
Navštíveno 6750x

Z boku vidím BMW, zepředu se mi moc nelíbí, ale chce to vidět naživo.
Jo, a určitě to bude hnít :-)))

04.09.2012, 18:43 |
Mika ať tak či onak, mě osobně se moc líbi :-)
Mě to trochu připomíná Jaguára hlavně zadní linií, ale jinak líbí prostě ;-)

04.09.2012, 19:11 |
clown taky jsem koukal ..
muzu :)

04.09.2012, 19:40 |
Kamil paráda, líbí
pohled z boku i zezadu se mi libi, ten cumak uz je trochu divnej, ty predni blatniky mi nejak nekoresponduji se zbytkem.
Pěkný, ale koukám, že s mýma 187cm bych měl zase problém si sednout dozadu a nenarážet hlavou do stropu...ale možná se pletu.
Jak tato nová, tak předchozí (tzn. ta, co je nyní v prodeji jako poslední) jsou dyzajnově velice vyvedené a troufám si tvrdit, že řada automobilek by se mohla od Mazdy učit vnější dyzaj. Bohužel - a to mám vážné obavy - tomu není po stránce dílenského zpracování. Mám na mysli hlavně mizernou antikorozní ochranu u všech Mazd, které byly vyrobeny v poslední dekádě a myslím že i tato nová na tom bude stejně. Navíc, Mazda díky špičkové technologii nástřiku vrchních laků má laky s podstatně menší tloušťko než konkurence = opět daň za životnost laku (už 6 i 3 měly velice slabé a choulostivé laky, mohu to srovnat, protože novou 3MPS jsem měl).
Takže sumasumárum, jako nové auto - proč ne. Jako 3-4 roky ojetinu - byl bych velice opatrný, protože rez je pro mě neslučitelná s vlastnictvím auta, které se mi jin ak silně zamlouvá.

05.09.2012, 08:40 |
hanzz Mně se to nelíbí, chybí tomu jakákoli nadčasovost. Je to jak nějaká korea...
tak lak stojí za hovno na každým "novým" autě ...
a ojetina je vždy sázka do loterie (u některých i novota) :) ale tohle nevypadá nejhůř
no stará 6ka je fakt pecková ale tohle to je fakt ještě lepší.....
jasně sou tam vidět trochu někde rysy jinejch aut ale nic hroznýho pořád to je prostě zoom zoom ....
takže fakt palec nahoru

