
Navštíveno 1821x

Co je kyslík (02) za shit, to se jen tak nevidí, dementi největší z největších...

17.09.2012, 13:38 |
Pajk Tak buď přejdi k jiným dementům nebo volej z okna.

17.09.2012, 13:41 |
TROY ? smaže to nějakej moderátor? Nějak nechápu tenhle thread
Tak povídej, čím nasrali Tebe :oDD
Já po třech letech spokojenýho života u O2 odešel ze vzdoru, vzteku a principu k Vodafone (resp. právě to přetahuju).
Nasrali mě hned dvakrát, z toho jednou neochota překlopit jeden ze starých paušálů na nový výhodnější - to bych zkousnul, ale pevný net jsem objednal v květnu, přes celé prázdniny se nic nedělo a před 14 dny mi volala nějaká arogantní slepice z technickýho se strohým sdělením, že z důvodu velké ekonomické náročnosti nebude přípojka provedena. Na dotaz, zda tohle nevěděli dřív nebyla schopna říct ani popel a řekla mi, že jestli si chci stěžovat, tak můžu (v podstatě mě poslala do prdele).
Nasrala mě tak, že mi bylo normálně zle, snad poprvé v životě jsem řval do telefonu tak, že se o mě pokoušel infarkt (všechny rozvody netu v baráku nachystaný na pevný ADSL), i když vím, že zrovna tahle za to nemohla.
Takže jsem jim zdrhnul k VDF - (platil jsem za VPN okolo 5-6 K měsíčně, což není zrovna málo si myslím).
Druhý den po předání migračních kódů na prodejně O2 masakr, proč a co a jak, a sleva a lepší tarif a ještě sleva a telefon za výbornou cenu - nene, nasrat, teď se budu rozčilovat zase s někým jiným na chvíli...

17.09.2012, 13:44 |
CRK | Upraveno: 2012-09-17 13:48:54
TROY: já nechápu tebe :)
.

k čemu tyhle výkřiky, nasranost apod? my byli u O2 jako firma 13let, 100% platební morálka a stejně nás měli na háku. fyzický osoby prcaj ještě víc.
CRK: ROFL, to je presny :))))))))
Ja jim rekl slusne at uz mi nevolaji, ze od bandy ignorantu a vychcanku opravdu zadne sluzby nepotrebuji a zabralo to.
no O2 mě ani neva.... , jedinej kdo mě kdy dokázal nasrat byl vždycky tmobile.... nejhorší služby, nejdražší cokoliv a jejich přístup k čemukoliv naprosto strašnej....
vodafone pecka, ovšem nedávno tam taky proběhly změny takže třeba dovolat se tam vůbec je záležitost na 45min na lince kde pak hodná pani řekne že vás přepojí na vedlejší oddělení aneb dalších 45min na lince....
O2 vpohodě.....ceny rozumný, pokrytí super, dovolat se tam dá celkově s nima sem nikdy neměl větší problém ani s vodafonem......prošel sem Xkrát od toho k tamtomu a vždycky nejlepší byl oskar/vodafone nebo eurotel/O2..... ale tmobile pokaždý vymrdal takže k těm nikdy...

17.09.2012, 19:23 |
AR chuck: sem u tmobile snad už 10let a žáden problém sem nezaznamenal.
Potřeboval jsem vyřídit neomezený net s 3G wifi modeme, do 17.9. mi to stačilo. V pondělí 10.9. jsem si přes tel. objednal mobilní net bez omezení s 3G wifi modemem, že prý do 3 dnů se mi ozve kurýr a dohodne se, kde se sejdeme a předá mi to a podepíšeme, a ještě mě ujistila, že tam píše, že doma jsem po 16 hodině. Ve čtvrtek kolem 12 hodiny mi volala nějaká chytrá paní, že stojí u mého baráku a že čekají max. 5 minut a jedou dál. Jasně, nechodím do práce, jsem socka a nedělám nic jiného, než že jsem doma... Tak prý to předá kurýrovi v Praze a ten se mi v pondělí dopoledne ozve a dohodne předání. Tak jsem čekal do 13 hodin a nic. OK, seru na ně, zajdu si do nějaké prodejny a zařídím tam. Hledám kontakt na prodejnu, kterou mám při cestě dom, hmmm, nikde nic, jen fax. OK, volám na operátora, zda mi tel. na tu prodejnu řekne, že tam nechci jít na blind a ztrácet čas, kdyby tam modem neměli. Prý kontakt nemá, ať se podívám na jejich stránky a že tam u všech prodejen kontakt je, tak jsem ho poslal do prdele, že tam prostě není, ne, prostě tam je. Tak mi nabídl, ať si to objednám přes něj a že do 5 dnů se mi ozve kurýr :-D Na to jsem mu už jen řekl: "Díky, naschle" - už jsem slyšel jen "počk...." a položil jsem to. Co na to říci? A to jsem psal maila na tu prodejnu, odpověď mi přišla po 6 hodinách, super!
Dlouho sem tak nasraný nebyl... Bohužel jiná volba není :-( naštěstí jsem si našel kontakt na jinou prodejnu, po tel. zamluvil a bylo.
Já mám teď partu známých, kteří odcházejí od Vodafone, zejména proto, že něco vyřídí, odhlásí, něco i 4x a Vodafone vesele posílá faktury dál jako by se nechumelilo

18.09.2012, 09:10 |
Kapka (M)
ješte že mame v Lounech centralu T-Mobilu..mam tam spoustu kamaradu a kamaradek na ruzných pozicích..takže kdykoliv neco potřebuju vyřizuju přes ně..takže i proto jsem u T-Mobilu snad už přes 10 let nebo jak jsou tady dlouho na trhu..
Kdyzto tu tak procitam pridam dotaz k tematu,kdo z fora umel nejaky vyhodny tarify pres sedivku?

18.09.2012, 09:52 |
hanzz Jsme součástí rámcový smlouvy u T-mobile, která čítá několikset SIM, takže takový ty věci jako volání mezi sebou zdarma, speciální paušály, osobní asistent kdykoli na telefonu ap. dnes beru jako standard a nemám představu, jaký to je peklo být pro operátory "řadovým klientem".
Letos budeme soutěžit operátora na další dva roky a už teď se nám různě podbízí Vodafone a ta jejich zatím neoficiální nabídka je neporovnatelně zajímavější, jak stávající služby. Tak jsem zvědavý, s čím vyrukují T-mobile a O2. Konkurence funguje :)
Dnes to už ani není o telefonních službách, ale o datových. Tam je potřeba ty operátory pořádně přimáčknout ke zdi :)

18.09.2012, 10:16 |
DaveF | Upraveno: 2012-09-18 10:16:36
jsem u O2 celkem spokojenej už 15let(pevná, internet, 8 mobilů) a napamatuju se, že by byl někdy nějaký problém a divil bych se kdyby byly mezi společnostma nějaký velký rozdíly, všechno je to jen byznys a obyčejný lidi na konci.
Samozřejmě, lze získat lepší podmínky jinde, ale tak to chodí všude. Kdo se stará ten může ušetřit.
Na mobilmanii je teď nabídka 390min a 150sms za 390 měsíčně. Umí někdo lépe u T-mobilu?