
Navštíveno 1741x

Ahoj,
vybral jsem si dvě vozítka na ježdění do práce, výlety a příměstský provoz.Rozhoduju se mezi Renaultem Clio 1.2 55kw ročník 2002 a vejš a nebo Vw polo 6n2 a 9n1
Cenové rozpětí do 65tis. Kč, měl by to bejt spíš benzínák
Takže jesli máte někdo zkušenosti s těmhale prckama a rady co je levnější na provoz a údržbu prosím o rady. Děkuju moc.
Hlavně něco, co má pevná zrcátka:-)
vem něco s hodně malým rejdem, abys mohl na fleku otočit a honit cyklistu
nene o to poprosím tebe jesli ho doběhneš :D, ale ted prosím k tématu :)
:-)
Asi bych volil frantíka, protože ho má manželka od kolegy a co to auto v jejích rukách musí snést, je až k něvíře:-) A zatím poříd jezdí a jezdí. Řešil jen drobnost a to zacpanou přepadovou hadičku nádrže, která (zřejmě( způsobila, že auto něchtělo startovat. POkud vím, hadičku vyčistil a aniž by dělal cokoliv jiného, auto už pak startovalo normálně. Navíc Clia jsou slušné odolné vůči korozi.

20.09.2012, 12:56 |
bobmasitr | Upraveno: 2012-09-20 12:57:19
Zdeny a má taky nějakýho benzínáka? Já co koukal tak rezatý asi moc nejsou tyhle auta, myslím Clia a docela se mi to i líbí
Jo, má tu 1,2i. Před tím měla P106 s 1,0i a to bylo taky zajímavý, ale CLio je o třídu výše.
hele mám,mám clio 2001.Sice teda 1.5 dci,ale jezdím s tím za 4 litry.Pravda je ,že to auto vydrží opravdu hodně a nějak se to nesype.Okrem vstřiků jsem nic extra na tom nedělal.Je to 11 let starý a fakt to nemá tendenci někde hnít.Nehledě na to,že to má plastový blatníky.Kamrád to má v benzínu 1.2 a je úplně spokojenej.Jen se nedostane na ty moje 4 litry
Benzína chci jen z důvodu toho že naftáka koupím na budíkách 180tis. a ve skutečnosti 380. Což vlastně benzínák by už ani nedožil.
Mno nechtel bych delat ortopeda nekomu kdo najezdi v kliu 380.000
Klio byt s dieslem s temahle kilometry je unreal. Kazdy kdo ma jezdit jde do jiny kary.
Navic pokud se bojis kilometraze o par topicu niz si auto muzes za flasku proklepnout jeste pred koupi.
Nepises kolik km denne najezdis,ale za tyhle lowe bych radeji sel do benzinu. To co usetris na rozdilu za naftovy motor nez prozenes nadrzi dost potrva,navic muzes mit smolika a koupit kasicku. Nehlede na to ze se v zime cestou do prace v aute moc neohrejes.
Já nafťáka mám ale chci druhý auto se kterýms e najede max 10tis. ročně. Proto jak píšeš mužu si naběhnout a koupit kasičku no.Spíš to má sloužit jako druhý auto a taky do toho nechci rvát nesmyslný prachy, krom udržby samozřejmě

21.09.2012, 09:49 |
pbjun Polo nebrat... Meli jsme temer rok a skoncilo v aaa...
Koupeno v srpnu, hned problem kontrolka motoru - 1,0 mpi, takze svicky, kabely, civka - 1600/2600/1500, pokracovalo to dalsi mesic vstriky + oprava kabelaze pres 5tis, nakonec to byly nejake krouzky v sani za cca 60kc kus + prace - to uz se resilo mimo autorizak. Jenze to uz byla zima a zacly dalsi veci, o tom ze i pres osetreni tesneni primrzaly vsechny dvere - konstrukcni vada, pak prestal fungovat central, zasekl se volant atd no oprava zase za cca 10tis, vrcholem vseho bylo kdyz v kvetnu zacalo mile polo dymit od volantu, v tu chvili sme to postavili za par kc do aaa a nechali dovezt fiestu ktera slouzi bez poruchy, s polem se najelo 15tis km a nebylo mesice kdy by nebylo v servisu. pri prodeji melo 120tis km - dle servisu skutecnych. Fiesta ma temer 100 a bez jedine zavady...
walish: Punto už nechci ani vidět, měl sem 1.2 44kw,2002. Fiat je prostě taková hračka.
Co se týče pola tak tam bych když už myslel motor 1.4 55kw nebo 44

21.09.2012, 11:22 |
nome hele a co MB A za 80 máš rv 2003 do města supr auto a má to vpředu zaměřovač na cyklisty :-)
Hele ot om sem taky uvažoval, ale bojim se převodovek, je to u nich častá závada právě. Jinak by mě to auto ani nevadilo, ale je v pořadí na třetím místě. Mercedes sem měl už 2x a dobrý auto W201 2.5TD a w210 2.9TD obojí automat.
Ale u toho áčka případně jakej motor?

21.09.2012, 12:06 |
nome | Upraveno: 2012-09-21 12:11:39
pro tebe asi benzin 1,6 v manualu