
Navštíveno 2667x

Měl bych dotaz ohledně veteránských značek.
Mám možnost, za celkem jednoduchých a výhodných podmínek, nechat si vyřídit zelený značky. Pán přijede, udělá si 2 fotky, vezme si doklady, peníze a za týden mi přijdou veškerý dokumenty potřebný k přihlášení na dopravce. Auto musí být v optický dobrým stavu, nesmí být extrémně rezavý nebo nějak nedobově upravený.
Můj dotaz zní: když si ho takto vyfotí, pošle mi doklady, a já si během sezony co s ním budu jezdit, dám na auto např. jiný kola, kontroluje to někdo během roku, případně mají policajti nějakou databázi když mě zastaví, kde to mají nafocený? Nebo to nikdo neřeší?
díky

15.07.2012, 23:17 |
Pluto Fotku máš v osvědčení o registraci veterána a každý rok k poslednímu květnu musíš na retestaci...
Přesně jak píše pluto... Levopřední a pravozadní pohled máš i v "knížečce" kterou vozíš u sebe... Takže změny jsou horší... Kola se většinou při kontroje až tak nehrotí, ale hrotit můžou... A bacha na to... Veteránský noty jsou zatím ok, ale nikdy nevíš, kdy těch pacošům ve vládě flákne v bedně a vymyslej nějakej nesmysl... Pokud máš černý značky, nech je a spíš hledej možnost levnýho povinnýho (pokud to řěsíš kvuli němu) - já třeba na brouka platím veteránský povko i když mám klasický značky... z veteránů zpět už cesta není ;-)

15.07.2012, 23:23 |
Pluto JJ, Luke doplnil správně, že by se v tom vyznal? :-))))
Né, já jen moderní, max dvouměsíční auta :-)))
povko je ta poslední věc kvůli které bych to řešil ;-) teď to je spíš z důvodu toho že by to bylo administrativně jednodužší to hodit na vet, než vytahovat z depa, přepisovat na ztp, řešit "nějak" stk, přepisovat zpátky na mě atd atd...
nehledě na to že pán, kterej by mi ty vete značky takhle zařídil, mi každej rok i ošéfuje tu retestaci která proběhne v takovým duchu...
deywis: Jen nezapomeň na to, že musís mít krajsou i klubovou testaci. Btw já poslal fotky mailem, plus kupní zmlouvu a za chvili jsem si šel pro testace. S nima na dopravák a do týdne byla spz a knížečka. Celkem i s přihlášením sranda asi za 4tis kč. Nevím co je to za auto, ale jestli to noty má tak je škoda se jich zbavovat. Dát patřičné kapříky stk dnes není žádný problém a ztp je taky pohoda. Stačí aby ti nějaký ztp pujčil prukaz, napíšeš si plné moci atd...
A pokud nechceš platit eko výpalné, stačí ti nechat udělat klubovou testaci, ta stojí pár stovek. A na základě toho ti na veteránským oddělení vydají papír s razítkem, ten ukážeš při přepisu a osvobodí tě od eko :)
Ještě jeden aspekt - bílá (bžná) čísla (RZ,SPZ) jsou vždy hodnotnější a lepší, než jakákoli zelená "V", nehledě na to, že při vycestování do zahraničí pak neřešíš při kontrolách vysvětlování "co to je za divná zelená čísla". Primárně jsou "véčka" určena a mají se dávat vždy jen na vozidla,. která původních dokladů pozbyla a tedy nejsou v klasickém registru. Likvidovat auto na bílých RZ ve prospěch zelených RZ je blbost.
Taky jsem to resil pred pul rokem kdyz jsem kupoval starou octavii, nakonec jsem sehnal ZTP, ktery to za uplatu pretahnul pres sebe. ale i kdybych ho nesehnal, sel bych na dopravku a tu desitku jim tam nechal. nez se otravovat s veteranama, chodit na testace,... navic vet znacky se pri prodeji automaticky neprevadi, takze jak pise radek, klasicka znacka oproti vet. auto zhodnoti. Kdyz si spocitas vse kolem a kolem, tak ten cenovy rozdil mezi eko a postaveni na vet. neni az tak velky s porovnanim kolik problemu sebou vet. nese.
díky za rady a postřehy, v tom případě je rozhodnuto ;-)