Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Clio-když už jsem v tom psaní:-)))

 o Navštíveno 1746x o
o 12.10.2012, 15:19 | Zdeny60
Tak trochu na odreagování:-) Clio je doma, jezdí. No, po pravdě, někdy užbtaky nejelo:-( zejméne se mu nechtělo jet, když hned po první noci přestálé venku ho napadla kuna lesní. To jsem ovšem ráno netušil a z toho, že dcera se nebyla schopná na potřetí rozjet bez zhasnutí motoru jsem samosebou podezříval ji a atké jí za to nadával:-) No, nicméně pak se tedy přískokem rozjela a dojeli jsme na houby do lesa. Večer, když jsem odjížděli z lesa (opět dcrea za volantem) se opakovalo to samé: skokchípskokchcíp. To už jsem vyopeněil a za volant jsem ( s patřičným komentářem a despektem) usendul já. Start skokchípskok:-) Ty wo, so řikám... Už jsem měl hlavu vraženou pod kapotou, ve snaze zjistit příčínu onoho chování. Záhy jsem ji našel - uhlodané kabely od čidla teploty nasávaného vzduchu, čo co to je. Takže večer, skoro za tmy, nůž, odizolovat ty centimetrové kouisky, protože to ta bestie uhlodasla těsně u konektoru a spojit se svazkem. Nemaje izlační pásku, zalepil jsem to leukoplastí z lékarničky a už se ´jelo. Normálně. Jen uvedu, že ta ludra ještě nahlodla kable ke svíčce (jedné). Takže druý den servis, kam jsem stejně musel, protože nějakej beran ukopnul výdech topení nad nohama řidiče, výměna chaldící kapaliny (jen -20°C), nové svíce, kábly, a pár drobností, jako kontrola spodku a vymazáním chyby. Auto jezdí. Ovšem, jak říkají mnozí zkušení, elektrika si žije vlastním životem, protože se mi včera při cestě z práce stalo, že najednou spadla teplota motoru (asi na půl minuty, mám digitální ukazatel) a samosebou spotřba dle PP vylezla na 15 litrů a přestalo to táhnout. Za půl minutky se LED sloupec ustavil na normálu, spotřeba spadla a jelo se vesele dál. Až dodnec, zatím na mě cliťák nic nezkusil:-) Preventivně jsem si koupil 5l kanystr, koupím benzín do něj a zkalibruji si ukazatel paliva, nevěřím tomu.

Kupodivu jinak se s tím jezdí fakt slušně, samosebo s ohledem na mrzký výkon a celkem vyšší spotřebu - zatím 7,1, ale to je díky oné poruše a také tomu, že minulý týden jsem trápil dceru ( a auto) v kopci rezjezdy na ruční brzdu, takže jedna rozjet a stát a furt dokola. Takže v neděli večer bylo asi 8,5, po 3 cestách do práce,když už ráno mrzne, 7,1 a stále klesá. Čili myslím si, že na 6,5 se dostanu a to jsem očekával. jen se nesmí jet rychleji, než asi 80-90. Pak to tedy žere jako můj Legáš s 4x4:-)

Celkem kladně hodnotím brzdy, i řízení a i slušné odhlučnění.

Takže cíl to asi splnilo, ale nedovedu si předtavit, ajk s podobnými auty někdo může nahrkotat 150-200tkm. To musí být fakt nářez:-)


o 12.10.2012, 15:36 | Kamil
Zdeny60 - jezdil jsem se svojí starou 306kou 3x-4x za rok na Sk (500 km) a přežil jsem to, takže 200 km levou zadní :-) Kdo je zvyklej na větší a současný auto, tak chápu, že trpí.
o 12.10.2012, 15:51 | Nismo.Power
Kamil : nj jenže on myslel jak těma neckama někdo může celkově najet 200 tisíc kilometrů :D

Jinak jo..... clio se jako jedinej renault zase tolik nesere a dá se v tom vydržet asi jako ve fábii s tim že clio je pohodlnější a takový příjemnější na řízení rozhodně :)
o 12.10.2012, 16:04 | Kamil
Ups, moje chyba :)
o 13.10.2012, 08:10 | Zdeny60
Jako já jsem měl 306TD jao své první firemní auto, v letech 95-98. Dokonce bez klimy. A jezdil jsem s ní 65.000km/rok, z čehož asi tgak 3x do měsíce trasu ŠPK MIláno - 1220km na jeden zátah. A přežil jsem to. Člověk přežije hodně, ale podepíše se to na něm.

Jinak nelze srovnávat Clio a P306, P306 je o kus výš. Ta je tak na úrovní Oktávky I.
o 13.10.2012, 09:39 | Směty
Jednou jsem jel s litrovou Corsou z Přerova do Brna a už nkdy víc, raději si vemu Vektru s 2,5 litrovým motorem a pojedu si v pohodičce a né jak v tramvaji. Tuto chybu již nikdy nebudu opakovat. :oD Nehledě na to že spotřeba byla nejspíš velmi obdobná jako bych jel velkým autem.
o 15.10.2012, 08:58 | tommas
achjo
o 15.10.2012, 09:09 | Zdeny60
Včera jsem provedl kalibraci tachometru, protože to ukazuje nesmysly. Čili nájezd km dle PDN sedí a tím pádem je zatím spotřeba 6,07l/100 a to se auto dost týralo při výuce rozjezdů a pod. Takže je předpoklad, že při ustáleném režimu jízdy spotřeba půjde pod 6/100 a to bude OK.

Pokud bude vše OK, cíl akce bude splněn: malé ekonomické auto pro dojíždění do práce.

Dnes půjde na rozvody, ovšem mimo Renault servis, mám dojem, že Renault je dražší jak SUbaru :-)
o 14.11.2012, 13:31 | Zdeny60
Po dalším měsíci celkem příjemné překvapení - auto jezdí:-)))

A jezdí za málo - dle včerejšího dotankování 5,56l/100km - výsledek mě velmi mile potěšil, na snížení spotřeby se zřejmě podílejí užší zimní gumy.Olej to nežere, dokonce už i kuna tomu dala pokoj (na rozdíl od půdy, kde se jim tedy líbí fest:-(

Rozvody jetě neudělány, ale už to musím napravit, jen si asi poručím nechat vodní pumpu, neteče, takže proč ji měnit?

Není to tedy trhač, to jsem věděl, ale zase spotřeba je . obzvláště po odečtu DPH - více než parádní. Kéž by to vše tak vydrželo!
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3426 sekund.