05.09.2012, 11:22 |
Conan Jo, je pěkná...
"Dobrým znamením je slušná hmotnost 1 340 až 1 410 kilogramů podle motoru a převodovky."
z tohohle udaje by si meli vzit ostatni vyrobci priklad...
tak to usetrili peknejch par kilo na tym pozinku :D
moc pekny
Zdeny60: predpokladam, ze ji Mazda bude prodavat jako novou, takze zminka o 3-4let stare ojetine je jaksi mimo :-)
Vlastah: Tohle není auto, které by hromadně skupoval firemní segment do fleetů a předpokládám, že většina soukromých kupců si nekupuje auto téhle třídy na dva roky a takové info opravdu ocení.
RedBaron: souhlasim, pokud Zdeny60 vi, jak bude nova sestka za 3-4roky reznout , proc ne :-)
spis narazim na Zdenyho anti-Mazdacke nazory, ktere siri vsude, kudy chodi
a to nejsem Mazda-positive!
Mě osobně se nová šestka líbí moc. Připomíná mi Xedos 9, ten se mi taky líbil. No a s tou rzí... měl sem už tři mazdy a BA sedany mi začaly na lemech reznout cca jako 11tiletý a BJ, kterou teď jezdí mamka, tak má dnes 9 let od uvedení do provozu a neni na tom ale ani ždibec koroze, takže je mi téhle pověsti celkem líto. Na Mazdičky nedám dopustit. Jinak mýmu BMW je teď dvanáct a opravoval sem už korozi víka kufru, takže mi to připadá prašť jak uhoď.
VlastaH:
no to jsi jaski neobjevil nic nového:-) Samosebou, že TATO NOVÁ? co je v linku, bude za 3-4 roky jako ojetina a PAK SE UVIDÍ.
Nejsem antimazdař, naopak-to se opakuji-dyzajn je výtečný za posledních 5 let dozadu, bohuželměl jsem jednou "novější " (2008/05) Mazdu a vím, co lze čekat. U auta za 850.000 (co tehdá stála nová 3MPS) je to dost bída a M6 je na tom zcela stejně - mluvím hlavně o antikor. úpravě, povrchové úpravě.
323Marty - to není taky nic novýho - dříve se auta dělala bez výraznějších cut-off costs trendů, jako dnes a bylo to vidět.
Bohužel, ještě se vrátím k tomu, z čeho mě obviňuje Vlastah (tedy !pomlvu" Mazdy - než jsem dopsal tento příspěvek, mrknul jsem na mazdaclub.cz. Až mě z toho mrazí, tohle není snad jiném foru, co se řeší za tragedie zde, na mazdaclubu. A kdo nevěří, ať si to pročte, já to udělal a povím rovnou, záhadfných problémů víc než dost. Klidně mi můžete nadávat, ale nechápu, jak Mazda může obhajovta čelní pozice v TUV spolehlivosti.
Hodně sráží dýzly, tma je toho dost a všechny modely napříč značkou mají společného jmenovatele, kterého řeší všichni = koroze. Bohužel. u auta i 3 roky starých to prostě není možné! A na tom Mazda (u mě) ztrácí body, protože jinak bych byl ochoten tolerovat i třeba slabý lak a pod. Mj., mrkněte se na tloušťku laku u Lexus a nebo samoretušovací lak u Infinity. To je jiný kafe.
Zdeny: :-)) ja te z niceho neobvinuju, kazdej mame holt svy oblibeny znacky a na neoblibeny plivem...
no a oproti tomu "nové"? Mondeo, tam nějakou změnu nevidím, v designu, max. přední maska/nárazník, ale jinak nového max, ty motory, což docela děs :-D, možná nějaké inovace v podvozku, interieru, ale jinak dle mě staré mondeo...
[ Link ]
JJ, to Mondeo s litrovým motorem a 170Nm bude managerská raketa:-))) Jinak se mi líbí.
Tak ta nova 6 je vazne kus.Mi reknete,jak to ze designeri mazdy udelaji tak krasne auto a designeri subaru takove paskvili :-( Ja tu 6 zeru,libi se mi moc

...


12.11.2012, 21:41 |
Lufas palec nahoru fakt moc pekny;-)

12.11.2012, 21:57 |
JP jj, mít to normální kola a nebejt to tak snížený tak je to fakt pěkný auto:D. Subaru designově taky nechápu, přitom předchozí Legacy nebo druhej Forester byly fakt pěkný. Ale třeba jsou dělaný spíš podle Japonskýho vkusu, Evropskej trh pro ně asi neni žádný terno...
JJ hodně pěkná. Tu přední masku má trochu jak nové mergly a je to fakt pěkné.
Bohužel. SUbaru to v poslední době dost se*e. Dýzl jeden problém za druhým a dyzajn-no comment. A co je horší, i provedení. Před 14 dny jsem si na saloonu prohlížel novýho Oťase a provedení šlo v kvalitě silně dolů, proti tomu IV, co mám já. Např. mě udivilo, jak dyzajnér neslícoval různé přechody tvarů - maska vs. kapota, zadní hrana střechy sloupky, sice detaily, ale u auta za mega tohle nemůže přeci být.
Mazda je hezká. Ale v mém případě bych měl pochybnosti o kvalitě provedení daleko větší, než u Subaru, protože to, co předvádí M65 na zadních lemech a pak to, co mají strčený v podbězích, to mají Fiesty za 200tisíc:-(((
A špatně odhlučněné, jak 6, tak 3. Hluk od kol v této třídě je opravdu dost silný a v tomto ohledu je škaredé Subaru na hony dál.

13.11.2012, 06:19 |
JP Kvalita provedení je u Mazdy naprosto v pořádku když člověk vynechá antikorozní ochranu... což je pravda poměrně důležitá věc pro někoho kdo to auto plánuje provozovat víc jak 10-15 let po datu výroby, ale nechápu proč to řešej lidi co auto prodávaj maximálně třeba do 7 let stáří. Odhlučnění moc neregistruju, to je asi to úplně poslední co mě na autě zajímá když mi zrovna z toho bordelu nezaléhaj uši (což se mi stává třeba ve většině aut s TDI PD).

