Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dotázek VÝKON OI 1.9 TDi

 o Navštíveno 4665x o
o 16.07.2012, 22:04 | Kupinka
Zdravím kucíí...

Chci se zeptat, kdo má chiplou OI z 81kw na x ?? Zajímalo by mě totiž nějaké srvonání, za kolik ,,vteřin" se dostanete na 100km/h ?? Zajímá mě to, protože bych chtěl srovnat mojí a ,, něčí " Mám nové Turbo, čištěný EGR včetně sání, Váha vzduchu Ventily N75, N18, olej + filtry, chip cca ,, + , - " 110kw a z 0-100km/h se dostanu cca 6 -7max vteřin do mírného kopečka.



o 16.07.2012, 22:29 | Kamil07 | Upraveno: 2012-07-16 22:32:31
Záleží čím to měříš, reálně 0-100km/h za 6 s je hodně málo.
Série 81 kw má 0-100km/h tuším kolem 11 s a nemyslím si, že by to jen tak šlo srazit na 6-7 s, ale možná se pletu.
o 16.07.2012, 23:13 | clown
asi jako kamil, jenze zalezi i na kolech, nalozi v kufru atp.

ja bych 81kw nekurvil .., jednoznacne best of TDI .. a to jsem jezdil snad uz se vsema :) ale to je OT :)) marne vzpominam, tekovy motory uz asi nebudou ... u VW urco ne :))
o 16.07.2012, 23:15 | muSlim | Upraveno: 2012-07-16 23:16:04
6-7 sekúnd ťažko, leda ak by si tam mal nejakú brutalitu pod kapotou a vhodné papuče/pohon na prenos sily na cestu :-)

Neverím tomu času preto, lebo medzi 6.3-6.9 som sa pohyboval s AWD a 180kW, záležalo na obutí, podmienkach, náloži...
o 16.07.2012, 23:17 | clown
muSlim ..
a ty nevis, ze s TDI ujedes i Ferrari na krizovace ?? :)))
o 16.07.2012, 23:20 | JP
Na 6-7s si nech se 110kW zajít chuť, to je těžká utopie:D. Jedině že bys měl hodně odlehčeno, ale o tom nepíšeš. Na 7s bys při váze a trakci sériovýho jedničkovýho voctu potřeboval minimálně o 40kW víc.
o 17.07.2012, 05:58 | Nismo.Power
6-7s do kopecka :-) :-) :-) :-) :-) looooooool.....
realita podle gps u toho skopku pocitej tak 10 mozna leeeehce pod :-) mozna jen mas treba nizsi profil na gume a pri 100 jedes na tacho uz 150 :)))))

a 81kw na 110 jen cipem to po odbrzdeni bude taky realita zcela jinde :-) :-)

jeste sem napis tu o karkulce :-) :-)
o 17.07.2012, 06:16 | Zdeny60
Dobrej klaun. 6/100. Hmmm. Mazda 3MPS s 260HP a samosvorem to uměla za 6,1s při váze -300kg:-) LOOOOOLLLLLL

Jinak já měl 81kW s čipem Cimbu na 97kW/305Nm a jelo to slušně, spotřeba se snížila v normálním režimu asi o 0,5l/100, nekuořilo to,jen těch 0-100 za 6s to neumělo, no :-(

PS: motoru to nijak samosebou nevadilo, dožil se 216.000km, než šel z domu.

Dále jen poznámku: nechal jsem si dělat i SUpa 2,5V6 ze 120 na 132 a tam je třeba zěnit i SW tiptronicu. Auto je pak jak vyměněné. Samotný SW motoru nestačí.
o 17.07.2012, 16:46 | Lu82
mam 1.9TDI (ALH) odbrzdenou na 115kw (VA,S764,GGU,soft od TdiFuna) a za 6vteřin ani nahodou 9 je reálnejch. Osobně jsem to neměřil ale pod 9 to určo nebude
o 17.07.2012, 17:06 | Kupinka
Hned, jak bude lepší počas doložím video :) ... JJ teďkom jsem předjížel Lambo, ale to měl asi vyhlídkovou jízdu ... No nicméně video bude lepší, ale musím počkat na suchou cestu!!! ...
o 17.07.2012, 17:12 | Kamil07
Neví někdo, jestli +- fungují ty GPS měřiče zrychlení, které jsou k dostání na androida?
o 17.07.2012, 17:13 | Vasekkch
Lambo, 6s... chcípám :D
o 17.07.2012, 17:19 | kozlustechnykus
Vy hovada! JAk si dovolujete pochybovat o superstroji s TDI pod kapotou?? Stydte se, kaciri! :-DD
o 17.07.2012, 17:32 | Kupinka | Upraveno: 2012-07-17 17:33:28
[ Link ]

