Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Bravo Škoda!

 o Navštíveno 5175x o
o 16.10.2012, 00:20 | Tuner#2
Víkend jsem měl pracovně nabitý a až teď jsem zjistil, že Škodovka se svojí Fabií S 2000 získala potřetí titul značek v řadě! Po dlouhé době něco co se mě skutečně líbí a jsem rád, že oddělení Motorsportu funguje u nás stále na výbornou a dobře navazuje na letitou tradicky značky v rallye.

Palec nahoru!

foto k příspěvku  od Tuner#2



o 16.10.2012, 01:11 | Tendr
A teď mi řekni co je na tom autě ze škodný .)
o 16.10.2012, 06:01 | Knightey-
maska? :)
o 16.10.2012, 06:06 | Kamil
Tendr + Knightey = podstatný snad je, že to jezdí pod značkou Škoda, tak proč zase ty hloupý kecy?
o 16.10.2012, 06:10 | Knightey-
Kamil: nemam zadny hloupy kecy, spis jsem jen odpovidal na hloupou otazku :P

o 16.10.2012, 07:34 | CervinVega
good .-)
o 16.10.2012, 07:44 | Escudo
A to vyhráli těsně, maji asi jen jednou tolik bodů co druhej Pažout. Lestos jsem viděl dva závody na Eurosportu a na Škodovkách jezdila drtivá většina špičky, asi zvolili výhodnou cenovou politiku
o 16.10.2012, 08:20 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-10-16 08:21:39
Jako Kamil...

Tady jde o radost, že opět po ne úplně slavné éře WRC něco dokázali, ale jak vidím v ČR a potažmo hlavně na AHC se raději na vše plive a nadává, místo toho aby se taky vyzdvihly ty dobré a pozitvní věci/zprávy.

Escudo: Měli jako první funkční auto specifikace S2000 a hlavně ho uměli dodat v rozumném termínu i netovárním týmům.
o 16.10.2012, 08:26 | mr.brain
Na tom autě ze Škody je všechno, protože to vyvíjel Škoda Motorsport :) Nicméně příští rok bůhví jak to bude vstupem VW do WRC s Polem, kdy jako základ právě sloužila tahle S2000.

Éra WRC by nebyla tak zlá, kdyby se tehdejší vedení nezbláznilo :) Smutné na tom bylo to, že když Colin v Austrálii jel na třetím místě, chtěl jezdit za Škoda Motorsport, ale jako podmínku měl, že si s sebou jako dvojku vezme jednoho mladého britského jezdce - na to mu řekli ne. A nejhorší je, že ten "mladý britský jezdec" byl/je Kris Meeke [ Link ]
o 16.10.2012, 08:54 | mrazik
Osobni automobily ze skodovky nemusim, ale z toho uspechu mam radost, protoze to podpori prodeje a spousta lidi bude mit praci. Takze za me paradni uspech vsech, co se na tom podileji.
o 16.10.2012, 09:24 | radek.613
Já myslím že to není o koncernu se slepicí na kapotě, ale o těch co v tom autě sedí. Prakticky celá sportovní auto-historie této země ukazuje, že naši lidi i když jedou se sebevětším klumpem, svojí šikovností, nasazením, odhodlaností a citem dokáží prakticky nemožné. Za mě palec nahoru posádkám, ne tomu verku.....
o 16.10.2012, 09:27 | Lukasino
Paráda! Ač Škodu moc nemusím (sám bych si jí nekoupil) tak z takových úspěchů mám radost, je vidět že umí!
o 16.10.2012, 09:29 | Losky
přijdete mi tady někteří fakt divní. Jak je to Škoda či koncern, tak je to to nejhorší. Pokud je to USA nebo Japan, tak nic dokonalejšího není a nezbývá nic jiného než nad tím honit:)
Ano, pokud tady každý má přebytečné miliony a neví co s penězi, tak to je jiná, ale z pozice normálně vydělávajícího člověka mi to tady občas připadá, že jsem v jiné zemi či rovnou na jiné planetě.
o 16.10.2012, 10:46 | unregistered
Prej Fábie, tohle naladěný hovádko má s fábií společného asi tolik, jak McLaren Mercedes F1 s novým Mercedesem třídy A... :) Společný to má fakt jen tu masku. Ale jó, aspoň že to trochu jede...
o 16.10.2012, 12:33 | Nismo.Power
je asi jedno co to má společnýho s fábií když to stejně je volkswagen resp. německá automobilka vyráběná otrokama v čr :D ale myslel tady někdo na řidiče ? bo chcete říct že klíčem k úspěchu je jedině auto ? :D
o 16.10.2012, 12:41 | HIGHTOWER
A co má v motorsportu společného jakékoli jiné auto jaké jezdí se seriovkou? Copak citron jezdí jako sériovka a jen chudák škodovka musí být překopaná?