13.11.2012, 10:31 |
jedla co se týká koroze u mazdy 6,tak jako několikaletý majitel první generace a návštěvník mazdaclub.cz musím přiznat,že majitelé se dělí na dvě skupiny-ti co korozi na autě už řešili a ti co ji teprve budou řešit.reznou všechny,i 3 roky stará mazda6 už má začínající korozi na víku kufru a na prazích,tloušťka laku je opravdu směšná,antikorozní ochrana je neznámý pojem a ta houba co saje vodu umístěná v zadních podbězích je asi snaha o odhlučnění s přidanou hodnotou velmi rychlé koroze lemů,prahů a okolních částí podvozku.ale stejně ji mám rád:-)
jedla:
díky, kolego! Myslel jsem dosud, že debil jsem jen já, když jsem toto tvrdil a tvrdím. Nyní jsme už aspoň dva:-)))))))
Lépe bych to snad ani nenapsal! Je to škoda, M6 je krásný auto, hlavně v kombi verzi.
asi budu jedinej ale me se zas tak hezky nezda, ten cumak mi prijde jak kdyby to bylo naroubovany z jinyho auta. Z bytek od A sloupku uz by sel.
Me se teda design posledniho mondea libi vic. Ale mozna az to uvidim nazivo tak treba zmenim nazor.
Kadel

13.11.2012, 10:58 |
jedla Zdeny60:
já ti to potvrdím taky,protože to mám každý den na očích a nemá cenu tvrdit,že se to neděje když se to děje a je to tak

13.11.2012, 18:54 |
JP Jak že jste dva? To že reznou ví asi každej kdo někdy šestku měl, nebo alespoň chtěl... A vyřešit se to moc nedá, samozřejmě se dá vyřešit to kde je to nejhorší, tzn. ošetřit dutiny, celej spodek, spodky dveří a zadní lemy, ale jak už bylo napsáno, lak je slaboučkej a časem se začnou objevovat tečky rzi i přímo pod lakem po celý karoserii, takže prostě žádnej smysluplnej způsob jak se korozi vyhnout neexistuje. Ale jde o to, že než to někde prorezne skrz, může to u udržovanýho auta trvat řekl bych 15-20 let nebo i víc, takže to nemá vůbec smysl řešit u někoho kdo to koupí dvouletý a prodá pětiletý...
Ale nikdo si to nechce přiznat:-) Mazdu jsem měl, na jejich forum jsem občas zavítal a zavítám i dnes (abych se popásl na cizím něštěstí:-)))) A nejfrekventovanější topicy byly: rez, DPF a nafta v oleji . Pak elektrika, spotřeba.
Samý pozitiva:-)
Bojím se jen, že nová Mazda bude tvrdě šlapat ve vyjetých kolejích a to je to, co ji u mě vyřazuje z výběr i přes svůj krásný vzhled.

14.11.2012, 07:42 |
JP | Upraveno: 2012-11-14 07:49:45
No nevim, já jsem na nikoho kdo by si to "nechtěl přiznat" zatim nenarazil. Koroze je vidět na první pohled, nevim co je na tom k přiznávání/nepřiznávání. Facelifty reznou o dost míň.
DPF a nafta v oleji se týká naftovejch motorů, Japonce s naftovym motorem si podle mě až na pár výjimek obecně neni moc rozumný kupovat a pokud uvažuju o M6 tak je vůbec neberu v potaz. Proč taky když má tak povedený benzíny...
Spotřeba nevim proč by se řešila, benzíny kromě 2.3 žerou dost málo, dálky jezdim s první 6 WGN 2.0 běžně pod 7l s cestou přes Krkonoše, ekorallye rekord 6.3l ale to se mi už opakovat nechce. Elektrika - za 8 let odešel kroužek pod volantem asi za 1.000,-, čidlo airbagu spolujezdce v sedačce (neřešeno) a občas praskne přední H1 žárovka. To mi na 250tkm nepřijde jako něco o čem by se vůbec bylo potřeba zmiňovat. Upřímně víc než všechno tohle dohromady mě na tom autě se*ou sedačky, po 500km v kuse si musim jít na hodinu zaběhat abych se z toho rozhejbal... Sedáky jsou hrozně krátký, respektive jejich přední část je nesmyslně nízko a nejde zvednout, takže člověk sedí prakticky jenom na zadku a stehna už má "ve vzduchu"... Ne že by na tom třeba Octavie byla líp, ale ta je přecejen o třídu níž. Asi je to prostě dělaný na Japonce s krátkýma nohama a já si na tom se 190cm (což neni na Evropu žádnej extrém) připadám nepatřičně.

