Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: výběr ojetého služebního auta

 o Navštíveno 3898x o
o 22.08.2012, 21:47 | ladisv6 | Upraveno: 2012-08-22 21:48:48
kamarádka se na mě obrátila s žádostí o pomoc při výběru auta do její firmy. mezi její hlavní požadavky je velikost jako octavia (golf 5 je malý), nízké provozní a případné servisní náklady, cena do 200.000 kč bez DPH. mělo by mít taky trochu reprezentativní vzhled - bude jako managerka jezdit za klientama. měsíční nájezd cca 3000 km měsíčně. nerad bych doporučil něco co se bude sypat a stát často v servisu. samozřejmě vím, že záleží na historii auta...

kandidáti:
1. škoda octavia 1.9 tdi, 77 kw, kolem roku 2008
2. vw passat 1.9 tdi, 77 kw, kolem roku 2007
3. ford mondeo 2.0 tdci, 103 kw, kolem roku 2008

nějaké jiné tipy, napadl mě ještě superb 1.9 tdi, ale už je asi moc dlouhý a špatný přístup do kufru mi ho odrazuje. jo a asi žádná amerika :) díky za názory


o 22.08.2012, 21:52 | Rudi | Upraveno: 2012-08-22 21:54:31
Golf Variant?
Případně bych zkusil Kiu Ceed, vnitřní prostor mě hodně překvapil a oproti Octávce hao místo, stejně tak motor a podvozek. Bral bych to v 1,6 CRDI 85kW.
o 22.08.2012, 22:29 | Midnite
Jako rudi, Ceed je vevnitř fakt velký a myslím, že i zpracováním daleko dál než ochcávka..

OT: octavia na mě reprezentativně opravdu nepůsobí....
o 22.08.2012, 22:33 | Proffesor_W
Mondeo, pohodlny, usporny, veliky i pro prasata jako ja. A proc ne zadna amerika? Takovy STS ...
o 22.08.2012, 22:36 | kozlustechnykus
Nebylo by fakt lepsi sehnat 2.0 atmosferickej benzin s LPG?
o 22.08.2012, 23:36 | ladisv6
kia určitě ne. ceeda znám dobře. a žádný LPG, bude jezdit 200-300 km denně a brát každý den nádrž LPG by nebavilo ani mě...
o 23.08.2012, 07:18 | Collin
Pokud reprezentativní vzhled tak z uvedených určitě Mondeo..
o 23.08.2012, 07:28 | Lubak
Pokud repre vzhled tak rozhodně mondeo, ideálně výbava Titanium a vejš. Motor ideálně 103 kw TDCi, prostorné, pohodlné auto u kterého se nemusí bát ho nechat někde na ulici že ho někdo lohne. A místa a vzhled je úplně jinde než u slepičky:-)
o 23.08.2012, 08:20 | MiniMike
jako ti nademnou, ale musi se uz jednat o to posledni, tj. Mk4 :-)
o 23.08.2012, 09:08 | Lubak
samozřejmě o poslední MKIV tedy v této cenové relaci ještě před face, ale i tak vypadá velice dobře.
o 23.08.2012, 09:37 | TicTac
Octavia, pokud je v pěkné výbavě a barvě, tak může i reprezentovat, ale riziko krádeže a tuctovost.
Passat s 77kw se bude trápit
Mondeo je pěkné, silné, pohodlné a prostorné.

Z uvedených bych šel do Passatu se silnějším 2,0 TDI nebo do Mondea.

Všem korejcům bych se vyhnul obloukem, pokud je hlavní požadavek spolehlivost a dlouhá výdrž, nehledě na to že v tom člověk vypadá jak socka, která nemá na pořádné auto a to určitě pro reprezentaci firmy nechce.

T.
o 23.08.2012, 09:46 | BATMAN
Kdo si chce koupit opici,musi mit i na banany.
Todleto je tady na foru milionkrat ohrany tema.

