Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > A380 vs 747 Jumbo

 o Navštíveno 2480x o
o 19.06.2012, 22:35 | Kotass
Přesto, že Jumbo je blíž, tak vedle Airbusu vypadá jako chudej příbuznej .. nehorázný. Náhodou jsem je dneska chytl spolu po přistání na CDG v Paříži.

foto k příspěvku  od Kotass



o 19.06.2012, 22:40 | tappaja
Chudej pribuznej, jak se to vezme, nezapomen, ze ty letadla deli skoro 40 let...
o 19.06.2012, 22:43 | Kotass
Jasně, Jumbo má už svoje odlítaný, ve svý době to byla špička a drželo se hodně dlouho na vrcholu .. šlo mi o velikost a o fakt, jak se teď všechno zvětšuje a maximalizuje a pořád všichni soupeří o to co postaví většího a vyššího .. by mě zajímalo kdy a jak tohle asi skončí ?
o 19.06.2012, 23:15 | Tendr
Obavám se, že brzo a blbě.. Ale nepřisuzuj mému názoru přehnanou váhu, jsem od přírody pouhým realistou :))
o 19.06.2012, 23:57 | Ravo
myslím že éra obrovských a honosných letadel už je pryč. Je jasný že pořád budou nějáký mastodonti lítat, ale bude jich pořád míň a míň v poměru k menším letadlům...prostě se tlačí všude na cenu a lidi radši snesou méně pohodlí než by platili nehorázné ceny - a menší letadla budou efektivnější a pružnější z hlediska vytížení letu atd. Takže to skončí tak, že letadla budou zase lítat hodně pomalu (šetřit palivo) a budou menší, aby byly vždy plný a lidi budou lítat "na stojáka" (tohle už reálně myslím Raynair testoval..)
o 20.06.2012, 00:15 | Pekys
Ravo: no nevím, jelikož tyhle letadla jsou určeny především na dlouhý trasy (USA, Asie), tak je nejefektivnější tam narvat co nejvíc lidí. Takže si myslim, že tyhle lítající paneláky mají a budou stále mít svoje místo ve vzduchu.
o 20.06.2012, 06:31 | Kamil
Ravo - nesmysl. Přesně jak napsal Pekys. Právě A380 a 747 jsou na vytížených linkách mnohem efektivnější než jakýkoliv menší letadlo.
o 20.06.2012, 08:23 | yenn
podle čeho se pozná co je co? myslím, jak můžeš kouknout na letadlo a vědět že je to A380 nebo Jumbo?
o 20.06.2012, 08:24 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
v letadle jsou prospekty s letadlama .-D
o 20.06.2012, 08:37 | AR
a některé to mají na sobě napsané ;)
o 20.06.2012, 08:37 | xenonman
hlavně ta 380 ma luxusni bar, kde se dá uplně výborně popijet :-)
o 20.06.2012, 08:38 | tappaja
Tak zrovna u tehle dvou modelu je to rozpoznatelny na prvni pohled.
o 20.06.2012, 08:39 | AR
tak pro někoho komu sou letadla šumák třeba není.
o 20.06.2012, 08:41 | yenn
tak jsou borci co to poznaj i bez prospektu :) proste koukne, a vidi
o 20.06.2012, 08:41 | Lukasino
Tak je to jako u aut, vetsina z nas pozna kazdy ihned a baba jen vi, jakou to melo barvu :o)

Letadla a masiny taky nepoznavam :o)
o 20.06.2012, 08:48 | yenn
no promin :) auta taky poznam :) Ale ty letadla mi prijdou vsechny stejne
o 20.06.2012, 08:51 | badczech
To co napsal Ravo je blblost. Na mezikontinentalni lety se tyhle obri budou nasazovat stale. A380 ma totiz uplne jinej problem a to je mala cargo capacita (ano i na komercnim letu je na palube par tun carga - a aerolince z toho jde peknej peniz) aby tam nahnali tolik lidi, znamena to, ze letadlo musi unest jejich zavazadla, vybaveni pro vsechny, jidlo, atd a to samozrejme zabira spoustu mista.. Navic pokud treba jako Emirates mas na kufr povoleno 30kg..

Proste a jednoduse letadlo pojme dvakrat tolik lidi ale jen o malo vice carga nez treba obyc B777 ktery tahle potvora na spouste trasach vystridala. A jak znamo z carga plyne daleko vetsi cisty vydelek v pomeru na tunu, nez tuna lidi sama o sobe.. Ale to se samozrejme muze lisit podle spolecnosti, ktery si interiery a pocet mist a velikost cargo prostoru navrhuji sami.. Jeste jsem neletel s 380 ale poletim pristi rok.

