Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > problém BMW E39

 o Navštíveno 4357x o
o 31.08.2012, 15:41 | DITR
zdarec chlapi mám strašnej problém mám E39 2,5 TDS rok 97 když je pod 25 stupnu tak je vše ok když je nad a třeba stojím déle na křižovatce tak při zvyšování otáček motoru začne tak divně hučet hučí třeba 10 minut as začíná se přehřívat :( taky sem si všiml že se mi ztrácí chladící kapalina dolívasl sem litr před týdnem a dnes zase tak čtvrt litru :( koukal sem i na víčko od oleje jestli tam není emulze a nic poradte někdo co stím :(


o 31.08.2012, 15:52 | MaxxT
videl bych to odvest do servisu :-)
o 31.08.2012, 16:10 | Leveler
Možná špatná vodní pumpa takže ti může protíkat a tím ti mizí voda.Pod autem nemáš loužičky?Nestačí se ti chladit okruch tak ti možná pak sepne visco spojka a hučí ti vrtule na chladiči.Mkni na tu pumpu jestli není mokrá.
o 31.08.2012, 16:39 | tappaja
Jako Leveler, treba pri rozvodech se ma menit pumpa, nekdo to nedela, lopatky jsou pak uplne omlety, nestaci honit vodu, prehriva se dlouhodobe. Je tam nadmernej odpar = ztrata kapaliny bez viditeny netesnosti.
o 31.08.2012, 18:13 | Nismo.Power
to mi nerikejte ze dneska jeste existujou lidi ktery si koupej tuhle motorizaci s tim aniz by tusily ze ten motor je k hovnu :-) :-) :-) snad kazdej dheska vi ze tomuhle motoru proste praska hlava asi tak jako na dnesnim 2.0tdi vw.....

takze jednoduchy mas prasklou hlavu a vari ti auto....

naivne si myslet ze to je pumpa to ani omylem ta v tomhle motoru najede klidne pul milionu to neni zase vw pumpa kde tece driv nez sou psany rozvody.....


takze tvoje oprava spociva v tom ze to odvezes do servisu, sunda se hlava necha se natlakovat kdyz bude praskla a neoude varit co tady standardne nejde tak uprimnou soustrast na tenhle skopek sehnat hlavu je kurevskej problem aby nebyla taky praskla.....nova stoji raketu...... pokud nebude praskla tak mas stesti a pouze fouklo tesneni pod skebli takze koupit sadu tesneni, hlavu stoprocentne nechat zbrousit tak i tak , seskladat a jezdit dokud opravdu nepraskne.....znam i takovy co maj na jedny hlave jeto 750 s tim ze se repasovala uz neb brala olej a jednou za dva roky umre cerpadlo a kazdorocne aspon jeden vstrik ale auto denne v provozu a motor jede ovsem tenhle clovek opravdu vi jak se o to starat a chovat se k tomu....
o 01.09.2012, 16:06 | 323Marty
Nejstrašnější je, když má nismo pravdu :o) 2,5TDS je opravdu špatná volba :o( Ale zase na druhou stranu, mám kamaráda s 528i a tomu se palice taky zkroutila, ale nepraskla, tak se dala zbrousit a jezdil dál.
o 03.09.2012, 10:22 | RedBaron
S TDS je třeba jednat opravdu v rukavičkách, je to velmi hajsavej motor. Prvně je třeba, aby fungovala viskóza která s narůstajícím teplem přidává otáčky na vrtuli za chladičem. Jinak se ti auto bude přehřívat a když se ti bude přehřívat, půjde do hajzlu těsnění a nebo rovnou rupne hlava, kterou bych určitě nespravoval ale sehnal jinou (příp. celý motor). Možná už k tomu došlo, možná ti jenom lítá voda ven simeringem na pumpě, těsněním na výstupu z hlavy, prasklou nebo nedotaženou hadicí nebo radiátorem topení (i v létě si klima reguluje teplým vzduchem teplotu výdechů). Vodní pumpa se u BMW dělá tak cca každých 200 tisíc km. Těžko říct takhle od stolu, dal bych to co nejdřív k mechanikovi, bude vědět víc.

Škoda, 3.0d je úplně někde jinde výkonem, spotřebou i trvanlivostí, rozdíl v cenách mezi "tds" a "d" se nakonec paradoxně může setřít nebo i víc prodražit takovouhle událostí, jejíž pravděpodobnost není úplně malá.

Tak hodně štěstí.
o 03.09.2012, 10:39 | Nismo.Power
323Marty : schválně mě teda někdy upozorni někde až jí mít nebudu :)))) netvrdim že sem dokonalej ale všehovšudy tu mám snad vždycky pravdu jen jí píšu stylem kterej dost lidí nepřenese přes srdce :)

RB : pokud se s tim zachází v rukavičkách a jezdíš spíš delší trasy tak je teorie fakt i milion s tim že i tak to sežere dost peněz na čerpadlech, vstřikách, turbu apod....ale jde to.... nicméně tohle by se dalo říct skoro o každym motoru výjma určitejch tříválců...

a 3.0d když budu upřímnej tak je motor o životnosti 200tis a pak kasička nehorázná, samozřejmě pokud se s tim zachází v rukavičkách tak to jde s tim najet možná 400-500 ale je z toho pak spíš traktor než auto, při třeba 170-200 ten motor prostě má velkej problém s velkou investicí a je jedno jakej to je ročník....
o 03.09.2012, 10:57 | RedBaron
Nismo.Power: To je zase nějaká teorie, na E46 330d 135kW se blížím ke 240 tisícům km, při mých poletech nemá auto problém dívat se pravidelně k 5 tisícům otáček, a z dieselových věcí se nedělalo nic, slovy NIC. Starou 524td jsem používal naprosto stejným způsobem, dával jsem ji pryč když měla najeto 792 tisíc, pak s ní lítal rok kamarád a pak putovala kamsi na Ukrajinu, kde určitě jezdí dodnes ;-)
o 04.09.2012, 09:31 | OMEGA
Jako Redbaron, neumím si představit lepší diesel než 3.0 od BMW. Mám už druhý auto s tímhle motorem, i když jiným výkonem. TDS jsem měl...překvapivě v Omeze:D Stalo se mi to samé, ale já měl kliku..zajel na Shellku, koupil 2 ty prášky na utěsnění chladiče a byl klid. Než jsem to tam nalil tak stačilo jet 30 km kudlu po dálnici a byl jsem skoro bez vody, expanska prázdná hned atd.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3227 sekund.