Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Výběr auta kombi

 o Navštíveno 3549x o
o 16.07.2012, 11:56 | PK
Ahoj, tak nějak pokukuju po novějším (2005+) kombíku s cenou kolem 150 tis. Chci jedině benzín (bude LPG) - což zjišťuju, že je největší kámen úrazu, všude samá nafta:( Nechci prémiový značky, hledám normální auto do rodiny, který si chci nechat 5-7 let. Chci určitě manuál, obsah mezi 2.0 a 2.5 - výkonově nad 100 kw.

Co sem koukal, tak se dá koupit P 407 s 2.0 nebo 2.2i(ten bych radši). Jak na tom je? Po čem koukat dál s ohledem na provoz v LPG?

Předem díky.


o 16.07.2012, 12:32 | TicTac
Pokud se ptáš na tipy, tak bych doporučil Volvo V70, krásné, spolehlivé a prostorné auto, kde se přestavby na LPG dělají docela často a bez problému.
o 16.07.2012, 12:37 | Lucni.konik
Mondeo MK3? z vlastní zkušenosti klidně 2,0i 107kW.
o 16.07.2012, 12:44 | walish
Co třeba: [ Link ] ?
o 16.07.2012, 13:08 | Lubak
Mondeo MKIII, prostorné, pohodlné,spolehlivé. 2.0 145PS ideální volba. Máme v rodině a spokojenost.
o 16.07.2012, 14:01 | PK | Upraveno: 2012-07-16 14:06:33
Volvo asi ne vzhledem k cenám servisu a dílů...Mondeo se mi zamlouvá, na Cromu jsem koukal taky, ale u toho nevím nevím...Má ji někdo? Co jsem ještě koukal, tak u ty Cromy by stačila 1.8 103kW, která má podobný parametry jak 2.2
o 16.07.2012, 14:12 | endru.ondra
proc na 100kw auto lpg? To bych sel do silnejsiho
o 16.07.2012, 14:18 | Nismo.Power
jasně 5-7 let tak si kup francouze nebo itala.... to je vlastně uplně logický páč zaprvý za rok dva do toho nasypeš tolik peněz že i to bude líto vlastně prodávat, za 3-4 roky tě to bude stát bačkory tak tuplem po nasypání pořizovací ceny už to nebudeš chtít prodat....
zadruhý to auto je neprodejný samo o sobě a proto tomu nasvědčuje i MY vs. prodejní cena.... takže si prohledáš svoje finanční možnosti, zjistíš že se za to dá sehnat MY2005+ takže hledáš alternativy co v tom může bejt dál za auta.... vždycky tam bude FR a IT necky tyhle lákavý nabídky "km vs výbava vs rok výroby"

takže v týhle ceně a kritériích najdeš pouze vozy typu FABIA/FOCUS .... nebo alternativy těhle malejch vozů né třídu vozů který stály mega protože když to bude avensis nikdy neklesne cenou tak jako P407 kterýho nechtěj ani vykoupit v bazaru už.... MK3 mondeo v týhle ceně je spíše utopie ještě tam bys musel připlatit jinak to bude vrána že bys radši měl koupit pežota.....myslim si že se ale najde nějaká zlatá střední cesta mezi třídama fábie a tý 407, když ne slevil bych z požadavků který ti vznikly po shlídnutí paštik za dobrou cenu takže slevit o rok dva na MY a na 5-7 let si koupit značku a vyhnout se blátu....
třeba [ Link ]
o 16.07.2012, 14:27 | PK
Napsal jsem minimum 100 kw, protože do normálních aut se o moc silnější benzíny ani nedávají, sem tam je nějaká 2.2, nebo 2.5 V6, ale jinak nic moc. Jen samá nafta, který je všude milion...

Avensis se mi líbí a klidně nějakej rok slevím. O to zase tolik nejde, jen mě zajímá jak to auto třeba s touhle 1.8 pojede. Jde mi o to, že když to naložím lidma a báglama, tak aby se z toho nestal úplnej lenoch...
o 16.07.2012, 14:34 | Zdeny60
Subaru nee:-)

