Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > O servisech

 o Navštíveno 2038x o
o 07.10.2012, 22:13 | ledvina
Předem se omlouvám všem výjmečným servisům kde Vás neojebou , neokradou , nezboří wagen , a kam se rád vracíte s pocitem - tady se mi o miláčka postarají.

[ Link ]


o 07.10.2012, 22:45 | Rajdlos
Jen mne udivuje, ze clovek, co je až takovy "fanda" do aut, jak sma pise, nezvlada na aute naprosto banalni opravy/vymeny.
o 07.10.2012, 22:48 | HIGHTOWER
že to ještě někoho baví číst.... pokud znáš své práva, na 90% případů ti to stačí a netřeba ani právníka, kdyby něco... pokud neznáš, vyjebou s tebou i u holiče nebo na veřejném WC!
Kdo z vás věděl, že má právo na to, aby mu servis dal po opravě vyměněné díly nazpátky? Že pokud před sjednaný rozsah práce nestačí, musí vás kontaktovat a chtít váš souhlas, a pokud by cena za opravu byla navýšena nad 20% předem dohodnuté ceny, taktéž? No a další a další práva... viz. protokol o tom, co chcete opravit, do kdy bude opraveno a dále? Je hodně práv, jen je znát a využívat... Pak tyhle pohádkové weby netřeba... Navíc když si já něco subjektivně napíšu o čemkoli, tak to není jak by řekla paní z kulového blesku: Tak to není směroplatný, já to vím, uklízím na úřadě :-D
o 08.10.2012, 09:01 | cendler
myslím že ti nesmí navýšit cenu od domluvené ceny nad 10%
o 08.10.2012, 09:11 | JR
Precetl jsem kousek a klidne to vypnul, ten clanek (jako vetsina na tom webu) je pekna kokotina.
o 08.10.2012, 09:35 | PlusOne | Upraveno: 2012-10-08 09:35:52
Vozím auta k soukromníkovi, kterej to má jako "přivýdělek", ne hlavní PP. Nevracím se tam rád, anžto to většinou znamená nějaký problém s autem, nicméně vím, že svou práci neojebe, a že pro moje auta dělá maximum.
Kontakt nedám :)
o 08.10.2012, 11:50 | clown
kuwa mam jen 4 auta a hyposku .. :)) ale jako JR, pomerne o nicem. Auta jety, evidentne. Stane se ...

i kamaradovi i brachovi prodam auto, co je bez problemu a po 3000 kc pruser za 20 litru .. (v obou pripadech). proste auta se serou a je jedno, kdo s nima jak jezdi ...

.. jen ten blb vedle s koktou co ma 80tkm najeto mi sere, ze jezdi s vykurvenou dvouhmotou a neresi to .. :( az se to posere ... :(
o 08.10.2012, 13:29 | M.a.R.i
Plně se ztotožňuji s autorem. Jedině, kdy jsem byl spokojenej, bylo u kámoše v nejmenováným autorizovaným servisu, který si tam dělal po práci melouchy. Já jsem díky tomu dostával skvělou péči za minimum peněz.
o 08.10.2012, 16:36 | 323Marty
Jako MaRi, taky jezdim do autorizovanýho servisu ke kamarádovi, kterej na mym autě dělá po zavíračce. Prostě perfektní zázemí autorizovanýho servisu za ceny dohodou. Jinak zkušenosti u všech servisů hrozný. Vrchol všeho byla pyramida průhonice, kam kamarád jezdil se seatem. Vždycky zaplatil raketu a oni na to auto ani nechmátli. O jeho návštěvách tam by se dala napsat kniha přání a stížností :o(
o 08.10.2012, 17:32 | Davados
sice jezdim do garáž servisu,ale u opravy můžu bejt a sem a když na to příjde je mi kámoš ochotnej pokud je to technicky možný a mám potřebnej díl auto opravit i ve 3 ráno:) samo neumí všechno vzhledem k absenci zvedáku a jámy,ale i tak jsem veelmi spokojen :)
o 12.10.2012, 08:38 | M.a.R.i
Myslím, že je to k tématu, tak se podělím o svou zkušenost, potřebuju se vypovídat :d....