Za mě paráda a jen tak dál ;-)
o 16.10.2012, 13:04 | JP
Losky:

No, je to sice OT, ale ono je to právě naopak, když máš na výběr z více srovnatelných aut, tak nejdražší je skoro vždycky škodovka. Koukni se za kolik se třeba prodávaj jetý Octavie, já vůbec nechápu proč je za to někdo ochotnej dát o tolik víc, než třeba za o třídu větší Mondeo, nebo Mazdu 6... Takže mě naopak přijde, že kdo neví co s penězi, ten si může dovolit koupit škodovku:)
o 16.10.2012, 13:07 | radek.613
Nismo: 16.10.2012, 09:24 :-D
o 16.10.2012, 14:56 | Losky
JP: Já neříkám, že je to prostě top auto, ale já osobně jsem si prošel asi 15ti auty, z toho 3 fabie a 1 octavie a ani u jednoho auta jsem neměl závažný problém. Jo, na stařičké sdi mi odešla elektronika čerpadla za 5tis s prací. Jinak sem řešil jen brzdy, rozvody a altík. Nikdy víc. Co jsem zažil třeba s Civicem nebo Suzuki Balenem, tak to bylo na kulku do hlavy. Drahé veškeré díly co byly potřeba, vše se hůře shánělo atd atd. O frantících ani radši nebudu mluvit. Velká auta, perfektní výbavy, člověk si hned řekne 3 roky staré žihadlo za cenu 6ti leté octávie s poloviční výbavou. Ale, po pár týdnech či měsících si pak řekne, že by oželil elektrické sedačky, dvouzónové klimošky atd jen za to, aby na to byl spoleh a nemusel se člověk bát vyjet do zahraničí. To samé u rok starého citroen C3 1.4HDI ve střední výbavě se zjistilo, že zadní C sloupky jsou špatně sbodované... atd atd atd. Je mi jasné, že i ty škodovky budou mít prostě vady, ale pořád je pro mě jednodušší shánět díly na tohle a i levnější než na zbytek aut z Japonska či USA. On hned každý argumentuje, jak jeho díly na USA či Japan potvoru jsou ve finále levnější než ceny na koncern, ale vše srovnává s oficiální cenou v servisech, ale že tady v ČR je plno firem co prodávají origo díly za poloviční ceny než ofiko servis už nikdo neříká... Konkrétně třeba www.cc-autodily. Ceny lidový. Sám proti japonským autům ani USA vůbec nic nemám, ale jen pořád nechápu, proč každý to "české" auto tak hatí. Ano, drží si vyšší cenu, ale myslím, že tam je i vyšší spolehlivost než třeba u Fordu atd. Ale třeba je to taky tím, že se motám ve sféře aut do 250tis a tam se motají hodně dovozová auta s 3x stočeným tachometrem. Ano, pokud budu mít na auto třeba milión, tak je pravda, že bych do škodovky nechtěl jít a určitě šel do jiné značky, ale bohužel ty peníze nemám a jezdím v "ušmudlané" Octavii Tdi a jsem spokojenej, jede to, nežere to a odveze tohu kupu a rozhodně to nespadne tolik na ceně, jako jiné auto, ale prostě hned vidět nápis Škoda a hned na to, že je to krám atd mi přijde docela scestný...
o 16.10.2012, 15:14 | CervinVega
kdyby jsi to srovnani mel, tak uznas, ze jedine v cem je ta Skoda dobra jsou provozni naklady (a to jen u motoru, ktere se neserou)...
poridit si "z vasne" 3valec HTP/TDi nebo 1,9TDi ci 1,6i nebo 2,0i asi tezko muzes...
proti znacce jako takove nic nemam, ale je pro me moc draha na to co poskytuje za danou cenovku...
kdyz jsem mel sanci porovnat Nissana QQ, Forda Kugu a Skodu Yeti, musel bych bejt retardovanej abych si odvezl Yetiho...
no a podivej se na prodeje... tomu rikam kupni sila retardu :-)
o 16.10.2012, 15:21 | Losky
CervinVega: Mám 1.9TDi 96kw a jsem spokojenej, ale je pravda, že kultivovaností to zrovna nepěje:) Ale já prostě řeším bazarová auta. Pokud bych řešil nové za 500-600tis, taky bych se obrátil jinam kvůli cenovce a zajímavější nabídce co se týče výbav atd.
Prostě beru, že třeba při cenovce 250tis si raději koupím tu octavii než třeba již zmiňované mondeo. Ale né kvůli designu, ale kvůli provozním nákladům. Doma jsme měli Focus TDDi, TDCi - obě totální průser, auta tady z ČR, všechny okolo 180tis najeto a v každém se utopil ranec v motoru. Pak bylo nové Tourneo Connect a to samé, přední náprava - výměna, turbo - výměna, čerpadlo - výměna a to auto nemělo ani 50tis najeto. Možná proto prostě ten koncern nezatracuju, protože já mám jen dobré zkušenosti.
o 16.10.2012, 16:22 | Sau
Ne že by to úspěch nebyl, ale při té konkurenci co v IRC je by byla snad ostuda ten pohár nevyhrát.
o 16.10.2012, 16:35 | hopa26
Já si dovolím dotaz CervinaVegu:Koupil jsem si Yetiho,dokonce podruhé,takže jsem podle Tebe retard?