14.11.2012, 08:46 |
jedla právě že 2.0 nafta v M6 combi je hodně častá kombinace,proto je těch problémů víc a DPF u faceliftů je sprostý slovo.

14.11.2012, 09:18 |
JP No to já vim že je to častá kombinace, ale vůbec netušim proč bych si to kupoval a automaticky to vyřazuju z výběru, takže při přemejšlení o Mazdě 6 pro mě maj problémy naftovejch verzí asi tak stejnej význam jako podíl kakaa v bebesušenkách:)

14.11.2012, 09:54 |
jedla v bebe je kakao?:-)
pro tebe je ta kombinace mimo výběr,ale pokud se v tom projede někdo jinej,tak vidí pěknej kombík,slušnou výbavu,100kw naftu co žere 5/100 a je rozhodnuto.to že je to japonec který ve spojení s dieslem není úplně to pravý suši už většinu nenapadne

14.11.2012, 12:13 |
JP | Upraveno: 2012-11-14 12:15:04
Já nevim jestli je tam kakao, dyť řikám že mě to nezajímá:D
Když někdo vybírá auto aniž by si o něm cokoliv zjistil tak by měl bejt obecně připravenej na všechno:)). S takovym přístupem se taky může stát že skončí ve dvojkový Laguně dCi (taky pěknej vybavenej kombík co moc nežere) a problémy naftový Mazdy mu budou najednou připadat vcelku přijatelný:D
JJ, čerpadlo Bosch Made in Czech - to jsem tu před časem popisoval. A hned byla "ta francouzská md*ka na světě".
Jasně, mě mrzí, že Mazda ignoruje to, co se snaží někteří aspoň imitovat, prostě na antikor. ochranu totálně se*e a provedení stgrojařských dílů není taky nejlepší (třebas namátkou hrany blatníků - to je o pořezání, neodjehlený, groty, kam se mrkneš).
Byýt v tomto na úrovni Subaru (to zase mohu srovnat, protože obě auta jak Mazdu tak Subaru jsem měl a ještě i mám), tak by to byl velice vážný konkurent třebas Mondeu či Pasátu, ale řada lidí prostě na korozi a zvěsti o ní reaguje jako já - nekoupí si to.
K té Laguně: nebýt toho čerpadla , tak koega neví, že má Lagunu. Spolehlivé auto s výkonným motorem a komfortem jízdy.

