
Navštíveno 5155x


30.06.2012, 05:51 |
fredh Zdravím,
pracujete někdo ve vw? Mám problém s centrálem na passatovi b5. Vyndal jsem baterku, abych vyčistil odtokový kanály a po opětovném zapojení baterky, mi nejde dálkou zamykat auto (už jsem ji před tím venku měl a nestalo se to), baterka v klíči je nová. Zámky jsou zaslepený a já bych chtěl nakódovat klíče. Potřebuju k tomu pin, kterej nemám. Nezjistil by mi ho prosím někdo? Poslal bych vin.
Díky
jen pro info pin k nakodování dálkáčů nepotřebuješ !! stačí na diagnostiku a znovu přizpůsobit komfortku a ta nemá s imobilizérem nic společnýho

30.06.2012, 13:00 |
fredh Díky za radu. Údajně to jde jen vagem. Můžeš mi poradit prosím jak na to? S kámošem bysme se to pokusili spáchat.
rád bych poradil ale už si to nepamatuju pod jakým číslem na VAGu to bylo a než tady plácat kraviny raději přiznám hned

30.06.2012, 14:00 |
fredh ok, zkusím to zjisti. díky
Ve VW nedělám, ale ve Škoda. Jelikož už se jede přes systém Fazit ve všech koncernových servisech, půjde Ti zjistit kód bez zadání zakázky tzn. auta v servisu těžko. Přiznám se k něčemu, co bych tady asi prásknout na sebe neměl. Ale u své Octavie jsem chtěl přidělat další dva klíče a tak jsem si sehnal nové klíče s dálkama, nechal je uvolnit pro Škoda a jel si nechat s autem od kolegy, co má Supervaga, vyčíst PIN z budíků tedy z imo. PIN jsme vyčetli, ale již Ti tam zůstane natvrdo chyba, která hlásí vadné budíky. Budíky jsou o.k., ale protože jsme se do nich nabourávali, jako obranu sppustí toto. No nic. Jakmile si zjistíš tímto způsobem PIN, tak můžeš přizpůsobovat klíče. Možná, že toto vše nebude nutné u B5 Passata. Je to starý kus, ale Octavia již v roce 06 resp. 07 toto má :-( Jo a PIN k nahrání dálky nepotřebuješ.
Jirka156:to jste asi pěkný umělci když ti tam zůstává chyba po nakodování klíčků a musíš si uvolňovat klíčky pro kodování :-)) U novějších aut vybavených klíči Fazit z výroby problém už je al erozhodně ne u roku co popisuješ

01.07.2012, 17:11 |
clown dela to bezne, auto stalo v servisu pres dva dny a pak to nezamykalo nic .., po cca pul dni jezdeni se to zase sparuje :) udelali mi to u OII, byl jsem z toho naprasky, ale pak mi to kamarad autoelektrikar vysvetlil, ze se musi zase po resetu RJ centralu potkat klic s RJ na stejnem kodu :)
aspon vim, proc nemam blby napady se zaslepenim zamku :)
PAVELK: A jak to dělají machři?
PAVELK: Nové klíče z prvovýroby a nemyslím tím Škoda (FAB), musíš odblokovat, aby šly pro ten daný vůz kncernu přizpůsobit (před odblokováním jsou klíče tzv. hluché a nelze je přizpůsobit). A já nepsal, že mi zůstala chyba po přizpůsobení, ale po vyčtení PINu z budíků.

01.07.2012, 18:37 |
fredh se tu nehádejte a spíš mi dejte návod na to, jak to udělat aby mi ta dálka zase šla :)
Jirka ti dá jako profesionál čísla jak postupovat na VAGu, myslím že to bylo po připojení pod číslem 4 a pak 16 jako přizpůsobit a poté kanál 21 při tom se mačkaj dálky

01.07.2012, 20:16 |
fredh zkusím

01.07.2012, 20:31 |
fredh tak nefunguje to. Já nemám vystřelovák ale starý dvojtlačítko, tak asi proto.
psal si že máš kámoše s VAGem tak nevidím problém to spárovat u něj, mrkni na forum skoda home tam ti kluci poraděj jak na to, já už si ty kanály nepamatuju je to víc jak 10 let

01.07.2012, 20:55 |
fredh no zítra to zkusíme a uvidí se