jedno videjko pro ,,představu"!!!! :) ,,NÉ MOJE"
o 17.07.2012, 17:46 | Dexter | Upraveno: 2012-07-17 17:50:30
starej sériovej Seat León Cupra 1.9 TDI 110kW má 0-100km/h za 9,1s.
napadá mě snad jedině, že ti to chipovali a zrychlení měřili tuňáci z ABC.
o 17.07.2012, 17:49 | Kupinka
Však já se nehádám :) ,, jak píšu výšše " počkám na suchou trať a uvidíme ...
o 17.07.2012, 20:35 | Luke_288
Ona nafta jede pocitove dobre. Bohuzel jen pocitove.
o 17.07.2012, 21:01 | Chris
toto mozno robi za 6ku :D

[ Link ]
o 18.07.2012, 07:05 | Knightey-
haha 6s v FWD s naftou o vykonu 81kw - 10 let + chip = 90kw? :X
To by to auto muselo vazit sotva tak 1000kg :)
to nemam ani ja tech 6s na quattru s 228kw :)
o 18.07.2012, 07:10 | Zdeny60
NJ jenže tvoje Q váží jak dvě Oktávky:-)))

K tomu obrázku z YT - toho borce z té okty bych vytáhnul ven a narval mu palici do vejfuku a na plyn dal cihlu.
o 18.07.2012, 08:00 | Knightey-
Zdeny60: neneeee :) Vzdyt je to ASF prece :)
o 18.07.2012, 08:54 | Mr.Scully
Škodovka se 110kW a zrychlením mezi 6-7 sekund by bylo na Nobelovku :-))) Leda že by to auto mělo 500kg, to bych tomu věřil. Ale člověk se po ránu aspoň zasmál.
o 18.07.2012, 09:56 | Zdeny60
Nevím, co je ASF?
o 18.07.2012, 11:00 | Nismo.Power
takže video kde vlastně je nějaký auto o ktery nevíme vůbec nic ani zdali to video neni zrychlený a porovnáváš to se svojí asi tak 95kw oktávkou která je ráda kdyby to udělala za 10s ? :)

jinak reálně to jde, třeba toledo s ARL a čipem na nějakejch 190hp se to dalo tachometrově rozjet pod 7s.... ale oktávka fakt ne :)

a corvette vs oktávka to je lol až na půdu......

1) oktávka by jí to dokázala natřít možná na první 2 metry díky 4x4
2) vette umí ~3,5 na 100 oktávka nedokáže neb jediný co umí je lámat haldex na přehnanym rozjezdu

3) ZR1 jezdí 1/8m třeba za 7s takže posrat to na 8,5 je chyba řidiče

4) po těch 200metrech oktávka totálně zhebne a corvette začíná chytat teprv plnej výkon .....

fakt video totálně o hovně aneb dobrý leda na masírky čecháčků jak oktáfka f tédéíčku tohle a tamto....
o 18.07.2012, 11:14 | Nismo.Power
tady to toledo kindlikovo...
[ Link ]
o 18.07.2012, 11:17 | Veva
stejně mu ta vette ujela :-)
o 18.07.2012, 11:34 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
svezl jsem se s ARL 4x4 260koni a rychly to bylo, ale i tak bych cekal vic :-)
o 18.07.2012, 13:50 | Dexter
Tak nejlepší bude počkat na video. zrychlení "6 -7max vteřin do mírného kopečka", takže na rovině v ideálních podmínkách se dostaneme někam na 5,5s na 100km/h. myslim že to zvládá každý načipovaný TDI.
o 18.07.2012, 14:02 | OMEGA
Nafta jede dobře jen pocitově...no to je taky blábol na vstupenku do Bohnic, ale co se divím tady je to běžné :D Lidem co naftě nevěří bych přál vidět obličeje lidí co dostali na prdel od "kamen" a to tak, že hodně.
o 18.07.2012, 16:22 | Losky
Mám Asz 96kw, zvedlou na 120kw a cca 9s. Nejede to špatně, ale zázrak to není
o 18.07.2012, 16:30 | Kamil07
To už zní rozumněji.
o 18.07.2012, 16:37 | muSlim
2 OMEGA: to nikto netvrdil že nemôže byť diesel poladený tak aby dal iné auto. Ide o to že má podľa jeho popisu totál sériovku a čipom chce dosiahnuť 6s, to NIE JE MOŽNÉ, leda že by vyhodil polku vecí z auta, čo asi nespravil/nespraví a aj vtedy by som tvrdil že to nedosiahne ani vo sne. Aby dal +/- 6s tak by musel trošku pomeniť aj veci pod kapotou, nie len "čipovať" :-)
o 18.07.2012, 16:58 | Nismo.Power
omega to rozsekal :)) nikdy sem nevidel a nikdy neuvidim naftu která by dokázala ujet srovnatelnýmu benzínu..... ujet samozřejmě jinak než při letmym startu ujet o 3 metry díky rychlejšímu nástupu a tomu než se benzín rozdejchá aby jí dojel a ujel......