Avensis, Mazda6 (koroez), Oktávka, Mondeo, ale i např. Suzuki Grand Vitara, Volva V/XC70... je to hafol. Pežota 407 bych tak kategoricky neodsuzoval,ale chce to vybrat levnější kus, kdenebude následný propad cen tak bolet.
o 16.07.2012, 15:00 | TicTac
Peugeotu bych se vyhnul obloukem.
Mondeo je kompromis, rezaví a stáří je na něm hodne znát.
Croma není špatná, ale máš pravdu, že 1,8 je lepší voba než 2,2.
Volvo V70 by za mě byl favorit a ceny dílů i servisu se v neautorizovaných servisech neliší od výše uvedených.
TT.
o 16.07.2012, 16:24 | Borik2
Avensis nebo ještě lépe Accord v 2,0 nebo raději 2,4. Do toho bych šel tedy já...
o 16.07.2012, 16:43 | PK
Accord se mi taky líbí. Jak ten 2.0, tak i 2.4. Akorát to jsou auta u kterých není moc z čeho vybírat...Má někdo toho Accorda, nebo měl možnost se projet, vyzkoušet? Stejně tak i u Avensise a ostatních.
o 16.07.2012, 16:45 | nome | Upraveno: 2012-07-16 16:45:29
[ Link ]

taky relativně dobrej motor na LPG
o 16.07.2012, 16:55 | PK
audi ne, ani podobný značky/auta
o 17.07.2012, 11:15 | Cenda
Accorda mám 2004 s 2.2D, klidně bych do něj šel znova. Dobrý svezení, spolehlivý (i podle info ze servisu), poměrně tichý. Mohl by být silnější motor, jinak OK. Kufr je paráda, ten je nejen velkej, ale má i praktickej tvar. Nevýhodou je, že v černej vypadá jak pohřebák :-)

Frantíci se tady probírali nedávno, osobně bych se tomu vyhnul obloukem. Znám pouze dva spokojené majitele novějších Peugotů, jeden je Zdeny60 a druhej automechanik, co moc nejezdí.
o 17.07.2012, 13:19 | Zdeny60
Cenda:

bude to znít jako fráze, ale já, otec (1xP405SRI) a bývalý šéf (605,406) = lidi, které znám a ahlavně jejich auta (suma asi 13) nás opravdu nikdy nenechala ve štychu a nestála nikdy moc kvůli servisu.

Jinak u Hondy dýzla pozor u novějších aut na vysoké ceny DPF. Cena až ku 100.000Kč, jsem kdesi slyšel či četl, od tý doby to mám v palici.

A k 2,4i: letos nebo loni, ale spíše letos koncem zimy jsem v PCE byl omrknout kombi 2,4 MY2008/09. Neurazilo, ale ani nenadchlo. Některé detaily provedení mě spíše zklamaly (např. provedení ochrany nadkolí proti poškození od kamnů a pod.) Malý kufr, malinký prostor vzadu, motro jede, ale až nad nějaké 4000rpm, do té doby kliďas bez drajvu. Hezká palubovka. radio jsem neslyšel, nebylo odkodované po vybití baterie v zimě. Jo, vlastně to potvrzuje, že to muselo být letos na jaře.
o 17.07.2012, 13:53 | Cenda | Upraveno: 2012-07-17 13:54:43
Zdeny60> nic proti, respektuju tvůj názor a zkušenosti. Pouze jsem napsal, že znám dva, co s nimi nemají problémy. Co znám ostatní, tak nadávají jak špačci.

Na filtr se zeptám, ale 100t je pravděpodobně ptákovina.
2.4 jsem nejel, obecně japonci staví motory, co mají rádi spíš vyšší otáčky. A malý kufr? Tady se baví o kombi, to fakt malej kufr nemá :-)
o 17.07.2012, 14:08 | Zdeny60
Cenda: kufr je žalostný, na to že jde o kombi, dokonce na to upozorňují imtestéři.Konkurence má opravdu větší.

A ten DPF - šlo o Hondu CR-V a je to info strá asi 2 roky, když na tipcars byly zveřejněný ceny jako ceny N D. Odtud jsem nakoupil já.

Jinak ano, japonské motory jedou až v ultrazvuku:-) Mohu potvrdit, majíc dva japončíky doma:-)
o 17.07.2012, 15:13 | Cenda
Accord r.v. 2002-2008. Objem je 518 / 1657 a hranatý, takže se dá efektivně využít celý objem. V reálu fakt malej není.

DPF je jen u CR-V a pak až u některých nových modelů. Jinak je ceník skutečně 140t bez daně. U Accorda, o kterým se tady bavíme, to nehrozí.
o 17.07.2012, 15:42 | Kmoda
Žalostný kufr Hondy Accord Tourer do kterého naložíte dům :-D Rovná podlaha i po sklopení sedadel,které se dají sklopit jednou rukou během několika vteřin,nakládací hrana nízko a zarovnaná se dnem...

foto k příspěvku  od Kmoda

o 17.07.2012, 15:42 | Kmoda

foto k příspěvku  od Kmoda

o 17.07.2012, 15:50 | Only_One | Upraveno: 2012-07-17 15:50:49
no ty jo, prohlásit u Accora kombíka, že má majek kufr je teda síla.. to si Zdeny trošku přestřelil, nebo jsi mylel že to je kombi, ale oni ti vokazovali sedana ne?
o 17.07.2012, 16:07 | Zdeny60
Pro trubislavy, jako je Only-one nebo Kmoda:

kurva, naučte se už jednou číst!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Link ]