14.11.2012, 12:50 |
JP | Upraveno: 2012-11-14 12:57:35
Co na tom že selhala součásktka Made in Czech? Czech to jenom vyrobil tak jak si francouz objednal a zaplatil. Stejnětak na tom mohlo stát Made in cokolivjinýho, odpovědnost ke mě jako k zákazníkovi pořád nese jen a jen Renault. Pokud to Czech neumí vyrobit, tak ať to nechaj vyrobit jinde, co je mi jako zákazníkovi po tom? Vzhledem k tomu kolik se toho na tom autě běžně sype je docela divný hledat chybu kdekoliv jinde, než přímo v Renaultu.
Nicméně je pravda že moje zkušenosti téměř bez výjimky říkají, že když se na libovolnym autě vysere něco do čeho vede alespoň jeden kabel, zaručeně to na sobě bude mít napsáno Bosch. Jednu dobu jsem si myslel že to je cílená sabotáž Italskejch aut:D, ale za poslední měsíc mi odešly dvě takový věci i na němci:)...
Ono to čerpadlo zdaleka neni jediná věc co na tý francouzský mrdce odchází, že. Kamarád má to auto v rodině a přestože s tim jezděj jak houbaři a prakticky jen dálky, tak asi po 150tkm (kromě dalších závad) fatálně odešla manuální převodovka, což je věc o který jsem si myslel, že už jí uměj na běžný auto vyrobit spolehlivou snad i v Somálsku.
Jinak já radši tu šestku fbenzínu než Mondeo nebo Passata (ve všech 3 autech jsem jel).
To jiostě, vždyť to říkám: nebýt M6 tak vyrobená, jak je, tak byh jí dal také přednost před Mondeem či Pasátem.
K té Laguně: jenže lidé jsou stádo, co mrknou na znak a je jim vše jasné, aniž by tušili, že stejný díl najdou napříč značkami, ale o jiných, než o <> psát zdaleka tolik nebude. Holt lidé nezapomínají. Nezapomínají stejně,. jak volili komunisty a v 50. let rozorávali celiny, tak stejěn si pamatují na šmejdy typu R19 z dob krále Klacka. jenže Renault je už dnes přeci jen o fousek dál a není o nic horší, než srovnatelná (/cenou a třídou) konkurence. Nebýt motorů 1,5dCi, které trochu rozvířily vody, byl u <> klid a mír a mraky lidí leji do svých aut jen benzín a občas olej a jezdí. Že se někde podělá elektrika? Jasně, prožoe Frantíci jsou národ milující pohodlí a luxus (mrkněte se na pár dokumentů o bytové architektuře, pro zpestření) a dobré jíédlo a pití a krísné baby, tak si to částečně přenáší i do aut. No a s množstvím roste chuť, pardo - pravděpodpobnost poruchy. Tak jako jinde. Měl jsem za život dost aut na to, abych mohl tvrdit, že některá průměrná značka nějak vyniká, nebyla by to pravda. Auta dnešní doby jsou v průměru v tomto ohledu spolehliv´á stejně, není divu, koncepce je dost podpobná u všech. Hanbou ale je, že oduszovaný <> či Pežit neshnije za 15 let (opět sorry, ale osobní zkušenosti s řadou Pežotů, které mi prošly rukama, nyní i onene potupný Renault Clio, kterého jsem zakupil nedávno), zato 3 roky stará M6 kvete jak jarní lučina. A to je to, o čem tu mluvím - že Mazda ignoruje některé zásady a tím si částečně zužuje okruh zákazníků. ALe jak patrno, asi je to vůbec netrápí. Otázkou je, čemu dá kdo přednsot - jestli tomu, aby mu na uatě za 700litrů po 3-4 letech vykvetly lemy a ležel pod tím se štětkou a patlal to asfaltem a nebo jednuo za čas nechá opravit nějaký debilní čidlo, který stejně vymyslel blb z Nemecka od Bosche.