dá se udělat nafta tak že jede to ano, ale je to nesmysl už proto že tyhle motory o kterejch se tu bavíte maj svoje maximum kriticky nízko už od výroby takže nějaký 1.9 bo klidně až 3.0 sou totálně neschopný k tomu aby v nich člověk hledal nějaký modly, zvednout výkon se tomu dá samozřejmě protože je výrobcem udělanej tak aby ten motor vydržel aspon trochu když už je v tu dobu tak přefouklej až to neni zdravý....ale pokud chcete v naftě hledat výkon tak aby to bylo i spolhlivý a jelo to tak se musí sáhnout k objemum 6l a vejš....tyhle vořezávátka to je asi jako V8 vs. Ricer....

a myslim že hlavně pro OMEGU by stálo za to napsat jednoduchý pravidlo a to : "krouťák ti závod nevyhraje"..... pro naftový lidi tohle znamená že i kdyby měly v 1.9tdi třeba 300koní a 800nm tak benzínový auto s 320hp o stejný váze a polovičnim krouťáku jim prostě ujede....
takže krouťák vám nedokáže popřít fyzikální zákony maximálně vám tak udělá na 1,38s pocit tahu do sedačky a řekne ti "zařaď nebo končim"......

a moje oblíbený slovo který jsem vymyslel : Dieselheimer ® ....ten jen vystihuje to že třeba benzínový auto skoro netahá do sedačky když má 7s na 100 zatimco naftový letí jak raketa když má 10s na 100..... takže všechno je o pocitu v sedačce zatimco jak řikám na tachometru skutek utek :)
o 18.07.2012, 17:19 | Luke_288
OMEGA: zdržel bych se podobných komentářů. celej život jezdím v naftovejch autech, muj současnej sup má 170koní a ve spojení s DSG to nejede uplně zle. ale je tu jedno velký ale, který ty asi nejseš schopen přijmout- nafta tě kopne dole a ve velice úzkým rozsahu otáček, proto pocit buzze rakeťáka...
o 18.07.2012, 22:42 | assassin
Tyhle prefouknuty ropaky obvykle pojezdi kde co..... Rovne..... Problem je ze malokdy dava vyrobce dvoulitrovou turbonaftu do neceho co ma zatacet, brzdit atd. Jasne jde to upravit, ale treba 100kg navic na predni naprave se blbe "dovazuje"

o 19.07.2012, 00:06 | DaveX
Já to stejně pořád nechápu, jak to můžete srovnávat. Ano, benzínové srovnatelné auto je lepší jako nafta, ale s 2x vyšší spotřebou paliva. O to si myslím, že u dieselu nejvíce jde...
o 19.07.2012, 01:37 | Jozzo
při závodech a různých blbostech se hledí na spotřebu? to jsou mi novinky
o 19.07.2012, 06:05 | Knightey-
Zdeny60: ASF = Audi Space Frame [ Link ] :)
o 19.07.2012, 06:14 | DaveX
Jesti závody myslíš ty srazové sprinty...
o 19.07.2012, 07:48 | Pagoš
Moje caddy - výkon něco kolem 200PS - váha auta 1250 kg
[ Link ]
o 19.07.2012, 10:34 | assassin
Davex: ta spotreba neni polovicni, rozdil tam je samo, teoreticka ucinnost diselu se lisi, ale ne o tolik.... A co se tyka tech brutalne upravenych diselu, ty uz se od te teoreticke hodnoty dost vzdaluji, tyhle 250+ps 1.9tdi fakt nezerou 4 na sto pri tom kdyz si davaj ke svacine 3litrovy benzinaky....
Kamos ted jezdi s 3.0tdi a proti predchozimu 3.2 benzinu je na tom max o litr az dva lepe... Coz teda neni extra rozdil kdyz se pohybujem kolem desetilitrove spotreby...
o 20.07.2012, 15:18 | OMEGA | Upraveno: 2012-07-20 15:20:59
Ale pánové já se přeci nebavil o oktávce, nebo koncernových pseudomotorech 1.9 - 2.5 TDI. Nafta začíná u tří litrů...teda ta co mě zajímá. Pokud někdo z vás jezdi jako prase do 10ti litrů při 320PS/670NM s automatem v benzínu, sláva vám. Ale já mám, narozdíl do naprosté většiny zdejších chytráků, možnost reálného srovnání. A na pocitové rvaní do sedačky vám seru, nejsem debil a koukám na rychlost. Pokud vám přijde špatné pojet s 535D např. MB SL 500, které žere 2x tolik, tak se omlouvám. Já nejsem tak náročný, mě to stačí.