406dm3 vy woové:-)MY2008+++ s tím jsem jel já a o tom píšu. Vy vo voze a já vo koze!!!!!!!!!!!!!
o 17.07.2012, 16:09 | Zdeny60
A pro nevěřící - viz test zd:

[ Link ]
o 17.07.2012, 18:12 | Cenda | Upraveno: 2012-07-17 18:13:44
Zdendo, než někoho nazveš TRUBISLAVEM, tak se zamysli a znova si přečti, o čem je tu celou dobu řeč (resp o čem se zde píše). Jedná se o auto za 150 000 korun českých, okolo roku 2005. Tebou vybraný NOVÝ model 2008+ má skutečně malý kufr a navíc jsou páté dveře sešikmené, takže je na hovno a cena jde hodně přes 300t. O tomto modelu se tady ale vůbec nikdo nebaví a ani nebavil, protože nevyhovuje podmínkám výběru. Takže nevim, proč ho sem taháš.
o 17.07.2012, 18:48 | Zdeny60
I za tu cenu, že mi vystydne žrádlo, musím oponovat.

Já píšu v příspěvku kus nahoru, že jsem udělal osobní zkušenost s MY2008/09 a k tomuto modelu mám výhrady, že má malý kufr. Je to pravda, nebo ne?

A o tomto autě píšu proto, protože má shodný motor 2,4 jako model před novou verzí, tedy do r.2008, což je informace, která se vztahuje k vláknu:-)

o 17.07.2012, 20:34 | Cenda
:-) dobrej mišmaš. Taky jsem to pochopil tak, že hodnotíš ze své zkušenosti jen motor a pak se bavíme o autě (resp. verzi) v tématu.
o 17.07.2012, 22:50 | Kmoda
Zdeny60,než někoho nazveš trubislavem,měl by ses spíš ty naučit číst. Zadání na začátku zní jasně,kombi kolem 150tisíc Kč a ne 300tisíc a výš. V téhle cenovce je ve hře Accord sedmé generace,osmá je mimo hru. Nemůžeme za to že žiješ v jiné cenové relaci a motáš to sem, to že si psal o jiném modelu sem si fakt nevšiml...
o 18.07.2012, 07:06 | Zdeny60
:-)
číst číst číst:-)

Beru to, že dotaz byl na <2008, což Accord předchozí generace, než jsem jel já.

Ale já jsem napsal svoji info (byť tedy uznávám, že o jiném MY, než znělo zadání),a el na ní není nic špatně.Tak proč kolem toho takový humbuk? .-)

Jinak za 300 se mi zdá, že by stejně tento MY nebyl. Ani Mazda 6 z nové generace.

A nyní zpět k dotazu zadavatele:

LPG bych si silně rozmyslel u japonských značek - je na forech hodně vlákne, kde se řeší závažné potíže a to včetně Lexuse, kupodivu.

Pokud LPG, tak u aut, které ho mají přímo od výrobce, ne od dovozce, protože například u SUbaru, když ho pořídíš ve verzi BiFuel, tak má od výroby tvrzená ventilová sedla. Když ho pořídíš jako nový zde vCR od dealera, který má autorizace od výrobce pro montáž LPI (Vialle), tak ventilová sedla tvrzená NEMÁ. A pak je problém a lidé se diví, že se jim po pár desítkách km zakelpou ventily.

Dost na LPG jezdí Citroenů a Fiatů, takže možná tam.

Asi by se měl k LPG vyjádřit radek.613, ten bude míz ze všech lidí tady asi největší zkušenosti. Tak ho požádej.
o 18.07.2012, 07:18 | Only_One
Já si taky nevšiml že do toho motáš poslední generaci, ale teď mi asi vystydne kakao na snídani ale musím ti to napsat
Pro úplnost když už chceš bejt takovej detailista.. ten motor 7 a 8 generace je stejnej jenom objemem. Jinak to jsou dvě generace motorů a mají jiné parametry lišící se v průběhu výkonu i točivého momentu a především dostal jinou převodovku... Takže je prima že jsi zkusil poslední generaci, ale je to zcela jiné auto s nic nevypovídající hodnotou pro PK hledajíc kombi vůz v daných parametrech.
o 18.07.2012, 09:58 | Zdeny60
OK - tohle jsem nevěděl, měl jsem za to, že agregát zůstal. Díky za info.
o 19.07.2012, 18:06 | PK
ještě mě napadlo, jak je na tom třeba galaxy s V6 150 kw? Něco takhle většího by mi taky neva :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.346 sekund.