Vetsi castku na nakup auta dat nechce ale to ze by premejslela o tom ze vezme neco s LPG nebo ze ho necha domontovat a za pul roku se samo zaplati a dal se jezdi za hubicku uz se kvuli zdechlosti premejslet nebude.

Pokud to ma byt reprezentativni tak oktavku a kiu vysktnem. Passat uz je na nasich ulicich taky premnozenej. Zbyva mondeo,ale tam nevim jak je to se spolehlivosti.

Osobne bych sel do pasika 2.0 + montaz LPG a u kazdeho tankovani (a rozhodne nebude denne) by me hral pocit ze za 1 rok provozu usetrim 30-50.000 za palivo a servis naftaka.
o 23.08.2012, 09:49 | kuja
Ja bych do vyberu zahrnul i Avensise. Cenove i rokem se vejde a reprezentativni je to dost. Koncern bych z tohohle vyberu uplne vynechal. Jeste bych tam zahrnul Citroena C5 a prekvapive Lagunu MKIII.
o 23.08.2012, 12:11 | Lubak
Tak Avensis by mohl bejt, ale pokud chce jezdit a ne koukat na auto v servisu tak ojetému francouzákoj bych se vyhnul:-)
o 23.08.2012, 12:15 | kuja
Lubak: Nerad bych tu vyvolaval flame, ale sam mam jeste Lagunu II dci a najezdim 3tis km mesicne a nemuzu si na nic stezovat. Za 200tis koupis 2009-2010 a to sou auta porad v zaruce, takze nevidim duvod, proc do toho nejit. Nehlede k tomu, ze PSA dodava motory Fordu :) A Laguna III je spolehlivosti uz uplne nekde jinde nez starsi Renaulti, kor s 2.0 dci.
o 23.08.2012, 13:33 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
pokud to ma byt spolehlive a s dlouhou vydrzi tak nevim proc je v nabidce VAG 2.0TDi :-)

v cem by se trapil passat se 77kW oproti OII?
je to stejny

lubak: co je za vybavu nad Titaniem?
o 23.08.2012, 13:33 | Zdeny60
Někteří si ještě neuvědomili, že doba Renaultu 19 je tak 10 let pryč :-) Jasně, že L III je výborná volba, tedy pokud u dýzla neodejde VP44 :-) (Viděl jsem na vlastní voči:-))) Hrdý nápis Made in Czech, Bosch).

Jinak ta L III je na tom lépe, než Avensis.
o 23.08.2012, 13:47 | ladisv6
batman - za LPG nebojuj, je to zbytečný :) když najede 300 km za den a nedoplní LPG ten samý den tak druhý den už nedojede domů...asi tak k frekvenci tankování. a navíc nesmíš do podzemních garaží a to je pak praze v celku oříšek kde zaparkovat.

král007 - co myslš tím VAG 2.0TDI ?
o 23.08.2012, 13:49 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Volkswagen Audi Group

koncernovy TDi
o 23.08.2012, 14:58 | BATMAN
2Ladis,ono neni problem koupit vetsi bombu do kufru,nemusi to byt ta mala toroidka misto rezervy.

A ikdyby porad ma hlavni nadrz na benal na kterou muze najet x dalsich stovek km....ale kazdeho vec.

Bud nemam a chci usetrit a stravim nekolikrat po 5 minutach navic u benzinky nebo na to jebu a platim jak mourovaty :-)))

