to vizuálně nepoznám.
A poskočit si když stojíš čumákem ke zdi nebo na plným parkovišti může být drahá sranda..

21.10.2012, 20:49 |
hawai já když zastavim, tak nezatahuju ručku ale nechávám si tam jedničku. a když se pak rozjíždim, vyšlápnu spojku, nastartuju, pustim spojku a rovnou jedu

21.10.2012, 21:46 |
tj vyšlapávám jelikož mam auto s pičou a startovani tlačítkem a jinak to nenastartuje :-) ale automaticky to dělam ve všech autech...

21.10.2012, 22:04 |
clown kozlustechnykus .. a umis zaradit automat bez brzdy ? :)))

21.10.2012, 22:07 |
Cenda | Upraveno: 2012-10-21 22:08:27
roztláčím na 1°se seplou spojkou, nechci opotřebit startér :-)

21.10.2012, 22:17 |
SEKIN Nás v autoškole učili, že se má startovat s vyřazeným a se sešláplou spokjou. Vysvětlovali to tak, že když mám náhodou zařazený, tak proto spojka, když náhodou nevypíná dobře spojka, tak mám vyřazený.
To jestli to má při studeným startu vliv na nějaký opotřebení, si myslím je blbost, ale v motorech se vyznám asi jako v akvabelách takže nevím. Každopádně bezpečnost při startování by měla být přednější než nějaký "snad" prodloužení životnosti motoru.
21.10.2012, 21:46 | tj
muzes mackat brdu vole :D
jinac u renolda s brzdou (pac musim) a v oplovy se spojkou
ušetříte leda 0,4789% na startu se sešláplou spojkou....
sešláplá spojka je hlavne PRO KOKOTY který netušej co je na fofrklacku vůbec za kvalt či zdali tam vůbec nějakej je.... takže lepší než vletět přes startér do toho co stojí před váma či za váma tak je jistější sešlápnout spojku.....
dokud tam fakt nebude kvalt a spojka bude zabírat kde má tak je putna zdali je tam sešlápnuto nebo neni , jinak já většinou šlapu ale to je profesionální deformace asi...
Ve světě motorů už toho napsali tolik..... takových renaultin, až jde z toho hlava kolem.... a ty pseudo testy... já se divím, že za ten plátek ještě dneska vůbec někdo vyhazuje peníze....
me spis prekvapuje, ze nezduraznili, ze u skodovky to neskodi :-)

22.10.2012, 12:28 |
clown skodofce to naopak pomaha :) ta je na to stavena :)))
mno u skodofky už by to taky mělo bejt povinný ta spojka.... jezděj tim čim dál tim větší hovada tak bych to zaved jako amíkum a dal prostě mikrospínač na spojku aby jim to bez toho nešlo :D
22.10.2012, 10:45 | Nismo.Power
krasna sebekritika :)