
Navštíveno 2866x

Se neni cemu divit, kdyz Volvo maji pod rukou uz Cinani :/
JJ, možná, že už Češi procitnou a začnou si kupovat konečně lepší auta, než Oktávky - a za daleko levnější peníz :-)
STS si taky spatne drzi cenu? :-)
Koukam ze zdeny zredukoval svuj sloh na link :-D
No to bude zase flame :oDD
Češi si nezačnou kupovat lepší auta, protože si většina myslí, že takový auto je téměř neopravitelný za rozumný peníze.
Pak dostanou první fakturu za garančku na Oktávku a nestíhaj chytat oči, jak je mají vyvalený - vlastní zkušenost.
Konkrétně klon toho Volva mám v hledáčku V70, protože
ad1 se mi strašně líbí
ad2 servis se na to dá pořídit za velmi slušný peníz
ad3 nic lepšího s AWD v cenové relaci okolo 300 tis. nekoupím
ad4 Oktávku mám jako auto pro práci a kdybych jezdil do autorizáku na kontroly po 30 tisících, byl bych v tom za dost velký peníze. Takže nejezdím do autorizáku a servisuje mi to zadobře bratránek, který autům rozumí jako málokdo v mém okolí.
Jsem s Oktávkou spokojenej, nemůžu říct křivý slovo, ale pokud chci vyměnit Omegu za auto podobný kategorie (ne proto, že je to starý křáp,ale proto, že mám podobný problém jako Zdeny, a to, stěhování do lokality, kde v zimě s RWD bude mít žena dost velký problémy), nekoupím ve čtyřkolce nic, co by mě oslovilo a měl bych na to prachy....
2 Freerider: good luck s tým "AWD" :-)

28.08.2012, 09:20 |
MAX muSlim :-)
no tak úplně AWD to oproti Subaru není, že, ale tak na takové to domácí "žvýkání" je to lepší, než FWD..
muSlim: asi tak :)
Kazdopadne ta cena padla prave diky tomu ze Volvo uz neni Volvo proste....
[ Link ] Takze o ty nove Volva odpadl zajem relativne.
Slimák: :oDD
No jo, rejpale :oDDD
Já vím, že tohle je slabina, ale když funguje, funguje dobře.
Je to opravitelný za opravdu dobrý peníze - zkušenosti jsou pouze z doslechu od servisáka Volva.
Doma je AWD ve starší V70 (2005 nebo 2006) - nevím, jestli je to to samý, ale auto má nalítáno už přes 300 a drží jak židovská víra...
Přesně jak píše MAX: na domácí žvýkání a na dojetí domů je to pohoda, terén to jezdit nebude, od toho je Cherokee :oDD
V70 se mi libi, ma osklivej intros a pokud je ta 4kolka tak blba jak xc90 tak si klidne kup fwd :-D
Knightey: No já nevím, když se podívám na Tipcars na srovnatelný auta, tak S80 cca 250 - 450 tis. - je jich méně, V70 o něco dráž.
BMW 5er - od 270 do 400 (jdu podle r.v.)
MB E Classe - skoro podobný - rozdíly jsou spíš tisíce.
Na Autoscout je to hodně podobný.
Jestli to nebude tím, že angláni jsou spíš limitování jejich pravostranným řízením a jejich trh je trošku extrém.
To, že Čína koupila Volvo podle mě neznamená něco špatného, naopak spíš do toho nalili prachy a bude to fungovat dál. Nějaký odklon od původní koncepce Volva nepozoruju, ta linie jede pořád stejně.
Etalon bytelnosti SAAB na to dojel, stejně jako spousta značek v rámci koncernu GM - neměli prachy, jenže narozdíl od Volva to nikdo nechtěl.
škodovka taky není škodovka ale VW. A ať mají politiku jakou chtěj, VW vytáhla Škodovku ze sraček, ve kterých se klidně mohla ocitnout až po uši. To, jestli jsou to dobrý auta nebo nejsou neřeším.

