
Navštíveno 1759x

[ Link ] Navic ted cosi mleli v bedne ze nove by SPZ meli stat 300,-/kus a drazsi by melo byt i prihlaseni auta. Hlavne ze utraceji miliony za zkurveny registracni systemy ktery jsou akorat na vyliz prdel. A ten Dobes at tahne taky doprdele, sebranka posrana.

14.07.2012, 21:00 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2012-07-14 21:01:21
jj, nové značky při přepisu 600,- Kč (nevím zda za kus) (+800,- přepis), 300,- za ukradené nebo ztracené či poškozené -
[ Link ] Ale všechno to pochází z jediného, ministerstva financí... viz. zvýšení daní na 21% a 15%, zvýšení daně z převodu nemovitosti ze 3 na 4%, energetický štítek budovy/bytu atd.... Ale přeci to je jediný způsob, jak vybrat více na daních a je blbost, že lidi budou méně utrácet... I když se tak od začátku roku děje... Ale přeci Kalousek má ve všem a vždy pravdu...
Já bych to zas tak nehrotil. Když auto zůstává v kraji, tak si přece placky můžete nechat :-) Já třeba nechápu pražáky, co vracej třeba jen pár měsíců starý absolutně neponičený pražský značky.
měba by být i SPZ přenositelná. Což by bylo prima.
Dle me by mělo auto dostat v autosalonu SPZ a ta by mu měla zustat do sešrotování, popřípadě ztráty, odcizení, zničení atd..
btw za vydáni nové spz v případě krádeže, či poškození se už ted platí 300-400kč. Nedávno se mi tak stalo...
party_boy: Já to znám opačně. Nechal jsem sešrotovat auto až po tom co jsem si změnil trv.pobyt(z S na A) a musel jsem ho přeh vyřazením z registru nejdřív přihlásit na Prahu, paní mi vesele ukázala spz za okýnkem a hodila je do skartace a řekla si o poplatek za změnu adresy. Na facku...

14.07.2012, 21:53 |
Mika Kreténismus v těchto dobách nezná mezí, nebývám sprostý ale ať táhnou do 3,14če!

14.07.2012, 22:02 |
Draxx Ale copak, vzdyt to prinese zvyseni bezpecnosti a to prece vsichni chtej
A uz se delaji ty podle prani ?
SPZ budou přenositelný, v rámci kraje SPZ zůstává... tak se z těch šesti stovek jednou za pět let na autě za půl mega poserte :-)
Mě osobně jde o princip a ten je prostě v tom, nejsou prachy, tak jen a jen vše "systémově" zdražovat (to vede stejně jen do pr... a ne k šetření), MF všem zkrouhne rozpočet a je mu to u pr...., hlavně že se rozpočet bude jako snižovat...
Nj, ale to má všechno stejnou prapříčinu a to není primárně Kalousek (byť ten svůj nemalý podíl taky má), ale je to prostě fakt, že prakticky odjakživa jsou se státní správou soukromé firmy, které předražují státní zakázky a státní rozpočet pak trpí. To je ale bitva, která nejde moc vyhrát... ani 100% průhlednost nepomůže, protože zakázka se stejně našije na míru konkrétní firmě.

15.07.2012, 00:35 |
Pekys RZ mě teda vůbec nebolej, jako spíš to, že EU navrhuje, aby auta starší 6ti let nebo auta s více najetýma km jezdili na STK každej rok.
To mě třeba sere mnohem víc.
To STK je kravina, to souhlasím. Hlavním důvodem, proč je to hovadina, je ta, že dneska stejně auto projde, když se dá správné "všimné". Když to bude každý rok, tak technický stav aut se nezlepší, jen se zlepší stav konta techniků na STK. A zase jsme u úplatného českého národa...
stav STK potažmo stav příjmu státu na daních a o tom to je...
Tak na zvýšení příjmu států není nic špatnýho, když se zvyšujou výdaje (viz počet důchodců). Špatný je to, že nějakých třeba 10% státního rozpočtu se následně ztrácí v korupci a veřejných zakázkách. Ale to tu bylo odjakživa a ještě asi hodně let bude.
kdyby se zvysovaly s vydajema i prijmy, tak je to neco jinyho, ale tady tohle je fakt na posrani, kazdej rok jezdit na STK
Tak pokud bud platit hranice 160tis km, tak to se teprve bude stáčet ve velkým. Mylsím si, že paušalizovat bezpečnost aut dle stáří je nesmysl.
Nu jenom si to shrňme, jaký parády nás v posledních letech potkali:
Downsizing a teoretická vs. praktická spotřeba
DPF neboli pytel na saze
Euro 6
50tka v Praze
Ekodaň
Šrotovný a pozdvižení aut.průmyslu nadevše
Všechno přínos, že? :) A za tyhle parády nás bude čekat STK jednou za rok a za odměnu si budem moct pořídit RZ dle přání za celkem slušnej ranec.