14.11.2012, 13:57 |
JP | Upraveno: 2012-11-14 13:59:03
Kdyby šlo o čidlo, ale u tý Laguny jde o čerpadlo, vstřiky, převodovku, turbo, kartu místo startování a já nevim co všechno extradrahýho se na tom ještě vysypalo a běžně sype. Ono to že ti vykvetou lemy (po 3-4 letech?? Nám na první, nijak neošetřený 6 předface vylezla rez po 6 letech) tě nenechá v odstavnym pruhu na dálnici v Chorvatsku a hlavně oprava nestojí 30tkč... A jestli "pod tim ležet se štětkou a patlat to asfaltem", nebo "pod tim ležet s klíčem a vytahovat turbo", to si teda upřímně radši vyberu to první, protože na tom neni moc co zkazit a je to mnohem levnější:)). V praxi je to samozřejmě u většiny lidí spíš tak, že se to hodí do servisu a člověka nezajímá jestli pod tim někdo ležel s kompresorem nebo s klíčem, důležitý je kolik to bude stát. Rozhodně tu korozi nehodlám zlehčovat, je to prostě největší průser toho auta, ale jak už jsem psal, když si mam vybrat jestli má auto za 15 let (v době kdy už ho nebudu mít) proreznout skrz, nebo se každejch 30tkm fatálně vysrat, tak je pro mě volba úplně jasná... To že auto nerezne je sice super, nicméně v kombinaci s tim že je to třeba ta dvojková Laguna, P407 nebo jiná francouzská pomsta... No člověk se pak alespoň může uklidňovat, že když už ho to nechá někde u silnice (což já považuju za největší možnou zradu kterou mi auto může udělat a nejspíš bych ho po něčem takovym prodal, protože bych v něj už neměl důvěru), tak na něj alespoň nebude pršet prorezlejma dírama.
A paradox je, že ani na jednom dílu, co jsi jmenoval, není "vyrobeno Renaultem" :-)
Asi jsi měl smůlu nebo já obrovský štětsí, protože pežotů jsem měl asi 7, tátovi jsem vybral Fukuse s TDDI (Bosch VP44) a vše zcela naprosto OK, onen kamarád měl dlouho R. Chamade 1,4i (kolik se mi natahal za ním kamení z lesa na vozejku a spojka přežila), pak Clio 1,4, Megane 1,9dCi a nyní Lagunu dCi. Syn má dalšího Megana (1,4i) a mezi tím měli doma ještě P 106 1,0. Na Meganu měnil turbo v 170.000km a dělal brzdy (včetně trubek), ale u auta r.v. 2001 proč ne? Jo a u Chamade mu zamrznul katalyzátor po krátkých jízdách do práce ( v zimě). Měl to 3km z kopce a večer 3 do kopce:-)
Tak s tou spolehlivostí bych to neviděl nijak dramaticky, fakt ne o nic hůř, než např. Oktávka ze stejné doyb, měl jsem 2x 1,9TDI 81kW a u první to bylo relé žhavení%servis na cestě. Pak žhaviče, zatuhlé lopatky statoru turba, u druhé turbo celé, věčně jsem čistil sondu ve vyrovnávacíé nádobce, protože svítila kontrolka, pak ŘJ kmfortu (kdy jsem přišel po večeři k autu a vše bylo dokořán vč. střešního okn a aby to nebylo jednoduché, tak navíc pršelo), pak vibrace na volnoběh, které odstranilo jen odpojení spínače spojky, což jsem necjhápa užvůbec), u Superba 2,5V6 to byly pro změu nesvítící xenony, prasklá hadice od serva, nefunkční výhřev řidičovy sedačky a řada dalších "maličkostí, vždy za pár tisíc" by se jistě našla. Nemám fakt důvod házet špínu na <> obzvláště po té, co můj kolega, co sedí na vedlejší židli jezdí od r. 2004 s Meganem 1,6 a nešetří to a nebát jedné výměny klimakompresoru (fakt stál 30 litrů u Kubíčka), jezdí veselel, nyní o auto přišel, pořídiol ojeteého Megana 1,4 a jezdí vesele dál, s autem koupeným v AAA.
Prostě ty budeš jezdit radši se hnilou Mazdou, já ne. Rez=/=já to vlastnit.
Abych byl upřímný, tak na 407SW 1,6HDI jsem nedojel z práce, musel být odtah, servis, vyhozené asi 2,5 litru zanic, protože večer se situace opakovala. Po otočení klíčku nic, takže rozborka spínací skříňky, pájka, pll hodiny práce a jezdilo se vesele dál. Banalita, ale tenkrát jsem nadával, to je fakt.

14.11.2012, 14:29 |
JP | Upraveno: 2012-11-14 14:35:36
A na čem je "vyrobeno Renaultem"? Do fabrik se většinou dodávaj funkční celky objednaný od externích dodavatelů, který se v Renaultu (resp. v jakýkoliv velký automobilce) jenom zkompletujou do podoby auta. Znova opakuju - vůbec nic to nemění na faktu, že Renault je ten jedinej, kdo je zákazníkovi zodpovědnej za výsledek. Zákazník prostě kupuje auto od Renaultu, ne blok motoru od nissanu, světla od helly, čidla od bosche, převodovku od zf, páčku od valea... Když koupim salám a doma zjistim že je uvnitř zkaženej, tak mě vůbec nezajímá že to co se tam zkazilo bylo voko a ucho z krávy Aničky, která už měla nejlepší léta za sebou. Hovado je ten, kdo to do toho salámu dal a pak mi ho prodal, protože jedině on je mi za ten výsledek plně zodpovědnej.
Jinak jo, já budu radši JEZDIT orezlou Mazdou než STÁT u silnice s nablejskanym francouzem, o tom žádná:D. Auta si totiž kupuju za účelem ježdění.
JJ, když odejde alternátor Bosch na Audi, je ticho, Když na <>, je humbuk:-) České vidění reality.

14.11.2012, 17:14 |
Shr3k Mám už skoro 4 rokem 6 GH se 136kW 2.2 MZR-CD a zatím ani spálená žárovka, žádný problém s DPF a karosérie ani stopa rezu. Takže za mě dobrý a příští rok beru novou.
Tak to je dobrá zpráva:-)

14.11.2012, 17:43 |
Shr3k Možná bys měl přítomným říct, že stará 6 GG/GY a 3 BK měly blbě řešený spoj mezi blatníkem a podběhem, proto tam rezly. Pětka už na tom byla lépe, i když zadní blatníky měla ještě postaru a od 6 GH mají mazdy tyto spoje řešeny zcela odlišnou technologií.