28.08.2012, 10:02 |
Only_One | Upraveno: 2012-08-28 10:03:48
My máme v práci XC60 4x4 ale ta věc je spíš tak 2,5 x4 protože to je o chlup lepší jak 2x4 ale funkci 4x4 to má fakt daleko. Respektive na horách do kopce s ujetým hladkým sněhem to je zcela nepoužitelné jak se to v kopci zastaví. obvykle to protáčí jedno kolo nebo 2 a ještě dost prapodivně a stojí na místě.. Takže teď už budeme vyrážet na hory Grand Cherokeem :-D
Kral007:
nemystifikuj! protože jsem se zajímal o S80AWD, zjišťoval jsem si, co a jak. Takže k tomu AWD:
ano, úhlová převodovka obvykle = ne vždy nutně - odchází kolem 150-200tkm. Náhradním díl = 3900 bez DPH, s prací koplet výměna 9500 bez DPH (Volvo Ostrava)-
Jinak problém je C.Four system - 1 tlumič = 16-18tCZK bez DPH dle typu podvozku, životnost od 100-1520tkm na našich cestách. Opět, je to o člověku.
A spotřebák konkretně na S80AWD 4,4 je na úrovni Audi S8, takže na V70 a její klony lze očekávat nižší ceny, tak, jako na S803,2 6V AWD.
AWD je Haldex 4. geberace, takže běžný režim je to FWD a pak dle zátěže a podmínek.
O_O: ale grand číro je v nejlepším případě také 4x2 :D teda pokud tam nemáš ausinu, nebo něco takovýho ;o)
Jinak já to moc nechápu, s XC90 jsem několikrát na horách byl a problémy nepociťoval...
Ja si myslim, ze kdo chce fakt poradnou ctyrkolku ktera je overena, tak musi sahnout po nejakym aute od Subaru ci od Audi (krom A3-haldex).
Na ostatni clovek slycha furt neco.
A jestli to bude mit vliv ci nebude na Volvo, to ze to koupila cinska automobilka, to se uvidi az casem :)
Az to nevydrzi to co ty starsi volva a pak da kazdem druhem dile bude Made in China jen aby se srazila cena atp.
Nemyslim si, ze cinan koupi automobilku a necha to vsechno tak jak to je. Takovej samaritan to neni proste. A bude z toho chtit neco vytezit a to tak, ze budou dodavat nejake dily (napr plasty, gumy, plechy a nedej boze elektorniku atp atp) ze sve rodne zeme. At z toho neco ma on a Cina celkove.
no jasný je to stejný :-) až na tu uzávěrku diferáku :-D a pár drobností okolo :-D
Kam vy jezdíte na hory, že pořád někde zapadáváte :-D
Jezdím taky lyžovat, šumava, alpy - vento, xantie, VW T4 a vždycky si jak kkt před zimou zkouším nasazovat řetězy abych si připomenul a ještě jsem je nikdy nepoužil...
2 Dudelina: tu neide o to čo to vylezie (moc nie teda), ale že sa to sere u Volva :-)
Slim: Jasný, reagoval jsem na: ..."Takže teď už budeme vyrážet na hory Grand Cherokeem :-D"
Dudelina - ono paradoxně na horách je to daleko víc bez problémů než v těch našich kotěhůlkách :oDD
S Omegou do Orlickejch nebo do Krkonoš abslutně bez problémů, k nám (Železné hory) docela průser chvílema :oDD
Co se týče toho vylezení: Vyjede to dost - měl jsem tu starší loni v zimě asi dva měsíce, abych se tam vůbec dohrabal - a to nebyl žádnej extrém sníh - s Omegou se prostě nechytám - není souvislá vrstva sněhu, rozfoukanej bordel, ze sraček to přejde bez varování na tvrdej sníh a po 50 metrech na led - to pro RWD je úplně smrtelný, zvlášť pro ženskou, která je ráda, že dojede v létě.
Neberu to jako terénní vozidlo (nechci XC70), ale jako pomocníka v obřím kufrem (kočár) za slušný peníze.
S V70 jezdila v pohodě, líbí se jí a jak říkám 300 tisíc km a drží všechno (motor D5) - vstřiky původní, automat řadí, AWD funguje a auto není ani tknutý - je jak kdyby mělo tak do 100 tisíc.
Slimák: já to vím, že se to sere, jenže ta oprava případně není nijak extrémně drahá. Když se něco vysere na Subaru (něco podobnýho ražení), bude to nepoměrně dražší a hlavně to nebude umět nikdo v okolí opravit.
Audi nějak nechci, protože to provokuje. A4 je malá a přijet před barák s A6, tak se poserou. Volvo je ve stejný třídě, ale není tak profláklý. Ono Audi má taky svoje mušky, který jsou pak ve finále za ranec. Přijde mi, že to Volvo je z těhle aut tak nejpřijatelnější.
Stejně se to sere všechno stejně....
2 Freerider: ale ja Ti ani slovom netlačím Subaru, neviem prečo to furt vyťahuješ :-D A keď už sme u toho, tak tam by som sa nebál toho že sa to vysere, nie pri normálnom zaobchádzaní a údržbe (čo u Volva máš úplne jedno, posere sa to i tak :-D)...
Slimačik:
ale ne, já to tak nemyslel. Já Tě znám jako šprýmaře, tak to taky tak ber :oDD
Určitě si nechci hrát na vševěda :oDD
Čím má auto větší papírové ambice, tím víc je řidič v pokušení něco zkusit a občas se zapadne.. a pak setsakramentsky záleží na tom pohonu. Samozřejmě kdo se drží na silnici a má rozumné zimní gumy je obvykle naprosto v pohodě jak píše Dedulina.
knightey: otazka je co myslis tim "poradnou ctyrkolku"... protoze co se tyka toho co vic vyjede, tak osobne bych vsadil na ty nejstupidnejsi systemy... co maj mechanicky prirazenou jednu napravu (patrol treba nebo i prvni haldexy, co se po po proklouznuti zamknout ve stejnym stylu) nez na naky fulltime awd ... samo tam zas budou jinde jizdni vlastnosti a odpadaj s tim ruzny nectnosti tech "stupidnich" systemu...

