Navštíveno 2713x

28.06.2012, 00:20 |
Tea Řeší se tu kde co, tak se přidám se svým, možná naivním dotazem. Poslední dobou stále častěji uvažuji o tom, že bych si rád dodělal VŠ. Jsem z Brna, škol je tu celkem dost, neženu se atraktivních oborech, rád bych zkusil bakalářské studium při práci, ale maturoval jsem před nějakými 20 lety a vůbec netuším, jaké jsou dnes v tomto směru možnosti a požadavky. Řešil jste tohle někdo, mám šanci řešit studium v této situaci?
Díky za názory.
taky si rád poslechnu názory a rady,taky bych celkem někam ještě šel,rozdíl je jen v tom že já to mám deset let po maturitě a Praha :-)
Do Plzne se vam parkrat zajet nechce?:)

28.06.2012, 05:29 |
AR tak při práci dálkovka, není co řešit. Stačí si jen vybrat kam budeš o vekendech chodit.

28.06.2012, 09:05 |
macomb | Upraveno: 2012-06-28 09:09:37
Tea: Zkus, já taky dodělávám dálkově při práci(a nejen při práci, máme doma 1,5 roku starého prcka :) ), studuju Veřejnou správu na PrF MU a není to žádná hrůza ;) Příjmačky test všeobecných předpokladů, nebo jak tomu nadávají, tam záleží jak se vyspíš :) Přednášek tak 5 dní za semestr(bohužel teda ve všední dny, převážně čtvrtky pátky), semináře cca dva dny a pak zkoušky. Dost jich je testovým způsobem (alespoň teď 1-2 semestr), takže pokud umí trochu člověk používat hlavu a má trochu rozhled, tak se nemusíš bůhví jak šrotit. A hlavně žádná matematika a technika a ani jazyk(ikdyž ten bych klidně uvítal, nemůžu se dokopat si trochu vylepšit angličtinu, která je dost mizerná :) (ikdyž jsem měl svého času matematiku hodně rád, dokonce jsem uvažoval i o maturování z matiky, ale lenost a angličtina vyhrála, ale dnes už tak max malá násobilka a přímá/nepřímá úměra :-D )