
Navštíveno 9511x


21.09.2012, 22:01 |
xSam Ahoj vsem, prosim vas o radu.
Potrebuji na zadni naprave omezit brzdny ucinek na cca 45% a zaroven ho regulovat az na 100%.Takze pravdepodobne potrebuji koupit omezovac. Ale cim si nejsem jisty, jak to zapojit aby to brzdilo jak ma. Trochu mi dela starosti, jak to bude fungovat s regulatorem tlaku brzd.
Dalsi otazkou je, jaky omezovac koupit a jake jsou rozdily mezi pakovym a koleckovym.
Budu vdecny, za jakoukoli radu.
Diky moc
xSam

22.09.2012, 08:06 |
Olda mrkni na speedpro tam to všecko maj :)

23.09.2012, 21:28 |
xSam Oldo, tam jsem koukal, tam to mají, to je fakt. Ale já nevím jak to správně zapojit a jaký typ je vhodný.
Určitě to tady někdo montoval, tak doufám, že mi poradí:-)
No já to sice v autě mam, ale to ti asi nepomůže. Já jsem totiž původní trubky včetně origo zátěžového regulátoru vyhodil a tahal jsem brzdy vnitřkem v pancéřových hadicích. Takže se jenom přerušila hadice a vede přes regulátor dozadu, kde se rozdvojuje ke kolům.
Pákový se používá při rally, protože se rychleji přenastaví, takže se nechá štelovat za jízdy.


23.09.2012, 22:42 |
xSam P.E.T.R díky.
A jak Ti to brzdí? Nastávají tam nějaké komplikace?
Repektive, můžeš mi prosím popsat jak to funguje v praxi?
Jak zjistit jak má ten omezovač bejt nastavenej?
Je mi jasné, že trubky musím nějak dostat do kabiny a udělám to že kabinou povedu jen kousek. A budu tedy volit pákový, protože potřebuji účinek brzd měnit docela rychle a za jízdy.
Moc praktických zkušeností zatim nemam. Já to mam v autě chvilku a v podstatě jsem s tim zatim odjel jenom jeden slalom. Tam jsem to nastavil, aby mi nepřebržďoval zadek, víc jsem s tim nelaboroval.
I tak ale musim říct, že to funguje. Neni problém to nastavit tak, že se zadní kola blokujou dřív než předek a nebo naopak, že zadek skoro nebrzdí.
Mam teda omezovač používanej někde v hydraulice, neni to zrovna Tilton nebo Willwood, ale funguje to a je tak 5x levnější.
Píšeš, že máš nějakej origo regulátor brzd, to bude muset pryč a v podstatě to budeš muset udělat, jako to mam já. Ať už v hadicích nebo v trubkách.
Na jaký auto to je?

23.09.2012, 23:18 |
xSam Mám to na suzuki samurai. Dal jsem dozadu větší brzdy než přední a potřebuji aby to při jízdě na silnici brzdilo jako normální auto (mám normálně SPZ) a v nějakých případech v terénu potřebuji zadek buď skoro vypnout, nebo naplno zapnout.
Origo regulátor fungující na zatížení zadní nápravy vyhodím, to je jasný, jen je tam ještě nějaká věc co vyrovnává tlak v brzdách a to mi trochu dělá starosti.
Tilton nebo wilwood je fakt dost drahej, myslím, že neznačkový splní stejnou službu.
Vyčetl jsem, že to funguje v rozmezí 0-60%, jak to má ten Tvůj?
V procentech opravdu nevim, já už to takhle koupil společně s hadicema. Zkoušel jsem ho otevřít naplno a na štěrku nebo na trávě se zadek blokoval dřív než předek. Když ho zavřu, tak zadek brzdí minimálně, ale nezkoušel jsem to nikde na válcích ani na zdviži, takže fakt nedokážu říct. Teď to mam tak, aby to brzdilo, ale nezabil jsem se v první zatáčce. :)
Jestli tam je ještě nějakej další regulátor, tak to může bejt problém. Já tam měl jenom zátěžovej na zadní nápravě a ten jsem vyndal.

24.09.2012, 22:32 |
xSam Tak jsem tak různě pátral a to zapojení by fakt neměl bejt žádnej velkej problém a to ani s tím vyrovnávačem tlaku.
Tak teď jen sehnat nějakej tip na slušné pancéřové hadice a ten omezovač.

29.09.2012, 12:29 |
xSam Už nikdo se nepodělí o nápady či zkušenosti?

02.10.2012, 09:01 |
xSam Tak furt přemýšlím, jestli koupit wilwood, nebo nějakej neznačkovej, třeba:
[ Link ] Co myslíte?
Já bych se toho nebál, co na tom může bejt špatný, když to jenom otvírá a zavírá? U Wilwoodu je dražší ten název než výrobek samotnej. :D Nevim, ale jinej rozdíl na tom nevidim. Možná bude wilwood plynulejší, ale to si myslim taky nehraje roli.

03.10.2012, 21:42 |
xSam P.E.T.R, asi jo, koupim nějakej levnější.
Prosím Tě, ještě mám otázku: ten kolečkovej má taky několik poloh, nebo se to reguluje plynule?
A vlastně ještě něco, víš, jaké tam máš hadice a jaké tam máš šroubení?
Zjistil jsem, že v ČR sehnat nějaké informace o tomhle není moc sranda. Trochu se toho bojím, přeci jen to jsou brzdy, že?
Ten muj jde regulovat plynule. Hadice ani šroubení nevim, já už to takhle koupil, jenom jsem nechával některý hadice upravit a ještě musim pár koncovek předělat. Třeba ve Speedpru maj všeechno potřebný. Šroubení mam asi M10x1, ale to nevim jistě.
Asi teď budu objednávat nějaký díly z Anglie a našel jsem tam i pákovej regulátor brzd za dobrý peníze. Koukni na to a kdybys chtěl, tak to můžu vzít k tomu. Objednávam pro víc lidí, takže se rozpočítává pošta.
Pokud bys to chtěl, tak peníze předem na účet.
Odkaz:
[ Link ]

07.10.2012, 15:58 |
xSam P.E.T.R: díky moc. To vypadá zajímavě, možná bych vzal i jiný věci.
Do kdy to prosím potřebuješ vědět?

07.10.2012, 17:58 |
P.E.T.R | Upraveno: 2012-10-07 18:02:22
V podstatě co nejdřív, protože tam rozprodávaj závodní auto a něco z něj chci a nerad bych, aby to koupil někdo jinej. Tenhle tejden to chci určitě objednat, takže řekněme do pátku bych potřeboval mít případně peníze.
Kdyžtak klidně napiš na mail v profilu a domluvíme se.

07.10.2012, 19:14 |
xSam P.E.T.R ono to asi nebude regulátor, ale jen vypínač brzdové trubky, takže to pravděpodobně nebude to co hledám. Tudíž nic objednávat nebudu.
Přesto moc díky
Máš pravdu, já to nezkoumal. Maj tam i Wilwood, ale točicí a i cena je už dost vysoká.
[ Link ]