Kdybych chtel bejt doternej tak si spocitam 3x tydne plneni LPG = 12x do mesice á 10 minut tak to jsou 2 hodiny prace za usetrene cca 3000kc = 1500/hod cista ruka a to porad nepocitame prubezne nizsi naklady na servis.
o 23.08.2012, 15:05 | Lubak | Upraveno: 2012-08-23 15:10:36
Kral nad Titaniem byla v minulosti výbava Enterprise, nebo Titanium X či Titanium S (ta se odlišovana i extereierem, jiné nárazníky,spojler,prahy a interier byl v kombinaci kůže/alcantra s červeným prošitím.
Za mě by to byla jasná volba a to Mondeo s jasným původem a km.a takové se dá najít.
např. toto sice krapet nad limitem ale to jen pro představu
[ Link ]
a pro ukázku výbava Titanium S
[ Link ]
o 23.08.2012, 15:27 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Dik, ja mel za to ze titaniem to konci
o 23.08.2012, 15:27 | Rudi
Batman - sám sem měl LPG a ikdyž bylo o něco levnější než nafta, tak ta doba, než se natankovalo LPG je výrazně delší a navíc v ČR ještě musíš čekat na obsluhu, což někdy bejvá problém. Čili tam bych počítal zastávku minimálně 15min. 2x denně a to už není málo. Mě v tomdle vyhovuje míň zastávek...
o 23.08.2012, 15:50 | guliR6 | Upraveno: 2012-08-23 15:55:03
Do Fordu bych nešel(vlastní zkušenosti), konkrétně modea 2.0 tdci jsou dost poruchový (nevim jak ty novější, ale kamarád měli tři, všechny se mrdali). Pokud jde o vzhled tak ochcávku bych taky zahrnul, má jí každej druhej Pepík. Kdybych šel do nějakýho auta okolo 200tis, vybral bych třeba bmw 3řadu, není tolik okoukaný, vzhled je víc než dobrej. Ten passat není taky špatnej, ale potkáš ho všude, což mě osobně by docela vadilo.
o 23.08.2012, 15:52 | guliR6
Jinak to LPG není taky špatnej nápad, už mi ho pár automechaniků doporučilo místo nafty, přece jenom, odpadne starost o turbo, krásně tichoučkej motor :-)
o 23.08.2012, 15:57 | nome | Upraveno: 2012-08-23 15:58:36
no já teda nevím kdybych vybíral "pracovní" auto které najezdí 40 tis za rok tak nekupuju něco v bazaru za 2 kila co má nalítáno 120+ ale raději něco "zánovního" o třídu nižší.

kde se nebudu prcat co chvílu v servisu ...

myslím že na zákazníka udělá větší dojem tím že přijede na schůzku v golfu než že mu bude volat z mondea na odtahovce že nestíhá :-)
o 23.08.2012, 16:11 | JP
A úplně nejhorší je, když volá ze zánovního Golfa na odtahovce, že nestíhá. Což je imho asi tak stejně pravděpodobný jako s tim mondeem...
o 23.08.2012, 16:30 | Zdeny60
Jen se zeptám a čeho že je/bude dáma managerkou?
o 23.08.2012, 17:47 | BATMAN
Ta nadrz se da koupit i 100litrova,ale vidim ze nepresvecim. Ja bych nad nicim jinym pri takovem najezdu nepremyslel.

V tom pripade bych se priklanel k nazoru ze radeji neco mene reprezentativniho s modernim dieselovym motorem.

