
Navštíveno 2510x


24.06.2012, 19:12 |
Losky Ahoj, otec si chce koupit nějakou 4x4 a má tak nějak v merku Octavii II, Santa Fe, Tucsona a Vitaru. Jedná se o ježdění spíše pro zábavu a občas cesta do lesa (je myslivec. Nejlepší by byla asi Vitara (uzávěrka atd), ale chce něco do 250tis. Což za ty prachy asi nebude žádný zázrak. To další zmiňované vozy splňují lépe.
Jsou u nějakých těchto vozů velký problémy?
Jeepa asi ne-e, motorově tak do 2.5 co, a i spotřeba nějaká normálka, dle toho, co jsi vypsal. Ale Jeep by byl asi nej a za 250.000,- by koupil dost dobrý kousek :-)
No hele nevím, ale do lesa a pro zábavu, tak Santa Fe a octavii II? :o)
Jak chce starý auto?
LandCruiser 80, 3x špéra, pohodlný, silnej motor, ale je to starší
Nebo klidně patrola Y61 s 2.8TD, RWD s přiřaditelným předkem, zadní špéra, věcí na to mrtě všude a ještě mu dost zbyde

24.06.2012, 20:09 |
Losky Jeepa nechce. Spotřeba 11L v naftě a více ho opravdu neláká. Nejezdí žádné extrémy. Do nedávna tam jezdil stařičkým Citroenem BX, který zvedl nahoru a překonalo to hodně, ale chyběl tomu náhon na zadek. Auto se bude většinou pohybovat po městě. Takže ve finále by posloužila i O2, která by se cca o 4 cm zvedla a bylo by to taky ok. Rok výroby od 2004 nahoru. Vím, že haldex není 4x4, ale každé kolo v tahu se počítá:)
Losky oktávu do terénu si asi blázen ne, nepočítej s tím že to něco vyjede
PavelK, tak ono pokud se prizvedne a clovek nema cit, tak vyjede hodne, ale je otazka jak to bude zvladat dlouho :o)
Pokud tam jezdil BXem, tak asi SantaFe nebude problem :o)
Ale pokud chce větší auto se 4x4 a představa spotřeby 10l ho neláká, tak fakt nevím :o)
I blbej allroad 2,5tdi bude jezdit za desítku :o)

24.06.2012, 20:27 |
Losky Xtrail nechce. To má nějaký jeho známý a dci nechce. Já osobně měl taky jednou dci a totální průser.
OII není off, to je jasný, ale vyškrábe se taky solidně. Nepotřebuje pořádný off, ale auto, která prostě projede víc, než jen předohrab
zadnej off road pod 10 nepojede
i nase pajero to ma tak 12-15 l/100
Losky:kdyby chtěl lehce připlatit budu prodávat superba 4x4 za 350, udělá s tím parádu a ještě se po večerech dobře svezeš :-)

24.06.2012, 20:35 |
Losky Nejvíc se mu líbí Santa a pak Vitara. Líbí se mu, že to jsou celkem normální rodinná auta, která mají větší prostupnost zablácenou cestou. Velký hranatý off ho neláká:)) Takže spíše pseudo SUV:)

24.06.2012, 20:36 |
Losky PavelK: Trošku jiná cenová kategorie, ale cena si myslím hodně hodně solidní
na 18 by to v lese fakt nedal :-)

24.06.2012, 20:45 |
Losky Něco dal, ale jedno projetí a kilo škody:)

24.06.2012, 22:04 |
Losky Tak třeba ta Vitara dokáže jezdit i za 8L a v terénu samozřejmě více.

24.06.2012, 22:23 |
Jozzo honda HRV
SantaFe bych se vyhnul, celkem slusne poruchove auto

25.06.2012, 08:49 |
Losky A nemá teda někdo zkušenosti s Santa Fe, Tucsonem, Vitarou a Sportage?
Já bych to viděl na Hondu CRV. S tím nebude technicky moc problémů, je to větší, má to celkem příjemnou světlou vejšku a i cena je ok
Kamaradka mela SantaFe, od problemu pres palivovy system pres elektroniku tomu zdechla prevodovka, a co jsem kdysi procital diskuze, tak celkem beznej jev u techto aut. Z techto zminovanych bych sel do Vitary osobne.
A co treba nejakej japonec nez korejec? Treba RAV4, CRV jak už bylo zmineno. RAV4 jsme meli a za celou dobu se lil jen olej, CRV mame ted a taky absolutne bez problemu.

25.06.2012, 10:30 |
Losky S CRV jsem asi půlrok jezdil, sice s první verzí, ale strašně nudné auto. Ale na novější mrkneme i na tu RAV.
Stejně si myslím, že nakonec sáhne po O2, ale uvidíme

25.06.2012, 15:29 |
Valdík | Upraveno: 2012-06-25 15:34:09
a subárko by se nelíbilo? ať už zmiňovanej forester nebo bych spíš místo OII volil outbacka, sehnat to v plynu a bude auto jak víno nebo mě ještě napadlo pajero pinin

25.06.2012, 18:42 |
Losky Outback má torsen? Nebo to je taky haldex?

25.06.2012, 22:11 |
Valdík | Upraveno: 2012-06-25 22:11:44
no u toho subaru je to složitější, pokud by chtěl manuál převodovku (pouze s motorem 2.0 a 2.5) tak by měl bejt pohon řešenej mechanicky. "Systém kombinuje mezinápravový diferenciál s kuželovými koly a samosvorným účinkem s viskózní spojkou. Za běžných jízdních podmínek se hnací moment rozděluje mezi nápravy v poměru 50:50. "
pokud by chtěl automat (u 2.5 4stupně u 3.0 5ti) tak tam by měla bejt už nějaká elektronika v podobě elektronicky řízeného lamelového difu
pokud mam v něčem chybu tak se omlouvam ale mělo by to u outbacku, od 2004 který by odpovídal i ceně, tak být
za mě manuál protože u toho je ještě redukce (do lesa docela dobrá věc)
tady je to co jsem měl na mysli
[ Link ]
Hm, TOP stav. Posleme tam Zdenyho?:)
Jednoznačná volba :-D Pojďme si připomenout jedno videjko :-)
[ Link ]

25.06.2012, 23:37 |
Jozzo poráda,přesně na tohle jsme si vzpoměl :D magor

26.06.2012, 11:18 |
Losky A pak že to nic nevyjede:) Osobně to vidím, že sáhne po O2. Nějak ho to rozumově láká asi nejvíc. Prý by dal vyšší profil pneumatik a podložky pod pružiny nebo co.
ale vyšší posaz (kterej bude mít v SUV) není nazahození ani ve městě