
Navštíveno 1441x


26.07.2012, 23:48 |
Tendr Dotaz zní jasně, může autohifi konkurovat domácí poslechové místnosti ve stejné cenové relaci co se týče stereobáze? Respektive, je dosažitelné, aby v autě byl stejný požitek z hudby jako v upravené místnosti s "nejlepšímy" komponenty?
Neni. Uz jen proto, ze v aute ten prostor poradne neodhlucnis od ruchu vznikajicich za jizdy.
To bude zas flame :))
Za mě jednoznačně NE už je kvůli tomu, že v autě sedíš mimo osu a tím pádem je stereo báze vždy narušená a to se projeví jak na šířce, tak hloubce prostoru. Byl to můj vnitřní boj s pravidlama EMMA, která chce mít střed báze ve středu auta, zatímco já se snažil a myslím že úspěšně mít střed (zpěváka) před sebou což se více méně povedlo, ale stejně prostor do leva byl hodně omezený díky pozici reproduktorů. Jediné v čem je auto "lepší" je celkem snadná dosažitelnost akustického tlaku a fyzického vnímání na nízkých kmitočtech.

27.07.2012, 13:09 |
Cenda záleží na posluchači. Pokud máš kšiltovku dozadu, případně nagelované vlasy upravené od kadeřníka, jezdíš golfem a tucáš na celou ulici, doma si určitě neužiješ tolik pozornosti od kolemjdoucích slečen a potom se domácí hifi, samozřejmě, nemůže na autohifi chytat. Alespoň co se zážitků týče :-)
PS: nemířím na tebe osobně...

29.07.2012, 22:04 |
empiK (M)
Mel jsem moznost slyset original aparaturu dodavanou za priplatek do auta. Bang & Olufsen o vykonu pres 1000 W. A Dvorakova 9. symfonie byl pro me takovy zazitek, ze ani vykon 560k v aute me tak neohromil.

02.08.2012, 16:28 |
MAX Cenda :-))
To, co jsem slyšel třeba v nejnovější pětkové řadě BMW, je špička, to jsem v sériovém autě ještě neslyšel. Ale je fakt, že je to cenově předražené + jsou ty problémy, co zmiňuje Tuner#2.