Nekdo tu zminoval lagunu. Myslim ze renoltacke motory jsou uz opravdu nekde jinde. Sam mam megana 1.5dci 78kw a jezdim za 5 litru a to nepatrim mezi brzdy provozu. Sel bych radeji do novyho megose ktery vypada myslim dost pekne a kvalitativne je na tom zase lepe nez muj. Predpokladam ze kdyz nekdo najezdi 3000km mesicne musi si na to to auto vydelat a kdyz bude mit smulu a koupi mrdku vecne bude resit kde pujcit jiny auto coz prinasi nemaly stres a vyssi financni naklady.
o 23.08.2012, 17:59 | .mycTD
taky je otazka, jestli neni reprezentativnejsi nove i30, nez ocividne third-hand passat
o 23.08.2012, 18:52 | walish
AR 159 JTDm.
o 23.08.2012, 20:22 | Lubak
Tak TDCi se srali dost ale TDCi v letech 2001-2006,
2.0TDCi 103kw je motor s PSA a ty motory fungujou a 200 tis. km pro ně opravdu nejsou žádné km, takže než tu začne někdo zase šířit nějaký kraviny, tak je lepší si o tom něco dohledat.
S mondeama mám x zkušeností i dlouholetých a když tu čtu jak se dle některých 2.0 TDCi serou tak se jen směju.
o 23.08.2012, 22:30 | nome
mondeo a golf byl příklad, co se víc sere netuším a je mi to celkem jedno . Chtěl sem říct to že jako pracovní auto na takovej nájezd bych koupil něco novějšího s míň km
o 23.08.2012, 22:52 | Pepíno_Honda
tak nebude tankovat 1x denně lpg, ale každý druhý den ropu... :)
o 23.08.2012, 23:06 | jerzy05
Z tech tri bych bral jedine Mondeo, koncernu bych se z vlastni zkusenosti obloukem vyhnul...
o 24.08.2012, 00:07 | ladisv6
Hoši děkuju, jen jsem chtěl zjistit možnou náhradu za zatím vedoucí mondeo. Vím že to jsou motory PSA a ty už neco vydrží. Tak ješte najít nějaký pěkný kus.

Lubak - máš s tím prodejcem z linku osobní zkušenost? Dá se jim věřit? Myslím těm kilometrům...
o 24.08.2012, 08:36 | Lubak
Ladisv - máš e-mail
o 24.08.2012, 09:47 | hanzz | Upraveno: 2012-08-24 09:47:52
Kdybych měl denně najet 200-300km, tak v první řadě řeším auto, co má pořádný sedačky a celkove dobrou ergonomii a až potom všechno ostatní :)
o 24.08.2012, 10:59 | clown
77kw v Passatu je pomerne slaby .. jezdim se Superbem II v manualu na 16" se 77kw TDI PD a je to tak pro zenskou .., ale zase jezdi to za hovno :))

jinak pocitej u vseho u VW, ze pujde lehce kolem 180tkm do prdele dvoumhotovy setrvak :(( coz je ale lidovka, bezne spotrebak
o 24.08.2012, 11:02 | clown
souhlas s hanzzem,
radeji o rok starsi auto se slusnejma sedakama, nez social .. najezdim o neco vic nez tvoje pani a jsem z OII zlamanej jak prase .., mozna bych vydrzel, ma bejt facelift na jare Superba, takze budou i ty prvni SII za smesny penize .., teda pokud pani umi parkovat na zrcatka, dozadu z SII je na picu videt
o 24.08.2012, 11:04 | Conan
Volvo S60?
o 24.08.2012, 12:21 | Zdeny60
S60 zatím nej volba, co zde padla. Aspoň z pohledu pohodlí a bezpečnosti. D5/136kW nebo i benzín 2,5T 154kW je dobrá volba a klidně v automatu.
o 24.08.2012, 12:44 | Proffesor_W | Upraveno: 2012-08-24 12:45:37
Co este C5ku nebo 407? Ale mondeo by u mne vedlo, dal jsem s tim 2x 800km v kuse a proste bez jedine stiznosti, naopak sem uplne cumel. Jinak po prvnich 800km byla prumerna rychlost 130kmh (frankfurt - norymberk - plzen - praha - brno - olomouc) a spotreba 6.8/100 i s hodinovym couvanim po praze. Byl to ten 2.0 naftak rv 2011 a kombik.Jo a taky to ma dobrou navigaci, jen jak VW ktera hlasi pozde odbocky lol.
o 24.08.2012, 16:38 | ladisv6
volvo se bojím doporučit kvůli dražšímu servisu a náhradních dílů (spojka). sama si na tom nic neudělá, takže servis...