Kaškaje jsem měl na 10dní doma a nekoupil bych si ho.
Stále se vychází z katalogových cen,za full ale Škodu kupuje málokdo.
Takže při srovnatené výbavě mi díky slevě Yeti stále vycházel nejlevněji,porovnával jsem s ASX a Nisanem.
Slevy na ASX a Nisana byly mnohem nižší,než na Yetiho.

Já ho neobhajuju jako best auto,ale jsem spokojen s poměrem nákupní cena/provozní náklady/desing+využití/prodejní cena.
o 16.10.2012, 16:45 | gizmi
hopa26: to uz radeji Berlingo :D Navic Citroen ma vetsi uspechy (myslim tim Sebastiana Loeba) :D:D:D:D Takze dle mentality zde na AHC diky tomu prodava kvalitni auta.. :D:D:D:D
o 16.10.2012, 16:54 | CervinVega
neber si to tak osobne, treba jsi mel fakt velkou slevu a pak to davalo smysl a hned 2x .-)
klidne to muzem rozjet i na ostatni modely, ve finale je videt, ze za stejny kacky se dostane jinde vic muziky, ale pak se jde a koupi skoda, protoze kazdy vi, ze to zas nekdo (asi z nostalgie) pujde koupit jako radne ojety... ikdyz pak zjisti, ze to ma 2-3x tolik na tacho, ale rika si: ale co, je to drzak, sice trochu vibruje a huci vevnitr, obcas (asi tak 2x do mesice) se mi do nej nekdo koukne, jestli tam jeste nezustalo co ukrast, ale jinak je to "simply clever" reseni povozu...
mel jsem moznost "ochutnat" nekolik skodnych, rekl bych celym prurezem produkce od doby S1000 az po ty nove a fakt na nich nevidim NIC krom spotreby (u tdi) a nekdy levnych dilu (prevazne tech co se daji ukrast ve fabrice)...
o 16.10.2012, 17:00 | Tuner#2
AHC a někteří členové nezklamali :)))
o 16.10.2012, 17:03 | semtex
Ja jsem zvedav, jak bude jezdit tohle...
Sainzovi to slo ale moooc pekne, evidentne to nezapomel!