Xenonman: letel jsi s Emirates, nebo se Singapores?
o 20.06.2012, 08:58 | Lukasino
yenn: jsi žena? :-O
o 20.06.2012, 09:06 | yenn
Lukasino: pokud vim tak ano :)
o 20.06.2012, 09:14 | Lukasino
yenn: ups :o) Takže výjimka potvrzující pravidlo? :o)

Nediv se mi, holek sem moc nechodí :o) (Nebo snad žádná trvale??) kromě Moničky, za kterou se stejně schovává chlap :D
o 20.06.2012, 09:16 | michal_smsmsm (A)
nekecej, chodi sem pravidelne Mája s efcou ;-)
o 20.06.2012, 09:17 | Lukasino
Michale, tak ty nejak v tematech napotkavam... :o)
o 20.06.2012, 09:20 | michal_smsmsm (A)
asi spatny temata :D podivej se na cokoli o psech a bude tam efca, nebo o foceni, a u toho foceni bude i maája ;)
o 20.06.2012, 09:24 | yenn
no ono tu taky tech temat ke kterym bych mohla necim prispet moc neni :) ale jeste jsem to tu cely neprolezla :)
o 20.06.2012, 09:26 | Lukasino
Hafany nesleduju, ale u focení se nepotkáváme hele ;)

Třeba několik posledních rozsáhlejších:
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]

Ale dost OT ;) zpět k letadlům :o)
o 20.06.2012, 10:11 | yenn
najdou se tu nějací spotteři? :)
o 20.06.2012, 10:14 | party_boy
Spotteři? To jsou takový ti magoři, že když někde sedne nějakej vrtulník, nebo letadlo, tak ho běžej hned vyfotit? :-D
o 20.06.2012, 10:18 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
mozna chtela napsat sqoteri :-D
o 20.06.2012, 10:24 | yenn
party_boy: jo to jsou ti co pozorujou a fotej letadla :)
o 20.06.2012, 10:28 | yenn
králíku, ti by se tu asi taky ňácí našli :)
o 20.06.2012, 10:34 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
jezis, takovy duverny osloveni :-D
o 20.06.2012, 10:36 | michal_smsmsm (A)
:-DDDDD
o 20.06.2012, 10:58 | madmaik
se divim ze se este nikdo neozval,ale chceme fotky (ne letadel) :D
o 20.06.2012, 11:01 | tappaja
To vis, JR resi lakovani kapotaze...
o 20.06.2012, 11:06 | yenn
oo, tak to pardon pane králi
o 20.06.2012, 12:02 | Honza130
na CDG jsem byl minuly tyden, zajimavy provoz :)))..
da se tam zahlednout i Concorde, krasne letadlo!

a provoz na dalnici z/do Parize je take zajimavy :D
o 20.06.2012, 12:16 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
:-)))
o 20.06.2012, 15:20 | HIGHTOWER
Tvl, co největší :-D Jen to vypadá, uvnitř kulovyho místa, viz. jen blbé autobusy, sedačky tak nahuštěný, že sem tam raději stojím i když jsou volné sedadla...
o 20.06.2012, 16:20 | tappaja
Buhvi v cem si letel, ale s tvou vyskou musis litat jen v business...
Ja litam Easyjetem skoro kazdej tyden, Airbus 319-320, pokazdy se mi zadari okupovat nouzovej vychod, kde je to sirsi, takze pohoda. Ale ted o vikendu jsem byl v Dublinu, skok dlouhej 45minut, ale co predvadi Ryanair s mistem (Boeing 737-800, ten s tema wingletama), nechapu, kolena otlaceny, palubni personal ne moc privetivej, uniformy osklivy, to je teprve kultura cestovani! Ale neber to za 1200 zpatecni. Nicmene letet s nima 2 hodiny, tak by to byla moje smrt.
o 21.06.2012, 02:36 | Nismo.Power
sem zvedavej kdy bude volkswagen delat letadla :-) takhle letite bud s usa nebo s frantikem :-) kde sou kua nemci :-) :-) :-)
o 21.06.2012, 10:22 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Nismo: ty delaj urcite pro NASA :-D
o 21.06.2012, 15:36 | xenonman
Badczech: emirates, služby vstřicnost vše ok
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3087 sekund.