28.08.2012, 14:40 |
hanzz jj, mít pohon 4x4 znamená, že zapadneš na daleko hůř přístupným místě... :)

28.08.2012, 14:47 |
hanzz Po V70 jsem jeden čas také dost pokukoval, ale nakonec mne odradila dvouměsíční stáž na volvofóru, kde bylo na můj vkus příliš témat s nějakými problémy. Ale určitě bych bral raději V70 než A6 nebo 5er, o tom žádná. Subaru určitě alternativou není, protože Legacy/Outback jsou o třídu níž (a ten rozdíl ve velikosti je rozhodně dost patrný).
Každopádně třeba rada z volvofóra jak prodloužit život systému AWD tím, že na léto vyndám kardan, je dost úsměvná. Ale řešení to asi je :)
K tématu Čína vs. Volvo malá paralela Indie vs. Jaguar+LR. Nemyslím si, že si tím ty britské automobilky nějak pohoršili, spíš naopak...
hanzz: tak Outback (má ho můj batr) vs V70 (má kamarád) rozhodně není rozdíl o třídu, místa ve Volvu je nepatrně víc, ale jízdní vlastnosti má Outback daleko lepší

28.08.2012, 22:18 |
hanzz Vencaf, bavíme-li se od V70 druhé generace (od 2000) a Outbacku třetí generace (od 2005), tak V70 má o 10cm delší rozvor a kabinu taky o 10cm širší. A to je přesně ten rozdíl mezi střední (Outback) a vyšší střední (V70) třídou ;)
To je sice fakt, že má delší rozvor, ale dosud jsem nepochopil, jak to švédský konstruktér dokázal, že přesto má V70 méně místa vzadu, než moje Legacy :-)

29.08.2012, 07:05 |
hanzz Takových aut, u kterých se mezi vnějšími a vnitřními rozměry někde záhadně ztrácejí až desítky centimetrů, je celá řada :)
rozvor není všechno, já mám u starýho Mercedesa kombíka větší rozvor než má Superb..
tak nejak :-) coupe 3er Bmw e36 ma rozvor 2710mm a novy Superb 2761mm (coz je rozdil pouhych 5,1cm)
zdeny: ja nemyslel co se na volvu 4x4 sype, ale jak to funguje :-)
[ Link ]