foto k příspěvku  od semtex

o 16.10.2012, 17:23 | Tuner#2
semtex: Viděl jsem videa z testování někde na severu a byl to mazec. Taky jsem zvědav i když po včerejšku jim odpadla jedna konkurence v podobě továrního Fordu :-/
o 16.10.2012, 17:26 | Luke_288
gut
o 16.10.2012, 20:04 | semtex
To auto jelo neskutecne! ALS strilelo tak, ze jsme uskakovali do prikopu kdyz se blizil :-)

foto k příspěvku  od semtex

o 16.10.2012, 20:07 | semtex

foto k příspěvku  od semtex

o 16.10.2012, 20:07 | semtex

foto k příspěvku  od semtex

o 16.10.2012, 20:07 | semtex

foto k příspěvku  od semtex

o 16.10.2012, 20:07 | semtex

foto k příspěvku  od semtex

o 16.10.2012, 20:13 | mr.brain
Nejsem VW fan, ale odjíždí to docela pěkně... [ Link ]
o 16.10.2012, 21:14 | HIGHTOWER
Takže by se dalo říci, že škodovka pracně a roky a stále makala na tom, aby se dostala na vrchol v IRC a tím vyšlapala cestičku pro vw a ten přišel a jen sklízel úspěchy ve WRC :-( Tam by byla i škoda, kdyby nejezdila předtím WRC těžkopádnou octavií, ale fabií :-(
Jezdil vw vůbec někdy v historii rally na takovéto úrovni? No uvidíme, jak to dopadne... A kdyby se na tohle polo dala kastle fabie, vyšlo by to úplně nastejno... ani nevím, proč se najednou vw tak cpe do wrc, že by fakt vycítil, že škoda motorsport teď dosáhl vrcholu a nechce to nechat jen jim? Pochybuji i o tom, že by sestavili celý nový tým, ty zkušenosti na wrc nejsou ani na roky, ale desítky let, aby to za to stálo...

semtex: a to že WRC střílí o 106, to ví snad každý, kdo na rally byl, nemusí tak brutálně střílet jen tohle polo...
o 16.10.2012, 21:38 | semtex | Upraveno: 2012-10-16 21:39:02
HT: Chtel jsem tim rict, ze strilelo nejvic ze vsech WRC co na Rally Legend jezdili.
o 16.10.2012, 21:55 | Alííí
Nechtěl bych bejt pístem v tom motoru. To ALS je pecka! :-)
o 16.10.2012, 22:32 | Tuner#2
Mimochodem to že Juho nedojel jsem jen četl, dneska už vím i proč:

[ Link ]
o 16.10.2012, 22:33 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-10-16 22:34:29

Skončil na střeše chatrče a chtěl ject dál, až spolujezdec ho zkrotil, že jsou ve vzduchu :))))

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 16.10.2012, 22:43 | mr.brain
HT: tak je jasný, že takhle to bylo naplánovaný... nechali jim volnou ruku na projekt S2000 a pak si vybrali data. Jinak VW jako továrna nevím, ale Audi určitě a i úspěch byl/je - dřív WRC, teď 24 hodinovky v P1...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2313 sekund.