S60 navíc malý přístup do kufru a zastaralý vzhled palubní desky - tedy roky 2007-2009 co se vejde do rozpočtu

P407 mám teď i já a chválim to, oni mají teď ve firmě 308 od nova a pořád to mají v servise. před pměsícem opět něco tak peugeot ani citroen už nechtějí
o 24.08.2012, 16:41 | walish
A co ta AR159 JTDm?
o 24.08.2012, 19:05 | ladisv6
to by mě taky zajímalo co ta AR159 :) nad italama jsem nepřemýšlel, ale tahle je pěkná
o 24.08.2012, 19:18 | Zdeny60
Bojíš se servisu S60 a uvažuje o Alfě? :-)
o 24.08.2012, 19:30 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Alfa je proti volvu alespon pekna :-D
o 24.08.2012, 20:35 | Proffesor_W
jj, to volvo je tak designove uzasny, ze si ani nevybavuju jak to vlastne vypada, narozdil od vsech vyse zmynenych aut
o 24.08.2012, 22:41 | walish | Upraveno: 2012-08-24 22:43:23
Zdeny: A copak je na té Alfě tak drahého a pořád to odchází? By mě to zajímalo :)

Motor jeden z nejlepších,náprava mnohem odolnější než na 156, pokud neodejde nějaké německé čidlo, tak elektrika taky bez problémů, nicméně to je stejné u všech aut, takže co tam zlobí? klika u dveří? :D To jsou zase kecy....Jediné, co by mohlo "vadit" je menší kufr než u té Octávie,ale pokud je to managerka, tak nepředpokládám, že by měla kufr narvaný nářadím,že by se jí to tam nevešlo :)


EDIT: Po případné koupi navštívit cendlera, aby odstranil kurvítka typu DPF apod. ;)
o 25.08.2012, 06:33 | Zdeny60
NIc, jen že je to jako z bláta do louže.
O motoru se nepřu, stejně, ne li více, vydrží motory od Volva.
Ale cenově je to dtto.
o 25.08.2012, 10:38 | AR
"volvo se bojím doporučit kvůli dražšímu servisu a náhradních dílů (spojka). sama si na tom nic neudělá, takže servis..."

a co by na to chtěla sama dělat? Krom teda doplňování provozních kapalin.
o 25.08.2012, 12:19 | El_Vita
z bláta do louže ... to jsou zase kecy ... stejně to závisí kus od kusu než na modelu/značce.

Díky kolegům v práci můžu porovnávat moje alfa / jejich volvo a vybral bych si znova alfu.
o 27.08.2012, 08:39 | Conan
Jsou i neznačkové Volvo servisy, kde práci odvedou výborně a za nižší peníz.
o 28.08.2012, 22:24 | ladisv6
díky hoši, ale mondoe vede, tak teď jen sehnat nějaký pěkný kus
o 28.08.2012, 22:40 | Tendr
Nečetl jsem to tu celý, ale zadal jsem alfu 159 do googlu a hned první článek... Třeba pomůže v rozhodování, hlavně tabulka dílů má něco do sebe, je-li pravdivá..
[ Link ]
o 29.08.2012, 08:18 | Lubak
Ladisv dnes se půjdu osobně kouknout na to co jsem posílal zítra dám vědět
o 29.08.2012, 19:49 | El_Vita
Ty ceny nejsou tak hrozné ;-) třeba spojku budeš potřebovat jen jednou ;-)
o 30.08.2012, 01:02 | Losky
Řešil bych za tuhle cenu určitě Lagunu III 2.0dci, Passata, Octavii. Taky budu něco podobného shánět a zatím se nejvíc přikláním k Passatu, ale je pravda, že to bude asi vylítané. Laguna by byla za ty prachy zánovní...
o 30.08.2012, 01:44 | Tendr
Tak s renckem dobrý zkušenosti nemám ani já :)
at koupí e34ku v benzínu a v dobrym stavu, bude lejt jen benzín a olej a za tři čtvrtě auta si koupí třeba dalších pět na díly :D
Ne ted vážně, já kupuju starý auta v dobrým stavu za pár kaček a nikdy jsem se do žádnýho nevysypal, jak koupím, tak za pár let prodám, žádná ztráta a jezdím si v exkárách bez zbytečných problémů :)
čím novější, tím větší kasa
o 30.08.2012, 07:31 | mrazik
Zdeny v cem je L III nad avensis ?
o 30.08.2012, 12:46 | Zdeny60 | Upraveno: 2012-08-30 12:46:38
V komfortu jízdy, vybavením, cenou servisu (porovnej ceny stejných dílů, obzvláště u dýzla mrkni na DPF, pokud jím Avensis bude vybaven, což u motorů D-Cat bude vždy, je to verze 130kW), dostupmností servisu (Rencek je všude, Toyota ne), hormada plastových dílů kastle (=nerezaví - přední blatníky, 5. dveře) a potažmo i ve vzhledu, Avensis je bezpohlavní boule.

