Navštíveno 1484x

Tak co bando, jak jste dopadli letos?
Já jsem propadnul ze stavebního inženýrství, jinak samé :-DDD
inženýre :D
mě čekaj ještě dvě zkoušky :D na VŠ
Tak to já jsem před měsícem po osmi letech na střední konečně odmaturoval :-D

29.06.2012, 11:09 |
TROY :D já už dávno nestuduji já už jen makám :D
maturoval sem 2008, hurá makat a za rok k tomu hurá vysoká, takže jedu obojí :D
TROY: Já jsem ze školy 14 let ;))) byl to JOKE a připomenutí jak dnešní den byl v mládí super. Prazdniny začínali...
Jj prázdniny začínaly a kopec nudy předemnou :-D
Já před týdnem dodělal Bc. takže teď do září pohodička :D

29.06.2012, 12:08 |
DaveX No já si z mladších let pamatuju, kdy jsme šli s kámošem na první brigádu na stavbu, makačka jako kráva, u sbíječek apod. a nakonec s náma pěkně vyjebali. Místo 45 Kč nám dali 29,50 za hodinu s tím, že jsme měli odpracováno nějakých 220 hodin za měsíc. Svině :D
Jinak letos úspěšně zakončena VŠ :)
Mě ty děti venku akorát serou, páč se nedá pracovat a soustředit se na to :-) Gympl absolvovaný před 15 lety, VŠ před 10. V neděli slavím přesně 10 let v jedný práci (ve své první - a furt v tý samý :-))

30.06.2012, 11:00 |
TUNER Hmmm,tak já oslavim 1.7. 13 let v jednej a tej samej práci...občas si říkam jesi to nechce změnu.. ? ))
Tuner: Když si v jedné hokně 13let tak to změnu nechce.. Pravděpodobně si spokojen.. Bud rád.. :-)
Práce se má měnit tak po pěti letech a není to podle mě od věci. Já ji neměním víceméně z pohodlnosti, protože mám dobrý peníze za málo práce a jsem zvyklý na lidi kolem sebe. Ale nebaví mě to těžce.
Proč by se měla měnit po pěti letech? Jinak Scully ty nemáš dobré peníze,ty máš skvělé peníze.. Né jednou si tu psal,že máš nadpruměrný plat na který nedosáhne 90% lidí.. Ted jen nevím jestli si myslel tady,nebo celou ČR.. :))
party_boy: no tak to mě totálně celého pose* :D
Jak je libo, včera jsem měl špekáčky a nějak mi nesedly.

01.07.2012, 22:21 |