
Navštíveno 2880x

:-) :-d


25.07.2012, 09:49 |
Veva :-D
Jo, taky dneska pobavilo, koluje to na FB :-)
Jinak každý takový program se zákonitě při startu posere... ale to, jak to pokračuje dál a dál, mě utvrzuje v názoru, že hoši z dodavatelské firmy lehce podcenili testování :-) Ale znám to od sebe z práce: "zítra to musí být hotové, ať můžeme fakturovat".

25.07.2012, 09:51 |
nome [ Link ] tak to asi začali opravovat :-)
no, nechtěl bych být ve vedení té dodavatelské firmy, ani zaměstnanec.. tam to asi můsí být hustý.. programuje určitě i uklízečka :-D
Programuje jenom uklízečka, management fakturuje a hlídá splatnost, aby mu to sedělo s datumama na letenkách :-D
Hm mohli by všem poslat přistupove jmeno a heslo aby si to tam každej vložil sám a byl by klid :-D
[ Link ]
login a heslo z AHC na to nefunguje :-D
O_O: a co
admin
admin? :-)
??!!
Provozovatel registru vozidel dodá obraně technologie proti kybernetickým útokům
[ Link ]

25.07.2012, 11:38 |
Ravo btw prej je v systému pěknej bordel a jsou tam chyby.
Takže kdo si chce zlegalizovat kola nebo něco takovýho, tak si to přiťukněte na psacím stroji do VTP a hurráá na úřad :)
Prej lidem v TV radili, aby dobrovolně chodili na registr a odkontrolovali si, jeslti mají všechno v cajku. Docela mě to zvedlo ze židle, protože nevidím důvod proč tam vůbec chodit, když v tom mají bordel oni a hlavně ne za této situace, kdy to spíš nefunguje než funguje.
Ale jak jsem psal, pokud někdo má koule na to podvádět, tak si myslím že projde v tomhle bezvládí ledascos

25.07.2012, 12:21 |
lukee_cz | Upraveno: 2012-07-25 12:21:58
No, ty upravy by nemusely byt spatny....po inventarizaci zmen jak se to ustali prijdou na to, ze cca 30% aut ma ted dopsane vetsi kola v porovnani s tim pred presunem systemu :)))))
:-)) takže kdo by chtěl legalizovat nějakej spešl motor v autě :-D má volnou cestu :-D Fiat uno Motor 4,2 V8, Škoda Felicia 3,0V6 .. :-D
Tak ATS Telcom už jednou pro obranu dodávalo nějakej modul do ústředen Alcatel, což nakonec nefungovalo a musela to na rychlo dělat nějaká jiná firma, což kupodivu bylo funkční hned. Navíc sice samotný SW stál 40 mil. ale měsíčně MDČR platí 13 mil. Kč a smlouva na 3 roky :) By mě zajímalo, kdo to tedy nakonec zaplatí, ale to je předem jasné, my na daních, jsme totiž stát s dostatek peněz a přebytky v hospodaření :P
:-)


25.07.2012, 12:42 |
htd toto mi nepripada vtipne:)
[ Link ] Server:Microsoft-IIS/7.5
X-AspNet-Version:4.0.30319
X-AspNetMvc-Version:3.0
X-Powered-By:ASP.NET

25.07.2012, 16:45 |
Yawor radek.613: :-DDD
ATS-Telcom Praha je vyhlasena vyberovyma rizenima tohoto typu, nic noveho... MO plati stejne firme za vec v obecne cene 1,- min 3,- a cele je to nejlepe schvaleno bez vyberoveho rizeni v tzv. stavu krajni nouze pro obranu statu... a kdo se o to zacal zajimat, dostal rychle pres tlapky...
25.07.2012, 11:29 | shamania - jenže na tohle oni jsou experti a to myslím, že jako vážně. Nevím vůbec, proč se pouštěli do jiného odvětví a tím si pěkně posr..... pověst, kterou takovou dobu budovali. Přirovnal bych to k tomu, jako kdyby specialista na opravu motorů s 20-ti letou zkušeností vzal zakázku na opravu elektroinstalace, když to v životě nedělal, a nebo jen okrajově...
Takže v této zakázce zase nic špatného nevidím, oni si to prostě posr.... jen tím RMV, což není síťová věc ale databáze...
:-)

prekvapive si nekdo dal 1 a 1 dohromady:
[ Link ] jinak kdyby porad nekdo nechapal odkud vitr fouka:
[ Link ]
Právě toto období ministerstva obrany je označováno jako kontroverzní. Šmerda byl navíc nařčen z nestandardního chování při armádním tendru, který se týkal čtyřmiliardového kontraktu na likvidaci nepotřebné munice podepsaného v roce 2004. Zakázku získaly Poličské strojírny, patřící společnosti Omnipol. Žádné nezákonné jednání ale Šmerdovi nikdo neprokázal.
Šmerda trvá na tom, že se ničeho nekalého nedopustil: „Všechny kauzy ministerstva obrany, datované do roku 2005, jsou už dávno vysvětleny. Včetně tendru na likvidaci nepotřebné munice, který je se mnou spojován. Nikdy jsem v té souvislosti nebyl policií kontaktován.“
Šmerda ministrem dopravy
S nástupem úřednického kabinetu Jana Fischera ve vládě skončil a až do července 2010 působil jako asistent místopředsedy Vrchního soudu v Praze pro trestní řízení. Od října 2009 do března 2010 navíc zastával post náměstka generálního ředitele Vězeňské služby ČR pro právo a správní činnost.
Od července 2010 působil jako náměstek ministra dopravy Víta Bárty a státní tajemník. Šmerda tehdy nebyl jediný, koho si Bárta přetáhl do svého resortu z obrany.
„Nejsem tady za žádnou stranu, ale jako nezávislý odborník,“ tvrdil nestraník Šmerda. Odmítl spekulace, že by byl hlídacím psem, kterého na Bártu nasadil první místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek.
Po demisi Vítá Bárty byl v dubnu 2011 byl pověřen vedením tohoto resortu. Jeho působení coby ministra dopravy je podle VV pouze dočasné do doby, než se Vít Bárta "očistí".
Proti Šmerdovi v tomto úřadě někteří politici hlasitě protestovali. „Šmerda byl na obraně v letech, kdy se tam událo nejvíce dnes kritizovaných událostí, jako byly pochybné tendry či zakázky zadávané bez výběrového řízení,“ uvedl šéf ČSSD Bohuslav Sobotka.
Šmerda očekával, že Bárta by se mohl očistit na podzim, a že mu pak vedení resortu vrátí. Jeho angažmá ale bylo mnohem kratší, VV si totiž stěžovaly, že z jeho úspěchů nic nemají a požadovaly jeho odchod. Jenže Šmerda se v čele resortu zamlouval premiérovi Petru Nečasovi (ODS), z čehož se vyvinul koaliční spor. Nakonec se Šmerda dohodl s VV, že k 1. červenci roku 2011 se vzdá funkce. Na postu jej nahradil Pavel Dobeš (VV).
Šmerda při svém odchodu nechtěl na ministerstvu zůstat, v plánu měl pracovat pro blíže neurčenou polostátní firmu, a poté odejít do soukromé sféry. Nakonec se v září stal poradcem ministra vnitra Jana Kubiceho pro oblast legislativy.