Jediné, co je třeba zvážit, je elektronika, té má LIII dalko více=větší riziko poruchy.

O antikor. úpravě nemluvím
o 30.08.2012, 16:20 | mrazik
Zdeny a jel jsi nekdy v tom avensisu ? Ja jeden uz 6 let mam a design je subjektivni, to hodnotit je blbost, ale dostupnost servisu je mi putna, tam jezdim jen jednou za rok na prohlidku (a v praze si muzu vybirat). Zadny plastovy dil jsem zatim nepotreboval - vim jen o krytce ostrikovace svetel u xenonu, ty servisy lepi, aby neuletli. Zadna rez a nevim o nikom, komu by reznul. DPF je problem u vsech soucasnych naftaku a v nemecku se da koupit za 10 tisic. Jiste, pokud pujdes do toyoty, reknou ti 30 tisic, jako u ostatnich automobilek. Vybavu mam prostredni a mozna nejsem narocny, ale me to staci, vse potrebne mam. Co se tyce komfortu jizdy, tam si nemuzu stezovat, me prijde komfort naprosto vyborny - dal jsem v kuse chorvatsko a zadny problem se zadama, jen normalni unava z jizdy, pohoda. Hlavne vzadu je fakt hodne mista. Cenu servisu neresim, delam jen garancni servis, na ten mam 25% slevu.
Takze jeste nejaky dotaz nebo jen blaboly ?
o 30.08.2012, 17:05 | Proffesor_W
Ja jel v obou a v tomhle ma zdeny pravdu, ta laguna je pohodlnejsi. I ten interier je takovej hezci, nevim jestli prostornejsi, ale sympatictejsi.
o 30.08.2012, 17:19 | Zdeny60
mraziku, buď rád, že jsi spokojen. Já v Avensisu jezdil taky a dost (sice 1,8vvti, o kterém tu ěkdo vehement+ěn hlásil, že to šmejd nejšmejdovatejší, ale s ohledem na 325.000km bez zásahu do otoru si to nemyslím) a s Lagunou (to je ta, co jí odešlo čerpadlo Bosch Made in CZ :-), mám "pár" km najeto také a tak ohu fakt srovnat. pokud nejde jen p můj subjektivní dojem, ale snad ne, tak ta L III je fakt jako celek lepší. jhe to můj názor, za kterým si stojím, ale neberu ti ten tvůj. Bláboly to nesjou, jen objektivní poznání, které jsem si sám z asebe udělal.
o 30.08.2012, 18:46 | mrazik
Zdeny no vidis, ze to jde napsat normalne. Ona muze byt pohodlnejsi, ale za celych 6 let jsem jezdil jen na garancky - tuk tuk tuk, coz je pro me obrovsky argument. Predchozi yaris jsme prodavali ve stari 12 let a taky nic, dokonce mel puvodni vyfuk z vyroby. Ono to je dost dane tim, ze mam 2.0 D4D 93kW uz se sestikvaltem a bez DPF.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3086 sekund.