
Navštíveno 2263x


09.09.2012, 15:12 |
imax | Upraveno: 2012-09-09 15:12:37
Nastal cas vymeny auta a ja se fakt nevim rozhodnout. Mam uz nejake auta vytipovane, ale klidne muzete prihodit najake navrhy. Limit pro koupi auta je 10tis €+-. Mnelo by se jednat nejlepe o automat, ale jestli se vykytne neco hezkeho v manualu, tak taky muze byt. Urcite trvam na xenonech a ideal by byla integrovana navi. Kozeny interier by byl taky fajn. Predem dik za cenne rady a klidne piste aj skusenosti s jednotlivymi modeli a na co si dat pozor.
Muj vyber je zatim tohle:
1.Alfa Romeo 159 A/T 1.9JTD/nebo 2,4JTD
Tady se ale obavam informaci od lidi, ze se to hodne kazi, takze nerad bych do toho jenom cpal penize.
2. BMW rad3 E90/E91
Hodne libi, ale obavam se ze za tou cenu sezenu jenom nejakou vydojenou kravu a nebo social vybavu
3. Chrysler 300c
I kdyz se mi libi nejvic, tak tady se trochu obavam ameriky. Kdyz uz tohle tak jedine kombinace benzin/LPG
4. Citroen C5 r.v. 2008+
Tady mam obavu trochu s francouzu, ale jestli tyhle C5 drzej, tak bych taky bral.
5. Ford Mondeo r.v. 2008+
Nevim jak jsou na tom ze spolehlivosti. Slysel sem ze TDCi motory jsou hodne haklive na kvalitu paliva.
No a ted babo rad.
Asi tu Alfu nebo kdyby to BMW, ale máš i dost rozsah co do velikosti, Mondeo je oproti 159 velký. C5 ne-e

09.09.2012, 17:00 |
macek

09.09.2012, 17:01 |
macek
No, to ja bych zase vzal radeji tu novou C5 nez jakykoliv novejsi BMW. A to 300C , no nevim, exterier fajn, interiej na urovni kazetaku Mekosonic od rakose z trznice.

09.09.2012, 17:09 |
macek C5:-)) intos hroznej
Chryslera ne, kdysi jsem nad ním uvažoval, ale žere znatelně víc než srovnatelná auta.
E90-E91 za tu cenu seženeš možná i v solidní výbavě, ale spíš ty slabé motory (dvoulitr diesel apod.).

09.09.2012, 18:55 |
imax interier na te 300c by mne az tak nevadil, kdyby byla v solidnem stavu.
C5 intos se mi celkem libi az na volant, ale ten bych skousnul. U Citronu ale vubec nevim jak je to ze spolehlivosti, neznam nikoho kdo ji ma, jenom par recenzi z netu
Neřikal jsi rok výroby minimální ale já bych a ani motor ale já bych šel do
[ Link ]

10.09.2012, 10:34 |
macek Endru. ondra. To je vtip ne :-)) se asi zblaznil ten frajer s tou cenou:-))

10.09.2012, 11:12 |
imax r.v. 2006+
macek: to bylo typově nastřelený ceny těhle aut nesleduju tak nevím

10.09.2012, 12:21 |
Yawor 159 ve 2.4

10.09.2012, 13:05 |
nome rozum mondeo nebo c5 2.0 hdi/tdci
srdce Alfa 2,4 kamna
mac ek: copá je na tý ceně špatnýho?

10.09.2012, 14:36 |
macek Zdeny60 ???
jo MB neni moc v kursu --hlavne i proto ,protoze vim za kolik si ho muzu koupit novy --takze za 240 je ta stara hajtra draha