Před časem se mi auto začalo přepínat na benzín, k reduktoru se dostávala studená voda. Pak se časem začala zvedat teplota motoru a topení přestávalo topit.

Vyměnil jsem termostat - beze změny
Vyměnil jsem víčko na expanzce - beze změny.

Podle chytrý knížky k autu, byla chladící soustava odvzdušněná.
Emulze v oleji nebyla, ve vodě taky olej nebyl. Hadice krásně měkký.
Jediný co mi bylo divný, že nad a pod termostatem nebyla voda. Podle slov místního mechanika je to takhle ok u větších motoru...

Zajel jsem do autorizáku. Otevřeli víčko na expanzce, nastartovali a držely zvýšený otáčky motoru. Po chvilce voda v expanzce zmizela, pak se zase objevila, chvilkama i nějaká voda vyblila ven. Voda smrděla dost od plynu. Takže se mi dostala odpověď: " To víte pane, to je tím plynem, auto už má něco najeto a je těsnění nebo hlava načatá. Teď tu máme zrovna RAVku, která dělá to samý a zítra jde pod kudlu!" Já na to, že se mi to nezdá, že mi přijde spíš zavzdušněnej chladící okruh. "nn pane, máme s tím zkušenosti! Snad budete mít štěstí a bude to jenom těsnění pod hlavou a hlavy budou v pořádku"

No dobrá, zavolal jsem IDAHOvi a domluvili jsme se, že si u něj objednám sadu na těsnění pod hlavou z USA (cca 5000Kč) a auto mu za 14 dní odvezu. Ale pořád mi to nedalo a zavolal jsem plynařům, ti mi poradili odpojit reduktor. Což jsem udělal ale zase beze změny. Voda v expanzce stále tancovala, chvílema to netopilo a motor se nadměrně zahříval. Pořád mi nešlo do hlavy, že nejsou hadice natlakovaný. Tak znova telefonát IDAHOvi a ten mi poradil, ať auto odvzdušním.

Sice v chytrý knížce píšou, že se chladící okruh odvzdušní sám a stačí jenom dolejt kapalinu na FULL. Ale... Otevřel jsem víčko na expanzce, zapnul topení na plno a nastartoval motor. Hladina na full v expanzce je téměř ve stejný výšce jako voda v motoru. Takže jsem ucpal hadičku s přepadem a expanzku přelejval až po uplný okraj. Trvalo to asi 30min, voda pořád v expanzce tancovala, dolil jsem 3l až se vše zdálo OK.

Výsledek? Auto teď funguje bez problémů.

Na jednu stranu jsem šťastnej jak blecha a na druhou dost nasranej. Přijed do autorizáku nějakej nehnidopich, tak tam auto nechá a vycáluje 20-30000 za výměnu těsnění na hlavách, ne-li víc. Nejspíš si pak dají v servisu i práci s odvzdušněním, auto bude fungo vat. A spokojenost bude na obou stranách, akorát zákazník je o pár desítek tisíc chudší :).
o 12.10.2012, 08:53 | Only_One
no to je rozdíl mezi výměnářem a opravářem
o 12.10.2012, 09:03 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-10-12 09:11:21
No, spíš je to tím, že jsem strašnej hnidopich pokud jde o auto a moc mechanikům nevěřím a tohle byl 1 případ z 10, kdy se mi to vyplatilo :D. V 9 z 10 jsou všichni okolo nasraný :D.

Je otázka proč tam chyběla voda, ale je možný, že ubývala několik let, než se to projevilo. Nebo bude načatej reduktor. A další věc mě trápí, že jsem dolejval do expanzky vlažnou vodu, sice asi 2,5l 30min (celej okruh má 11l), ale i tak ve mně hlodá, abych něco nepokakal. Nějak mě nenapadlo lejt tam vařicí vodu, neboť mi přišlo, že je tam určitě někde další přepad, kterým voda teče ven, ale nenašel jsem ho :).

Sorry za OT
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3138 sekund.