
Navštíveno 992x

Rychlá diagnostika -
MY 2006, 96kw má to najeto 75kkm, no a začíná být cítit propad výkonu. Auto jezdí ale na dálnici jsou chvíle kdy najednou plyn na podlaze a víc jak 140 to nejede a za 15 minut to zase neví kdy přestat a letí 180 (samozřejmě po rovině :-)) Když se tomu zrovinka nechce, tak bych řekl že i turbo zabírá o něco déle. A na dálnici se výšila o 10°C teplota oleje na 110°C což nikdy to auto neudělalo. Voda držela přesně v půlce. Nějaký typ na závadu?
Napadla mě špatná nafta, ale už to delá na víc nádrží.
Co je obvyklá nemoc těhle naftových strojů?
Váha, vstrikovace, egr ...

30.07.2012, 13:38 |
macek | Upraveno: 2012-07-30 13:39:34
Muze bejt spatnej konektor na vstrikovaci me se tohle jednou stalo
dale regulace turba,vaha ,naftovej filtr ,egr tezko ten tohle nedela vetsinou
jinak diagnostika ti napovi vice:-))
bratránkovi to dělalo to samýv B5facelift 1,9tdi 74kw a pomohlo vyčištění turba. Stálo to asi 2,5k

30.07.2012, 17:33 |
fredh první věc je to nechat napíchnout a zjistit chyby. Můžou to bejt podtlakový ventily, egr, turbo, podtlakový hadičky, díry v hadicích od sání( dost by to hulilo ).
je toho spousta