2Nismo : koukám že jsi z osmičky, zastav se za mnou v ulici K Ládví v bázlu naproti Diskontu se svým autem...až pojedeš kolem třeba. Pokud ti to pojede jak pořád tvrdíš, rád se nechám uvrtat z5 do benzínu.
o 20.07.2012, 15:21 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
omega: 535d vs. sl500 neni nahodny srovnani ze? :-D
o 20.07.2012, 15:26 | OMEGA
Máš pravdu, není :D Jak jezdíme domu, tak občas blbneme no...když je volno.)
o 20.07.2012, 15:59 | muSlim
2 OMEGA: lenže tu sa bavíme o jeho konkrétnom aute, ak si si nevšimol ;-)
o 20.07.2012, 19:21 | Jozzo | Upraveno: 2012-07-20 19:21:42
suché cesty,venku teplo a video od Kupinky žádné :/
o 20.07.2012, 19:30 | kozlustechnykus
Ty bys sem neco po tehle diskuzi daval?:D
o 20.07.2012, 19:44 | Jozzo
:-D máš pravdu
o 20.07.2012, 20:27 | assassin
Ja sem si nedavno zlehka "zazavodil" po stary plzensky na prahu s s-klasse s400 cdi a jelo mu to pekne, prislo mi ze do cca 140ti jsem na motor o chlup rychlejsi...coz bude lehcim autem, nad 140 uz to vypadalo ze to jede lip jemu... A to mi prislo ze tech papirovejch 250koni s takovou kravou moc hejbat nemuze... Je teda fakt ze moje 328 taky zadnej zavodak neni..
Tzn tyhle moderni 30d 35d nebo snad 40d asi smaznou kdejakej benzin.... Ale to uz sme od 1,9tdi trosku jinde :-)
o 20.07.2012, 20:27 | Luke_288
Supersportovni 1.9 tdi v oktavce je trosku jina liga nez chipovana 535d. Nejak nechapu to s tema bohnicema, kdyz nakonec tu padne, ze nafta zacina bejt zajimava od 3.0 vejs. Zvlast v topicu o koncernovym chudakovi.
o 20.07.2012, 20:29 | Zdeny60
Kam se až dostala diskuze o Oktávce f tdi a 6s/100km/h .-)
o 21.07.2012, 11:59 | OMEGA
Tohle jsou tvoje slova : Ona nafta jede pocitove dobre. Bohuzel jen pocitove.

Me to prijde obecne jako haneni jakekoli nafty, proto jsem reagoval.

Tohle jsou taky tvoje slova :
OMEGA: zdržel bych se podobných komentářů. celej život jezdím v naftovejch autech, muj současnej sup má 170koní a ve spojení s DSG to nejede uplně zle. ale je tu jedno velký ale, který ty asi nejseš schopen přijmout- nafta tě kopne dole a ve velice úzkým rozsahu otáček, proto pocit buzze rakeťáka...

Tak nez budes vynaset podobne obecne zavery, tak se podivej kolik tocej modernejsi kamna..kdyz vis houby. Velice úzký rozsah otáček...no to mě ho vyndej.
o 21.07.2012, 12:02 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
ten "pocit od do" maj snad jen koncernovy auta, jinde to neni tak znatelny
o 21.07.2012, 12:29 | Luke_288
o kolik točí tvá 535 víc neč 3.0 TDI audi, rv 08 a 11? s obojím několikaletý vlastní zkušenosti. pouč mě- teda pokud to dokážeš slušně bez arogantních poznámek. jestli porovnáváš použitelnej rozsah otáček nafty a benzínu, pak se oba bavíme o něčem jiným.
hlavně pořád jsme uplně jinde, tohle je topic o obstarožní koncernový naftě s vlastnostma supersportu, tak se moje komentáře drží koncernový nafty.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3284 sekund.