
27.08.2012, 21:36 |
Sodom Potřeboval bych znát názor někoho,kdo se vyzná v nových naftových motorech.Začal mě zlobit motor 1.8 tdci u Tournea Connect.Závada se projevuje aktivací nouzového režimu (rozsvícení vykřičníku na palubce,motor pod plynem max 1.500 otáček a dost se houpou).Diagnostika vyplivla zprávu (zkrat-přerušení na vstřiku prvního válce).Tuto závadu jsem měl prvně loni v listopadu,navštívil jsem Ford Kačmáček,byl přehrán software ř.j. a byl jsem obeznámen,že by to mělo být o.k.Ale nebylo.Auto sice jelo,ale byl znát úbytek výkonu.CCa před měsícem to začalo dělat znovu.Nechal jsem tedy udělat diagnostiku zmíněnou výše.Servis,který mi jí dělal,neměl kapacitu na opravu,tak jsem navštívil jiný.Ten si udělal opět diagnostiku.Byl mi vyměněn palivový filtr,který prý vypadal na ujetí 150.000km.Já mám najeto poctivých 37.000km.
Těď dotaz:V servisu mi chtějí vyměnit vstřik s tím,že není možné podle diagnostiky přesně určit závadu.Bylo mi řečeno,že to může být za
a)Kabel od vstřiku do ř.j.
b)Vstřik
c)(nejhorší varianta) čerpadlo.
Co se týče kabelu,bylo mi řečeno,že je potřeba rozebrat kabelový svazek do ř.j. a zjistit,které kabely jsou z prvního vstřiku.
Tak bych se rád zeptal jak to je.Copak na to nejsou schémata zapojení?Neměl bych radši navštívit autorizovaný servis?A když,tak jaký na Fordy v praze?
voe podle toho co píšeš tak bych fakt půlku servisů v ČR zavřel..... autorizák se vyser tam tě omrdaj že tě bude bolet prdel ještě měsíc potom.... měněj pokus omyl a zaplatíš všechno i když to nebylo potřebný ....
chtěl bych vidět experta co pozná filtr kterej má 150 od toho co má 50..... stejně tak jako experta co hledá chybu v kabelech netož by rozebíral svazek to už fakt musí bejt echt kokot....
vstřiky prostě ven, na stolici a hned víš kde je závada.....
ale prostě máš nejhorší motor co šel takže tomu bude odpovídat i servis... a v záruce to třeba neni když má tak málo ??? na to jak často tě vidim po praze bys moh už mít tak kilo :D