10.09.2012, 16:58 |
imax hlavne mi jde o spolehlivost, takze jestli jsou na tom 2,4ky alfy dobre, tak asi jedu do nej.
Jen to chce dpf Off a zrušit egr
pepe689:
nebudu se přít, ale jedno je jisté. Řada lidí machruje, jak to či ono je drahý a hajtra a vylítaný a pak jde a koupí si Oktávku 5 let strarou za ty samý prachy:-)
Mně osobně ta cena za MB s zimní sadou a plnou výbavou (pro mě je plná výbava vyhřívaný sedačky, tempomat, event. navigace a když chci být rozmazlenej, tak polokůže, víc není třeba) připadá víc, než slušná a rád bych věděl, za kolik bys tedy byl schopen toto auto koupit v nové ceně, ale myslím, že až taková láce to nebude.
A k tématu:
jednoznačně C5, event. Mondeo.
BMW ani omylem (mrňavá uslálaná koza s půlmega km a pochybnou kvalituo - bohužel, je to tak a čím novější BMW? tím větší plečka, viz řada světových statistik), AR je velký otazník vzhledem k počtu aut jezdících po silnicích, 300CC je hnus, navíc odrbaná kvalita americké spotřební třídy.
S C5 mám možnost občas pojíždět s naším OŘ a to auto je hodně dobré, bohužel proti předchozí generaci ztratilo na francouzským komfortu jízdy, protože celá Evropa leze Němcům do sedýny a nová C5 je už daleko tvrdší. Zato proti e90/91 nabízí pořád megapohodlí, protože je o třídu výše, uvnitř je velice tichá a když si zvykne člověk na volnat, tak nachází jen pozitiva- např. velikost interieru vzadu (mimo Mondea největší v dané množině), vysoce kvalitní pozink (jako ostatně všechny citroeny), relativně levný servis (co je dnes levné??) a neotřelý vzhled, což se o řadě jiných říct nedá, protože jsou od roku 2000 pořád stejný.
A motory HDI - na základě mé osobní zkušenosti s nimi (a nechchi to znovu opakovat) mohu jen doporučit, protože motor jako takový je vynikající, tak, jako použitá nástavba - tedy turba, vstřikovací systém CR, DPF je spotřebák (na P407 stál 12 litrů nový, takže se neoplatí riskovat potíže s PČR - zavádějí se kontroly na přítomnost DPF a je to jen dobře a já to schvaluji, nač dýchat saze a zadělávat si na rakovinu plic?? Protože nějakej malamut si koupí vylítanýho dehta a první, místo aby to dal do kupy, vypáře DPF- bych je mlátil do hlavy), nápravy jsou jedny z nejodolnějších, a kecy o elektrice platily v roce 1990 u Renaultu 19, který "založil" tuhle nehynoucí ságu o spolehlivosti fr. aut.
Jenže doba je o kus dál a fr. auta na tom jsou stejně, ne li lépe, než řada jiných.
Mondeo - pokud nevadí vzhled (boční masa vs. malá kola a to, že to je Ford = celkově nižší standard provedení), jeto taky výborná volba.
A stejně to dopadne tak,že s ekoupí Oktávka a bude vymalováno.
A ještě jsem chtěl podotknout, protože čekám, že se za chvíli bude tlachat o "sportovním podvozku a sportovní jízdě", tak na základě opět svých zkušeností ohu zodpovědně prohlásit, že jakýkoliv "sportovní" podvozek či paket je dnes už jen na obtíž a na zvýšenou zátěž peněženky. A na druhý straně, jestli někdo u BMW 3er či AR vyzdvihuje jejich "sportovní" vlastnosti, tak je lehce mimo. Je rozdíl mezi sportovním pojetím naladění podvozku a sportovním v pravém slova smyslu. To, co je tvrdý, není sportovní. SPortovní je lehce o něčem jiném.
Sorry, to byla jen poznámka, protože je to jen otázkou času, kdy nějaký konipas vyrukuje s tím, že C5 nemá sportovní podvozek, zato e90 ano :-)))

11.09.2012, 08:35 |
xSam S vyndavani DPF velkej souhlas se Zdenym. Co se tyce auta, rozhodoval bych se mezi AR a Citroenem. Ja bych do vyberu zaradil jeste volvo.
ANo, na Volvo se zapomnělo. D5 by byla dobrá volba, třebas v S60.
Já bych vybíral asi takto:
[ Link ] nebo
[ Link ] protože to je auto, které má úplně jiný styl a jezdit s ním je radost (můj subjektivní pocit)
[ Link ] protože je to klasika.
[ Link ] protže ho mám já a mám ho rád :-)
[ Link ] protže je to krásné, pohodlné a reprezentativní auto.
PS: všechny rady jsou čistě subjektivní.
Tak ta S80 je opravdu hodně dobrá nabídka, tu bych mohl i já, ačkoliv je to v naftě:-) Kdo rád a hodně a bezpečně jezdí, tak to je volba pro něho.

12.09.2012, 08:18 |
imax Zdeny60 a jak jsou na tom automaty u Citronu?
To nevím, měli jsme manuály.

13.09.2012, 08:43 |
nome menší počtení k tomu MB pokud by to někoho zajímalo
[ Link ]
No dyk to říkám všude a všem, radši si koupím za větší peníze 1,9TDI s 0,5mega na hrbu a budu sponzorovat Jedličkárnu:-) A nedožiju rána, aby mi ten skvost hned první noc cigání neukradli a nedali do sběru:-))) Komu není rady....