
Navštíveno 3456x


19.10.2012, 20:13 |
DITR chlapi potřebuju radu jde o bmw e39 fičím si to tak z práce všechno v pohodě zastavím na benzince natankuju nastartuju a jedu ihned po sdtsrtu se rožls kontrolka baterie fičím domů zastavím před barákem tipnu to zkouřím nastartovat ale už to nechytá tak dobře basterka je skoro vybitá. :( čuměl sem pod kapotu klíňák ok cdo stím je? baterka v tahu nebo altík??

19.10.2012, 20:14 |
DITR jinak nad 3500 otáček ta kontrolka zhasla

19.10.2012, 20:15 |
.mycTD | Upraveno: 2012-10-19 20:18:50
altik. myslim, ze jsem tu neco podobneho resil pred prazdninama.
tak me to delalo az po zahrati
[ Link ] a tady to mas presne naopak :-)
[ Link ] ...tak si vyber :-)

19.10.2012, 20:25 |
DITR já ujel tak 2 kilometry všechno ok natankoval sem a už ta kontrolka zůstala svítit

19.10.2012, 20:35 |
DITR nemů§žou být třeba jenom uhlíky v tahu???
muzou. podle toho co popisujes by mi to prislo logicke.
proste bych rozebral altik -KO uhliky poznas a kdyz na nem nic nevykoukas, tak to das nekomu promerit.

19.10.2012, 23:02 |
Pekys nejdriv bych si dotahnul kontakty na baterce, a pak se venoval altiku. Idealni by bylo taky zmerit, jestli ti auto usne.
jako Pekys - nedávno jsem pomáhal klukovi s e39 kombi, tuším 530d to byla, najednou mu to umřelo za jízdy, co říkal, stačilo utáhnout kontakty na baterce a opraveno za 3 minuty :-))

20.10.2012, 13:04 |
clown kolik to ma nalitano ?
asi takhle
3 kokty za sebou .. 3x se rozpad altik Valeo .., druhovyroba nema smysl, kupuje se fabricky repasovanej Bosch za 10t ..
rozpadlej myslim jako upadla volnobezka, klinak pod kapotou :), 2x se rozpad uvnitr .. proste 150 - 170tkm a prd ..
ted jsem resil 14 dni zpet SuperBlba a to samy .. 250t nalitano, a zacalo to delat, to co tobe .., ve finale se prislo na to, ze cely nekdo repasoval doma na kolene a nedokazal kontakty zalejt pajkou ..., bordel vsude, volnobezka KO .. , proste stav na picu, ve finale se koupil na vrakaci Bosch nadhernej za 2.5t a jezdi dal

20.10.2012, 19:18 |
Tendr | Upraveno: 2012-10-20 19:23:45
Není nic jednoduššího než vzít multimetr a změřit napětí.. Jestli nedává 13.8 - 14.2V tak je někde něco špatně. Pak jít od nejmíň bolestivejch zkoušek. Když jde vyndat regulátor sám o sobě tak vyndat, kouknout uhlíky, jestli jsou ok, tak zkusit proměřit u někoho jestli šlape regulace. Jestli je regulátor s uhlíkama ok, už je to horší, čili altík ven a někomu to dát zčeknout.. Může být vadný vinutí který může mít zkrat závitovej nebo na kostru, může být vadná některá z diod na můstku atd.
Vše jde i svépomocí, ale chce to pár věcí na to a vědět kam šáhnout a jak to proměřit. Třeba klasickou diodovou zkoušečkou nemusíš odhalit zkrat mezi vinutím, ale megmetem hned zjistíš kde je chyba když to začne jiskřit a hulit se z toho..

20.10.2012, 20:21 |
DITR tak problém vyřešen ráno sem sundal altík a rozebral ho sběrna komplet prodřená uhlíky byly z poloviny sjeté za 10 minut 12 sem naběhl do obchodu s dílama na altíky a startéry:D koupil sem uhíky sběrnu a ložisko a dal sem se do toho pájení no to byl masakr :D hodinářská práce jako prase páje ty 2,5ky dráty to bylo docela porno takže nejvííc času sem si hrál s pájkou ale spoje sou luxusně zalité tedka sem tgo doskládal byl to projet a šlape to :)) oprava mě vyšla na hodně nervů strrašně hodně kurev a 230 korun

22.10.2012, 08:49 |
Chris taketo svojpomocne opravy mam najradsej, za mna super ;)

22.10.2012, 09:08 |
Tendr Nj, všechno jde když se chce, jen je pruda, že uhlíky prodřou sběrný kroužky, to by se stát nemělo a radši 3x vyměnit uhlíky než kruhy :(

22.10.2012, 13:40 |
DITR béhužel byly prodřené i ktoužky....a to už byl extrém rozpůlit altík odpájet to všechno slisovat ložisko stáhnout kroužky....to sem se nesral bruska a pěkně ten plast odřezal nasadil kruhy nalisoval nové ložisko dal to dokupy a fičí to