Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > spojka 1hmota vs. 2hmota

 o Navštíveno 2824x o
o 27.07.2012, 14:51 | thepyroman
mam takovej mensi dotaz umira mis pojka na passatu 1,9Tdi 74KW rok 03 a resim zda koupit tu samou novou, nebo neco vetsiho ci pevnej setrvak, u auta planuju vyssi vykon ale zadne zverstva strop cca 150-200hp, tak abych to za cas neresil znovu, nekdo nejake zkusenosti ??


o 27.07.2012, 15:01 | Nismo.Power
určitě jednohmotu....víc se to třepe ale tohle bude pořád traktor prostě..... a 150-200hp to u žj ena tyhle dvojhmoty nereálná hodnota stejně jako pro samotnej motor kterej z toho bude nadšenej :)
o 27.07.2012, 15:03 | tappaja
Treba ti s tou jednohmotou neodejde prevodovka, myslim, ze realnej vykon kam se dostanes, bude max 150 koni, takze ja bych sel do toho, co tam patri.
o 27.07.2012, 15:03 | thepyroman
tak motor by rikat nic nemel kdyz si vezmes ze prakticky stejnej mootr ma v seri 96KW tak mi neprijde takovej extrem tech 150HP, tak a ted z ceho pouzit tu jednohmotu? ?:O
o 27.07.2012, 15:06 | Vasekkch
určitý model Passat 3B a Audi A4 motor ALH
o 27.07.2012, 15:12 | thepyroman
ted prositam dieselpower forum a spoustu lidi jezdi serii setrvak na silenejsich konich a funguje takze tam lupnu tu serii a ty kone tam treba nikdy nebudou , chtel sem jen mit jistotu ze to udrzi kdyz bych je tam chtel soupnout.....
o 27.07.2012, 15:16 | johnnypor
Mam Golfa ARL 110kw s cipem od Elfa Germany na 132kw spojka jeste puvodni a na cipu najeto 13000km celkem ma 173000km a setrvak a spojka drzi tak zkus z ARL dvouhmotu nebo jednohmotu a pritlacak lepsi + lamelu
o 27.07.2012, 15:19 | Vasekkch | Upraveno: 2012-07-27 15:19:48
on má ale motor podélně ne příčně
o 27.07.2012, 21:14 | Rajdlos
S jednohmotou odchazeji dost prevodovky. Ale pokud jdes s vykonem nahoru, nic jinyho Ti ani nezbyde.
o 27.07.2012, 21:37 | Chris
Mám vo fabii 1,9tdi ATD jednohmotu originál , pedál je dost tvrdší oproti rs (dvojhmota 240mm 130pd), trosku to na voľnobehu skube, ale inak v poho
o 28.07.2012, 11:17 | CervinVega
ty prevodovky odchazeji i bez ciziho prispeni...
o 28.07.2012, 11:20 | Proffesor_W
Jako Vega, kamosovi chciplna na fabce RS i s dvoujhmotou. Az mi to na megane umre, menim za jednohmotu a vubec to neresim.
o 29.07.2012, 12:29 | Lukin.xxx
při vyhozeni dvouhmoty trpi všecko převod poloosy motor řemeny vyhazuješ z auta torzní tlumič
o 29.07.2012, 12:41 | Proffesor_W | Upraveno: 2012-07-29 12:42:38
LOL, tak to abych si ten zazrak namontoval i do svyho druhyho auta, brachovi do auta, tatovi do auta, a vsem svejma kamaradum, protoze jim to ted trpi a nemaji "torzni tlumic" , ja se poseru
o 29.07.2012, 14:20 | oranger
Dej tam dvouhmotu. ATD sice meli v serii jednohmotu, ale taky daleko driv umiraj prevodovky.
o 29.07.2012, 19:53 | kuja
Trosku OT, ale mam Lagunu dci s jednohmotou a oproti dvouhmote to neni zadnej rozdil. Takze pokud mas moznost vymenit dvouhmotu za jednohmotu, tak bych to asi neresil....preci jenom jak uz rikali ostatni, VW prevodovky jsou nevyzpytatelny a nikdy clovek moc nevi, co se stane....
o 29.07.2012, 23:24 | Chris
prevodovky vo VW mozno umieraju preto, lb 90% majitelov si myslia, ze tam maju dozivotnu napln :))))
o 30.07.2012, 07:11 | Zdeny60
Nevím, jak to je u kncernových auta VW/AUDI/ŠKOda,ale u SUbaru je problémový 2hmotopvý set Valeo na modlech Legacy/Outback 2004-2008. Odchází dříve či později, resp. začně pískat dříve či ozději, ale pak se s ním ještě hromada dá najet - a to kolem 70-120.000km. Pak se mění za 1hmotu z Forestera, protože záměna za bezproblémový 2hmotový Sachs není možná.
Tato závada postihla i mě a rozhodnul jsem se ušetřit 20 tisíc a dal jsem tam dát 1hmotu. Rozdíl v chování tam jasně je, zatímco 2hmota dovedla odpustit humpolácky puštěnou spojku při rozjezdech nebo řazení na vyšší stupně, 1hmota to neodpustí a škubne celým autem. To donutí člověka nechovat se k autu, jako k traktoru, napomůže ovládat spojku s citem a tím pádem není důvod k obavám. Ohlasy ze subaru klubů potvrzují nesmrtelnost tohoto řešení a nejsuo ani žádné hlášky o tom, že by pak začaly odcházet převodovky nebo dokonce poloosy.
Co to ale chce jistě, naučit se ovládat spojku inteligentně a ne jako hovado.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3221 sekund.